Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
saippuakauppias
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: La Loka 03, 2009 7:10 pm

Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

Päätelkää siitä sitten jotain koko Ulvilasta.

Muistelen vuosien takaa että nimimerkin takaa löytyy itse Anneli Auer.

Lukekaa ja vahvistakaa koska mun psyyke ei kestä.
Avatar
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1445
Liittynyt: To Touko 20, 2010 8:28 pm

Re: Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Matulan viestejä on kirjoitettu myös sellaiseen aikaan jolloin Anneli oli kopitettuna.

Toinenkin vaihtoehto löytyy mutta koskapa henkilöspekuloinnit ovat säännöissä kiellettyjä niin ei siitä enempää..
Viimeksi muokannut Toripolliisi, La Elo 24, 2013 8:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
..saapa nähä..
saippuakauppias
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: La Loka 03, 2009 7:10 pm

Re: Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

Okei. En ole säännöistä & säädöksistä jyvillä mut kait ne tunnarit voi jakaa tai sitten käyttää pripeid dataa ?
saippuakauppias
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: La Loka 03, 2009 7:10 pm

Re: Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

Sen haluan ainakin omasta puolestani sanoa että jos kyseisen nikin takaa löytyy itse AA niin kyllä nainen ainakin osaa ja kykenee :(.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Miksi Anneli Auer pelkäisi Sirpaa? :shock:

Keväällä 2009, kun laitoin ensimmäisiä kirjoituksiani Ulvila-ketjuun nimimerkki Matula vastasi, että hän on koko ajan pelännyt, että tulen tänne Ulvila-asiaan kirjoittamaan.

Mitä minä siihen muuta pystyin vastaamaa kuin että pelkosi on toteutunut.

Totta puhuen en edelleenkään ymmärrä, että mitä kyseinen nimimerkki tarkoitti, ja miksi hiillosti minut liki henkihieveriin tuolloin.
Viimeksi muokannut Sirpa, La Elo 24, 2013 8:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Re: Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja cicero »

Onko se kiinniotettuna oleminen sitten estänyt nettikäynnit?

Epäilin itsekin tätä vuosia sitten. Ihan siitä syystä että kyseinen nimimerkki tuntui raivostuvan tietyistä jutuista joista spekuloin eikä niistä mun mielestä olisi kukaan muu kuin asianosainen ottanut nokkiinsa. Se oli silloin vielä kun olin yksi niistä harvoista joka kyseenalaisti rouvan nettibisnekset kannattamattomana sekä ihmettelin miten Jukka on jaksanut moista laiskalorttia elätellä vuosikaudet :roll: Nimimerkki otti siitä kunnon sauhut nenuunsa ja oli melkoisen puolustuskannalla 8)
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Juu, no kyllä minä Matulan raivostumiset tuollaisiin ymmärsin, inhottaa minuakin tuollaiset kommentit, mutta enhän minä edes kirjoita sellaisia. Minun mielestä sopisi paljon paremmin siksi etsityksi peitepoliisiksi.
Alethes doksa meta logu
saippuakauppias
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: La Loka 03, 2009 7:10 pm

Re: Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

Mistä mopo palkkioksi ?
Teosta josta AA ei halunnut tietää muuta kuin sen että työ tulisi tehtyä ?
Huppis käynyt ensin Jukan kimppuun ja kadonnut talosta jolloin AA alkanut soittelee häneen, mut sit AA onkin tajunnut et Huppis epäonnistu palkkamurhassa ja jonkun on työ tehtävä loppuun ja täten AA:n oli siihen itse ryhdyttävä.

Näin AA voi sanoa että hän sen teki, vaikkei tehnytkään tavallaan koska hänellä oli avustaja ?

Nyt mun pää alkaa käymään ylijengoilla.
saippuakauppias
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: La Loka 03, 2009 7:10 pm

Re: Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

Tuolla kuviolla ymmärtäisin miksi AA on niin viileä koska hän ei ole tehnyt surman eteen muuta kuin lopputyön ja täten syyllisyyskin pienempää ja tutkinta mutkikkaampaa yms..
saippuakauppias
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: La Loka 03, 2009 7:10 pm

Re: Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

Ja Sirpalle että siksikö koska AA aisti että sulla on kykyä etsiväntyöhön ?

