Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

stirlock_187
Neuvoja-Jack
Viestit: 586
Liittynyt: La Elo 15, 2020 8:32 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja stirlock_187 »

Jaahas nyt alkaa olla ryssätrolleilla paniikkia havaittavissa, kun Ukraina etenee kylä kylältä ja ottaa haltuunsa kaikki omat maansa.
Ryssä käytti vuoden saadakseen alueet toistaiseksi hallintaansa ja nyt Ukraina on edennyt koko rintamalla kilometrejä alle viikossa.
Kaikki nauraa ryssien "sotavoimille".
Kaikki loppuu siihen, kun Ukraina on vallannut kaikki alueet takaisin Krimiä myöten.
Tällä hetkellä vanjaa kaatunut yli 215000. Lopputulema taitaa tulla olemaan jossain puolen miljoonan ja miljoonan välissä. Lisäksi romahtanut maa vuosikymmeniksi ellei jopa -sadoiksi. Sen päättää ryssä itse. Jos vielä jatkaa temppuiluaan niin paluuta takaisin kehityksen kelkkaan ei tule. :D
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1970
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

joensuun lapsenmurha, ammattilainen osallistuu keskusteluun:
narkkauspro kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:12 pm
Touhupuntti kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:03 pm
narkkauspro kirjoitti: To Kesä 15, 2023 12:48 pm Oon narkannu näiden tyyppien kanssa

t. joensuun narkkaus pro
Oliko lapsi paikalla vai noina kertoina jätettynä yksin asuntoon? Puhuivatko mihin äänensävyyn lapsesta?
en muista
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Avatar
Kalle-Ville
Adrian Monk
Viestit: 2568
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Huutaja Jaana kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:41 pm joensuun lapsenmurha, ammattilainen osallistuu keskusteluun:
narkkauspro kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:12 pm
Touhupuntti kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:03 pm

Oliko lapsi paikalla vai noina kertoina jätettynä yksin asuntoon? Puhuivatko mihin äänensävyyn lapsesta?
en muista
Se koko ketju on paskottu niin älyttömillä faktat sivuuttavilla viesteillä, joissa on kirjoittajien omat tunteet mukana, etten ole sinne viitsinyt enää sen vuoksi kirjoittaa mitään.

Toivottavasti keskustelu siellä tulisi menemään jossakin vaiheessa edes vähän parempaan suuntaan, kun tapahtumista tulee lisää tietoa.
Viimeksi muokannut Kalle-Ville, To Kesä 15, 2023 2:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.
Kosti
Hetty Wainthropp
Viestit: 463
Liittynyt: Pe Huhti 21, 2023 3:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Huutaja Jaana kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:41 pm joensuun lapsenmurha, ammattilainen osallistuu keskusteluun:
narkkauspro kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:12 pm
Touhupuntti kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:03 pm

Oliko lapsi paikalla vai noina kertoina jätettynä yksin asuntoon? Puhuivatko mihin äänensävyyn lapsesta?
en muista
no älä nyt heti kättelyssä lannista noita wannabe-roadmänejä, ku kovasti yrittävät kuitenki :P
Eih bennek, eih blavek
Kosti
Hetty Wainthropp
Viestit: 463
Liittynyt: Pe Huhti 21, 2023 3:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Kalle-Ville kirjoitti: To Kesä 15, 2023 2:24 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:41 pm joensuun lapsenmurha, ammattilainen osallistuu keskusteluun:
narkkauspro kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:12 pm

en muista
Se koko ketju on paskottu niin älyttömillä faktat sivuuttavilla viesteillä, joissa on kirjoittajien omat tunteet mukana, etten ole sinne viitsinyt enää sen vuoksi kirjoittaa mitään.

Toivottavasti keskustelu siellä tulisi menemään jossakin vaiheessa edes vähän parempaan suuntaan, kun tapahtumista tulee lisää tietoa.

