Bulevardin perhesurma, Helsinki 13.4.2012

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
kiusausko
Harjunpää
Viestit: 303
Liittynyt: Su Syys 12, 2010 7:32 am
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Zara kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:Jos nopeasti vetäisi johtopäätöksiä ihan aikasempien tapausten perusteella : liitossa on tullut ongelmia. Pienet lapset, vaimo kotona, miehellä vaativa työ johon menee enemmän aikaa kuin pitäisi. Vaimo turhutuu, lapset vie voimat, mies turhautuu kun vaimo ei jaksa ja aatii miestä osallistumaan enemmän, työkuvioissa painetta, vaimo haluaa muutosta, eron tai työkuvioihin muutosta, mies yökerhossa haksahtanut halpaan tyttöön, ajatukset sekaisin, ainoa ratkaisu lopettaa kaikki kertalaakista.

Tai vaimo ollut hurvittelemassa tyttöjen kanssa, tavannut nuoremman miehen suhde selvinnyt, mies ei halua erota. Ihmissuhdepaskaa, kaikenkaikkiaan, on ihmisillä niin paljon, ettei se näy päälle. Apua ei haeta, se ei kuulu tapoihin. Ja jos on kynnys vielä hakea apua, jos kokee itsensä ns. hyvin tapreelliseksi ja tärkeäksi eikä edes tunnista avun tarvetta. Päässä liikaa asioita, mistään ei saa kiinni, korttitalo sortuu vaan pikkuhiljaa eikä omasta mielestä ole ratkaisuja.

Kasvojen menettäminen on edelleen suomalaiselle, miskei muillekin, miehille helvetin kova juttu. Ei se ole välttämättä se mies siinä perheessä se, joka hallitsee ja alistaa, hyin usein se on myös pienten lasten äiti, jolle mikään ei riitä. Ja mies ei edes ehdi huomata, mitä tapahtui. Kaikki vain kylmenee ja sen jälkeen, ratkaisu ja avain löytyy, kaikkien täytyy kuolla.

Perheet, jotka Suomessa saa esim. sosiaalityön apua on n. 85% perheitä, joissa ongelmat on niin vakavia, että perheestä on tehty lastensuojelulmoitus ja tätä kautta perhettä lähdetty tukemaan. Jos ongelmat eivät näy päälle, nitä ei ole, eikä voida olettaa, että sosiaalitoimi kiertäisi ovelta ovelle apua tarjoamassa. Oma elämä, oma vastuu. Jokainen saa tehdä omat virheensä ja oppia niistä. Tai olla oppimatta.
Ja tämä sinun spekulaatioko sitten ei ole asiatonta? Heitellä arvauksia äidin tekemisistä hurvitteluineen jne? Mutta se on asiatonta, että naapurin kommentin perusteella pohdin, onko se ns. yleisesti oletettavaa käytöstä, että karkuillaan ihan naapureita? Just just. Ihan samaa spekulointiahan se on sekin, että miettii äidin käytöstä joka olisi voinut ns. antaa kimmokkeen isälle tuohon tekoon.

Pointtini oli nyt se, että ihmetyttää hieman hyökkäävä kommentointi ja toisen arvostelu, kun itsekin harrastaa samaa spekulaatiota mutta eri vinkkelistä :wink: Joten, jos keskityttäisiin tähän asiaan, eikä muiden kirjoittajien arvosteluun?
Enköhän ihan selvästi tuossa ensimmäisessä lauseessa jo kerro, että tein arvioni aikaisempien tapausten perusteella tulleen tiedon valossa? Ja miten arvostelin tässä kirjoituksessani ketään muuta kirjoittajaa?
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Zara
Sabrina Duncan
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Elo 08, 2011 11:15 pm

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja Zara »

kiusausko kirjoitti:
Zara kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:Jos nopeasti vetäisi johtopäätöksiä ihan aikasempien tapausten perusteella : liitossa on tullut ongelmia. Pienet lapset, vaimo kotona, miehellä vaativa työ johon menee enemmän aikaa kuin pitäisi. Vaimo turhutuu, lapset vie voimat, mies turhautuu kun vaimo ei jaksa ja aatii miestä osallistumaan enemmän, työkuvioissa painetta, vaimo haluaa muutosta, eron tai työkuvioihin muutosta, mies yökerhossa haksahtanut halpaan tyttöön, ajatukset sekaisin, ainoa ratkaisu lopettaa kaikki kertalaakista.

