18-vuotias nainen puukotti poikaystävänsä, Mikkeli 2016

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Juhani Saari
Harjunpää
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 5:34 pm

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja Juhani Saari »

sianliha kirjoitti:
reijoreipas kirjoitti:Laura Johanna Aleksandra Kumpulainen.

https://ask.fm/LaurGiful
Sukurutsaisten junttien white trash touhua. Perunafestarit menneet liian villiksi.
Onks tää tyty jotain sukua Jesse Kumpulaiselle?
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

sianliha kirjoitti:
reijoreipas kirjoitti:Laura Johanna Aleksandra Kumpulainen.

https://ask.fm/LaurGiful
Sukurutsaisten junttien white trash touhua. Perunafestarit menneet liian villiksi.
En usko.
Äitinsä näyttää kuvien perusteella umpiryssältä.
Joten en sanoisi savolaisen ja ryssän risteytystä sukurutsan tuotokseksi.
Avatar
siesta
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ke Kesä 18, 2014 7:00 am

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja siesta »

reijoreipas kirjoitti:
sianliha kirjoitti:
reijoreipas kirjoitti:Laura Johanna Aleksandra Kumpulainen.

https://ask.fm/LaurGiful
Sukurutsaisten junttien white trash touhua. Perunafestarit menneet liian villiksi.
En usko.
Äitinsä näyttää kuvien perusteella umpiryssältä.
Joten en sanoisi savolaisen ja ryssän risteytystä sukurutsan tuotokseksi.
Jessen naapurissa asuneena voin vahvistaa että ei ole ainakaan sukua edesmennelle Jesse Kumpulaiselle
Viimeksi muokannut siesta, To Maalis 24, 2016 4:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioieltuja.
Avatar
Kalistinpää
Hetty Wainthropp
Viestit: 473
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:16 pm

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja Kalistinpää »

reijoreipas kirjoitti:
sianliha kirjoitti:
reijoreipas kirjoitti:Laura Johanna Aleksandra Kumpulainen.

https://ask.fm/LaurGiful
Sukurutsaisten junttien white trash touhua. Perunafestarit menneet liian villiksi.
En usko.
Äitinsä näyttää kuvien perusteella umpiryssältä.
Joten en sanoisi savolaisen ja ryssän risteytystä sukurutsan tuotokseksi.
Finnish-uzbekistan-russian näkyy olevan oma määritelmänsä.
- Oderint dum metuant -
July
Remington Steele
Viestit: 232
Liittynyt: Ti Elo 16, 2011 7:31 pm

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja July »

Onnellisen näköisiä ja oloisia ovat ainakin joskus yhdessä olleet, taas niin turha kuolema ja varmaan perus kännipikaistuksissa tehty :/ Tais jäädä tytteliltä nyt britteihin muutot, vissiin oli lähdössä sinne ihan näillä hetkillä. Tosin eipä mene kauaa, että tuo on taas ulkona, pikku loma välissä "vankilaan" ja sit ehkä sinne britteihin kokemusta rikkaampana.
Alice
Neuvoja-Jack
Viestit: 563
Liittynyt: To Heinä 09, 2015 6:01 pm

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja Alice »

Etelä-Savon käräjäoikeus vangitsi 18-vuotiaan naisen poikaystävänsä taposta epäiltynä. Naisen epäillään puukottaneen poikaystävänsä kuoliaaksi.

Vangitsemisoikeudenkäynti pidettiin suljetuin ovin ja asiakirjat julistettiin salaiseksi.

Ilta-Sanomien kuvaajan mukaan tummatukkainen ja hoikka nuori nainen tuli oikeudenkäyntiin mustassa toppatakissa, karvahuppu päässä ja huivi kasvojen edessä. Hän pyyhki silmiään.

Poliisi ei ole vielä halunnut kommentoida tapahtumien yksityiskohtia eikä sitä, onko nainen myöntänyt teon vai ei.

– Esitutkinta on vasta ihan alussa, tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Vesa Elomaa Itä-Suomen poliisista kertoi.

Ilta-Sanomien tietojen mukaan nuorella naisella ei ole aikaisempia rikostuomioita. Alkoholilla on ollut poliisin mukaan osuutta asiaan.

