Naisten perustama rikollisjengi (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
kummajuttu
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 11:31 am

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja kummajuttu »

Itsellä kävi sama asia eilen mielessä kun asiasta kuulin ja näin seiskan kuvan.

Eikös tällä daamilla ollut joskus jossain kotisivuilla pääministerin kuvia jostain mistälie tapahtumasta...

Uusia otsikoita odotellessa :lol:
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Ei minusta tuo seiskan kuva muistuta Jarnaa. Seiskan kuvassa olevalla naisella on liian siistit ja paksut hiukset verrattuna Jarnan kasari permanentoituihin ohuisiin hamppumaisiin hiuksiin...Tosin tuo seiskan etusivulla kuvassa olevan naisen hiukset näyttää lähinnä peruukilta että onhan se Jarna voinut piiloutua peruukin alle.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Voisi olla vaikka Ginevra C :D

Kuva

Siinä Seiskan kuvassa oleva nainen käyttää paitaa, jossa lukee "respect". Viittaako se erityisesti johonkin?
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Juliet Jones kirjoitti: Siinä Seiskan kuvassa oleva nainen käyttää paitaa, jossa lukee "respect". Viittaako se erityisesti johonkin?
Pakko sen on johonkin viitata. Kato respektii womeneille, joil on sydän silverii mut kuitenki goldenii ja kyyneleet kans jotain titaanii.Ja pokkaa avautuu asialehti Sevenille. :D
A man's got to do what a man's got to do.
Porin

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja Porin »

Teloittaja kirjoitti:7-Päivää lehden kuvan perusteella vois hyvinkin olla sama tapaus kyseessä...
Siltä vaikuttaisi.
Jotenkin jäi tästä Jarnasta sellainen kovin yksinkertaisen ihmisen oloinen mielikuva jo aikaisemmin. Joten ihmettelen, mikäli nyt tosiaan on tämä sama tapaus kyseessä, että mitä nyt haetaan? Julkisuuttako? Kun kunnallisvaalien aikaan se julkisuus ei kelvannut.

VIhjettä Seiskaan ja Iltasanomille vaan?
Dr.NecroPhil
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:19 pm
Paikkakunta: Suomen Sosialistinen Kansantasavalta

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja Dr.NecroPhil »

Jotenkin on allekirjoittaneella jäänyt häiritsemään kaiken muun kusipaskaisuuden ja hopeakultaisuuden muassa tämän hirrrrrrmuisen rötöstädin nimi: JARNA!
Kyseinen nimi kun oli tuon muutenkin HIEMAN liian maskuliinisen neekerisolariumin tuotteen(ja tietysti väkivaltaisen naiseuden ja rikollisjärjestön führerin) toimien lisäksi oikeasti allekirjoittaneessa aiheuttanut jo vakavaa fyysistä pahoinvointia, jos olen sattunut jossain kuvallista tekstiä tästä eliöstä...
Olisikohan sitten "absoluuttisen pahan" inkarnaatio vaikkapa tämän vaaliehdokkaan ja hyvinkääläisen kiljuspugen sekasikiö JARNA ELG!? (tähän "hymiö", jossa Spede lyö itseään.)
Anteeksi turhaa paskaa sisältävät rivini, tuo nimi JARNA ja siitä heräävät mielikuvat taas kerran niin pahasti otti pumpusta, että oli pakko suorittaa henkinen rituaalikatharsis purkamalla se tänne, tämän suuren suruni johdosta : Onko tosiaan siis näin, että vaikka minulla on kyrpä mutta kuitenkin olen täysi vittupää ja pillusta minäkin kotoisin mutta täydeksi mulkuksi minua kutsuvat, mutten kuitenkaan ikinä olisi siis päässyt mukaan tämän RIKOLLISJÄRJESTÖN toimintaan, ikinä toivu tästäkään traumasta, ei ole minulla helppoa ei.. :cry:

Olenpahan vain miettinyt, mitä tämä JARNAkioikein kelaili vaaleihin ehdolle asetuttuaan, kun on kunnostautunut koko kansan rötöslehdessä julistamalla itsensä heti Capo di Tutti Capi'sta seuraavaksi, joka ensin on valmis murhaamaan mutta sitten kieltää tämän kaiken, vieläpä oikein RIKOSILMOITUKSEN uhalla ("vaikka olenkin 1% for life kuitenkin vasikoin itseni ensin lehdessä ja sitten vielä kiellän HIRRRRMUISET 1%-kytkökseni"; entäs sitten tämä Alibissa mainitsemansa "huumerikollisuus";koostuikohan se kenties suorastaan rikollisen hirveän makuisen tislatun Resilarin juomisesta viikonloppuisin?
Se kyllä selittäisi nuo JARNAn ( AAAAAAAAAARRRGGGHHH!! Anteeksi :oops: ) tempaukset ja käytöksen ehkä jollain tapaa...

