Nimimerkki sisotalo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Scruffy
Martin Riggs
Viestit: 648
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 8:19 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

E. Baley kirjoitti:
sisotalo kirjoitti:Mikä ihme näitä nimimerkkejä vaivaa. Minä vien koko ajan murhatutkimusta eteenpäin ja he vastaavat jollain, jonka luulevat järkyttävän minun mielnrauhaani. Onneksi sain jo kolme heistä bannaan.
En usko, että kukaan tällä palstalla vie tutkimusta eteenpäin.

On varmaan hieno tunne saada bannailtua ihmisiä täällä, mutta mietipä kerrankin loppuun asti se, mitä A:sta ja muista asianomaisista lapsista tuntuu lukea nimiään täältä. Ihmettelen kovasti, että Sinua ei ole bannattu... :?: :evil:
Juuri näin.

Tässä ketjussa on lähinnä kritisoitu metodeja ja ulosantia eikä "tuloksia". Se että sinun (nimimerkki) lapsesi vedettiin mukaan oli toki hieman yliampuvaa mutta #krhm#, ei onneksi mainittu nimiltä, mikä pelkästään positiivista.

Ja muista. Sinä (nimerkki) et ole poliisi etkä muukaan viranomainen. Pelkkä harrastelija kuin me kaikki muutkin. Täällä ei vie kukaan eteenpäin mitään murhatutkimuksia sen enempää kuin valvo liikennettä tai myönnä passeja.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja irmuska »

sisotalo kirjoitti:Mikä ihme näitä nimimerkkejä vaivaa. Minä vien koko ajan murhatutkimusta eteenpäin ja he vastaavat jollain, jonka luulevat järkyttävän minun mielnrauhaani. Onneksi sain jo kolme heistä bannaan.
:shock: No tämä tuli kyllä uutisena että murhatutkimuksia johdetaan minfosta käsin. Mitä taas tulee tuohon "palstapoliisina" toimimiseen niin huoh. Siinä kohtaa kun palstalainen kokee olevansa oikeudenjakaja keskusteluissa on kyllä menty aika pahasti metsään palstalla.
Mutta niin, tokihan se on kätevää kun saa eri mieltä olevat keskustelijat poistettua paikalta nojailemalla vasikointinamikkaan, valitettavasti se tosin osoittaa sen ettei namikkaan nojaavalla riitä kyky argumentointiin vaan kyseenalaistajat pitää saada hiljaisiksi.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Kävin lävitse aloitukseni täällä. Aluksi käytin kahden Auerin vanhimman lapsen nimeä, kuten muutkin. Mutta kun siitä tehtiin rähinä lopetin Auerin pojan nimen käytön. Amandasta en kuitenkaan ole luopunut. Omaa poikaani kutsun Petteriksi, eikä sisotalon pojaksi.

Se mitä Amandasta kirjoitan on hänen henkilönsä puolustamista. Sitä ei mikään laki eikä tietenkään Amanda itse kiellä. Selventää kun erotetaan Amanda ja Auerin lapset, jotka olivat kahdessa leirissä jo kun aloitin. Vastakkaisuuden esiin tuomisesta haukuttiin aivan hirvittävästi.

"Lasten" nimien käytöstä haukutaan vieläkin vaikka en sitä ole koskaan käyttänyt.
peikonlehti
Roger Murtaugh
Viestit: 854
Liittynyt: To Touko 30, 2013 3:11 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja peikonlehti »

No nyt kyllä lähti niin makoisat naurut, että pitää nimerkki sisotaloa kiittää! Että oikein johdetaan murhatutkimusta. Poliisitoimen lisäksi hoidetaan puolustusasianajajan tehtäviä.

Nyt kyllä alkaa fakta ja fiktio sekoittua aika erinomaisesti. Rajansa suuruudenhulluudellakin. Ja aina: MINÄ, MINÄ, MINÄ.

Oman nimimerkkini kommettenja saa rauhassa pitää amis -tasoisena. Amis -tason kuittailu on rehellistä v...lua eikä siihen sisälly taustakäsitystä itsestä yli-ihmisenä, joka on vihitty totuuteen ja jolla on oikeus välillisesti rangaista muita.

