Käyttäjien plussat ja miinukset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Siru83 kirjoitti:
INES7 ei mielestäni ole älykäs, vaan pikemminkin säälittävä pseudointellektuelli. Ei tarvitse mennä "ärsyttää murha.infossa"-ketjussa kuin muutamia sivuja taaksepäin, niin näkee Ineksen pitkät sepustukset siitä, kuinka kadonneen Karoliina Kestin tapauksessa on paljon spekuloitavaa, kun yritin hänelle selittää, että kyseessä on ilmiselvä onnettomuus. Hannu Hanhi on mielestäni samaa sarjaa. Hän väitti kyseessä olevan hyvin suuri mysteeri.
Etsin nyt ne "muutamat" sivut. Lähinnä kyseessä on kai sivu 213 ja osin 214? Hannun asioihin en puutu. Minähän en väittänyt etteikö kyseessä olisi onnettomuus ja olen aina lähtenyt siitä tuon tapauksen kanssa. Se spekulointihalu koski sitä, että olisihan se jännää, jos olisi jotain rikosta taustalla. Nythän jutussa ei ole enää mitään mielenkiintoista. Minullekin tapaus oli mysteeri, koska ruumista ei ollut löytynyt vielä mistään ja haettu oli paljon. Että olisiko onnettomuuden taustavaikutuksissa rikosta edes hakemalla hakien.

Nythän olisi paikka väittää, että kuka varmaksi tietää mitä tapahtui sinä yönä tai aiemmin Kestin elämässä, joka johti siihen tai tuohon... En sitä tee, koska uskon ihan puhtaasti vain huonoon tuuriin, joka tapahtui liian monessa asiassa peräjälkeen.

Olen kai lukenut liikaa suomalaista rikosproosaa, ja Kestin tapaus sopisi "liian" hyvin kirjan alkuun, johtaen syvempiin vesiin...

Eli en epäillyt henkirikosta tai ehkä kuolemantuottamusta sitten vähän pidin mahdollisena. Kaappaus: en.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Kun kirjoitin rikoksesta ihan yleisesti millään tavalla osoittamatta käyttäjä Crishellelle tai mitenkään häntä ajattelematta tai noteeraamatta, kun viestin kirjoitin, niin yhtäkkiä tulee tällainen:
Siru, älä jaksa. en lähde tuohon.
Ja sitten myöhemmin:
Mitä hittoa sä Siru nyt haluat että esimerkiksi minä sanon tuohon jatkuvaan provosointiisi ja muiden mielipiteiden torppaamiseen?!
Ja sitten tännekin hän tuli kertomaan, että hän ei ainakaan tänne mitään plussia ja miinuksia laittele. Ihan kuin hän olisi niin tärkeä ihminen, että kaikille on tärkeää tietää, mitä hän ei tee. Että hänen pitää erikseen mennä ketjuihin kertomaan, että hän ei ainakaan kirjoita ketjun aiheesta.

Ja jotenkin ihmeellisesti tämä ihminen kuvittelee, että kun keskustelijat kirjoittavat, he ajattelevat häntä ja kirjoittavat hänelle ja kirjoittaa vastauksensa kuin ne olisivat vastauksia hänelle osoitettuun vuoropuheluun.

Haloo hei, jos sun äitis on kertonu sulle, että olet hyvin erityinen ihminen ja maailman keskipiste, ei se tarkoita, että muiden silmissä olisit.
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

:D

Voi jestas sun kanssa Siru. Älä nolaa ittees enää yhtään enempää. Tietänet mitä tarkoitan. Tai no, eihän se mun huoli oikeastaan ole :)
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Minun puolesta Siru83 saa jatkaa.
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Arlene kirjoitti:Minun puolesta Siru83 saa jatkaa.
Haloo hei, jos sun äitis on kertonu sulle, että olet hyvin erityinen ihminen ja maailman keskipiste, ei se tarkoita, että muiden silmissä olisit.

Eli ei kiinnosta.
Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

INES 7 kirjoitti:
Arlene kirjoitti:Minun puolesta Siru83 saa jatkaa.
Haloo hei, jos sun äitis on kertonu sulle, että olet hyvin erityinen ihminen ja maailman keskipiste, ei se tarkoita, että muiden silmissä olisit.

Eli ei kiinnosta.
Ja sitten tännekin hän tuli kertomaan, että hän ei ainakaan tänne mitään plussia ja miinuksia laittele.