Jos AA on lukenut palstaa pitkään esim anonyymina ja seurannut kirjoittelujen tasoja ja tullut siihen tulokseen ettei toivoisi ainakaan Sirpan tulevan kommentoimaan hänen tulevaa ketjua ?
En minä ainakaan toivoisi viisaiden yksilöiden sotkeutuvan millään lailla omaan caseeni ja AA ei voinut sitäkään tietää et kummalle puolelle Sirpa asettuisi.
saippuakauppias
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: La Loka 03, 2009 7:10 pm

Re: Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

Toivotaan että Poliisi on selvittänyt mopokaupan tarkoitusperän ja myös sen menikö moporahat loppu käyttäjälle vai valuivatko eteenpäin ?
Viisaintahan olisi tehdä kaksi erillistä toimeksiantoa ja maksella niistä myöhemmin sit ristiin niin kiinnijäämisen riski ainakin niiden osalta pienentyisi huomattavasti.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

No kun pulttaaminen tapahtui, tota noin, ei AA asiasta, vaan liittyen kait siihen fileerausveitseen. Mitä lie menin sanomaan siitä, no se jotenkin vastasi sitä mikä sitten oli oikeudessakin esillä. Mutta en minä silloin käsittänyt mitään.
Alethes doksa meta logu
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Minä en ole koskaan ajatellut, että Matula olisi Anneli Auer.
Matulan kanssa olimme alusta asti palstalla. Hän odotti aina, että tapaus selviäisi. Kirjoitimme siitä ihan vitsinäkin.
Miksi Anneli Auer olisi aikanaan nostanut Matulan nimimerkin esille, jos hän itse olisi ollut Matula?
Minulla on ajatus, että Matula joutui "surman suohon" samoin kuin itse jouduin epäilyksi. Matula oli vain Matula. Hän vain ajanmittaan ärsyyntyi kirjoituksista, tilanteesta jne. Niin minä uskon.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja Tara »

Matula-nimimerkki näyttää nostaneen kerta toisensa jälkeen esille 'homo'-teemaa, vihjaillut, että JL saattoi olla sellainen. Seuraavaksi nostatti Puputtia kuvioihin, vihjaillut että poliisille tai lehtiin kun laittaa sopivasti vinkkejä, niin eiköhän jokin ala aueta. Saanut hirveitä hepuleita jos joku vain on on ääneen esittänyt, että Auer voisi olla tekijä. On mahdollista, että Matula-nimimerkin tunnukset ovat olleet myös erään taksisuharin tiedossa. Joka tapauksessa Matula katosi juuri silloin kun molemmat, sekä Kukka että Auer, pidätettiin.

Myös Auer on alkuvaiheen kuulustelussa antanut ymmärtää, että on Jukalla voinut olla homosuhteita, vaikka hän ei ole niistä tiennyt. Lausunut mm että Jukka flirttaili kaikkien kanssa, kysyttiin, oliko Jukka kiinnostunut seksuaalisesti esim nuorista.

Kesäk 2011:
A:lta kysyttiin heidän seksielämästä, mutta myös Jukan seksielämästä erikseen, oliko hänellä tietoa J:n mahdollisesta homoseksuaalisuudesta, tai oliko kenties kiinnostusta nuoriin. Kuulustelijan saamat vastaukset eivät ole yksiselitteisiä eivätkä mielestäni puolla luottamusta uhriin, esim se kommentti, että J flirttaili kaikkien kanssa. Näin siis ensimmäisten kuulustelujen aikaan, jolloin A oli asianomistaja ja velvollinen pysymään totuudessa.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 04#p392304

tässä toinen 'muistiinpano':
Touko 2011
(JPEG156). ...Annelilta oli siis kysytty heidän seksielämästään yleensä, ja sen jälkeen oliko Jukka ollut kiinnostunut nuorista, pojista tai tytöistä, sillä tavalla, johon AA:n vastaus on merkitty kuuluneeksi näin:
A: Ei minun havaintojeni mukaan siinä mielessä. Hänellä on ollut flirttailua kaikkien kanssa. Ei hän erityisesti mitenkään nuorista ollut kiinnostunut.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 47#p390747

