Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

damfin kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 6:35 pm
sikakoira kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 6:29 pm
damfin kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 6:17 pm
Pelottaa ihan kauhiasti, ja vituttaa nuo lumityöt, nuhanhan niitä tehdessä saattaa saada :lol:
Yllättävän hyvin olet onnistunut kuitenkin kaiken tuon välissä öyhöttämään Covid propagandaa huonolla menestyksellä :lol:
Mitäpä veikkaat, kumpi meistä on useamman viestin verran elämäänsä koronalla tänään täyttänyt :lol: :lol: :lol:
Mutta kun hän on niin peloissaan. Bill Gates ja suuri nollaus vievät häneltä hänen omaisuutensa. :mrgreen:
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

On se vaan saatanan jännä kun yksi saa noottia yp:ltä ja ottaa itseensä siitä, niin alkaa nämä päänsisäiset ystävät ilmaantumaan kuin jonossa "tueksi" :lol:
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10735
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 6:45 pm On se vaan saatanan jännä kun yksi saa noottia yp:ltä ja ottaa itseensä siitä, niin alkaa nämä päänsisäiset ystävät ilmaantumaan kuin jonossa "tueksi" :lol:
Missä se jono on, näytä minullekin, haluan nähdä? :lol:

Minähän jo ihan unohdin olevani itsekin ylläpitoa, niinhän minulle vasta jokin aika sitten kerrottiin... ja nyt otin itseeni kun sain noottia ylläpidolta, kyllä tässä jo vähemmästäkin pää sekoaa kun ei tiedä olisinko ylläpitoa vai en :shock: :mrgreen:
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 6:50 pm
nipsunapsu kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 6:45 pm On se vaan saatanan jännä kun yksi saa noottia yp:ltä ja ottaa itseensä siitä, niin alkaa nämä päänsisäiset ystävät ilmaantumaan kuin jonossa "tueksi" :lol:
Missä se jono on, näytä minullekin, haluan nähdä? :lol:

Minähän jo ihan unohdin olevani itsekin ylläpitoa, niinhän minulle vasta jokin aika sitten kerrottiin... ja nyt otin itseeni kun sain noottia ylläpidolta, kyllä tässä jo vähemmästäkin pää sekoaa kun ei tiedä olisinko ylläpitoa vai en :shock: :mrgreen:
Missä kohtaa sinä itsesi tuosta löysit? :roll:
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

palokirves tuli tuuraamaan putsaria.
-Kaikki on nykyään ok-
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Rintaliiveissä autoileva ristiinpukeutuja,joka käyttää tällä palstalla nimimerkkiä EricBlair. :mrgreen:
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

EricBlairille jaetaan myös palstan tammikuun vasikka palkinto.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

palokirves kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 6:56 pm EricBlairille jaetaan myös palstan tammikuun vasikka palkinto.
Palkinnon voisi jakaa vasikoiduimmasta nimimerkistä. Menikö putsarilla tunteisiin nyt, kun hutkivajournalisti ja kotiteurastajakin on bannilla?
Viimeksi muokannut EricBlair, Ma Tammi 31, 2022 7:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Kaikki on nykyään ok-
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

EricBlair kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 7:01 pm
Palkinnon voisi jakaa vasikoiduimmasta nimimerkistä. Menikö putsarilla tunteisiin, nyt kun hutkivajournalisti ja kotiteurastajakin on bannilla?
Puitko aamulla vahingossa äitisi rintaliivit päällesi?
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Kyllä huomaa, että ohimonahkaa kiristää kun statsit meni yp:n nootin takia.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10735
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 6:52 pm
damfin kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 6:50 pm
nipsunapsu kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 6:45 pm On se vaan saatanan jännä kun yksi saa noottia yp:ltä ja ottaa itseensä siitä, niin alkaa nämä päänsisäiset ystävät ilmaantumaan kuin jonossa "tueksi" :lol:
Missä se jono on, näytä minullekin, haluan nähdä? :lol:

