Kotimainen HIV:n levittäjä Rovaniemeltä - hovi tuomitsi, KKO vapautti

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

minä en kyllä ymmärrä sitä että kortsua ei pyydetä käyttämään vaikka kuinka humalassa olisi. turhaa selittelyä ja ihmisen omaa tyhmyyttä!

Nykyään silitellään päähän ja sanotaan voivoi!

mulla ei ole mitään sympatioita niitä pikkupimuja kohtaan jotka eivät kortsun käytöstä välitä, turha ruveta pillittämään. Joskus se on vaan myönnettävä että ei olekkaan niin FIKSU kun on luullut vaan itseasiassa melkoisen IDIOOTTI
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Ei kannata myöskään sympatiseerata pikkupojuja, jotka eivät ymmärrä käyttää kumia.
Jumala tautia lisätköön. :roll:

Höh. :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

Tampereen Tyttö kirjoitti:^Ei kannata myöskään sympatiseerata pikkupojuja, jotka eivät ymmärrä käyttää kumia.
Jumala tautia lisätköön. :roll:

Höh. :wink:
noh, en heitäkään ymmärrä yhtään sen enempää mutta viime kädessä se on kyllä tytön pääkopassa availeeko niitä reisiään vai pitääkö tiukasti kiinni.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Sara
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 7:01 am

Viesti Kirjoittaja Sara »

cicero kirjoitti:
Tampereen Tyttö kirjoitti:^Ei kannata myöskään sympatiseerata pikkupojuja, jotka eivät ymmärrä käyttää kumia.
Jumala tautia lisätköön. :roll:

Höh. :wink:
noh, en heitäkään ymmärrä yhtään sen enempää mutta viime kädessä se on kyllä tytön pääkopassa availeeko niitä reisiään vai pitääkö tiukasti kiinni.
Siis ihanko tosissasi väität, että kahden aikuisen välisessä seksissä ei miehellä ole velvollisuutta käyttää kumia, mutta naisella on velvollisuus pakottaa mies siihen? Ja jos näin ei tapahdu, niin kaikki tarttuvat taudit ovat sitten naisen oma moka?

Huh. Jännää, miten kaksi mokaa, mutta siitä syytetään vain toisen osapuolen pääkoppaa. (Ja tällä tarkoitan asiaa vain yleisesti, sillä syyllisyys kallistuu kyllä toiselle osapuolelle jos tietoisesti ruvetaan ihmisiä tartuttamaan.)
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

kyllä väitän että jos harrastat seksiä ilman kondomia ja saat taudin niin saat siitä syyttää YKSIN ITSEÄSI. Jos ei mies laita huppua päälle niin ei se sua kyllä mihinkään arvostakaan. Jos mies pakottaa sut seksiin niin se on sitten rikollista...

Juu ei pidä ihmetellä että nykyaikana eniten tippuria ja klamydiaa tavataan 15v-20v naisilla...yli 10 000 tartuntaa vuodessa tälle ikäryhmälle ja NIMENOMAAN naisille! Miehiltä tartuntaa alkaa löytyä sitten yli 20v mutta huomattavasti vähemmän kuin naisilta. Mitä siitä voi päätellä, useampi nainen jakaa saman kollin ja ilman kortsua :lol:

Sitten on niitä naisia jotka koko elämänsä saavat reilusti hyvää seksiä ja ehkä useammankin tyypin kanssa ja ian löytyy kortsu tarvittaessa leikkiin mukaan :wink:

Täytyykö naisen olla niin säälittävä että antaa vaikka ilman kortsua jos mies ei muuten ota?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Sara
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 7:01 am

Viesti Kirjoittaja Sara »

cicero kirjoitti:kyllä väitän että jos harrastat seksiä ilman kondomia ja saat taudin niin saat siitä syyttää YKSIN ITSEÄSI. Jos ei mies laita huppua päälle niin ei se sua kyllä mihinkään arvostakaan. Jos mies pakottaa sut seksiin niin se on sitten rikollista...
Ei ehkä kannata unohtaa sitäkään, että taudit tarttuu molempiin suuntiin :roll: Kahden ihmisen välisessä seksissä tartunta voi olla kummalla tahansa, siksi edelleenkin mielestäni vastuu kondomin käytöstä on molemmilla. Arvostus tuntuu taas olevan yhdenillanjutuista aika kaukana, se riittää että joku sitä seksiä haluaa harrastaa, ei kukaan arvostuksen perään kysele.

Ja pakko vielä:
Täytyykö naisen olla niin säälittävä että antaa vaikka ilman kortsua jos mies ei muuten ota?
Täytyykö miehen olla niin säälittävä, ettei osaa käyttää sitä kortsua ellei nainen pakota? Edelleen, taudit tarttuu molempiin suuntiin.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

juu on noita yhdenillan juttuja ollut yhdellä sun toisella ja kyllä ihan normaali mies tietää että nykyajan tyttöjen kanssa ei kannata pelehtiä ilman kortonkia :lol:

Ja edelleen jokainne on vastuussa omasta seksistään :roll:

on kyllä niitä ihmisiä jotka aina sysäävät vastuun jollekin muulle kun vahinko sattuu...

ja kyllä mies on tuossa tapauksessa säälittävä ja saa olla ilman
: tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Mistä Cicero tietää että tytöt ovat olleet "pikkupimuja" ja minkälaisista suhteista ja tilanteista on ollut kysymys?
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

meidän piireissä on käytetty nimitystä pikkupimu sellaisesta tytöstä tai naisesta jolla ei oo muuta mielessä kun kaksilahkeiset eli ei tuu mieleen huolehtia omasta turvallisuudestaan...huomattavan moni miespuolinen ystäväni käyttää tätä nimitystä...