Alakoulussa muuten rollitaan.
E. Baley
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Su Elo 28, 2011 2:09 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja E. Baley »

peltirumpu kirjoitti:
E. Baley kirjoitti:
sisotalo kirjoitti:Mikä ihme näitä nimimerkkejä vaivaa. Minä vien koko ajan murhatutkimusta eteenpäin ja he vastaavat jollain, jonka luulevat järkyttävän minun mielnrauhaani. Onneksi sain jo kolme heistä bannaan.
En usko, että kukaan tällä palstalla vie tutkimusta eteenpäin.

On varmaan hieno tunne saada bannailtua ihmisiä täällä, mutta mietipä kerrankin loppuun asti se, mitä A:sta ja muista asianomaisista lapsista tuntuu lukea nimiään täältä. Ihmettelen kovasti, että Sinua ei ole bannattu... :?: :evil:
Eikö E. baley tiedä lasten oikeita nimiä, vaikka ne on lehdissäkin kerrottu useaan otteeseen vuosien varrella? Samoin lasten nimet on mainittu useissa julkisissa asiakirjoissa poliisin, syyttäjän ja eri oikeuksien toimesta. Miksi Annelin vanhimman lapsen nimeä saa jokainen hokea, mutta nuorempien ei saa?

Ollaanko sitä vähän niin kuin parempia ihmisiä, kun nuorimpien lasten nimiä ei kirjoiteta, mutta kaikki muut ällötykset, mitä ikinä sairaassa mielessänne keksittekään, voidaan huoletta nakata Annelin ja hänen vanhimman lapsensa niskaan? Tiedäthän, millä nimellä tuollaisia ihmisiä kutsutaan?
En ymmärrä pointtiasi, peltirumpu. Tiedän lasten nimet - eivät voi unohtua, kun nimim. sisotalo niitä täällä ahkerasti toistelee. En tee tuolla nimitiedolla mitään!

Se, että nimiä on kerrottu toisaallakin, ei tarkoita sitä, että niitä pitäisi tänne netin syövereihin (vuosiksi eteenpäin) koko ajan syöttää.
huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja huippumies »

sisotalo kirjoitti:Kävin lävitse aloitukseni täällä. Aluksi käytin kahden Auerin vanhimman lapsen nimeä, kuten muutkin. Mutta kun siitä tehtiin rähinä lopetin Auerin pojan nimen käytön. Amandasta en kuitenkaan ole luopunut. Omaa poikaani kutsun Petteriksi, eikä sisotalon pojaksi.

Se mitä Amandasta kirjoitan on hänen henkilönsä puolustamista. Sitä ei mikään laki eikä tietenkään Amanda itse kiellä. Selventää kun erotetaan Amanda ja Auerin lapset, jotka olivat kahdessa leirissä jo kun aloitin. Vastakkaisuuden esiin tuomisesta haukuttiin aivan hirvittävästi.

"Lasten" nimien käytöstä haukutaan vieläkin vaikka en sitä ole koskaan käyttänyt.
Viimeinen lause kumoaa toisen lauseen...

Oletko Jukan ja Annelin vanhimmalta lapselta kysynyt, saatko tuoda kaikki hänen asiansa nimellä julki yleisellä keskustelupalstalla? Tuskin tunnet lasta mitenkään, Napoleon sinussa saa sinut vain uskomaan niin.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja irmuska »

^huippumies esitti oikean kysymyksen. Käsittääkseni kukaan lapsista ei ole todellakaan kaivannut julkisuutta ja tuskin sitäkään vähää minfo-julkisuutta. Aivan sama mitä shaissea täällä kirjailee AAsta tai edesmenneestä puolisosta jos ei ole kykenevä säädylliseen kirjoitteluun mutta lasten nimien repostelu menee kyllä mauttomuuden ja sanoisinpa jopa, idiotismin, puolelle.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Hyvät ystävät. Tänään suuri tanssinopettajamme Åle Blomqvist lopetti tanssimisen, mutta me jatkamme
http://www.youtube.com/watch?v=gwnv1vzaf7E
rantakoski
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1479
Liittynyt: La Touko 12, 2012 5:39 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

