Doc Lecter

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Vähän Ot, mutta onko niin, että ylläpito voi -halutessaan- nähdä palstalaisten toisilleen lähettämät yv:t?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Viesti Kirjoittaja teemu »

^Ylläpito ei niitä näe. Ne ovat 100% yksityisiä. Ainakin omalla vastaavalla foorumillani ovat.

Muuralassa ylläpito pyysi kertomaan yksityishäiriköinnistä. Täällä näkyy toivotun, että jäsenet hoitavat keskenään, mutta vaikeisssa tapauksissa voisi kääntyä ylläpidon puoleen (tämä muistinvaraisesti).
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^En tiedä tästä foorumimallista mutta tiedän tapauksia toiselta foorumilta jolla ylläpito pystyy seuraamaan yksityisviestejä, tai siis ainakin seuraamaan esim. tiettyjä sanoja jos niitä käytetään privaattiviesteissä.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

teemu kirjoitti:^Ylläpito ei niitä näe. Ne ovat 100% yksityisiä. Ainakin omalla vastaavalla foorumillani ovat.

Muuralassa ylläpito pyysi kertomaan yksityishäiriköinnistä. Täällä näkyy toivotun, että jäsenet hoitavat keskenään, mutta vaikeisssa tapauksissa voisi kääntyä ylläpidon puoleen (tämä muistinvaraisesti).
Kylla! Tapauskohtaisesti sitten katsotaan mita asialle voi tehda. YV sinaansa on henkilokohtaista viestimista varten. Kuitenkin mikali jokin kirjottaja kayttaa kyseista toimintaa vaarin esim. massapostitukseen tai muuhun saantojenvastaiseen toimintoon voi yllapito niihin puuttua. Naista rikkomuksista saa yllapito tiedon vain teidan aktiivisten kirjottajuen avulla.

RAID
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Hyvä niin.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

eräs nimeltä mainitsematon nimimerkki todella omistautunut piikittelemään ihmisiä heidän kertomistaan asioista
Rakas Kalessin.
Threadin aiheena oli "käyttäjien profilointi" jossa tarkoituksena oli ottaa esille nimenomaan tietoturva-asiat. Tietoturvaongelma on siinä, että sinä itse olet kertonut itsestäsi profilointiin soveltuvia asioita, joita olen vain esimerkin omaisesti uudelleen maininnut. Jos itse olet sössinyt tietoturva-asiasi, se ei liene minun ongelmani. Olet varoittava esimerkki, älä syyttele siitä muita.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Mihin lekuri on oikein kadonnut? Jos ei kerta ole bannatty niin..?

Harmi, erittäin mukava ja humoristinen persoona. Menetyksiä tulee :/

:(
What you do... Makes you who you are.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Lizzie B. kirjoitti:
Rakas Kalessin.
Threadin aiheena oli "käyttäjien profilointi" jossa tarkoituksena oli ottaa esille nimenomaan tietoturva-asiat. Tietoturvaongelma on siinä, että sinä itse olet kertonut itsestäsi profilointiin soveltuvia asioita, joita olen vain esimerkin omaisesti uudelleen maininnut. Jos itse olet sössinyt tietoturva-asiasi, se ei liene minun ongelmani. Olet varoittava esimerkki, älä syyttele siitä muita.
ahaa, niin että mun kertomat asiat ovatkin nykyään tietoturva-asioita..? jännä juttu, kun itse käsitän tietoturvan koneeseen liittyväksi asiaksi. miten se tekee minusta varoittavan esimerkin, jos kerron, että minulla on koira jollaisia löytyy tästä linkistä www.red-deego.net, se nimittäin ei tarkoita sitä, että omat koirani olisivat juuri tästä nimenomaisesta kennelistä, tämä kenneli nyt sattuu olemaan lahdessa ja sillä on kuvien kannalta hyvät sivut. Mutta unohdinkin, että sinä salapoliisina tietenkin heti tiedät, että sieltähän minä ne koirat olen hakenut. Samoin se, että olen sairaanhoitaja ja laitan perään linkin http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28 ... 4879,14928
ei tarkoita sitä, että olisin itse kuvassa, paitsi tietenkin, kun sinä niin itsellesi luultavasti uskottelet. Jos kerron, että minulla on punaiset hiukset niin mitä sitten? punaisia hiuksia löytyy tästä maasta aika rutkasti ja omasta kotikaupungistani taatusti niin paljon, ettei tarvitse miettiä tunnistaako minut hiusten perusteella ja lapsettomia on sairaanhoitajienkin parissa, niin kuin kaikissa muissakin ammatttiryhmissä.

