"Poliisijohdon makeat vuodet"

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Hämärämiesten ja poliisin kytkyt synnyttivät suomalaisen

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

WalkingDisaster kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Kiitokset Sniffaajalle valaisevasta viestistä! Olen alkanut vakuuttua, että Ulvilan surmassa oli aikanaan kyse tilausmurhasta. En vaan ymmärtänyt kuinka yleisiä loppupeleissä nämä tällaiset murhat Suomessa ovat. Olen luullut eläväni lintukodossa, mutta valitettavasti olen alkanut heräillä todellisuuteen.
Nyt naurattaa niin, ettei naurusta tule loppua. Kuvitteletko tosiaan, ettei joku palkkamurhaaja osaisi listiä uhriaan parilla otteella, vaan hakkaisi uhria jollain halolla minuuttitolkulla?
Niin amatöörimaisesti uhri on tapettu, ettei asialla voi olla kukaan muu, kuin vaimo, joka mokasi koko murhan kun ei millään meinannut saada miestään hengiltä.
Kuvitteletko itse että osaisi parilla otteella niin kuin elokuvissa? Ei. Katso rikospaikka kuvia esim raahen hitmanin jäljiltä. Verta lainehti seinillä ja lattioilla. Palkkamurhat joissa ei käytetä asetta on aina rumaa jälkeä. Pois lukien valkoisen haulikon tekniikka :lol:

Elokuvat kannattaa unohtaa kun puhutaan tosiasioista. Suomalainen henkirikos on hieman erilainen kuin jenkkiläisessä hollywood trillerissä. Ei sillä etteikö ne joskus voisikin olla hyvin samanlaisia. On Suomessakin vetäisty kylmäksi todistettavasti parikin henkilöä pistoolilla ja äänenvaimentimella, ja ei niin todistettavasti ainakin kymmenkunta. Ja nyt kun ulvila otettiin tähän mukaan niin mikä ettei olisi ollut tilaustyö? Itse kuitenkin uskon että jukkis kävi panemassa väärää muijaa ja sen tiimoilta sai mitä tilasi. Oli kuitenkin porvoolainen skoude rauhoitellut häntä sanomalla ettei sen kahelin uhkauksista tarvitse välittää. No miten kävi :mrgreen:
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
Paikalla
Sienisalaatti
Vic Mackey
Viestit: 1967
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 5:34 pm

Re: "Poliisijohdon makeat vuodet"

Viesti Kirjoittaja Sienisalaatti »

Pitkät ovat perinteet, ellei pidemmätkin. Mielenkiintoinen juttu.
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.
Vastaa Viestiin