Murha.infoon liittyvät unet

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

No niin, nyt se meni sitten minunkin neitsyyteni :shock: Oltuani noin puolitoista vuorokautta minfovieroituksessa (muutakin elämää sentään on vielä olemassa) näinkin sitten sitäkin shokeeraavamman unen.

Olin omassa keittiössäni (järjestämässä pestäviä ruokailuvälineitä sotilaalliseen järjestykseen), kun kännykkäni soi. Vastasin tietty heti, enkä edes ihmetellyt, vaikka soittaja olikin Tärkeä Minfofenkilö Omassa Persoonassaan 8) Hän selitti mulle aivan innoissaan ratkaisseensa yhden minfon mielenkiintoisimmista tapauksista. Ulvila-keissin murhaaja oli mukamas löytynyt autoineen oltuaan lähes kaksi vuotta kateissa.

Niin että nyt ei sitten tarvitse muuta kuin odotella DNA-tutkimusten tuloksia...

Hassuinta unessa oli se, että kuunneltuani selityksen totesin vain itse lyhyesti: "Kuolleista ei saa puhua pahaa, oletkos siinä hupsuttelematta!"
Ja heti seuraavaan hengenvetoon aloin paasaamaan jokseenkin tähän tyyliin: "Muistakin sitten, että takaisin palstalle ei ole tulemista, ellet käy sitä ennen tuhannen taalan kirjekurssia vihanhallinnassa, nih :lol: Tähän juttukumppanini sitten vastasi hassanneensa jo kaikki rahansa minfonaisten joululahjoihin, mutta yrittävänsä kuitenkin vastaisuudessa käyttäytyä kuin kuoropoika 8)

Tämä tarina on vain osittain tosi, mutta toivotan silti sen myötä kaikille minfolaisille Hyvää Itsepäisyyspäivää.... :D
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Bleddyn oli seonnut lopullisesti ja sanoi messengerin välityksellä aikovansa mennä tappamaan ihmisiä. Kyselin siltä sitten vähän tarkemmin ja kävi ilmi, että se aikoo ottaa aseensa ja lähteä pyörimään lähistöllä oleville hiljaisemmille teille ja ampumaan jokaisen jonka vain kerkeää ampua. Ja sitten se olikin jo kirjautunut ulos.

Jostain syystä olin muka samalla paikkakunnalla ja kävelin sitten yhtä tälläistä hiljaisempaa tietä pitkin, mukanani oli kissa ja koira (!) ja olen pukeutunut poliisiksi. Yhtäkkiä näen Bleddynin auton edessä päin ja tajuan sen yrittävän ajaa päälleni, koska se näkee vain poliisin, eikä tajua sen olevan minä. Huudan sille ja viime tingassa se väistääkin, mutta lumisella tiellä auto ajautuu ojan yli metsään ja törmää puuhun. Bleddyn kävelee autosta ulos aseen kanssa ja tunnistaa minut. Kävelemme keskustaan, kissa ja koira katoaa tässä vaiheessa jonnekin, samoin poliisinpuku ja olen normivaatteissani.

Keskustassa olemme pienessä saunassa, jossa on pukuhuoneen lisäksi suihkuhuone ja eteinen. Istumme lauteilla (sauna ei tainnut olla päällä, koska molemmilla oli vaatteet päällään) ja sitten rupean miettimään sitä, että ovi olisi hyvä lukita poliisien vuoksi. Hiippailen alas lauteilta ja näen ikkunasta kauempana poliisin, joka kävelee pikkuhiljaa lähemmäksi ja lähemmäksi, mutta ei näe minua. Ryntään saunan ovelle ja tappelen sen lukon kanssa, kunnes viimein saan sen kiinni viime tingassa. Sinällänsä myöhäistä, että poliisi on jo nähnyt kuinka ovi on ollut auki lukkotemppuilun aikana ja sitten paiskattu kiinni. Nojaan ovea vasten selälläni ja rukoilen, että lukko kestää poliisin potkiessa ja riuhtoessa ovea auki. Kuulen laukauksia, kun poliisi ampuu lukon rikki ja sitten on hiljaisuus. Oven takaa alkaa kuulumaan puhetta, useamman poliisin ääntä. Poliisi on piirittänyt rakennuksen. Hylkään oven, se pysyy yhä kiinni ja kävelen suihkutilaan. Bleddyn on tullut pois saunasta, ase on yhä mukana. Tuijotan Bleddyniä ja se kävelee eteeni ja painaa kätensä olkapäälleni, pakottaen minut suihkuhuoneen nurkkaan polvilleen. Sen jälkeen se nostaa aseensa ja painaa piipun otsaani vasten. Suljen silmäni. Jotenkin tiedän, että näin tässä olisi käynyt kuitenkin, että näin oli tarkoitus tapahtua.
Luodit ovat kuitenkin loppu, kuuluu vain kliksahtava ääni kun Bleddyn vetää liipaisimesta useaan otteeseen. Poliisit rynnäköivät sisälle, Bleddyn pidätetään, minä olen yhä nurkassa, istun jalkojeni päällä ja nojaan seinään takanani. KRP:n poliisi, joka irl hoiti kuulusteluni, kuulustelee minua nyt, kyselee kaikenlaista. Olen hieman pihalla, en tajua kysymyksiä ja mietin vain joudunko vankilaan.