Jos kerron, että ajan Fiatilla ja linkitän perään kuvan http://www.ostamyy.com/autot/kuvat/fiat ... 05_134.jpg, ei se tarkoita sitä, että ajaisin sillä nimeomaisella Fiatilla, tietenkin uteliaana voit alkaa selvitellä rekkaria jos siihen koet olevan jotain tarvetta.

Lizzie hyvä, hiukkasen itsekritiikkiä, en tiedä miksi täällä pyörit, ehkä rikokset kiinnostaa sinua oikeasti niin kuin meitä muitakin, mutta en näe mitään syytä jatkuvalle vittuilullesi ja epäkohteliaalle käytökselle. Itse en pidä sinusta pätkääkään, mutta en silti kuittaile sinulle joka käänteessä, luen jopa romaanisi ajoittain joita tänne postailet. Luulisi niitä käytöstapoja sinulta edes sen verran löytyvän, että käyttäytyisit asiallisesti. Ja minä en suinkaan ole ainoa, jota paskamainen käytöksesi ärsyttää.

Niin, mulla ei taida olla sulle enää muuta sanottavaa.

niin joo, minusta en ole sössinyt asioitani, jos sinusta tuntuu siltä, se ei ole minun ongelmani.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17119
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Mielenkiintoista :o

Kiitokset kannustuksesta. Vahingossa poistuneita on yritetty paikkailla. Jatketaan huomenna, vaan ei tässä osiossa.

Sovitaanko nyt sitten niin, että tämä ketju ei tästä enää laajene!! ja annetaan Raidin ja modeosaston hoitaa homma sääntöjen mukaan.

P.S. Mitäs tämä Kalessinin juttu nyt tähän ak:n nimimerkin tiimoilta käytyyn keskusteluun liittyy...? Toki siltä osin, että siinä käsitellään palstalla laajemmaltikin levinnyttä ns. vittuilua.

Tunnelmaa kohottamaan: http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Joo, sovitaan vaan...... mutta silti pakko kiteyttää: It´s so nice to have You back 8) :!:
-yksi monien puolesta-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Matula
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 6:31 pm

Viesti Kirjoittaja Matula »

Sain käsityksen, että Tohtoria ei missään vaiheessa ole edes bannattu. Kuitenkin toiset nimimerkit lietsovat boikottia yp kohtaan. Olisiko syytä muistaa "tutkitaan, ennenkuin hutkitaan"
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

HUH :shock:
Täällähän
on melkoiset markkinat meneillään
HYvä ettei Doc: a ole sentään bannattu
Totuus on tarua ihmeellisempää
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

olin jo ihan unohtanut ton Ismon biisin...väkisinkin alkoi hymyilyttää.. :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
murhavaari
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 8:54 pm
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja murhavaari »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Vähän Ot, mutta onko niin, että ylläpito voi -halutessaan- nähdä palstalaisten toisilleen lähettämät yv:t?
Muistaakseni tässä foorumisoftassa phpbb2, nuo yv:t ovat tietokannasta luettavissa suoraan, eli ovat siellä ihan selväkielisenä ja tuonne on toki ylläpidolla mahdollisuus päästä.

Itse foorumilta niitä ei kait suoraan voi nähdä.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

murhavaari kirjoitti: Muistaakseni tässä foorumisoftassa phpbb2, nuo yv:t ovat tietokannasta luettavissa suoraan, eli ovat siellä ihan selväkielisenä ja tuonne on toki ylläpidolla mahdollisuus päästä.

Itse foorumilta niitä ei kait suoraan voi nähdä.
No voi perkele jos noin on. Pitääkin alkaa miettiä mitä kirjoittaa edes yyveellä.

Ylläpito, mikään minkä olen kirjoittanut, ei ole totta. :lol: :oops:
Vastaa Viestiin