Onko tuollainen rakastavan vaimon puhetta??? Mieheni flirttaili kaikkien kanssa?? Surevan lesken puhetta, joko 6.12 tai 9.12.2006.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Lukekaa Minfosta kaikki nimimerkki Matulan viestit &

Viesti Kirjoittaja annijatta »

No ihan tällaseen törmäsin ja kuinka jotenkin osuva viesti:
Re: Ulvilan tapaus ( ketju 3 )
Kirjoittaja Matula » Pe Helmi 20, 2009 11:16 am

Miksei teistä kukaan jo ihan vakavissaan ehdota vaimon puukottaneen tai peräti yhden lapsista puukottaneen perheen isän kuoliaaksi?? Ai niin.... noita on todella jo ehdotettu vaihtoehdoiksi...

Lahden tausta on niin värikäs jo työhistorian osalta, että siitä joukosta saisi jo montakin, jolla motiivi tekoon. Silti nämä mahdottomista mahdottomimmat vaihtoehdot nostatte esiin. Sen sijaan, että pohditte vain omassa päässänne vaihtoehtoja, surffatkaa vaikka netistä tietoja ao:sta ja saatte edes hieman tukea väitteellenne. Puolison osallisuutta EI TUE MIKÄÄN SEIKKA !!!! Poliisihan on jo tämän tutkintahaaran kauan aikaa sitten kertonut lopettaneen


Ja sitten tulee teonkuvaus joka jotenkin kuulostaa tutulta. Kyllä täytyy sanoa että Matula on tosi dekkari ja hyvä selvänäkijä.
Re: Ulvilan tapaus ( ketju 3 )
Kirjoittaja Matula » Ma Helmi 23, 2009 1:23 pm

skoone kirjoitti:
Matula kirjoitti:
Poliisi on sanonut, että heillä TEKIJÄN DNA !!
Kävisikö vaikka rikkoutuneen lasin pinnalta otettu näyte? Sitä tuskin on remonttireiska jättänyt...
tai ehkä lasintekijä piilotti sen sinne lasia tehdessään......

Ihmettelen, matula, sun tunneperäistä suhtautumistasi tähän tapaukseen. Mielestäni yrität rajoittaa keskustelua haluamaasi suuntaan.



En suhtaudu tähän tapaukseen mitenkään tunneperäisesti. En myöskään yritä rajoittaa keskustelua haluamaani suuntan, vaan haluan kirjoitusten olevan edes hieman asiallisia ketjussa. Nyt täällä on vakavasti jo ehdotettu jopa vaimon itse tehneen surman !!!!!!
Joo... vaimo herrä hieman ennen surmattua ja ottaa surmavälineet uhrin herätessä..... "Kaikki lapset nukkuvat, mutta ei heistä väliä, ei ne varmaan herää.... Katos, nyt se sieltä tulee. Puukotan ja monta kertaa, myös itseäni keuhkoihin. Lapset eivät herää vieläkään, soitan vielä varmuudeksi hätäkeskukseen ja sepitän tarinaaa ulkopuolisesta tekijästä.... Katos, uhrikaan ei tehnyt lainkaan vastarintaa ja pärjäsin hyvin miestä vastaan.....
No nyt on vielä muutama minuutti aikaa rikkoa ikkuna ja tehdä pakojäljet ulos ja pitää lapset vielä unessa ja ripotella ulkopuolisen DNA paikalle ja lavastaa ulkopuolisen tekijän kengänjäljet lattiaan eikä se nyt hirveästi haittaa, vaikka mulla on ilmarinta..... "

edit:lisätty sitaatit tarkentamaan ilmaisua
Viimeksi muokannut annijatta, La Elo 24, 2013 11:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Vastaa Viestiin