Tai vaimo ollut hurvittelemassa tyttöjen kanssa, tavannut nuoremman miehen suhde selvinnyt, mies ei halua erota. Ihmissuhdepaskaa, kaikenkaikkiaan, on ihmisillä niin paljon, ettei se näy päälle. Apua ei haeta, se ei kuulu tapoihin. Ja jos on kynnys vielä hakea apua, jos kokee itsensä ns. hyvin tapreelliseksi ja tärkeäksi eikä edes tunnista avun tarvetta. Päässä liikaa asioita, mistään ei saa kiinni, korttitalo sortuu vaan pikkuhiljaa eikä omasta mielestä ole ratkaisuja.

Kasvojen menettäminen on edelleen suomalaiselle, miskei muillekin, miehille helvetin kova juttu. Ei se ole välttämättä se mies siinä perheessä se, joka hallitsee ja alistaa, hyin usein se on myös pienten lasten äiti, jolle mikään ei riitä. Ja mies ei edes ehdi huomata, mitä tapahtui. Kaikki vain kylmenee ja sen jälkeen, ratkaisu ja avain löytyy, kaikkien täytyy kuolla.

Perheet, jotka Suomessa saa esim. sosiaalityön apua on n. 85% perheitä, joissa ongelmat on niin vakavia, että perheestä on tehty lastensuojelulmoitus ja tätä kautta perhettä lähdetty tukemaan. Jos ongelmat eivät näy päälle, nitä ei ole, eikä voida olettaa, että sosiaalitoimi kiertäisi ovelta ovelle apua tarjoamassa. Oma elämä, oma vastuu. Jokainen saa tehdä omat virheensä ja oppia niistä. Tai olla oppimatta.
Ja tämä sinun spekulaatioko sitten ei ole asiatonta? Heitellä arvauksia äidin tekemisistä hurvitteluineen jne? Mutta se on asiatonta, että naapurin kommentin perusteella pohdin, onko se ns. yleisesti oletettavaa käytöstä, että karkuillaan ihan naapureita? Just just. Ihan samaa spekulointiahan se on sekin, että miettii äidin käytöstä joka olisi voinut ns. antaa kimmokkeen isälle tuohon tekoon.

Pointtini oli nyt se, että ihmetyttää hieman hyökkäävä kommentointi ja toisen arvostelu, kun itsekin harrastaa samaa spekulaatiota mutta eri vinkkelistä :wink: Joten, jos keskityttäisiin tähän asiaan, eikä muiden kirjoittajien arvosteluun?
Enköhän ihan selvästi tuossa ensimmäisessä lauseessa jo kerro, että tein arvioni aikaisempien tapausten perusteella tulleen tiedon valossa? Ja miten arvostelin tässä kirjoituksessani ketään muuta kirjoittajaa?
Arvostelit minua kommentoimalla aikaisemmassa viestissä, että tuollaisen arvion esittäminen äidin käytökseen liittyen, osoittaa elämänkokemuksen puutetta. Eikö olisi riittänyt, että toteat vain, ettet itse ole tuosta samaa mieltä? Yhden kommentin perusteella alat epäillä minun elämänkokemukseni puutetta. Jos tietäisit puoletkin minun elämänkokemuksestani, et todellakaan viitsisi tuollaisia heitellä.