VV...Ihan sama.
Mitä sitte?
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Tyhmä on se joka riidan aloittaa mutta vielä tyhmempi se, joka jatkaa. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa riitely tai mikään turhanaikainen väittely, joten Siru lähtee ainakin meikäläisen mustalle listalle. Ihan turha jatkaa tällaista turhaa vääntöä, mä ainakin haluan keskustella aiheesta enkä aiheen vierestä. Sitä en tiedä ketä tämäkin info kiinnostaa mutta laitanpahan nyt kuitenkin :mrgreen:
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Arlene »

INES 7 kirjoitti:
Arlene kirjoitti:Minun puolesta Siru83 saa jatkaa.
Haloo hei, jos sun äitis on kertonu sulle, että olet hyvin erityinen ihminen ja maailman keskipiste, ei se tarkoita, että muiden silmissä olisit.
Ei ole kertonut. Ines 7 saa jatkaa minun puolesta.
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Ei ole munkaan äiti kertonut mulle että olen maailman keskipiste :D :D Tiedän itse mikä olen ja olen sinut sen kanssa. Enkä mäkään ala kellekään kertomaan kuka saa jatkaa ja kuka ei, ylläpidon hommaa se on. Jos joku mua haluaa turhanpäiten haukkua, se on mulle täysin yhdentekevää, mutta en toisaalta myöskään jaksa lähteä mihinkään turhanaikaisiin riitoihin mukaan.

Jatkakaa :mrgreen:
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Väktare Crishellesta:
Väktare kirjoitti:Tämä on tähän mennessä typerintä, mitä minä täältä palstalta olen lukenut :lol: Saahan sitä tietysti spekuloida, mutta kyllä tälläiset sadut kuuluisivat tuonne huuhaa osastolle.
Luepa hänen muita juttujaan mm. täältä:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=5&t=12663

ja täältä:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 2&start=15

On niin huuhaa-muija kuin vain voi olla. Ja ihmettelee, miksei poliisi ota hänen "havaintojaan" vakavasti.
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Ihan vaan, että mikä tuossa Crishellen raiskausjutussa oli huuhaata tai muuten paheksuttavaa/naurettavaa/huonoa?

Tai mitä olisi pitänyt olla toisin, Murhainfoon kirjoitettuna kommenttina?
Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Moona »

Kävin I-l:n keskusteluja tsiikaamassa ja siitä johtuen nyt kaikille minfolaisille (ainakin 99,5 %:lle) PLUSSAA, että suurin osa piuhoista on kotosalla ja oikeinkirjoituskin em. verrattuna hyvällä tolalla. On kyllä synkkä myötähäpeän kaivo tuo "keskustelu" :?
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

No tuota. Suurin osa muista kirjoittelijoista ei liikuta mua tippaakaan. Jotkut ottaa ns päähän mut komiikkaa niistäkin irtoaa. Varsinkin muutaman vakikirjoittajan hyvin ennalta arvattava käytös. Tiiätte kyl keitä tarkoitan.

Miinusta antaisin kyl suurimmalle osalle siitä et te otatte itsenne liian vakavasti. Ihan niin kuin teidän liki anonyymi nettipersoona jotenkin kärsis jos ette saa tahtoanne läpi tai joku sanoo jotain josta ette ole samaa mieltä.
bibo ergo sum
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Minä en lähtisi tuolla tavalla halveksumaan, kuin edellä, muita kirjoittajia ja alentamaan koomisiksi, jos ovat eri mieltä tai muuten epäileväisiä. Tosin en "tiiä kyl keitä tarkoitetaan", voihan osa olla hauskalla tavalla hieman hakusessa jutuissaan, mutta ei aina ollakseen eri mieltä, vaan tietämättömyyttään. Silloin sen tietävämmän hahmon tulisi kertoa miten asia on. Ei vittuilla ja väännellä. Ja varauduttava, että ihmisten ottaessa vastakkaisen lähestymissuunnan asiaan, voi totuus ollakin itsestä katsottuna siellä vastarannalla, vaikkakin näkyvissä.

Miinusta joutuu antamaan monille taas yleistyneestä huolellisuusvirheilystä/laiskuudesta oikeinkirjoituksesta sen puolen prosentin verran.

Plussaa vähentyneestä politiikan lietsomisesta joka keskusteluun. Oikeissa paikoissa se on lähes OK.
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Käyttäjien plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

INES 7 kirjoitti:Minä en lähtisi tuolla tavalla halveksumaan, kuin edellä, muita kirjoittajia ja alentamaan koomisiksi, jos ovat eri mieltä tai muuten epäileväisiä.
No en mä pahalla varsinaisesti tota koomisuutta... Vaikka välillä kyl tulee vastaan jotain niin WTF-tason facepalm-komiikkaa. Annan tälläisen esimerkin. Miettikää vaikka Womans mc:tä ja vastaavia "virityksiä" ja varsinkin ihmisiä niiden takana. Ovat kirjoittaneet tännekin... Tahattoman koomisia ja olisivat olleet jopa hauskoja jos ne olis vaikuttaneet tv-sarjassa. Mut se että moisia ihmisiä on oikeasti, melkein masentaa moinen fakta.
Ja kuule INES 7, lepo vaan, en mä sua tarkoittanut :)
bibo ergo sum
Vastaa Viestiin