Lopuksi vielä; miettikääpä, jos tosiaan olisi ennen vaaleja hieman liian iso osa maamme väestöstä lukenut tästä eliöstä ja harrastuksistaan ja äänestänyt vielä Meadowlaken kunnanvaltuustoon - jos ei enää edes paha silmä yöllä pelota, niin siinä teille, jotka harrastatte myös masokismia välillä.
"Vaikka mä oonkin pelätty rikollispomo, mä oon kuitenkin mallirivikansalainen, esikuva lapsillenne jopa."

Huh, sainpahan kaikki sisäiset demonini (ja JARNAt) lähtemään pois ruhostani kaaosvoodoon avulla, tässä taas teille kaikille opettavainen tarina, mitä voi käydä, jos pitää kuten minä tarkoituksella mennä lukemaan taas asiasta, josta tietää, ettei ole kenellekään hyväksi. (Paitsi sille hopealle, joka nyt onkin kultaa;arvo nousi samantien moninkertaiseksi, kyllä sitä hopella nyt kelpaa, mokomakin uusrikastörselö!)

WMCn support-paidoista tullee vielä joku kaunis päivä arvokkaita keräilyharvinaisuuksia, kunnianosoitukseni kaikille, jotka paidan tilasivat siihen niin perkeleen huokeaan hintaan - noh menihän niistä saadut rahat (toivottavasti) suoraan pahantekeväisyyteen, eli JARNAn pärstän lehtien kansiin saamiseen "pikku vaalikohun" myötä...
Tästähän prkl saisi sellaisen saippuasarjan, joka luuttuaisi Rydgyforrestereilla lattiaa aamuin ja illoin forresterin pehkolla persettä sutisi! Ohjaajat huom!

Kirjoittaja syvästi pahoittelee tätä tekstiään, hänen tarkoituksensa ei todellakaan ollut tuota J-sanaa nostaa esille noin jatkuvasti, sattui vain käymään niin, että kirjoittaja sitten lopulta häiriintyi niin pahasti, että vain tuntemuksiensa kirjoittaminen "vaikka se tausta on valkonen, on mun kirjaimet TÄYTTÄ MUSTAA!!" pystyi jotenkin hänet palauttamaan pellehermannipsykoosistaan pois.
Joskus siis pitää kantapään kautta oppia, mitkä seuraukset tällaisella vastuuttomuudella voi olla.
ODERINT DVM METVANT.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja Damien »

Dr.NecroPhil kirjoitti: Onko tosiaan siis näin, että vaikka minulla on kyrpä mutta kuitenkin olen täysi vittupää ja pillusta minäkin kotoisin mutta täydeksi mulkuksi minua kutsuvat, mutten kuitenkaan ikinä olisi siis päässyt mukaan tämän RIKOLLISJÄRJESTÖN toimintaan, ikinä toivu tästäkään traumasta, ei ole minulla helppoa ei.. :cry:[/i]
Nykyisen sukupuolisen tasa-arvoisuuden aikana tässä olisi hyvät ainekset syrjintäkanteelle? ;)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Mickey
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 10:56 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Eipä ollut Jarna, viestien kohteena.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009040 ... 3_uu.shtml
porta
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: To Marras 15, 2007 2:24 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja porta »

Kävin kirjoittamassa kommenttini "ajatuksianivain" blogiin ja kuten odotettua sitä ei julkaistu. Yritin kirjoittaa kommenttini rakentavassa hengessä, toki melko kriittiseen sävyyn. Nyt on blogiin tullut vastaus, josta en ymmärrä yhtään mitään. Jarna hyvä itse kirjoitat blogisi alustuksessa seuraavaa: "Etsiville tiedoksi. Täältä on turha etsiä herjauksia, koska kaikki tekstit tarkistetaan moneen kertaan ennen julkaisua. Kaikki henkilöt ovat myös julkisuuden henkilöitä." Muista, että olet itse nykyään julkisuuden henkilö lähdettyäsi kunnalispolitiikkaan mukaan ja kaikki mitä olet internetin kiehtovaan maailmaan kirjoittanut tai kirjoitat tullaan jatkossakin kaivamaan esiin. Tarkistaessasi kommentit moneen kertaan niin voisitko tarkistaa myös omat tekstisi, jotta niitä olisi helpompi lukea ja ajatuksesi aukeaisivat muillekin. Kaikki tämän ketjun aikana syntyneet tapahtumat ovat täysin epäuskottavia, mutta silti niin totta. Tulen jatkossakin lukemaan niin tätä palstaa kuin blogiasi. Mielipiteesi "Jenni, Jarna, Jo tai mikä tahansa" muuttuvat päivittäin. ohessa poimintojasi blogistasi: Kirjoitat Otsikossa (Huvittava juttu) "Kilpailu on kova kulissien takana ja toisista etsitään vikoja mitkä tuoda ilki juoruamalla tai sitten on otettu ystäväksi sellainen ketä vihataan. Itse en lusikkaani siihen soppaan laske, koska ei kiinnosta alkaa riitelemään. Antaisitte toisillenne vaalirauhan. " Kuitenkin kirjoitat näitä sun paljastuksiasi muista useammaassakin blogissa.