Minähän jo ihan unohdin olevani itsekin ylläpitoa, niinhän minulle vasta jokin aika sitten kerrottiin... ja nyt otin itseeni kun sain noottia ylläpidolta, kyllä tässä jo vähemmästäkin pää sekoaa kun ei tiedä olisinko ylläpitoa vai en :shock: :mrgreen:
Missä kohtaa sinä itsesi tuosta löysit? :roll:
Ehkä minä sitten erehdyin, syystä että sain juuri tänään noottia yp:ltä joten oletin sinun viittaavan siihen.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Miksi stressailet kun YP ystävällisesti vain poisti lautamiestekstisi väärästä osiosta ja nähtävästi siirsi sen tänne oikeaan osoitteeseen. Tällaistahan ei ihan jokaiselle tapahdukkaan :lol:
*poistettu pohdintaa toisesta nimimerkistä*t:mode
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10735
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

sikakoira kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 7:23 pm ^
Miksi stressailet kun YP ystävällisesti vain poisti lautamiestekstisi väärästä osiosta ja nähtävästi siirsi sen tänne oikeaan osoitteeseen. Tällaistahan ei ihan jokaiselle tapahdukkaan :lol:
*poistettu pohdintaa toisesta nimimerkistä*t:mode
Ei sitä ylläpito mihinkään siirtänyt, vaan itse postasin sen uudestaan tänne, se on toisaalta huvittavaa että minun viestini oli vastaus sinun pohdintaasi toisesta nimimerkeistä, ja silti vain minun viestini poistettiin :mrgreen:
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1452
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

damfin kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 6:17 pm
Tiinas kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 5:53 pm Iso mies ja pelkää kuollakseen nuhaa 🤣🤣
Jaa minäkö, iso mieshän minä kyllä olen, se meni oikein...
Tänään kävin kolmen asiakkaan luona työasioissa, yhden asiakkaan vein kahvilaan pullakahveille, lounasaikaan söin paikallisessa lounasravintolassa pitkän lounaan, töiden jälkeen kävin vanhan äitini luona kahvilla ja sitten vielä marketissa ja tokmannilla ostoksilla...
Miten sinun päiväsi kului, vai pysyttelitkö kotosalla nuhalta suojassa? :mrgreen:

Kolmannen rokotteen ottamista olen vielä jahkaillut kun ei ole ollut joutavaa aikaa, kohta tulee kyllä jo seitsemän kuukautta toisesta rokotteesta täyteen niin kai se olisi saatava aikaiseksi käydä se kolmaskin ottamassa.

Pelottaa ihan kauhiasti, ja vituttaa nuo lumityöt, nuhanhan niitä tehdessä saattaa saada :lol:
Kiitos kysymästä, menin töihin klo 7. Viimeistelin konsernin liitetiedot, valmistelin fuusiota ja annoin veroneuvoja asiakkaille. Kävin kaupassa ilman vaippaa, koska se ei auta mitään kun lapset levittävät tällähetkellä koronaa kouluista koteihin.

Tein lumitöitä koiran kanssa ja nyt istun takan edessä ja valmistelen huomista palaveria

Kolmatta rokotusta en ota, kun se ei näytä auttavan yhtään mitään ja jokainen järkevä tajuaa sen
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10735
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tiinas kirjoitti: Ma Tammi 31, 2022 8:16 pm Kävin kaupassa ilman vaippaa, koska se ei auta mitään kun lapset levittävät tällähetkellä koronaa kouluista koteihin.
Hienoa että pärjäsit tällä kertaa ilman vaippaa, eli ilmeisesti pidätyskykykin on hieman palautunut, lasten mukana kuulemma ollut paljon noro-virusta liikkeellä viime aikoina eli kannattaa kuitenkin pitää se vaippapaketti vielä tallessa jos sinulla on ollut taipumusta niiden tarpeeseen.
Vastaa Viestiin