Ulvilan murha on ratkaistu

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
Radiokyttä
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Touko 31, 2023 11:31 am

Re: Ulvilan murha on ratkaistu

Viesti Kirjoittaja Radiokyttä »

Tämä on todella erikoinen juttu, niinkuin tiedät, ei tässä oikeasti syyllistetä lapsia eikä tietenkään voi syyllistää Anneliakaan. Erittäin sotkuisesta kämpästä oli lehdissä juttu, mistäpä muusta olisin aikoinaan saanut infoa asiasta. Käsitit täysin väärin koko minun pähkäilyni, siinä ei SYYLLISTETÄ KETÄÄN, luodaan oma yksi mielikuva, tässä maailmassa voi tapahtua ummallisempiakin asioita, ei tuota kannata ottaa tosissaan, päättelen kirjoituksestasi sinun olevan kauniimpaa sukupuolta, sillä lie merkitystä? Eki
Avatar
Radiokyttä
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Touko 31, 2023 11:31 am

Re: Ulvilan murha on ratkaistu

Viesti Kirjoittaja Radiokyttä »

Palle kirjoitti: Ti Maalis 10, 2015 10:13 pm Tämä asia ansaitsee ihan oman ketjun.

Lahti kutsuu murhaajaansa nimeltä nauhalla ja vaatii huutaen tätä häipymään. Kiitos kuuluu Zemille hyvästä työstä, minkä avulla (tilanteeseen) järjettömiltä tuntuneet sanat loksahtivat paikoilleen.

Tässä Lahti huutaa AIVAN selvästi "Joop häivyy!"

http://www.nbl.fi/~nbl3145/litter/joohaivy.wav
Hei ja haloo, minun mietintöjen, kuulo ja kirjoitusten mukaan kukaan ulkopuolinen ei voinut olla paikalla, ensin on lyöty uhria yli 70 kertaa teräaseella ja mahdollisesti vielä muullakin astalolla, terassioven ikkunasta liki mahdoton tunkeutua suht' äkkiää sisään sekä myös ulos, mikäli ihmistä tikkaa moisella määrällä puukoniskuja, kenenkään näkemättä mitään järkevää ja vielä kiipeää ulos oven rikotusta ikkunasta jättämättä pienintäkään verijälkeä (teräviä lasinpaloja ympäri karminaukkoa), mistään ulkonta eikä muualtakaan löydy pienintäkään viitettä ulkopuoliseen vierailijaan ei jätä arvailuille sijaa. Ääniteen kuuntelu hätäkeskukseen ontuu todella pahasti, mitä tapahtuu äänitten pitkillä hiljaisilla tauoilla, myös itse ääniteen hätä tuntuu epäaidolta ja ehkäpä suunniteltu etukäteen?
Hirveä määrä tutkintaa, syyllinen, ei syyllinen ja jälleen 2023 viittaillaan syylliseen, ei ulkopuoliseen tekijään, muutenkin koko keissi täysin uskomaton, samaa ihmistä ystävineen syytetty pedofiiliasta, tuomittu ja nyt purkamaan tätäkin tuomiota, miettikää, onko tässä kaikessa järjen hiventäkään? Minulle tämä kaikki haiskahtaa todella pahasti, tiedän että on tutkittu ja tutkittu mutta mistään ei ole oltu täysin varmoja, ei murhantekijästä ja nyt tästä pedofiliasyyttestäkään, yksi kuitenkin on satavarmaa, elikä tutkinnat vuositolkulla ovat vieneet hurjan määrän veronmaksajien rahoja eikä varmaa tulosta mistään, ainoa ken rahallisesti tästä hyötyy on itse Auer, ensin juupas eipäs tuomiostaan ja nyt taas juupas eipäs toisesta tuomiostaan. Onhan tämä ikävää kaikella tavalla ja jotenkin käsittämätöntä ettei ammatti-ihmiset tuomitessaan ja purkaessaan tuomiota pysty millään päättämään kuka teki mitäkin tai jätti tkemättä?
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10849
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulvilan murha on ratkaistu

