Herkkis ?!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

^ihan justii parasta,odotellessa myöskin LOOL
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2651
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Herkkiksestä saa ylimielisen mielikuvan ton avattaren vuoksi jo pelkästään. Adebisi sai olla ylimielinen, olihan hän OZin pelätyin vanki kunnes kävi muslimijohtajan päälle ja Allah käänsi keglun Adebisia päin ja henki pakeni hänen mustasta afrikkalaisesta kehostaan...
:shock: :shock: :shock:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

merzi kirjoitti: merzi, mistä juontaa juurensa kysymysmerkkisi epaädekvaateissa paikoissa?

Toki se on hienostuneempaa 8) kuin alkaa maalata tai ISOILLA kirjoittelemaan, hei mut jos sä hoksasit, niin ehkä joku muukin!!!!! Sä oot aika vanha siis, ja äidinkielen virheistä saat pultteja, ja missähän muualla näinkin oli, hmmmm korjaa sana " epaädekvaateissa " ymmärrettäväksi suomen kieleksi, tuon kaltaista sanaa tuskin :( löytyy edes suomen kielen sanaopista ei muuta !


:roll:
voi herranjestas sentää merzi...epäadekvaatti on yleinen sairaalasanastossa käytettävä sana, jolla tarkoitetaan ei-tarkoituksenmukaista toimintaa tai käytöstä. miksi ihmeessä korjaisin omaa, selvällä suomenkielellä kirjoitettua tekstiäni, jos sinä et sitä ymmärrä? ja jos kysymykseni sinun epäadekvaateista välimerkeistä oli "pulttien vetämistä" niin, vähänpä tiedät ihmisen kyvystä hermostua/suuttua.

suomenkielen mukaisesta kirjoitusasusta sun on turha tulla kuittailemaan, kun oma tekstisi on kuin keskenkasvuisen lukihäiriöisen tuotosta, suomenkielessä on kielioppi ei sanaoppi ja mun mielestä ei ole hienostuneempaa tunkea huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä epäadekvaatteihin kohtiin, koska silloin lukijasi menettää juttusi punaisenlangan, vaikka ei sillä, että niitä tekstissäsi kovinkaan usein olisi. Ja täytyy sanoa, että kertoo mielen köyhyydestä, että viitsit vouhottaa täällä typosta, jossa kirjain A ja kirjain Ä (laitoin kirjaimet ihan siksi, että sinäkin, merzi, tajuaisit mistä on kyse) ovat menneet sekaisin. jos kerran minun typoni sinua noin hirveästi häiritsee ja laita sitten ihan oma ketju niille, jossa voit niistä minua aina muistutella ja oikeastaan, ihan tasapuolisuuden nimissä voisit alkaa tämän palstan kielipoliisiksi, olettaen, että saat oman kirjoitusasusi kuosiin.


ja voi voi...mihin perustat väitteesi siitä, että olisin vanha? siihenkö, että vedän "pultteja" kirjoitusasustasi? loppukaneetiksi, merzi, kirjoittelusi on usein melko epäadekvaattia.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

Ole hyvä ja lue viestini loppuun, joku ymmärsi mitä tarkoitin sinä näemmä et :P Kuittailuni liittyi alkuperäisessä viestissä olevaan kirjoitusvirheeseen.

epäadekvaattia (lainattu) Sinä sentään nyt sen oikein kirjoitit!

:wink:
Huutomerkeistä se alkoi ja kirjoitusvirheisiin se päättynee?[/u][/b]

Ja kirjoituksesi varsin tietentahtoen tehdyistä kirjoitusvirheistä, menee ylihilseen!!!!

Ja voi miten olet(kaan) oppinut ja muita yläpuolella; taitaessasi oikein sairaalasanastoa! Tai että kehtaat oikein poliisiksi ehdotella? :D :D :D :D
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

voi sairaalasanasto tulee ihan työn puolesta, joten kai sitten olen kovin(kin) oppinut ja jos alkuperäinen tarkoituksesi on kuittailla kahden kirjaimen paikan vaihtumisesta, eikä vastata asialliseen kysymykseen asiallisesti (olisi ilmeisesti pitänyt lykkiä noita hymiöitä perään, että asian laita olisi selvinnyt) niin juokse mutkia. sillehän en voi mitään, jos tekstini menee yli hilseesi. :D
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

niin olenhan oppimaton tollo sinunlaisesi "kandin" rinnalla,
joka taitaa kirjakielen, tilanteessa kuin tilanteessa.
Tämä kuitenkin on ? keskustelupalsta jossa tyyli on vapaa olettaen että
sääntöjä noudattaa jokainen. Minä niitä olen noudattanut, oletko sinä?
Ja tuskin juoksen mutkia sinunlaistesi käskyttämänä.
Kuka hermostui ja mistä? sinä siitä että ärsyynnyit kirjoituksistani "toisaalle"
sinäpä siihen keskusteluun itse osallistuit ns. nyrkit pystyssä, tasantarkaan en tiedä miksi, mutta luulen että herkkiksen arvostelemin sai tunteesi kuohahtamaan ja halusit peesata?
Minä siitä, että ennenkuin et ole itse valmis tekstiäsi tarkistelemaan, turha muidenkaan tekstiä sinun on aihetta arvostella. Ja täällähän tyyli kirjoitella on vapaa jos esim. ei toisia loukkaa jne.