Seuraavan päivän lehdessä on isot otsikot. "5 kuoli ********n ammuskelussa." (Paikkakunta piilotettu Bleddynin suojelemiseksi.)

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Viesti Kirjoittaja serialist »

Olen nähnyt sellaista unta, että joku (en tiennyt unessa kuka) paljasti henkilöllisyyteni täällä kuvien kera. Sitten kaikki vain pilkkas mua ja en voinu enää hengailla ja keskustella täällä. :(
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Cotton
Martin Beck
Viestit: 772
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 5:28 pm
Paikkakunta: Fall River

Viesti Kirjoittaja Cotton »

No nyt se sitten tapahtui!

Ratkaisin (melkein) viimeyönä unissani jonkun kuuluisan murha/katoamistapauksen!
Piru kun tietäisi vielä mikä keissi oli kyseessä?

Olin tullut arviolta 60-70 luvun yksikerroksiseen omakotitaloon jostain ihan järkevästä, mutta hämärän peittoon jääneestä syystä.

Ikkunoiden eteen oli vedetty kellertävät verhot ja tunnelma oli harras jo ennenkuin selvisi, että kyseessä oli surutalo.

Vainaja oli vanhempi mies, joka halusi auttaa paljastamaan erään tytön katoamiseen liittyviä seikkoja. Ilmeisesti menneisyyden taakka oli painanut raskaana viimeiset vuodet.

Vainajan omaiset latoivat eteeni kasan mustakantisia tilikirjoja ja selittivät, että mies oli toiminut kadonneen tytön isälle kirjanpitäjänä. Kyseessä oli mafiatyyliin kaksinkertainen kirjanpito tms. ja tytön isä oli vuosien varrella huijannut valtaisia summia muiltakin kuin verottajalta.

Sain käsityksen, että tilikirjojen perusteella tekijä sitten selviäisi, mutta jostain ihmeen syystä en alkanut niitä selailemaan.

Tytön katoamisen/surman takana oli tietenkin se jota oli eniten kupattu ja kusetettu- Selvähän tämä!
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Janne Määttä vieraili viimeöisessä unessani. Olin jossain kotibileissä, jossa oli paljon nuoria ja Janne oli yksi heistä. Muistan jutelleeni hänen kanssaan, aihetta en vain muista. Ihmettelin unessa pääni sisällä miten paljon hän onkaan "sen kadonneen iisalmelaisen näköinen" kunnes tajusin, että sama jätkähän siinä on. Jannella tuntui olevan kaikki hyvin siinä unessa, hän vietti mukavaa iltaa yhdessä ystäviensä kanssa. Koko unta en rupea selostamaan, sillä se ei kokonaisvaltaisesti liittynyt Janneen, mutta sielläpä heppu vain istui sohvalla, kaljapullo tai tölkki kädessään ja jutteli ihmisten kanssa.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Viimeiset neljä yötä ovat minfon porukka rellestäneet unissani. Ensimmäisenä yönä olimme vuokranneet kerrostalon jostakin metsästä tarkoituksena tutkia tarkemmin ympäristössä tapahtuneita surmia suohautoineen.

Kyseessä oli maamurhakierros 2008, eli hieman myöhässä.

