DollariExpress

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

DollariExpress

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Mihin katosi nimimerkki DollariExpress? Tänne on joskus kirjoitellut joku Dollarin kaveri hänen tunnuksillaan, joten josko hän tai joku muu voisi kertoa, mitä Dollarille on tapahtunut, kun ei kaveria ole enää näkynyt?

Hän on yksi ensimmäisiä tyyppejä, mitä täältä muistan, ja ajoittaisesta aggressiivisesta puhetyylistään huolimatta hänellä oli mielestäni paikkansa tällä foorumilla.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: DollariExpress

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Kyllähän tuo itseänikin on mietityttänyt ja jos DE kirjoittelisi syystä tai toisesta jollain toisella nimimerkillä, sen hän kyllä toisi ilmi. Vaikka Dollarilla on välillä tapana käyttää koviakin sanoja, niin pääsääntöisesti pidin hänen tyylistään.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: DollariExpress

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Hänhän sanoi täällä, että joku nimimerkki oli lähettänyt jotain uhkailuviestejä, niin tulee mieleen, että onko joku tunnistanut hänet, ja hänen on sen takia täytynyt lopettaa kirjoittelu. Mutta voi olla muutenkin tauolla, olin itsekin välillä.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: DollariExpress

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^En usko tuohon, Siru83, kyseinen uhkailija oli nimimerkki johnny rebel joka kuulemma haastoi itse kutakin tappelemaan ja jotku ilmeisesti suostui siihen mutta aina tämä nimimerkki keksi syyn ettei tullutkaan paikalle.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: DollariExpress

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Olin huomaavinani tuossa joku 1-2 viikkoa sitten että Dollari oli kyllä online-tilassa hetken aikaa minfossa eli ilmeisesti mies on hengissä ainakin.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: DollariExpress

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Onpa helpotus. Onko tämä varma havainto? :)
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: DollariExpress

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^Havainto on, Siru, aivan varma, varmistin lisäksi DE:n profiilista asian:
Liittynyt:
01 Heinä 2008, 21:05
Viimeisin käynti:
18 Kesä 2013, 14:06
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: DollariExpress

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

hengissä ollaan,olin lusimassa vanhoja vajaan vuoden.ei sen vakavampaa :D

nyt elämä hymyilee,pöytä on täysin puhdas eka kerran 20 vuoteen eikä tarvitse viranomaisia pelätä "varmuuden" vuoksi,sain ajokortin linnassa hurautettua (omalla rahalla tietenkin) ja vapauduttua suoraan töihin.

olen lukenut tosiaan noita vanhoja kirjoituksiani ja onhan niissä paljon sellaista jonka voi tulkita agressiiviseksi,mutta ei ole ollut tarkoitus,kuten olen muutamalle privassa kirjoittanutkin.

99% ajasta hymyilen kirjotellessa,mutta eihän se välity pelkässä tekstissä ja kun en käytä pahemmin hymiöitäkään,niin voi tuntua että painelen täällä nappuloita vihapäissään,mutta niin asia ei todellakaan ole.koitan tässä asiassa skarpata :mrgreen:

ja tuo "uhkailija" tosiaa oli joku rebel,ei sen kummempaa,näitä nettitappelijoita :lol:
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: DollariExpress

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

No niin hyvä kun tulit takaisin kuitenkin :)
THG
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Su Joulu 09, 2012 2:01 pm

Re: DollariExpress

Viesti Kirjoittaja THG »

Missä istuit
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: DollariExpress

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

THG kirjoitti:Missä istuit
Sukevalla
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
THG
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Su Joulu 09, 2012 2:01 pm

Re: DollariExpress

Viesti Kirjoittaja THG »

DollariExpress kirjoitti:
THG kirjoitti:Missä istuit
Sukevalla
Kirjat sielläpäin? Haitko sinne vai oliko sanavaltaa?
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: DollariExpress

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

ei ollut vaihtoehtoja sanottiin narikassa kun olisin mielellään jäänyt ouluun tapaamis ym. asioiden takia, löivät passituksen Sukevalle, kun itse menin vapaaehtoisena nokkimaan,pelso oli remontin alla ja tupa täynnä,tosin niin oli sukevakin. 196 oli miesvahvuus ja petipaikkoja 200 ja joka viikko tuli enemmän kuin lähti
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
annaanna

Re: DollariExpress

Viesti Kirjoittaja annaanna »

"Seuraa viranomaistiedote DollariExpress -nimiselle nikille: teihin on kohdistettu täysin ylimitoitettuja rangaistustoimenpiteitä, jotka ovat tällä päivämäärällä pahoittelujen kera poistettu perusteettomina."

Joulusiivouksen melskeessä oli ylläpito poistattanut useampia nikkejä muka todetun kaksoisnikkeilyn perusteella, eli samanaikaisesta tai bannien aikaisesta kahdella nikillä operoinnista. Mikä lie ajatus- tai muistivirhe sattunut.

Omien havaintojeni mukaan dollariin on täällä kohdistettu myös jonkun toopelin toimesta perusteettomia "vasikointeja", joten jos et välitä dollarina palata palstalle, niin ihan sama millä nikkinimellä, kunhan palailet elämäntilanteen niin salliessa :P palstalle jonain päivänä.

Ja laitathan sitten tietoa mahdollisesta uudesta nikistä yksärillä, kun en mä muuten sitä tajua!
Nimimerk. 100% salassapito taataan.
annaanna

Re: DollariExpress

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Laitan toditusaineiston talteen, sirpamaisesti. Ettei tulevaisuudessa oleteta mun horisseen jotain päänsisäisiä salaliittoja tuossa edellä ^.




Kirjoittaja Moderaattorit » 26 Joulu 2014, 18:05
No niin. Otetaanpas taas ihan Jourauhan mukaisesti.
Seuraavilta kayttajilta on porttikielto peruttu ja siina on kaynyt ns. moka josta YP on kovasti pahoillaan.
Ainakin rangaistusasteikkoa on kaytetty turhan ylapaasta: Ei liene tarkoituksenmukaista potkia tiettyja palstan ansioikkaimpia kirjoittajia pois hetimiten.

NancyDrew
Merope
rootbeer
Oulunmies
OCD
DollariExpress
Marianne
chassiel
Antsah
seppoilmari
Tiinaliina
Teacher
Vareksenpoikanen
naavala
Jesus Hitler
Medborgare
Sue Ellen
hirvoska
Universal Exports

Osalla oli ihan hyvat selitykset tuplanikkeihinsa, mutta korostettakoon:
*12 §* Kahden nimimerkin käyttö ilman ylläpidon erityistä
suostumusta on kielletty.

Joten jos jatkossa siihen on tarvetta, niin kirjoittakaa yksari vaikka Kyopelille tai Raidille niin ei tule turhia pomppuja matkaan!

T. Modet.
Vastaa Viestiin