Uusi äänitutkimus

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Nicht schuldig
Adrian Monk
Viestit: 2535
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2014 2:19 pm

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja Nicht schuldig »

"Digi-Columbo" sanoo:

Yritän pyrkiä niin hyvään tulokseen kuin tuon heikkolaatuisen nauhan kanssa on mahdollista.

Kysymys?

Yritätkö sanoa, että sinulla on käytössäsi se alkuperäinen ja aito huonolaatuinen nauha, jota täällä olemme yrittäneet metsästää?
SuperMario#66
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Loka 20, 2015 2:46 pm

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja SuperMario#66 »

Digi-Columbo kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti: Mutta seurataan toki... alkuasetelma/väitös vaikuttaa kyllä vahvasti foliohattuilulta.
Mitä mahdollisiin nimittelypyrkimyksiin tulee, niin meitä keksijöitä on yleensä sanottu mielumminkin propelipäiksi joka on mitä mainioin titteli. Foliohattuteorioille kuten teorioille ylipäänsä EI myönnetä papentteja. Esimerkiksi Albert Einstein ei saanut koskaan patenttia suhteellisuusteoriastaan vaan se myönnettiin lopulta jostain valosähköisen ilmiön selittämisestä.
Taisit tarkoittaa tuossa Nobelia. Joka tapauksessa mielenkiintoista tutkimusta, josta iso peukku!
Avatar
Xerxes
Axel Foley
Viestit: 2214
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2013 12:11 am

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja Xerxes »

Se muusikkojen tutkimusryhmä ei tehnyt vaikutusta verrattuna esim. FBI:n vastaavaan.
Se itse asiassa oli niin kummallinen yritys, että se toimi alkuperäistä tarkoitustaan vastaan.
----
Seuraan kyllä mielenkiinnolla mitä Porin mies saa aikaan. Onhan näitä hyvä tutkia aikaa myöten yhä paremmilla ohjelmilla. Seuraillaan!
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja CSI »

Ei liity tähän keskusteluun juuri mitenkään mutta kerronpa vain tarinan, johonka törmäsin nuoruusvuosina.

Kerrostalossa, jossa nuorena asuin, tutustuin itseäni vanhempaan noin kolmikymppiseen mieheen. No kerranpa tuli juttua että hän ei pysty oikein nukkumaan kun joku "hakkaa pattereihin yökaupalla ja häiritsee häntä". Kysyi, että olenko minä kuullut. Minä kerroin totuudenmukaisesti, että "ei, enpä ole kuullut öisin mitään erityistä ja olen nukkunut kuin tukki".

No aikaa meni ja törmäsin taas naapuriini ja samat jutut. Hän oli kovin väsyneen oloinen, kuulemma edellisenä yönä ei ollut saanut nukuttua minuuttiakaan. Minä tarjouduin avuksi, että "No johan on. Koitappas äänittää niitä kolisteluja niin kuunnellaan seuraavana aamuna."

Naapuri teki työtä käskettyä. Seuraavana päivänä sitten töitten jälkeen kuuntelin nauhan. Se suhisi äänettömyyttään. Kolinoita ei nauhalla kuulunut, vaikka naapuri sanoi kyseisen yön olleen yhtä helvetillinen kuin edellisenkin. Yhtä pauketta vaan, ei saanut nukuttua. Kuulemma myös huutamista ja riitelyn ääniä.

No minä että "Johan on kumma juttu". Tarjouduin tulemaan seuraavaksi yöksi kylään naapurille nukkumaan patjalla lattian päällä. Naapuri herätti minut useampaankin kertaan "metakan vuoksi". En kuullut mitään.

Niin arvaattekin varmaan mikä oli homman selitys? Löytyy tästä linkistä http://www.terveyskirjasto.fi/terveyski ... i=dlk00148

Tarinan opetus on se, että jotkut meistä vaan kuulevat enemmän kuin toiset. :mrgreen:
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kuolemannaakka kirjoitti:d) koko suunnitelmassa ei ole mitään järkeä, kun parhaiten Auer olisi tässä murhakeississä selviytynyt juoksemalla naapuriin huutamaan apua. Koko nauhasta ei ole hänelle ollut kuin haittaa.
Äläpäs nyt oijo taas mutkia. Suunnitelmassa on hyvinkin järkeä, koska häke-puhelu kiinnittää murhan tutkijoiden mielestä tiettyyn ajankohtaan ja antaa tavallaan alibin Annelille. "Hän ei ole voinut ehtiä tehdä sitä ja tätä". Näinhän tässä on päätelty yksi 10 vuotta.

Mutta jos murha tehtiinkin aiemmin ja häke-puhelun äänien taustat tulee nauhalta, koko päättely murhan tarkasta ajankohdasta menee perseelleen ja tekee Annelista potentiaalisen syyllisen. Joten kyllä nauhojen kanssa pelaamiselle voidaan järki löytää.


PS. Mihinkään häke-nauhan taustalla kulkevaan "täydelliseen tunnustukseen" en tietenkään usko sekuntiakaan. Kyseessä on joko hätäkeskuksesta kuuluvat taustaäänet tai sitten "analysoijan" oma mielikuvitus, joka niitä keskusteluja sinne kohinaan luo.

