Herkkis ?!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Herkkis kirjoitti: [Kivipurontie 1, Varkaus] jos mielihalut joskus herää, ilmota se aika sitten :wink:
piip.
Viimeksi muokannut Loka, To Heinä 12, 2007 12:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

No se oso on vähä niinQ siihe kiskalle jossa voitas ottaa miehestä mittaa, en asu siellä kylläkään :P jos oman osotteen laittas nii vois tulla vaikka perunaruttokirje! (ei sillä ettäkö sqeeze sellaisen lähettäisi)
I am an African!
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Sovitaanko tasta lahtien, etta taman ns. herkkisen onlinerit pysyvat tassa ketjussa, koska ne hajoittavat keskustelua eivatko tuo mitaan sisaltoa itse asiaan.

Tama palsta on vaara paikka kisschat-tyyliseen teinix-keskusteluun, jossa tama tehoaa about 15-18v tyttoihin.

Yhdyn squeezen mielipiteeseen taysin. Tama on sisaltopitoinen keskustelupalsta.
---------
Allekirjoitus.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

imapwnucuz 1337|-|4xx0Rz wit me

Ehkäpä te Bodom-taistelijat voisitte jättää keskeiset erimielisyytenne syrjään ja hyökätä uuden uhkan kimppuun? :wink:
I am an African!
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

Joka siis on?
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

...luultavasti tässä tilanteessa joku muu foorumin käyttäjistä.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

Mitä enämpi luen herkkiksen kirjoituksia, sitä varmempi olen; että kirjoittelee
vain ! saadakseen huomiota. kts. viesti historia.

Syystä että!
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Niinpä 8)
I am an African!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

merzi kirjoitti:Mitä enämpi luen herkkiksen kirjoituksia, sitä varmempi olen; että kirjoittelee
vain ! saadakseen huomiota. kts. viesti historia.

Syystä että!
merzi, mistä juontaa juurensa kysymysmerkkisi epaädekvaateissa paikoissa?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Jopas täällä on saatu hulinaa taas aikaseksi :lol: Jos Herkkiksen kommat ärsyttää,niin eikö ne nyt vain sitten voi jättää omaan arvoonsa ?
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

juu, ei tääkään kyllä ymmärrä mikä tossa herkkiksessä ärsyttää, kun niin moni muukin meistä heittää onlinereita, miksei ne sitten ärsytä?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Kalessin kirjoitti:juu, ei tääkään kyllä ymmärrä mikä tossa herkkiksessä ärsyttää, kun niin moni muukin meistä heittää onlinereita, miksei ne sitten ärsytä?
Mua ainakin ärsyttää se, että herkkis laittaa superlyhyitä viestejä joka paikkaan tyyppiä

"mä en usko ufoihin"....
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

niin,että siis onko se ongelma sen viestin lyhyys vai herkkis?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

skoone kirjoitti:
Herkkis kirjoitti: Oon ajatellu et mitäänsanomaton kommenttikin on parempi ku ei mitään.
Suoraan sanoen ainakin minua häiritsee nuo sinun mitäänsanomattomt kommenttisi ja sitten kun sinulla on vielä kuva viesteissäsi, niin se häiritsee säikeitten selaamista ja lukemista tosi paljon.

Ihan tällainen äidillinen neuvo, ei jokaisen tarvitse joka asiaan jotain sanoa. Usein olisi viisaampaa olla vaiti :(

EDIT: Korjattu lainaus - RAID
Mä olen kyllä skoonen kanssa samoilla linjoilla. Itse jätän kommentoimatta, ellei mulla ole aiheeseen mitään lisäarvoa annettavana. Siis koettaako Herkkis kommentoimalla kaikkea saada "ylemmän" stauksen viestien määrällä? Mitähän hyötyä siitä on?
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

En pidä skoonesta


















Ja Akatonin teoria on epäkelpo koska itseasiassa mulle olis aika sama jos "lisänimet" ja postiluku piilotettaisiin. Tykkään vaan kommentoida asiaa kuin asiaa :wink: Eihän viestien määrä takaa ylempää statusta silmissänne, vai?
I am an African!
Vastaa Viestiin