Henkirikos tapahtui Tuppuralassa pariskunnan yksityisasunnossa noin puoli kahdeksan aikaan illalla tiistaina. Paikalla ei ollut tapahtumahetkellä muita henkilöitä. Sekä nainen että mies ovat poliisin mukaan paikkakuntalaisia. Nainen on aiemmin asunut Lappeenrannassa.

Nainen opiskeli ammattiopistossa.

Sari Autio
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2 ... 45226.html
18-vuotias nainen vangittiin Etelä-Savon käräjäoikeudessa kello yhdeltä alkaneessa vangitsemisoikeudenkäynnissä todennäköisin syin taposta epäiltynä.

Nuorta naista epäillään samanikäisen poikaystävänsä taposta, joka tapahtui tiistai-iltana Mikkelin Tuppuralassa.

Poliisin tuoreen tiedotteen mukaan uhri kuoli yhteen teräaseella tehtyyn iskuun.

Vangitsemisoikeudenkäynti pidettiin salassa, mutta kuvaajat pääsivät saliin hetkeksi ennen salaamispäätöstä. Salissa ei kuitenkaan saanut valokuvata.

Nuori nainen oli pukeutunut mustaan turkiskauluksiseen talvitakkiin ja mustiin vaatteisiin. Jaloissaan hänellä oli vaaleanruskeat pitkävartiset saappaat.

Iltalehden paikalla olleen kuvaajan mukaan nuori nainen käyttäytyi oikeudessa erittäin hillitysti. Hän piti käsiään pöydällä ja istui rauhallisena paikoillaan.

Kun kuvaajat tulivat saliin, nuori nainen vilkaisi hetkeksi taakseen, mutta muuten hän piti katseensa alhaalla.

Naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä puukottamalla.

Poliisin mukaan nuori pariskunta asui yhdessä.

TIIA PALMÉN
[email protected]
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016032 ... 8_uu.shtml
Poliisi epäilee 18-vuotiasta naista poikaystävänsä taposta Mikkelissä. Henkirikos tapahtui tiistai-iltana puoli kahdeksan aikaan Tuppuralassa.

Samana päivänä alkuiltapäivästä nuori nainen kirjoitti Facebookiin päivityksen "Oispa mies".

Kaveri kyseli päivityksen alla häneltä, että monta miestä nainen oikein tarvitsee. Siihen hän vastasi "yhen ees nii olis jees".

Poliisin mukaan nainen seurusteli miehen kanssa, jonka taposta häntä epäillään.

Pari tuntia myöhemmin samana päivänä toinen kaveri jatkoi keskustelua: "et sä vast yhest päässy eroo xD".

Siihen nainen vastasi: "no en näköjää päässy et jakso se viel mua pari kusettaa ja siinä se".

Seuraavana päivänä, henkirikoksen jälkeisenä aamuna, kolmas kaveri kommentoi naisen viimeisintä kommenttia: "Taisit päästä".


Juuri täysi-ikäistynyt

Nainen täytti vasta maaliskuun alussa 18 vuotta.

Facebook-profiilinsa perusteella nainen opiskelee. Hän aloitti opintonsa viime vuonna.

Työpaikakseen nainen ilmoitti profiilissaan, että "Princesses don't work" (prinsessat eivät työskentele).

Profiilinsa perusteella nainen oli kotoisin Lappeenrannasta ja hän oli ehtinyt asua Hämeenlinnassa ennen Mikkeliin muuttoa.

Iltalehden tietojen mukaan nuori nainen oli huostaanotettu jo useita vuosia sitten.

Nainen otettiin kiinni heti tapahtumapaikalta henkirikoksen jälkeen. Poliisi vaatii häntä tänään vangittavaksi.

TIIA PALMÉN
[email protected]
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016032 ... 2_uu.shtml

Tämä MK on aiemminkin siis hakannut poikaystäväänsä ja muitakin, silti tuomitsee parisuhdeväkivallan täysin. Varmasti joku adhd -tapaus, kun ei jaksa paikallaan olla, mutta viinakset ovat maistuneet jo pitkään. No, venäläisillä on tapana aloittaa juominen ns. sallitusti jo nuorena, mitä perheessään on harrastettukin. Ja vaikka lehdissä kirjoitetaan tuosta opiskelusta, niin sen hän on jo jättänyt kesken.
Halkokauppias
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: Pe Joulu 14, 2012 12:35 am

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja Halkokauppias »

Mikä on mahtanut olla lääkitys tällä nuorella naisella ja mihin vaivaan?
Lääkkeitä ja viinaa...riitelyä, käteen veitsi ja ykkösellä ilmat pihalle.