Ymmärsin kyllä, että teet arvion aikaisempien tapausten tietojen perusteella. Samoin minä mietin omaa arviotani sen perusteella, mitä itse tiedän joistakin vastaavista tapauksista. Se on oikeasti ihan sama, että missä valossa näitä kommentteja kirjoitellaan, sitä en kritisoikaan vaan sitä, että nokittelet toista kommentoijaa eli minua, kun et ole samaa mieltä. Sitä en tajua.
" Toto, I've got a feeling, we're not in Kansas anymore.."
Sherlock John Holmes
Harjunpää
Viestit: 291
Liittynyt: To Kesä 28, 2007 8:24 pm

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja Sherlock John Holmes »

Helsingin keskustassa 10v asuneena voin sanoa, että naapureihin mahtuu kyllä sellaisia kilivateja, kenen kanssa en itsekään tekisi tuttavuutta vaikka olen todella sosiaalinen ja ties mitä.

Tääkin kommentin antanut naapuri voi olla just se mummu joka balettitutu päällä istuu puistossa klo 23:00 arki-iltana. Liukenisin hyvin äkkiä paikalta jos yrittäisi jotain tuttavuutta vääntää.

P.s. Tuntuu tämä päivän trendi, NARSISTI, nostavan taas päätään. Se on vähän kun horoskooppi, tuntuu sopivan jokaisen (ex miehen) pään päälle ja olevan se ultimaattinen pahuus maailmassa. Pfffft, sanon minä.
"I listen to their story, they listen to my comments, and then I pocket my fee."
Zara
Sabrina Duncan
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Elo 08, 2011 11:15 pm

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja Zara »

Siis se on ihan totta, että ei kaikkien naapureiden kanssa välttämättä oikeasti halua olla tekemissä, vaikka olisi miten sosiaalinenkin. Ja tietyllä tapaa nuo naapurit ovat aika epäluotettavia lähteitä kertomaan varsinaista totuutta perheestä.

Tuo mun kommentti oli vain se oma ensiajatus tilanteesta, mutta ei se tarkoita, että asia olisi niin mustavalkoinen :wink: Siinä missä spekuloidaan, että isän on täytynyt olla narsisti/rahavaikeuksissa ja mitä lie, sekin on yhtä lyhytnäköinen tulkinta, siinä missä on varmasti tuo minunkin eka ajatus tuon naapurin kommentin jälkeen. Ei kai nämä itse kunkin pohdinnat mitään ehdottomia totuuksia ole ja jokaisella varmaan aina se ajatusketju laajenee lisätiedon valossa. Siksi on outoa, että hirveä vääntö tulee siitä, jos heittää ilmaan ajatuksen, että kaikki ei ehkä ole ollut hyvin jos äiti vältellyt naapureita. Se oli VAIN ensiajatus jutun tiimoilta minulla :wink:
" Toto, I've got a feeling, we're not in Kansas anymore.."
kiusausko
Harjunpää
Viestit: 303
Liittynyt: Su Syys 12, 2010 7:32 am
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Zara kirjoitti:Se on oikeasti ihan sama, että missä valossa näitä kommentteja kirjoitellaan, sitä en kritisoikaan vaan sitä, että nokittelet toista kommentoijaa eli minua, kun et ole samaa mieltä. Sitä en tajua.
En nokitellut. Jos joku on sitä mieltä, että suhteet naapureihin, se että ei halua olla kummemmin tekemisissä automaattisesti jonkun mielestä kertoo ongelmista, on elämänkokemuksen puutetta kyseiseltä ihmettelijältä. Elämäkokemuksen puutetta suhteessa kaupungissa asumiseen, kerrostaloasumiseen tai siihen, että kaikki ihmiset eivät ole kivoja ja mukavia. Hyvin Monet ihmiset haluaa asua kaupungissa, viettää aikaa ja jutustella niitä näitÄ VALITSEMIENSA ihmisten kanssa, eivätkä naapurit mitenkään automaattisesti lukeudu näihin.
Kirjoitit itse, että jos ei halua vaihtaa muutamaa sanaa ja jutustella naapureiden se kertoo siitä, että on ongelmia. Etkö mielestäsi tällä kommentilla loukkaa muita ihmisiä mitenkään?
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Zara
Sabrina Duncan
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Elo 08, 2011 11:15 pm