sisotalo kirjoitti:Täällä tutkitaan Seppo Isotalon yksityisasioita. Kun niistä valehdellaan niin on pakko oikoa. SI:n puhelinnumeron on Ruotsissa 0707 633 666.
...
Pyydän ystävällisesti lopettamaan nimimerkki sisotalon yksityissoiden kaivelun täällä murha.infossa.
.....
Kerroin heti, että soittaa voi Helsingin lankapuhelimeen 90 2316 5274. Se tulee paljon halvemmaksi kuin Suomen kännykästä kännykkään Ruotsiin

Pääsin kerrankin kysymään miksi minun kirjoituksiini vastataan aina henkilökohtaisella panettelulla, jo pilaa keskustelun ilmapiirin. Ainakin minä reagoin niin, että jos joku käyttää rumaa kieltä vastustajastaan, niin automaattisesti uskon, että vastustaja on oikeassa.

Vastaus oli, että panettelu johtuu minusta. Juuri niinhän se on. Uhri juoksee itse puukkoon. Murhaajassa ei koskaan ole vian häivää. Kirjoittajat pilaavat asiansa rumalla kielenkäytöllä kuten juuri nyt parivaljakko Anijatta ja Lumienkeli.
Sisotalo on kyllä itse aktiivisesti tuonut itseään esiin, kuten nytkin laittoi Helsingin numeronsa täysin yllättäen. Mutta samalla pyytää itseensä kohdistuvaa henkilöspekua loppumaan...

Sisotalo sanoin puhelimessa kysymykseesi, että
"ehkä se johtuu siitä miten tuot asioita esiin",
siitähän kaikki on lähtenyt, lasten nimien (ja sotujen) paljastelusta, väkivalta- ja pedofilia-asioista olet puhunut vain "seksuaalinen häirintä" etc. Ei ole ihme että se miten tuot asioita esiin, niin siihen puututaan. Alkuunhan lähestyminen oli toinen, mutta olet tässä lisännyt vain vettä myllyyn, hermostuttaen monet. Välillä epäilen, ovatko Sisotalo ja Turumurre vain trolleja.
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Totta. Rantakoski soitti ja esitti juuri sen teorian, josta olen puhunut, että uhri ryntäsi itse puukkoon, murhaaja on aivan syytön.

Minusta on väärin, että nimimerkin puhelu minulle referoidaan murha.infossa. Asia olisi toinen jos molemmat esiintyisivät omalla nimellään ja sopisivat julkistamisesta. S-posteja tulee usein usein ihmisiltä, ei nimimerkeiltä. Ne pysyvt visusti kovalevylläni

Katsotaan mitä moderointi sanoo tästä. Eikö yv:n paljastamisessakin olla varovaisia? Samanlaista harrasti eräs toinenkin, mutta hän valehteli. Rantakoski puhuu totta.
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

sisotalo kirjoitti: Omaa poikaani kutsun Petteriksi, eikä sisotalon pojaksi.
Onko sulla joku hirveä tarve viljellä yhden jos toisenkin lapsen nimeä tällä palstalla?
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja irmuska »

^alkaa vahvasti näyttää siltä. Ehkä sisotalolla on jokin fiksaatio nimiin? Oman poikani nimi muuten alkaa Teellä ja häntä kutsutaan ihan sillä nimellä, ei ********* pojaksi. Omituista.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Oletteko koskaan panneet merkille miten läheisiä ovat sanat dosentti ja dosetti?
padlock
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ma Syys 02, 2013 8:52 am

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja padlock »

Lumienkeli kirjoitti:Oletteko koskaan panneet merkille miten läheisiä ovat sanat dosentti ja dosetti?
Onko sulla joku fiksaatio sisotaloon?
Jokaisella on oikeus olla yhtä mieltä minun kanssani. - Madonna
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Nimimerkki sisotalo

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Totta kai on. Pidän vanhemmista herrasmiehistä.
Vastaa Viestiin