Ja loppu teksti: En iki päivänä provosoidu, enkä alennu HAUKKUMAAN ketään enkä mistään syystä (arvostella toki voin ja teenkin niin jos jokin ärsyttää). Joten jos pinnasi paloi, se on vain ja ainoastaan
sinun ongelmasi, meikäläisen sytytyslanka , ei ole edes vielä syttynytkään.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

just...no hyvä, että hermot kestää ja itseasiassa, jos vaivaudut lukemaan alkuperäisen viestini, jossa kysyin miksi laitat epäadekvatteihin paikkoihin kysymysmerkkejä, huomaat (luultavasti) että kysymys oli kysymys ilman sarvia ja hampaita. tähän sen sijaan itse vastasit varsinkin kuohahtavan oloisesti ja syytit mua "pulttien ottamisesta", josta ei kuitenkaan ollut kyse. eli siis, sen sijaan että jatkat provosoimista ja jauhamista, mikä sua alunperin esti vastaamasta alkuperäiseen kysymykseen?

ai niin juu, ja vielä lisäyksenä, keskustelupalstalla muistaakseni osallistutaan keskusteluun joten miksi olisin jättänyt osallistumatta tähänkään?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Minä pidän Kalessinista.
I am an African!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Herkkis kirjoitti:Minä pidän Kalessinista.
tänks!*kiittää ja kumartaa*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

En minäkään pidä kaikista! Mutta totta tosiaan en sitä ihan kaikille julista.
Kaikkien kanssa on tultava ainakin toimeen ja siedettävä persoonia kaikenlaisia. Työelämässä ainakin tälläistä tyyppiä pidetään työyhteisöön sopeutumattomaksi :roll: joka toisia nokittelee.

Ja osaltani paskan jauhaminen jää tähän, ei siksi että en viitsisi/pystyisi, vaan siksi että aika ei riitä ja on paljon tärkeämpääkin tekemistä....
Viimeksi muokannut merzi, Su Heinä 22, 2007 10:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sqeeze
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: To Touko 17, 2007 12:10 am

Viesti Kirjoittaja sqeeze »

Näköjään täällä saatu uskomaton meno päälle.
Mother_North kirjoitti:Jopas täällä on saatu hulinaa taas aikaseksi :lol: Jos Herkkiksen kommat ärsyttää,niin eikö ne nyt vain sitten voi jättää omaan arvoonsa ?
Näin ainakin itse teen nykyisin ja en sinänsä jaksa enään asiasta sen enempää vääntää. Ja suurimmaksi osaksi varmaan on tullut seurattua eri keskusteluja niin en ole törmännyt juuri viestehin ja polttanut päreitäni. :wink:

Mutta silti suora lainaus palstan säännöistä.
Palstan säännöt kirjoitti:*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
.lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua.

*5 §* Viestien kieli- ja kirjoitusasun edellytetään olevan sellaista,
että teksti on helposti luettavaa. Ota huomioon myös viestisi lukijat.
Täydellistä tekstiä ei keneltäkään edellytetä.
Tarkoitus ei ole nyt suututtaa ketään vaan kertoa hyvä peruste käynnissä olevalle keskustelulle.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

merzi kirjoitti:En minäkään pidä kaikista! Mutta totta tosiaan en sitä ihan kaikille julista.
Kaikkien kanssa on tultava ainakin toimeen ja siedettävä persoonia kaikenlaisia. Työelämässä ainakin tälläistä tyyppiä pidetään työyhteisöön sopeutumattomaksi :roll: joka toisia nokittelee.

Ja osaltani paskan jauhaminen jää tähän, ei siksi että en viitsisi/pystyisi, vaan siksi että aika ei riitä ja on paljon tärkeämpääkin tekemistä....
just just, ja nyt kun sanot, että työelämässä tällaisia pidetään blaa blaa blaana, niin meinaatko sitä, että sellaisia ihmisiä ei työelämässä ole. kun sulla nyt on kuitenkin paljon tärkeää tekemistä niin lukeutuuko kuitenkin murha.info niihin tekemisiin? sitäpaitsi, sinä olet palstalla nokitellut huomattavasti enemmän kuin minä, itseasiassa tämä on ensimmäinen kerta kun joudun tämän tason kahnaukseeen täällä, ja nyt oli kuitenkin vain kyse kysymysmerkeistä ei esim. bodomin tasoisesta kiistakapulasta. että se siitä sopeutumattomasta. :lol: good day.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Annetaan mertzin avautua, ehkä se kyllästy muhun ja siirty suhun. :lol:
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mut nyt musta tuntuu hiukan siltä, et merzi otti ja lähti...pah...ja just kun aloin päästä vauhtiin.... :) hirveän epäkohteliasta häipyä kesken hyvän nahistelun :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2651
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kalessin kirjoitti:
Herkkis kirjoitti:Minä pidän Kalessinista.
tänks!*kiittää ja kumartaa*
Minäkin pidän Kalessinista.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Vastaa Viestiin