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja Zara »

kiusausko kirjoitti:
Zara kirjoitti:Se on oikeasti ihan sama, että missä valossa näitä kommentteja kirjoitellaan, sitä en kritisoikaan vaan sitä, että nokittelet toista kommentoijaa eli minua, kun et ole samaa mieltä. Sitä en tajua.
En nokitellut. Jos joku on sitä mieltä, että suhteet naapureihin, se että ei halua olla kummemmin tekemisissä automaattisesti jonkun mielestä kertoo ongelmista, on elämänkokemuksen puutetta kyseiseltä ihmettelijältä. Elämäkokemuksen puutetta suhteessa kaupungissa asumiseen, kerrostaloasumiseen tai siihen, että kaikki ihmiset eivät ole kivoja ja mukavia. Hyvin Monet ihmiset haluaa asua kaupungissa, viettää aikaa ja jutustella niitä näitÄ VALITSEMIENSA ihmisten kanssa, eivätkä naapurit mitenkään automaattisesti lukeudu näihin.
Kirjoitit itse, että jos ei halua vaihtaa muutamaa sanaa ja jutustella naapureiden se kertoo siitä, että on ongelmia. Etkö mielestäsi tällä kommentilla loukkaa muita ihmisiä mitenkään?
No sovitaan sitten vaikka niin, jos se saa sinut lopettamaan tämän tähän kuulumattoman väännön. Ja pienenä detaljina, että olen ikäni asunut kaupungissa, suurimman osan siitä kerrostaloissa.
" Toto, I've got a feeling, we're not in Kansas anymore.."
Raataja
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 108
Liittynyt: To Elo 16, 2007 7:22 pm

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja Raataja »

Mun mielestä ei ole yhtään outoa että en tunne ketään joka asuu samassa kerrostalossa. Se kertoo vain siitä että kaikki ovat eläneet omissa oloissaan ja eivät ole tuottaneet häiriöitä toisilleen.
Zara
Sabrina Duncan
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Elo 08, 2011 11:15 pm

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja Zara »

Raataja kirjoitti:Mun mielestä ei ole yhtään outoa että en tunne ketään joka asuu samassa kerrostalossa. Se kertoo vain siitä että kaikki ovat eläneet omissa oloissaan ja eivät ole tuottaneet häiriöitä toisilleen.
No eihän se olekaan outoa! Otin kommentillani kantaa siihen, että jos joku naapuri on kertonut yrittäneensä jutella tuolle äidille, niin että äiti olisi aina lähtenyt karkuun tilanteesta. Se on eri asia kuin se, ettei tunne naapureitaan/haluaa vältellä itse ottamasta kontaktia jne. Sehän nyt on enemmän kuin sääntö, mitä isommissa taloissa asutaan, ettei tunneta välttämättä edes ulkonäöltä naapureita, eikä tervehditä jne, ei siitä nyt ollutkaan kyse. En minäkään tunne tällä hetkellä kaikkia eikä kiinnostakaan. Lähinnä se tuntui erikoiselta, että jos äidille on menty juttelemaan ja hän siitä tilanteesta on ns. karannut eikä ole halunnut jutella ilmeisesti edes niitä näitä. Mutta tietenkään emme voi tietää, onko vaikka kyseessä yksi tilanne ja mikä on taustalla. Onhan hänellä voinut olla kiire, huono päivä jne.

Ja totta kai tuo tuon asian kertonut naapuri on hyvin "epäluotettava kertoja", eikä tietenkään pitäisi vain sen valossa spekuloida, mutta niinpä nyt tein silti. Totta kai tuo ko. naapuri voi olla itse sellainen, ettei esim tuo ko. perheen äiti ole halunnut olla juuri hänen kanssaan tekemisissä ja siksi on halunnut nopeasti pois tilanteessa, jossa tuo naapuri on ollut. Tämä nyt selvennyksenä omaan kommenttiini :wink:
" Toto, I've got a feeling, we're not in Kansas anymore.."
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Naisen isä kirjoittaa tapahtuneesta blogissaan. Järkyttävää.

http://www.kotimaa24.fi/blogit/blog/?bid=137
All is pretty.
- Andy Warhol
Zara
Sabrina Duncan
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Elo 08, 2011 11:15 pm

