25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
TinTin
Poliisikoira Rex
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 2:31 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja TinTin »

Noniin tulihan se tekijä sieltä vaikka selvitinkin sen jo aikaisemin.. Edelleenkään en oikein ymmärrä teon motiivia jos kerta olivat pitkäaikaisia ystäviä lapsuudesta saakka..? Velkamotiivikin kuulostaa oudolta koska ei kuollut mitään velkoja takaisin maksele.
kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Tietyistä piireistä ei ole poispääsyä, velka tai reviiri, jokin muu juttu?
Viime aikoina on ollut isoja huumejuttuja, niin näitä voi tulla lisää.
TinTin
Poliisikoira Rex
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 2:31 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja TinTin »

Saiskos joku vielä kaivettua uhrinkin nimen esille? Mulla oma epäilys mutta en mene vannomaan..
katjuska82
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: La Huhti 26, 2014 3:29 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja katjuska82 »

kyllä mä olin uhrin avopuoliso,näin kaiken ja näen edelleen kaiken kokoajan silmissäni, mun lapset näki parvekkeelta kun niitten isäpuoli makas kuolleena siinä maassa. kaikki on rikki ja hajalla.

halusin vaan muutaman sanan sanoa ettei kaikki ole niinkuin lehdissä sanotaan ja uhrihan ei enää voi sanoa mitään asiasta.

kiitos osanotoista ja toivon että mietitte hetken ennen kuin uskotte kaikki mitä lehdet kirjoittaa.
Atlanta
Adrian Monk
Viestit: 2565
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 1:46 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Osanottoni myös minulta!
Tiedän tuon , minkä katjuska 82, että lehtien kertomaan ei auta uskoa kuin osittain, koska ne ovat vain osittain totta.
Olin kymmenisen vuotta sitten syyttäjän todistajana eräässä henkirikosjutussa(tälläkin palstalla aikoinaan puidussa), niin en tiennyt, olisinko itkenyt vai nauranut, kun luin taphtumasta useana päivänä ja useasta eri lehdestä. Siinä ei ollut kuin siteeksi totta. Lopulta ei edes verityön motiivia kerrottu.
Siitä tiedän, että tutkijat kertovat medialle hyvin vähän. Ja me, jotka siitä surmasta tiesimme ja jotka olimme oikeuteen todistajiksi haastettu, emme saaneet hiiskua asiasta mitään. Emme edes kertoa motiivia.

Sen takia tämä onkin keskustelupalsta, missä voi jokainen tuoda esiin omia arvelujaan.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
vankikarkuri
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: To Marras 14, 2013 3:47 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja vankikarkuri »

Netissä ihmiset voi myös esiintyä kenenä haluaa, syytä suhtautua epäilevästi kun joku sanoo olevansa se ja se
Mozhiga
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: La Huhti 26, 2014 11:23 am

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja Mozhiga »

Osaan otot katjuska :( pystyisitkö edes vähän kertomaan miksi murhaaja teki mitä teki? Se eräs tuttunikin yrittänyt kysellä kavereiltaan mutta ei hänelle mitään ole kerrottu.
Satunnainen
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2010 10:55 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja Satunnainen »

Osanotot katjuska, voimia kiviselle tielle ja pidä itsestäsi ja lapsista huoli.
Ikävä kyllä tämä katjuska on todellinen uhri nimimerkkinsä takana.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Edelleenkään emme tiedä, onko tää Katjuska mitenkään tietoinen mistään. Jos nikin loppu on ikä, niin aika kaukana uhrin iästä. Mutta ei voi tietää.
Itse en ainakaan uhrin omaisena tulisi tänne selittämään yhtään mitään. En ainakaan kettuilisi muille kirjoittajille, saatika hakisi sääliä. En uhrille, enkä etenkään tekijälle, jota tämä enemmän tuntuu puolustavan, kuin uhria. Omituista kuitenkin...
THG
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Su Joulu 09, 2012 2:01 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja THG »

vankikarkuri kirjoitti:Netissä ihmiset voi myös esiintyä kenenä haluaa, syytä suhtautua epäilevästi kun joku sanoo olevansa se ja se
Tämä.
WalkingDisaster kirjoitti:Edelleenkään emme tiedä, onko tää Katjuska mitenkään tietoinen mistään. Jos nikin loppu on ikä, niin aika kaukana uhrin iästä. Mutta ei voi tietää.
Itse en ainakaan uhrin omaisena tulisi tänne selittämään yhtään mitään. En ainakaan kettuilisi muille kirjoittajille, saatika hakisi sääliä. En uhrille, enkä etenkään tekijälle, jota tämä enemmän tuntuu puolustavan, kuin uhria. Omituista kuitenkin...
Niin. Itsehän ihmettelen suuresti, että jaksaa välittää jostain nettipalstasta. No, kukin hoitaa asiansa tyylillään, mutta sen verran skeptinen olen, että en suorilta käsiltä jaksa oikein uskoa.