Kritisoit toisen kirjoitajan blogia Otsikossa (Julkisuuden hakuinen Klaukkalalainen) suraavasti: "Hän myös provosoituu helposti ja ei julkaise kaikkia kommentteja mitä hänelle kirjoitetaan." Kuitenkin vastaat minulle Otsikossa (olihan se siellä D) seuraavasti:"Jos nyt meinaat taas kiukuspäissäs laittaa jonku tyhmän kommentin;- En julkaise sitä."

Jossain kirjoitat myös, että joka toiselle kuoppaa kaivaa jne...

Kaivatko nyt sitä kuoppaa muille? Mietippä sitä ennen seuraavaa paljastustasi. Ja niin yksikään kommenttisi ei koske millään muotoa minua. Satun vain olemaan entinen Nurmijärveläinen ja tuollainen ääretön tyhmyys tai ainakin siten käyttäytyminen ärsyttää minua suunattomasti. Sanalliseen sotaan olen kanssasi valmis koska tahansa, mutta mihinkään 1%er juttuihin et saa minua mukaan. Onko muuten miehesi niitä lestadiolaisia, joita Perhosta tuli ympäri Nurmijärven pitäjää. Eikö niillä ole jokin pirun torjunta bunkkerikin Perttulassa (siinä naapuri kylässä). Siellähän sitä olisikin kätevä käydä myymässä hormooneja, niin lapsikatras olisikin nykyisen 4-5 lapsen sijaan 10, kun ukoilla olisi kestostondis päällä (huono läppä myönnetään). jatkossa tulen kommentoimaan blogejasi kriittisesti, ja lupaan pysyä asialinjalla.

ps. kirjoitit tykkääväsi sananlaskuista....tässä yksi: Niin makaa kuin petaa...

edit: kirjoitushärö
I´m too old to die young
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja Chopper »

tiina leskelä kirjoitti:avioliito on vielä voimassa koska en saa Juhaa mistä kinni ja kerra se sanos,että erotta yksi..no kiva että mä yksi naimisiin en mennyt..(nyt soitin hyvinkää maistraati ja siellä selvitettaan asia..anteksi mun suomen kieli mutta varmasti ymmärät) :)
se pelkaa nii hirveasti koska velat,velat,velat....
Onkos tähän farssiin tullut mitään uutta? Oletko Tiina tavoittanut Juhan?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
mulli
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 110
Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 3:00 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja mulli »

tää pariskunta laittaa kohelluksessa makkara merviä ja kotka mattia 6-0...
farssin ainekset, jesus niinku piirretyistä...
Shakaali
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Loka 01, 2007 1:55 pm

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja Shakaali »

Onko kenelläkään mitään uutta tähän asiaan liittyen?
I just..
Ransu

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Terve kaikille! Olen pitkäaikainen lukija, mutta nyt vasta sain syyn kirjoittaa kun näköjään olen löytänyt jotain mitä täältä ei vielä löydy... On ollut hienoa lukea täältä(murha.infossa) loistavia avauksia eri juttuihin sekä seurata niistä alkanutta spekulaatiota. Täällä oppii usein jotain uutta. En muita mikä oli alkuperäinen syy tulla lukijaksi tänne palstalle, mutta paljon aikaa tullut täällä vietettyä. Toivottavasti minullakin on aikanaan jotain "kunnollista" kirjoitettavaa tänne!

Ei ole kyse mistään suuremmasta, mutta Jarna on löytänyt Twitterin: http://twitter.com/Jarna83

Arvon leidin englanti on (valitettavasti) samalla tasolla suomen kirjoituksen kanssa.
Mr. Kampamaneetti
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Kesä 02, 2009 11:21 am

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja Mr. Kampamaneetti »

Tuli nyt ohimennen mieleen, siis mikäli olen oikein tätä keskustelua tulkinnut (luin putkeen hela paskan). Aluksi olivat Juha ja Tiina, kunnes Juha ja Jarna löysivät toisensa. Siispä Tiinalle kysymys; Juha sai ilmeisesti 2003 lähestymiskiellon edellisen aviopuolison tappouhkailuista.
Oletko sinä tämä henkilö jota uhkailtiin?
purple_heart
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: To Elo 21, 2008 1:58 pm
Paikkakunta: Lontoo / Suomi

Re: Naisten perustama rikollisjengi

Viesti Kirjoittaja purple_heart »

"I had a wonderful week summer cottage", voi ei, nyt kyllä raiskattiin meikäläisen äidinkieli täysin. Twat!
British by birth - English by the Grace of God
Lukittu