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja Zara »

Gladys kirjoitti:Naisen isä kirjoittaa tapahtuneesta blogissaan. Järkyttävää.

http://www.kotimaa24.fi/blogit/blog/?bid=137
Mulle ei aukea tuosta blogia, virheilmoitusta vaan pukkaa :?:
" Toto, I've got a feeling, we're not in Kansas anymore.."
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Zara kirjoitti:
Gladys kirjoitti:Naisen isä kirjoittaa tapahtuneesta blogissaan. Järkyttävää.

http://www.kotimaa24.fi/blogit/blog/?bid=137
Mulle ei aukea tuosta blogia, virheilmoitusta vaan pukkaa :?:
Näyttää olevan blogi juntturassa. Ei ihme, lukijoita on varmasti paljon nyt kun blogin osoite on levinnyt. Ypäjän pappina toimii tuo mies. Voimia sinne. Ihan kamalaa.
All is pretty.
- Andy Warhol
Marskalkka
Sabrina Duncan
Viestit: 364
Liittynyt: Pe Maalis 23, 2012 9:12 am

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja Marskalkka »

kiusausko kirjoitti:
Zara kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:Jos nopeasti vetäisi johtopäätöksiä ihan aikasempien tapausten perusteella : liitossa on tullut ongelmia. Pienet lapset, vaimo kotona, miehellä vaativa työ johon menee enemmän aikaa kuin pitäisi. Vaimo turhutuu, lapset vie voimat, mies turhautuu kun vaimo ei jaksa ja aatii miestä osallistumaan enemmän, työkuvioissa painetta, vaimo haluaa muutosta, eron tai työkuvioihin muutosta, mies yökerhossa haksahtanut halpaan tyttöön, ajatukset sekaisin, ainoa ratkaisu lopettaa kaikki kertalaakista.

Tai vaimo ollut hurvittelemassa tyttöjen kanssa, tavannut nuoremman miehen suhde selvinnyt, mies ei halua erota. Ihmissuhdepaskaa, kaikenkaikkiaan, on ihmisillä niin paljon, ettei se näy päälle. Apua ei haeta, se ei kuulu tapoihin. Ja jos on kynnys vielä hakea apua, jos kokee itsensä ns. hyvin tapreelliseksi ja tärkeäksi eikä edes tunnista avun tarvetta. Päässä liikaa asioita, mistään ei saa kiinni, korttitalo sortuu vaan pikkuhiljaa eikä omasta mielestä ole ratkaisuja.

Kasvojen menettäminen on edelleen suomalaiselle, miskei muillekin, miehille helvetin kova juttu. Ei se ole välttämättä se mies siinä perheessä se, joka hallitsee ja alistaa, hyin usein se on myös pienten lasten äiti, jolle mikään ei riitä. Ja mies ei edes ehdi huomata, mitä tapahtui. Kaikki vain kylmenee ja sen jälkeen, ratkaisu ja avain löytyy, kaikkien täytyy kuolla.

Perheet, jotka Suomessa saa esim. sosiaalityön apua on n. 85% perheitä, joissa ongelmat on niin vakavia, että perheestä on tehty lastensuojelulmoitus ja tätä kautta perhettä lähdetty tukemaan. Jos ongelmat eivät näy päälle, nitä ei ole, eikä voida olettaa, että sosiaalitoimi kiertäisi ovelta ovelle apua tarjoamassa. Oma elämä, oma vastuu. Jokainen saa tehdä omat virheensä ja oppia niistä. Tai olla oppimatta.
Ja tämä sinun spekulaatioko sitten ei ole asiatonta? Heitellä arvauksia äidin tekemisistä hurvitteluineen jne? Mutta se on asiatonta, että naapurin kommentin perusteella pohdin, onko se ns. yleisesti oletettavaa käytöstä, että karkuillaan ihan naapureita? Just just. Ihan samaa spekulointiahan se on sekin, että miettii äidin käytöstä joka olisi voinut ns. antaa kimmokkeen isälle tuohon tekoon.