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Radiokyttä kirjoitti: La Kesä 03, 2023 10:26 pm Tämä on todella erikoinen juttu, niinkuin tiedät, ei tässä oikeasti syyllistetä lapsia eikä tietenkään voi syyllistää Anneliakaan. Erittäin sotkuisesta kämpästä oli lehdissä juttu, mistäpä muusta olisin aikoinaan saanut infoa asiasta. Käsitit täysin väärin koko minun pähkäilyni, siinä ei SYYLLISTETÄ KETÄÄN, luodaan oma yksi mielikuva, tässä maailmassa voi tapahtua ummallisempiakin asioita, ei tuota kannata ottaa tosissaan, päättelen kirjoituksestasi sinun olevan kauniimpaa sukupuolta, sillä lie merkitystä? Eki
Ei kannata päätellä asioita yleistysten tai mielikuvien tai stereotypioiden pohjalta, se on just vaarallista. Media luo erittäin helposti mielikuvia, joista tulee lukijan päässä totuuksia, vaikka hän ei olisi itse tavannut kyseistä henkilöä tai edes nähnyt kuvaa jostain asiasta. Sitten mennään vaan sillä mielikuvalla. Ei tapahtuneita asioita ratkaista mielikuvilla, vaan ottamalla selvää, mitä on tapahtunut. Eli faktoilla.

Jos lehdet eivät olisi julkaisseet juttua "erittäin sotkuisesta kämpästä", niin ehkä olisit uskonut jutun teknistä tutkijaa joka oikeudessa kertoi että : "ei kaikki ollut tiptop, mutta täysin normaali asunto". Sitten olisit ajatellut vaan, että joo, kyllähän meidänkin lapset joskus paikkoja sekotti, ja jos olisi ollut 4 pikkulasta tässä juoksemassa, niin olis varmaan ollut tavarat sekaisin. Kun töitäkin piti kotiäidin hommien lisäksi tehdä. Ja ajattelisit, että se, että kämppä ei ole tiptop, ei oikeastaan ole murhan syyllisyyden kannalta millään lailla huomion otettava asia. Kun ihan kilteilläkäänn ihmisillä ei välttämättä ole kämppä aina tiptop, eikä ehkä sinulla itselläsikään.

Olen rumempaa sukupuolta. Mielikuvat eivät ole totuus.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10849
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Ulvilan murha on ratkaistu

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Radiokyttä kirjoitti: Ma Kesä 12, 2023 6:53 am
Palle kirjoitti: Ti Maalis 10, 2015 10:13 pm Tämä asia ansaitsee ihan oman ketjun.

Lahti kutsuu murhaajaansa nimeltä nauhalla ja vaatii huutaen tätä häipymään. Kiitos kuuluu Zemille hyvästä työstä, minkä avulla (tilanteeseen) järjettömiltä tuntuneet sanat loksahtivat paikoilleen.

Tässä Lahti huutaa AIVAN selvästi "Joop häivyy!"