No tämä. Järkyttävää fantasiointia uhriparan vammoista että hirvittää. Joku sanoikin jo, että kyseisestä syystä palaa(edit: takaisin) vasta sitten jahka poliisit tiedottavat asiasta enemmän, taidanpa tehdä saman.
Eih bennek, eih blavek
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1970
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Kosti kirjoitti: To Kesä 15, 2023 2:25 pm no älä nyt heti kättelyssä lannista noita wannabe-roadmänejä, ku kovasti yrittävät kuitenki :P
nauratti vaan et tyyppi on niin kuoseissa et se ei huomaa onko jossain kämpässä lapsi vai ei yhdistettynä tuohon nimimerkkiin.

tosta mun vististähän näköjään puuttui se nimimerkin alkuperäinen kommentti.

EDIT: eipäs puuttunutkaan
Viimeksi muokannut Huutaja Jaana, To Kesä 15, 2023 2:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Kosti
Hetty Wainthropp
Viestit: 463
Liittynyt: Pe Huhti 21, 2023 3:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Huutaja Jaana kirjoitti: To Kesä 15, 2023 2:31 pm
Kosti kirjoitti: To Kesä 15, 2023 2:25 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:41 pm joensuun lapsenmurha, ammattilainen osallistuu keskusteluun:

no älä nyt heti kättelyssä lannista noita wannabe-roadmänejä, ku kovasti yrittävät kuitenki :P
nauratti vaan et tyyppi on niin kuoseissa et se ei huomaa onko jossain kämpässä lapsi vai ei yhdistettynä tuohon nimimerkkiin.

tosta mun vististähän näköjään puuttui se nimimerkin alkuperäinen kommentti.
Ei se mitään. Toi jätkä menettää kyllä katu-uskottavuutensa minfossa sillä sekunilla kun muistaa jostain jotain.
Eih bennek, eih blavek
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1970
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Kosti kirjoitti: To Kesä 15, 2023 2:33 pm Ei se mitään. Toi jätkä menettää kyllä katu-uskottavuutensa minfossa sillä sekunilla kun muistaa jostain jotain.
mä taas uskon et aivan mahdollinen skenaario mitä oon "noissa piireissä" pyörinyt. :)
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Kosti
Hetty Wainthropp
Viestit: 463
Liittynyt: Pe Huhti 21, 2023 3:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Huutaja Jaana kirjoitti: To Kesä 15, 2023 2:43 pm
Kosti kirjoitti: To Kesä 15, 2023 2:33 pm Ei se mitään. Toi jätkä menettää kyllä katu-uskottavuutensa minfossa sillä sekunilla kun muistaa jostain jotain.
mä taas uskon et aivan mahdollinen skenaario mitä oon "noissa piireissä" pyörinyt. :)
Joo en mä muuta väitäkään. Ei meikäläisen huume ollut kuin alkoholi ja silti on vaikea muistaa ysäristää mitään, vaikka olis valokuvia. :o
Eih bennek, eih blavek
VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2440
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Kalle-Ville kirjoitti: To Kesä 15, 2023 2:24 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:41 pm joensuun lapsenmurha, ammattilainen osallistuu keskusteluun:
narkkauspro kirjoitti: To Kesä 15, 2023 1:12 pm

en muista
Se koko ketju on paskottu niin älyttömillä faktat sivuuttavilla viesteillä, joissa on kirjoittajien omat tunteet mukana, etten ole sinne viitsinyt enää sen vuoksi kirjoittaa mitään.