Niin sitä pitää.
sendas
Alibin satunnaislukija
Viestit: 59
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 4:03 pm

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja sendas »

Tietääkö joku uhrin nimen? Minulle sen voi yvnä laittaa, jos julkistaminen tänne on vielä sopimatonta.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja ktaina »

sendas kirjoitti:Tietääkö joku uhrin nimen? Minulle sen voi yvnä laittaa, jos julkistaminen tänne on vielä sopimatonta.
poistin väärän tiedon :oops:
Viimeksi muokannut ktaina, To Maalis 24, 2016 5:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
soivapeli
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Pe Marras 28, 2014 5:31 pm

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja soivapeli »

sendas kirjoitti:Tietääkö joku uhrin nimen? Minulle sen voi yvnä laittaa, jos julkistaminen tänne on vielä sopimatonta.
Uhrin nimeä ei täällä ole mainittu, vaikka pariin kertaan olen lukenut uudelleen kaikki viestit. Ehkä se siellä jossain on, muttei osu mun silmiini. Jostain toisaalta luin, että etunimi olis Joona. En mee vannomaan. Sukunimestä ei mitään hajua.
July
Remington Steele
Viestit: 232
Liittynyt: Ti Elo 16, 2011 7:31 pm

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja July »

soivapeli kirjoitti:
sendas kirjoitti:Tietääkö joku uhrin nimen? Minulle sen voi yvnä laittaa, jos julkistaminen tänne on vielä sopimatonta.
Uhrin nimeä ei täällä ole mainittu, vaikka pariin kertaan olen lukenut uudelleen kaikki viestit. Ehkä se siellä jossain on, muttei osu mun silmiini. Jostain toisaalta luin, että etunimi olis Joona. En mee vannomaan. Sukunimestä ei mitään hajua.
Selailkaa vähän askia niin sieltä löytyy kyllä, pari kuukautta sitten päivitettyjä juttuja.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Joona Noponen.
Alexandria
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: To Huhti 30, 2015 10:06 pm

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja Alexandria »

Lauran askista, kun joku kysyi että onko uskossa:
"oon mä, en silti usko esim siihe että jeesus pelastaa kaikki vaan siihen että se pelastaa ne harvat ja valitut. Esim just nää kaikki sodat yms maailman "kauheat" tapahtumat, esim. tsunamit, maanjäristykset ja niissä menehtyneet on vaan niitä vääräuskosia joita nyt karsitaan pois."

Mielenkiintoista että laittoi sodat ja tsunamit heittomerkeissä "kauheisiin" tapahtumiin. Aika epäempaattisen oloinen tyttö. Poikaystäväkin oli varmaan nyt sitten vääräuskoinen joka tuli karsittua...

Uhrinkin kuvia löytyy askista. Tekijän facebook katosi kyllä alta aikayksikön.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja ktaina »

soivapeli kirjoitti:
sendas kirjoitti:Tietääkö joku uhrin nimen? Minulle sen voi yvnä laittaa, jos julkistaminen tänne on vielä sopimatonta.
Uhrin nimeä ei täällä ole mainittu, vaikka pariin kertaan olen lukenut uudelleen kaikki viestit. Ehkä se siellä jossain on, muttei osu mun silmiini. Jostain toisaalta luin, että etunimi olis Joona. En mee vannomaan. Sukunimestä ei mitään hajua.
Joskus pitäisi ajatella ennenkuin kirjoittaa sorry..no ny se tulikin tuonne.
Viimeksi muokannut ktaina, To Maalis 24, 2016 5:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sendas
Alibin satunnaislukija
Viestit: 59
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 4:03 pm

Re: Nuoren naisen epäillään surmanneen poikaystävänsä Mikkel

Viesti Kirjoittaja sendas »

ktaina kirjoitti:
sendas kirjoitti:Tietääkö joku uhrin nimen? Minulle sen voi yvnä laittaa, jos julkistaminen tänne on vielä sopimatonta.
Tuollahan se jo lukee jos jaksaa vilasta aikasempia kommentteja :wink:tälläkin sivulla jo pariin kertaan.
Eipä taida lukea...
Vastaa Viestiin