Olen myös valitettavan usein kuullut että nuoremmat naiset jopa ehdottavat että kortsua ei käytetä...

Itse en tiedä mikä tässä on takana mutta minulla ei noita naispuolisisa ystäviä ole ikinä ollut kummemmin kaikki kouluaikaisetkin on miehiä..on tullut viimeaikana puhuttua just näistä jutuista...ja ihan yhdenillan jutuista kyse näiden mun kaverien kohdalla...itsekkin olen sinkkuelämää elänyt eikä oo ikinä tarvinnut ilman kortsua touhuta yhdenillan jutuissa tai muissakaan...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Niin, tässä vaan tuskin puhutaan sinun kaveripiiristäsi, tietysti sit olen väärässä jos kyseiset UHRIT on tuttavapiiriäsi. Jos ei niin on kyseenalaista syyllistää näitä tyttöjä, ilman että tietää tarkalleen tapahtumien kulkua. Tiedän tapauksia jossa jopa vuosia kestäneessä parisuhteessa on mies tartuttanut (ja myös toisinkin päin) naiselle taudin, ei parisuhteessa yleensä vaadita kortsua jos esim. e-pillereitä käytetään.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

cicero kirjoitti:meidän piireissä on käytetty nimitystä pikkupimu sellaisesta tytöstä tai naisesta jolla ei oo muuta mielessä kun kaksilahkeiset eli ei tuu mieleen huolehtia omasta turvallisuudestaan...huomattavan moni miespuolinen ystäväni käyttää tätä nimitystä...

Olen myös valitettavan usein kuullut että nuoremmat naiset jopa ehdottavat että kortsua ei käytetä...

Itse en tiedä mikä tässä on takana mutta minulla ei noita naispuolisisa ystäviä ole ikinä ollut kummemmin kaikki kouluaikaisetkin on miehiä..on tullut viimeaikana puhuttua just näistä jutuista...ja ihan yhdenillan jutuista kyse näiden mun kaverien kohdalla...itsekkin olen sinkkuelämää elänyt eikä oo ikinä tarvinnut ilman kortsua touhuta yhdenillan jutuissa tai muissakaan...
Ymmärrän oikein hyvin, jollei naispuolisia ystäviä juuri ole.
Kun yhdessä päivittelette "pikkupimujen" tekemisiä ja reisien levittelyä monien miespuolisten ystäviesi kanssa. :P
Olet vissiin "hyvä jätkä". Good.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

en ole tosiaan mikään hvä jätkä ja muutama hyvä naispuolinenkin ystävä on.

ja jos teidän mielipiteenne on se, että nainen ei voi mitään kortsuttoman miehen edessä niin se suotakoon teille :lol:

omalle tyttärelleni toivon kuitenkin enemmän itsetuntoa...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

cicero kirjoitti:
ja jos teidän mielipiteenne on se, että nainen ei voi mitään kortsuttoman miehen edessä niin se suotakoon teille :lol:

.
Missä vaiheessa olen sellaista väittänyt? Luehan uudelleen vastaukseni ja yritä uudelleen ilman, että tarvitsee keksiä väitteitä.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

cicero kirjoitti:en ole tosiaan mikään hvä jätkä ja muutama hyvä naispuolinenkin ystävä on.

ja jos teidän mielipiteenne on se, että nainen ei voi mitään kortsuttoman miehen edessä niin se suotakoon teille :lol:

omalle tyttärelleni toivon kuitenkin enemmän itsetuntoa...
Ja sitten jos sitä "itsetuntoa" ei olekaan riittävästi sinun tytölläsi, ja joku hänet tartuttaa, niin muista sanoa, että se oli ihan oma vika kun päätti ilman kumea niitä haarojaan levitellä, mokomakin pikkupimu.

Suomessa tuppaa aina kaikki seksiin liittyvä olla naisen syytä, eikä nämä meidän poikatytöt auta asiaa yhtään.

Tämä on kaksipiippuinen juttu, tiedän, enkä itsekään katso kovin hyvällä kumpaakaan osapuolta, mutta kun ei tiedetä, että mikä on ollut suhteen laatu. Tahallinen tartuttaminen on tahallinen tartuttaminen. Mutta siitäs saivat pikkupimut. vai miten se menikään...
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

juu, niin meinaan sanoakin..Tällä asialla ei ole mitään tekemistä poikatyttöjen kanssa. lähinnä sillä mitä on korvien välissä.

Ja sanoinhan jo että en myös ymmärrä noita miehiä jotka eivät kortsua halua käyttää, niin että oma syy heilläkin jos tauti pamahtaa päälle tai joku yhdenillan hoito tulee raskaaksi..

mun mielestä ei ole kovin huvittavaa että nykyään on aika yleistä että tytöt tekevät abortteja liukuhihnalta jo ennenkuin täyttävät 18v.

Eilen julkaistiin tutkimus jossa todettiin että yli kymmenet tuhannet 15-20v naisista on saanut tippuri tai klamydiatartunnan (40 000 kokonaismäärästä yli puolet kuulunut tuohon nuorten naisten joukkoon.

n
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Vastaa Viestiin