Toivottavasti keskustelu siellä tulisi menemään jossakin vaiheessa edes vähän parempaan suuntaan, kun tapahtumista tulee lisää tietoa.
Sama mulla.
Naurattaa ja vituttaa ihmisten tyhmyys. Tänne rekkautumisern pitäisi vaatia luku- ja kirjoitustesti, testi luetun ymmärtämisrstä ja loogisesta päättelystä. Jos ei läpäise, joutuu tyytymään bain palstan lueskeluun. Alaikäraja palstalle voisi olla 40v. Tunnerunkkaus ja hymiöt vähenisivät kummasti.
Ko. Ketjusta on tullut tunnetunkkarien runkkumateriaalia, pojan kuolemalla kiihotettaan omia tunnetiloja, ei vatkata tattia, vaan omia tunteita, kauhistellaan ja jeesustellaan kuinka pitää omaa penskaa halia.
Se mikä myös naurattaa myös, on mammojen narsistinen oman elämän tunkeminen ketjuun. Hyvä jos postauksen alussa on sana tai pari aiheesta ja loppuvuodatus oman lapsen ominaisuuksista ja kehuja kuinka hyvä äiti itse on.
Vaikka poika on murhattu nämä pellet peilaavat omaa elämäänsä tapaukseen "koska meidän lapsi sitä ja tätä, niin se on näin uhrinkin kohdalla". Oma kokemus ei ole yleispätevä totuus.
Että tavallaan kun ei yhtään pystytä objektiivisesti pohtimaan tätä rikosta eri kkanteilta. Osa ei pysty lainkaan ymmärtämään ihmisten ja elämäntilanteiden erilaisuutta ja erillisyyttä. Ihan sama kun menisi lääkäriin ja valittaisi mahakipua ja lääkäri sanoisi, ei mulla koske pötsiin, niin eipä se sullakasn voi koskea. :D
Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4453
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Naurattaa Ulvila-ketjussa, kun annelistit repii taas pelihousujaan tutkinnanjohtaja Pauli Kuusirannan kirjan ja sen julkaisun myötä aktivoituneiden kommentoijien takia. Taas vihjaillaan myös kunnianloukkaussyytteillä kaikkien toisinajattelevien suuntaan.

Joku on avannut ketjuun myös uuden äänestyksen: "Kuka mielestäsi (nyt v.2023) surmasi Jukka S. Lahden?" Prosentit ovat ainakin toistaiseksi Annelisteille ilkeitä. Voisiko pylväsdiagrammin haastaa kunnianloukkauksesta oikeuteen? :mrgreen:
VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2440
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Joensuun ketju on saanut jengin todella sekaisin. Ei helvetti, nyt murhan syyksi on keksitty päiväkodista saatu syyhupunkkitartunta ja murhaajakaksikolla naksahtanut utinasta ja pyykinpesusta ym.

Omista penskoistakin jauhetaan edelleen.. kuvittelin, että uusimmat naapureilta peräisin tiedot olisivat antaneet järkevämpää pohdittavaa, mutta näin ei ole, eikä ketjua kestä lukea. :D :mrgreen:
Jospa huomenna alokasraatil lennokkainebidroineen olisi lepotauolla niin kestäisi ketjua seurata.
Viimeksi muokannut VastarannanKiiski, To Kesä 15, 2023 10:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kosti
Hetty Wainthropp
Viestit: 463
Liittynyt: Pe Huhti 21, 2023 3:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Skloddi kirjoitti: To Kesä 15, 2023 9:49 pm Naurattaa Ulvila-ketjussa, kun annelistit repii taas pelihousujaan tutkinnanjohtaja Pauli Kuusirannan kirjan ja sen julkaisun myötä aktivoituneiden kommentoijien takia. Taas vihjaillaan myös kunnianloukkaussyytteillä kaikkien toisinajattelevien suuntaan.

Joku on avannut ketjuun myös uuden äänestyksen: "Kuka mielestäsi (nyt v.2023) surmasi Jukka S. Lahden?" Prosentit ovat ainakin toistaiseksi Annelisteille ilkeitä. Voisiko pylväsdiagrammin haastaa kunnianloukkauksesta oikeuteen? :mrgreen:
No tämä kyllä! :o
Se on tuo kiihkoannelismi yksi modernin uskonnon muoto näköjään. Vähänkin jos sanoo poikkipuolisen sanan, niin sekunneissa tahi korkeintaan minuuteissa lasketaan milloin on joku kuolemankääkkä niskavilloissa kiinni. :P
Siis olihan tää oikea osio lautamiästekstille tai kohta oon taas päiväbänneissä? ;D
Eih bennek, eih blavek
VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2440
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

jepulis82 kirjoitti: To Kesä 15, 2023 10:09 pm
VastarannanKiiski kirjoitti: To Kesä 15, 2023 7:52 pm
Kalle-Ville kirjoitti: To Kesä 15, 2023 2:24 pm