Entäs katjuska84, onko yhteyttä ko. nimimerkkiin?
Avatar
rane
Remington Steele
Viestit: 238
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2012 5:17 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja rane »

Nettihän on trolleja pullollaan, jotka tekevät itseään tykö olemalla kuka mitäkin. :roll:
-Sori vaan ettei kaikki mene skeptikolle läpi.... :wink:
Suurinta suvaitsemattomuutta esiintyy siellä, missä omasta mielestä ollaan kaikista suvaitsevaisimpia.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

Joo jospa minäkin heitän lusikkaa soppaan, eli täällä on keskusteltu ja pohdittu motiivia ja mediassakin on ollut esillä huumetausta.

Eräs nimimerkki on kertonut, että uhrilla on ollut joku huumevelka, joka on maksettu, mutta maksun eteenpäin viejäksi valittu henkilö ei ole maksua toimittanutkaan saaja taholle.

Näin ollen uhri on maksanut velkansa, mutta tämä välittäjä onkin käyttänyt rahat itse.

Siispä velkoja ei ole saanut rahojaan, mutta velallinen on ne maksanut. Velkoja on saattanut ajatella, että velallinen ei maksa, joten oli tehtävä jotain.

Tällöin maksun eteenpäin viejäksi uskottu, eli se kuka on tuhlannut rahat on päättänyt, että uhrista on päästävä, ettei se ylempi taho saa tietää, miten maksun toimittaja on toiminut.

Näin ollen uhri menetti henkensä ja tekijä säilytti nahkansa, tosin koska tekijä jäi heti kiinni ja asiat on nyt tulleet ilmi, niin tuskimpa tätä tekijä enää turvassa on, kaiketi suomessa lähes kaikki osaa lukea ja osaa päätellä.

Todella ikävä tapaus ja täysin turha kuolema. Osanottoni uhrin omaisille ja läheisille.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

Ajattelin muokata tuota viestiäni vielä, mutta ei taida enää olla muokkaus vaihtoehtoa.

Joka tapauksessa tuohon viestiini lisäksi, että en tunne uhria, enkä tekijää, enkä muutenkaan tiedä asiasta mediatietoja enempää.

Kaikki on siis spekulaatiota ja päättelyä, ei mitään muuta, en ole tapaukseen mitenkään osallisena tai tutkijana tahi muunakaan.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
-VF-
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: To Tammi 13, 2011 11:45 pm

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja -VF- »

katjuska82 kirjoitti:kyllä mä olin uhrin avopuoliso,näin kaiken ja näen edelleen kaiken kokoajan silmissäni, mun lapset näki parvekkeelta kun niitten isäpuoli makas kuolleena siinä maassa. kaikki on rikki ja hajalla.

halusin vaan muutaman sanan sanoa ettei kaikki ole niinkuin lehdissä sanotaan ja uhrihan ei enää voi sanoa mitään asiasta.

kiitos osanotoista ja toivon että mietitte hetken ennen kuin uskotte kaikki mitä lehdet kirjoittaa.
Ensi kerralla kannattaa valita se ihana isäpuoli lapsille vähän paremmin ja jättää ne piri-/subunistit pois vaihtoehdoista. On nimittäin kohtuullisen vastuutonta sekoittaa lasten elämään tuollaisia säälittäviä ihmissaastoja, jotka kamapäissään voivat saadan päähänsä mitä tahansa typerää. Tai esim luodin, kuten nyt kävi.
tötterö
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Elo 30, 2013 9:11 am

Re: 25v. mies ammuttiin autosta, Laajasalo 23.4.2014

Viesti Kirjoittaja tötterö »

^olipahan rumasti sanottu. Toivottavasti saat itse kokea vastoinkäymisiä elämässäsi ja tehdä vain viisaita päätöksiä !
Stupido !
Vastaa Viestiin