Multipersoona

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

reimareipas
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Su Maalis 10, 2013 11:28 pm

Multipersoona

Viesti Kirjoittaja reimareipas »

On esitetty arveluja, että ofoni, juurihoitaja, rajurolle ja seivästäjä ovat sama kirjoittaja. Olen samaa mieltä, ja lisäisin vielä kasipäkin tähän joukkoon.

Mulla ei ollut aavistustakaan kuka kirjoittaja voisi olla. Viestien asiattomuus ja loukkaavuus tuntuivat kuitenkin jollain epämääräisellä tavalla tutulta.

Sitten joku huomasi, että kaikki nimimerkit alkavat pienellä kirjaimella. Jolloin muistin viestin jonka kasipäkiltä sain. Mulla ei alkuun ollut aavistustakaan mistä se puhuu, vaikka tuon "kullitetun" Nissanin tunnen kyllä liiankin hyvin. Mutta Sahaniemi oli tuntematon käsite. Kysyin BF:ltä asiasta, jolloin hän kertoi että Sahanniemi on Heinolassa, mutta siinä on kaksi ännää.

Nyt nimimerkki Pasi Käkki kirjoittelee Heinola-palstalla, ketjussa joka koskee BF:ä, joka on bännätty täältä.

No, en nyt vihjaile enempää. Tästäkin voi tulla jo bänni. Tässä saamani viesti:

Vinkki
Lähetetty: To Marras 27, 2014 12:37 am
Lähettäjä: kasipäkki
Vastaanottaja: reimareipas

Mox

Se "kullitetun"värinen auto oli A.S.
Käy naimassa ja juttelemassa mukavia siinä Sahaniemessä.

-Samassa talossa asuva
Tyhmyys ja hulluus ovat siinä samanlaisia että kummallakin on oma logiikkansa.
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Multipersoona

Viesti Kirjoittaja Destiny »

nimim. valopäällikkö kuuluu myös samalle tyypille. Syntyi, kun muut multipersoonan nimimerkit olivat jäähyllä, samanlaista tektiä suoltaa, sekä sisällöltä, että rakenteelta.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Multipersoona

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

Reima Reipas on taas ilmiselvä Walking D:n tuplanikki, ei voi erehtyä, kirjoittaa samanlaista sivistymätöntä junttitekstiä, joista tyhmyys loistaa kuuhun saakka.
Veriviemäri
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Su Kesä 16, 2013 4:40 pm

Re: Multipersoona

Viesti Kirjoittaja Veriviemäri »

Tollroad on realpitin tuplanicki.
Underdog
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2014 4:21 pm

Re: Multipersoona

Viesti Kirjoittaja Underdog »

reijoreipas. Ihmettelin kauan kuka tuo katkera ukko on, mutta nythän sekin on selvinnyt. Linkittää omia kirjoituksiaan täältä omalle foorumilleen.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Multipersoona

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Underdog kirjoitti:reijoreipas. Ihmettelin kauan kuka tuo katkera ukko on, mutta nythän sekin on selvinnyt. Linkittää omia kirjoituksiaan täältä omalle foorumilleen.
Olen nainen.
Underdog
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2014 4:21 pm

Re: Multipersoona

Viesti Kirjoittaja Underdog »

reijoreipas kirjoitti:Olen nainen.
Naisvihaaja nainen? No, onhan niitä nähty. Enkä nyt tarkoita sun suhtautumista muhun vaan joitain sun kirjoituksia, joita en nyt ala etsiä enkä linkittää.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Multipersoona

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Underdog kirjoitti:
reijoreipas kirjoitti:Olen nainen.
Naisvihaaja nainen? No, onhan niitä nähty. Enkä nyt tarkoita sun suhtautumista muhun vaan joitain sun kirjoituksia, joita en nyt ala etsiä enkä linkittää.
Olen telaketjusovinistinainen.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Multipersoona

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Lisäisin vielä, että en ainakaan itse tunne olevani multipersoona.
LiskonKingi
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: To Joulu 04, 2014 7:00 pm

Re: Multipersoona

Viesti Kirjoittaja LiskonKingi »

reijoreipas kirjoitti:
Underdog kirjoitti:reijoreipas. Ihmettelin kauan kuka tuo katkera ukko on, mutta nythän sekin on selvinnyt. Linkittää omia kirjoituksiaan täältä omalle foorumilleen.
Olen nainen.
Ystäväni Underdog kertoi, että saatat olla mies.
Underdog
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2014 4:21 pm

Re: Multipersoona

Viesti Kirjoittaja Underdog »

Onkohan tuo täällä nyt nimimerkillä fbiagentti? Kiinnitin huomiota siihen, miten raivokkaasti tuo puolustaa Ari Savolaista (joka oli siis tämä multipersoona). Ja nyt kun vähän vilkaisin hänen kirjoituksiaan niin ajatusmaailma ainakin on yksi yhteen. Tämä kirjoitus Kuopio-ketjussa:

"Miksi sairaalareissu ei voisi olla myös suunniteltu? Aivan varmasti nainen on suunnitellut tekoa pidempään. Ilmoittanut jo hyvissä ajoin, ettei halua pitää tulevaa lasta, vaan haluaa antaa tämän pois, mies kieltäytynyt, joten akka on alkanut suunnittelemaan miten lapsista pääsee eroon? Tappamalla.Hommaamalla itsensä mielisairaalaan hoitoon, että pääsisi syyntakeettomana tulevista murhista oikeudenkäynnissä. Nainen on suunnitellut teon ja toiminut niin rationaalisesti, ettei mikään mahdottomuus, että mielisairaalakeikka ennen murhaa olisi kuulunut "planiin".
gettiz
Lauri Hanhivaara
Viestit: 130
Liittynyt: To Loka 29, 2009 1:32 pm
Paikkakunta: Under the sea

Re: Multipersoona

Viesti Kirjoittaja gettiz »

^ Komppaus!

Lisäksi lisään, että vaikka nimimerkkini alkaa pienellä kirjaimella, olen vain oma itseni enkä kukaan muu.
Kyä näi o!
Vastaa Viestiin