Eniten ihmetyttää se, että jokaisena yönä kanssani on operoinut, enemmän tai vähemmän, eräs tohtori.
Jopa niissä määrin, että olemme aina myöhästyneet tapaamisista. Hurjaa.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Näin viime yönä unta, jossa P-E Auvinen oli luvannut suorittaa ammuskelun koulussani. Hän oli kirjoittanut aiheesta nettiin ja kertonut päivämääränkin.
Muistin tämän tultuani aamulla kouluun. Sattumalta kaikki muutkin olivat lukeneet Auvisen kirjoitukset. Poliisit oli kutsuttu paikalle. Oletimme, että hän odotti jossain piilossa meitä ja koko koulun voimin lähdimme etsimään häntä rakennuksesta. Jokainen osallistui vapaaehtoisesti tähän etsintään ja kaikki luokat, liikuntasalin pukukopit ja WC:t tarkistettiin monta kertaa. Auvista ei löytynyt.
Kenenkään mieleen ei juolahtanut, että hän olisi vilustunut tai hukannut aseensa... vaelleltuamme 5 tuntia turhaan, päätin, että Auvinen hämäsi meitä sillä päivämäärällä ja aikoi tulla ampumaan seuraavana päivänä ja menin kotiin. Astuin bussiin, jossa olin varma Auvisen matkustaneen.

Minua on jäänyt häiritsemään aivan mielettömästi, etten tiedä, tuliko Auvinen.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Näinpä sitten viimeyönä unen, jossa taisi olla jotkut isot m.infon pirskeet Jäämerellä (?!) helvetin isossa laivassa, vähän samanlaisessa kuin mitä ne merirosvot silloin piti panttina. Noh, ei tuossa kai vielä mitään, mutta sille laivalle piti lentää ja lentolaitteena taisi olla joku ihmeen matkalaukku/surffilauta tms jokaisella. Kaikkein huvittavinta ehkä unessa oli se, että porukasta suurimman osan kasvot näyttivät heidän avatareiltaan :D
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Uusi naapurini paljastuikin Kylliksi. En tiedä kenen kanssa aiheesta puhuin, mutta muistan miettineeni sitä, miten on mahdollista että kohtalaisen teiniksi osoittautunut naapurini olisi Kylli.

Ja mikäli sattui niin, että kyseessä oli jonkinlaiseen totuuten pohjautuva uni, niin Kylli, älä puhu käytävässä niin isoon ääneen, kuuluu jokaikinen sana asuntoihin ympärilläsi ja synkimmätkin salaisuutesi paljastuvat. :wink:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Heheh, VoDKa, tuohan on selvästi seurausta siitä, että eksyit "omista" aiheistasi sinne Kellaristien ketjuihin :D 8) :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

maija turjukka kirjoitti:^Heheh, VoDKa, tuohan on selvästi seurausta siitä, että eksyit "omista" aiheistasi sinne Kellaristien ketjuihin :D 8) :lol:
Selkeästi. Pitää pysytellä omissa aiheissa vain tästä lähtien. Moisia painajaisia alkaa näkemään.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

[quote="VoDKa"]miten on mahdollista että kohtalaisen teiniksi osoittautunut naapurini olisi Kylli.

Ja mikäli sattui niin, että kyseessä oli jonkinlaiseen totuuten pohjautuva uni, niin Kylli, älä puhu käytävässä niin isoon ääneen, kuuluu jokaikinen sana asuntoihin ympärilläsi ja synkimmätkin salaisuutesi paljastuvat./quote]

"Miten on mahdollista että kohtalaisen teiniksi osoittautunut naapurini olisi kylli"

Hiulihei! Tälle otamma skumppaa!

Kylli, älä puhu käytävässä niin isoon ääneen, kuuluu jokaikinen sana asuntoihin ympärilläsi ja synkimmätkin salaisuutesi paljastuvat

Aika kaukana ovat niiistä salaisuuksista.. Mutta jee, kiitos vinkistä, alennan volyymiä!!


NONNIIN JA JUTTU ON NÄIN: HUPPELISSA KAIKKI LAINAUKSET MENEE IHAN KETURALLEEN.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

^

Voimmeko tästä lähtien syyttää kaikkia huonosti lainaavia humaluudesta? :lol:
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Seetana mitä OT:ta. Poliittisesti täysin SDerseestä. Okeiokei, sorry...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Näin unta, että eräs tietty minfolainen tuli syntymäpäivänäni yllärikäynnille. Talo oli täynnä väkeä ja kyllästyimme ja lähdimme litomaan. Jostain käsittämättömästä syystä menimme kuntosalille, jossa emme tosin kuntoilleet, vaan tapasin siellä joitain uusia ihmisiä. Juttelin erään naisen kanssa, kun heräsin ykskaks.

N. 5 minuutin päästä tuli tekstiviesti unessa esiintyneeltä henkilöltä. ;)
Every ship must sail a world.
Vastaa Viestiin