Pointtini oli nyt se, että ihmetyttää hieman hyökkäävä kommentointi ja toisen arvostelu, kun itsekin harrastaa samaa spekulaatiota mutta eri vinkkelistä :wink: Joten, jos keskityttäisiin tähän asiaan, eikä muiden kirjoittajien arvosteluun?
Enköhän ihan selvästi tuossa ensimmäisessä lauseessa jo kerro, että tein arvioni aikaisempien tapausten perusteella tulleen tiedon valossa? Ja miten arvostelin tässä kirjoituksessani ketään muuta kirjoittajaa?
Mikä/mitkä aikaisemmista tapauksista on ollut sellainen, johon liittyy vaimon pettäminen nuoren miehen kanssa? Ja missä tapauksessa mies on haksahtanut halpaan naiseen?
Siru83:n esittämä viidakkokusikoodi:Jos on somalin kanssa seurustellut, silloin tuntee ymmärtää, että jos somalipoika pyytää metsään, kun hän menee kuselle, niin kyseessä ei ole varmaan kusellakäynnin näytösesitys.
janita
Jane Marple
Viestit: 1017
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 5:58 pm

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja janita »

Tuolla blogissa (niille, jotka eivät saa auki) ei ollut sinänsä kauhean paljon uutta infoa. Paitsi sen kautta käy nyt sitten ilmi uhrien nimet. Muuta uutta:
-olivat viettäneet yhdessä pääsiäistä tämän vaimon isän kanssa ja kaikki oli näyttänyt olevan hyvin
-vaimon isä on pappi Ypäjällä.
-perhe oli ilmeisesti juuri muuttanut uuteen asuntoon?!? (oletan että samassa talossa, mahdollisesti suurempaan? - huom. tämä on ihan oma arvaukseni)

Eipä tuolla siiten juuri muuta uutta informaatiota ollut. Siunausta tuttavat ja ystävät toivottelivat.

Tuo perheen osoitehan muuten on neliöhinnaltaan Helsingin kallein (tai yksi kalleimmista, en ole ihan varma) asuintalo. Hietalahdenrannassa se 2000-l puolivälin paikkeilla valmistunut todella suuri kerrostalo ja tuon ollessa kyseessä ei ole todellakaan ihme, jos ei jaksa jäädä juttelemaan jokaisen vastaantulevan naapurin kanssa, sillä naapureita on paljon.

Lisään tämän lainauksen, kun kerran blogi näyttää mulla vielä olevan auki toisessa ikkunassa:
Justiinsa kävivät poliisit ja ovat vielä asunnossamme. Äsken minulla oli lapsen lapsia, nyt ei ole yhtään. Olen sanaton. Suuri murhenäytelmä on sattunut. Tieto tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ja varmaankin tästä riittää juttua ja ihmettelyä laajemmaltikin. Pyydän esirukousta. Ja oikein runsain mitoin perheeni puolesta. Ja sen pienen Bertan puolesta joka täytti justiinsa vuoden. Ja tietysti kolmivuotiaan Hilman puolesta.
ja sitten tuolta kommenteista poimittua:
Forssan khra Esa Löytömäki saapui jakamaan ja osallistumaan suruun, jota ei voi käsittää. Perheessä jossa kaikki oli hyvin ja muutto uuteen asuntoon oli viikonloppuna Helsingissä. Vietimme ihanan pääsiäisen täällä Forssassa.
Mat-Lock
Jack Bauer
Viestit: 909
Liittynyt: La Syys 20, 2008 11:15 am

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja Mat-Lock »

^perhekin oli ilmeisesti ns. tosiuskovainen (ehkä helluntailainen). Toisinaan näillä on vähän tiukkapipoinen suhde elämiseen. Elämän pitää mennä juuri tiettyjen normien mukaan ja jos ei mene, niin taivas tippuu niskaan. Se voisi selittää tekoa.
Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Re: Mies kuoli kolarissa, muu perhe löytyi surmattuna

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Näemmä 2009 menneet naimisiin, kun eka lapsi synytynyt.

Paljon voimia omaisille :(
There are no crimes behind enemy lines
Vastaa Viestiin