http://www.iltalehti.fi/viihde/200710086694089_vi.shtml
Vai mistä kyse ?
Öö... Mistä sä niin päättelet? Mä en nyt jotenkin osaa yhdistää tota kysymystä ja linkin sisältöä toisiinsa. Haluaisitko selventää mitä tarkotat?villivadelma kirjoitti:Siis luulevatko nämä meidän Suomen mallinretaleet, että he ovat jotenkin tavallisten ihmisten yläpuolella ???
villivadelma kirjoitti:Siis luulevatko nämä meidän Suomen mallinretaleet, että he ovat jotenkin tavallisten ihmisten yläpuolella ???
http://www.iltalehti.fi/viihde/200710086694089_vi.shtml
Vai mistä kyse ?![]()
![]()
![]()
Sama henkilö on eli vuoden 2000 Miss Suomi. Meni naimisiin jääkiekkoilija Jukka Tiilikaisen kanssa. En nyt muista missä tämä Suvin mies pelaa, jossain vaiheessa taisi pelata Sveitsissä tai Ruotsissa.CrissAngel kirjoitti:Onko tuo Suvi se joka voitti missikisat??
Sukunimi hämäsi,ulkonäkö ei.![]()
Muuten ihan turhaa vouhotusta tuo VIP-homma.
Kiitti täsmennykstasi.kahvitar kirjoitti:Sama henkilö on eli vuoden 2000 Miss Suomi. Meni naimisiin jääkiekkoilija Jukka Tiilikaisen kanssa. En nyt muista missä tämä Suvin mies pelaa, jossain vaiheessa taisi pelata Sveitsissä tai Ruotsissa.CrissAngel kirjoitti:Onko tuo Suvi se joka voitti missikisat??
Sukunimi hämäsi,ulkonäkö ei.![]()
Muuten ihan turhaa vouhotusta tuo VIP-homma.
Olet asian ytimessä,mutta mun mielestä sitten julkiksille pitäs järkätä joku ihan oma BB-hässäkkä.ShipWreck kirjoitti:Ei tuossa mitään pahaa ole, antaa julkkisten vain juhlia keskenään. Jos he tuntevat itsensä paremmiksi kuin me muut, niin mitä sitten? Onhan heillä siihen oikeus.
No joo, mutta julkkiksille pitäisi maksaa tuosta kovasti, heillä kun on parempaakin tekemistä kuin maleksia 24 tuntia päivässä jonkin talon sisällä. Pisnekset kärsii, nimittäin.CrissAngel kirjoitti:Olet asian ytimessä,mutta mun mielestä sitten julkiksille pitäs järkätä joku ihan oma BB-hässäkkä.
Sais sitten valita että katonko "taviksia" vai julkkiksia??!!
Ai niin.ShipWreck kirjoitti:No joo, mutta julkkiksille pitäisi maksaa tuosta kovasti, heillä kun on parempaakin tekemistä kuin maleksia 24 tuntia päivässä jonkin talon sisällä. Pisnekset kärsii, nimittäin.CrissAngel kirjoitti:Olet asian ytimessä,mutta mun mielestä sitten julkiksille pitäs järkätä joku ihan oma BB-hässäkkä.
Sais sitten valita että katonko "taviksia" vai julkkiksia??!!