http://www.nbl.fi/~nbl3145/litter/joohaivy.wav
Hei ja haloo, minun mietintöjen, kuulo ja kirjoitusten mukaan kukaan ulkopuolinen ei voinut olla paikalla, ensin on lyöty uhria yli 70 kertaa teräaseella ja mahdollisesti vielä muullakin astalolla, terassioven ikkunasta liki mahdoton tunkeutua suht' äkkiää sisään sekä myös ulos, mikäli ihmistä tikkaa moisella määrällä puukoniskuja, kenenkään näkemättä mitään järkevää ja vielä kiipeää ulos oven rikotusta ikkunasta jättämättä pienintäkään verijälkeä (teräviä lasinpaloja ympäri karminaukkoa), mistään ulkonta eikä muualtakaan löydy pienintäkään viitettä ulkopuoliseen vierailijaan ei jätä arvailuille sijaa. Ääniteen kuuntelu hätäkeskukseen ontuu todella pahasti, mitä tapahtuu äänitten pitkillä hiljaisilla tauoilla, myös itse ääniteen hätä tuntuu epäaidolta ja ehkäpä suunniteltu etukäteen?
Hirveä määrä tutkintaa, syyllinen, ei syyllinen ja jälleen 2023 viittaillaan syylliseen, ei ulkopuoliseen tekijään, muutenkin koko keissi täysin uskomaton, samaa ihmistä ystävineen syytetty pedofiiliasta, tuomittu ja nyt purkamaan tätäkin tuomiota, miettikää, onko tässä kaikessa järjen hiventäkään? Minulle tämä kaikki haiskahtaa todella pahasti, tiedän että on tutkittu ja tutkittu mutta mistään ei ole oltu täysin varmoja, ei murhantekijästä ja nyt tästä pedofiliasyyttestäkään, yksi kuitenkin on satavarmaa, elikä tutkinnat vuositolkulla ovat vieneet hurjan määrän veronmaksajien rahoja eikä varmaa tulosta mistään, ainoa ken rahallisesti tästä hyötyy on itse Auer, ensin juupas eipäs tuomiostaan ja nyt taas juupas eipäs toisesta tuomiostaan. Onhan tämä ikävää kaikella tavalla ja jotenkin käsittämätöntä ettei ammatti-ihmiset tuomitessaan ja purkaessaan tuomiota pysty millään päättämään kuka teki mitäkin tai jätti tkemättä?
Mitä viitettä ulkopuolisesta sieltä ulkoa puuttui? Eikös siellä nimenomaan ollut ulkopuolisen kengänjälkiä, kuten sisälläkin? Eikös siellä ollut verisen astalon iskujälki laudankulmassa ja veripisaroita seinällä?
Miksei tyttären näkemä poistuminen ollut järkevä? Siis kaikki paikalla olleethan näkivät ulkopuolisen. Poistumisjäljetkin jäivät. Sisääntulojäljetkin jäivät.
Tässä on PAAALJON asioita, joita et lehdestä lukemalla tiedä. Luepa tuo allekirjoituksessani oleva kirjanen, siinä on paljon tietoa tästä jutusta. Moni asia ei olekaan oikeasti mikään arvoitus.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Helheim
Lauri Hanhivaara
Viestit: 122
Liittynyt: Su Kesä 21, 2020 2:56 am

Re: Ulvilan murha on ratkaistu

Viesti Kirjoittaja Helheim »

Kuolemannaakka kirjoitti: Ke Touko 31, 2023 2:14 pm
MIKSI sen Auerin on pakko olla syyllinen?? Minkä vuoksI? Miksei hän voi olla vain tavallinen ihminen, niin kuin muut rikosten uhrit? Onko hän maailman ainoa ihminen, jonka kodissa on tavaroita pöydillä kasoissa? Ymmärtäisin, jos hän olisi joku ammattirikollinen MP-kerholainen huumeidenkäyttäjä, jolla olisi 10 aikaisempaa tuomiota. Mutta mitä ihmettä hän on tehnyt niin väärin, ettei enää kukaan usko häntä missään asiassa?
Auerin keissistä tulee mieleen futismatsin katteleminen telkkarista. Ammatikseen peliä pelaavat huippukuntoiset alansa huippulahjakkuudet potkivat palloa näytöllä ja minä kommentoin sohvalta sipsikulhon ja kaljatölkkien äärestä että "tossa olisi pitänyt kyllä syöttää vähän toiseen suuntaan". Todellisuudessa en olisi ikinä edes päässyt samaan tilanteeseen kuin se pelaaja kentällä, koska olisin hengästynyt ja luovuttanut koko homman jo ennen kuin ensimmäiset minuutit olisi pelattu. Samalla tavalla ihmiset kommentoivat Auerin keississä, että olisivat tappaneet tunkeilijan ja kantaneet lapset suojaan ja soittaneet samalla itkien häkeen (näin kärjistetysti). Ihmiset yliarvioivat helposti omat kykynsä, varsinkin asiossa joissa he ovat erityisen huonoja (ns. Dunning-Krueger). Tavallisen suomalaisen elämässä ei tule ikinä tilannetta vastaan, jossa olisi vastaavanlaista stressiä päällä.
Mitä lieneekin aarteita Suomessa, toki kallehin on vapaus
Vastaa Viestiin