Se koko ketju on paskottu niin älyttömillä faktat sivuuttavilla viesteillä, joissa on kirjoittajien omat tunteet mukana, etten ole sinne viitsinyt enää sen vuoksi kirjoittaa mitään.

Toivottavasti keskustelu siellä tulisi menemään jossakin vaiheessa edes vähän parempaan suuntaan, kun tapahtumista tulee lisää tietoa.
Sama mulla.
Naurattaa ja vituttaa ihmisten tyhmyys. Tänne rekkautumisern pitäisi vaatia luku- ja kirjoitustesti, testi luetun ymmärtämisrstä ja loogisesta päättelystä. Jos ei läpäise, joutuu tyytymään bain palstan lueskeluun. Alaikäraja palstalle voisi olla 40v. Tunnerunkkaus ja hymiöt vähenisivät kummasti.
Ko. Ketjusta on tullut tunnetunkkarien runkkumateriaalia, pojan kuolemalla kiihotettaan omia tunnetiloja, ei vatkata tattia, vaan omia tunteita, kauhistellaan ja jeesustellaan kuinka pitää omaa penskaa halia.
Se mikä myös naurattaa myös, on mammojen narsistinen oman elämän tunkeminen ketjuun. Hyvä jos postauksen alussa on sana tai pari aiheesta ja loppuvuodatus oman lapsen ominaisuuksista ja kehuja kuinka hyvä äiti itse on.
Vaikka poika on murhattu nämä pellet peilaavat omaa elämäänsä tapaukseen "koska meidän lapsi sitä ja tätä, niin se on näin uhrinkin kohdalla". Oma kokemus ei ole yleispätevä totuus.
Että tavallaan kun ei yhtään pystytä objektiivisesti pohtimaan tätä rikosta eri kkanteilta. Osa ei pysty lainkaan ymmärtämään ihmisten ja elämäntilanteiden erilaisuutta ja erillisyyttä. Ihan sama kun menisi lääkäriin ja valittaisi mahakipua ja lääkäri sanoisi, ei mulla koske pötsiin, niin eipä se sullakasn voi koskea. :D
Etä sillai :mrgreen:
Huono näkö ja känny. Luotan, että muut testin osa-alueet kompensoisivat typot. Osaan kyllä teoriassa kieliopin ja oikeinkirjoituksen, mutta käytännössä se ei suju virheettä.
Mut kyllähän tämä naurattaa; testin perääjä itse kirjoittaa päin helvettiä!
Ehkä etusormikin on liian leveä tätitekstaamiseen. Osuu kahteen kirjaimeen ja painaa enempi sitä väärää. Ehkä sormea voisi retkikirveellä muotoilla ja kaventaa.. toisaalta jos oikeakätinen vasurilla hommaa tekee lopputulos on helposti koko sornen amputaatio ja sitten tämä vasta vaikeaa on.
jhou
Perry Mason
Viestit: 3843
Liittynyt: Ti Maalis 31, 2015 3:09 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jhou »

Kosti kirjoitti: To Kesä 15, 2023 10:11 pm Siis olihan tää oikea osio lautamiästekstille tai kohta oon taas päiväbänneissä? ;D
:lol: Sitten on kanssa tämä kalsaribännit, jossa istahdetaan alusvaatteisillaan kirjoittaman minfoon sen verran ltmtxtvp, että saadaan se päivän huili foorumilta ilman eri mainintaa tuomioistuimessa.
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
Vastaa Viestiin