Huomaa, etten ottanut mitään kantaa siihen, onko nauhoitetta käytetty vai ei. Kerroin vain järjellisen perusteen.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja CSI »

Digi-Columbo kirjoitti: En edelleenkään väitä mitään, tutkin vain äänitettä ja eikö tuo esimerkkinä annettu tallenne 10 osoittanut asian, että sieltä kuuluu humaania ihmisen/ihmisten kaltaista puheensorinaa alusta loppuun.

No olet sinä ainakin onnistunut tallenteen paisuttamaan megakokoiseksi jos et muuta :) Informaatiosisältö ei kyllä sinänsä ole voinut lisääntyä.

En minä tuota ujellusta "humaaniksi puheensorinaksi" kuvaisi. Jos väittäisit tuon olevan "alienien keskustelua", niin minuun uppoaisi se argumentti paljon paremmin.

En kyllä käsitä pätkääkään mitä sinä yrität meille kertoa? Kukaan tavallinen kuolevainen ei kyllä saa tuosta tallenne nro 10 irti *mitään järkevää*. Siitä olen 100% varma.


Mutta sinä kerroit saaneesi siitä irti jotain "patentoiduilla menetelmilläsi". Ole hyvä ja kerro lisää. Mitä ne keskustelijat/keskustelija sitten sanoo tuon ulinan muodossa?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Digi-Columbo
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Su Huhti 03, 2016 11:58 pm

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja Digi-Columbo »

CSI kirjoitti:
Digi-Columbo kirjoitti: En edelleenkään väitä mitään, tutkin vain äänitettä ja eikö tuo esimerkkinä annettu tallenne 10 osoittanut asian, että sieltä kuuluu humaania ihmisen/ihmisten kaltaista puheensorinaa alusta loppuun.
En kyllä käsitä pätkääkään mitä sinä yrität meille kertoa? Kukaan tavallinen kuolevainen ei kyllä saa tuosta tallenne nro 10 irti *mitään järkevää*. Siitä olen 100% varma.

Mutta sinä kerroit saaneesi siitä irti jotain "patentoiduilla menetelmilläsi". Ole hyvä ja kerro lisää. Mitä ne keskustelijat/keskustelija sitten sanoo tuon ulinan muodossa?
Juuri tuosta oli kyse tallenne nro 10 kohdalla, siitä ei saa irti mitään järkevää! Tee se itse tukijoille kuitenkin vinkiksi - kaventakaa lisää näytteen kaistaa (ja muidenkin) ekvalisaattorilla, niin...ja nostakaa sitten tasoja ja korjatkaa taas samaa kapeaa taajuuskaistaa ekvalisaattorilla. Ja taas ja taas ja taas. Lopulta sitten vaikka vaikka klipperiä ja hiukan kompressointia. Kyllä se siitä ylös nousee ja selkiää, lähetän tänään näytteen.

PS. Joku mainitsi että nauha sisältäisi jonkinlaisen "tunnustuksen". Tähän en ota kantaa se on poliisin asia sitten selvittää. Kerronnassa mielumminkin kuvataan kuin live-tapahtumaa, veren roiskumista, tehdään lukuisia ilmiantoja lsh-juttuun, on pedofiilirinkiin liittyvää asiaa, kerrotaan murha-aseen kätköpaikka, murhaaja, punaisen Volvon lähtö ja kuka ähti ja kuinka kauan kestäisisi kun poliisit saapuvat paikalle puhelun päättymisestä. Siinä puhutaan lapsista, syyttäjistä, Tuija Niemi-Laitisesta ja Juha Joutsenlahdesta. Kaikesta mistä täälläkin ollaan spekuloitu. Ja kerronta on erittäin täsmällistä että olen oikein joutunut tarkastamaan mm. onko Amandan toinen nimi Emmi ja toisaalta onko olemassa Satakunta-loosi nimistä vapaamuurarijärjestöä. Riittääkö jo? Malttia. Koetan työstää nyt hyvälaatuista videota kunnon audiolla.

EDELLEEN: Jätän kerronnasta syntyvän keskustelun muille ja poliisin osalta taas tutkinnan poliisille ja syyttäjien toiminnan taas valtakunnansyyttäjänvirastolle.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja CSI »

Digi-Columbo kirjoitti:
CSI kirjoitti:
Digi-Columbo kirjoitti: En edelleenkään väitä mitään, tutkin vain äänitettä ja eikö tuo esimerkkinä annettu tallenne 10 osoittanut asian, että sieltä kuuluu humaania ihmisen/ihmisten kaltaista puheensorinaa alusta loppuun.
En kyllä käsitä pätkääkään mitä sinä yrität meille kertoa? Kukaan tavallinen kuolevainen ei kyllä saa tuosta tallenne nro 10 irti *mitään järkevää*. Siitä olen 100% varma.

Mutta sinä kerroit saaneesi siitä irti jotain "patentoiduilla menetelmilläsi". Ole hyvä ja kerro lisää. Mitä ne keskustelijat/keskustelija sitten sanoo tuon ulinan muodossa?
Juuri tuosta oli kyse tallenne nro 10 kohdalla, siitä ei saa irti mitään järkevää! Tee se itse tukijoille kuitenkin vinkiksi - kaventakaa lisää näytteen kaistaa (ja muidenkin) ekvalisaattorilla, niin...ja nostakaa sitten tasoja ja korjatkaa taas samaa kapeaa taajuuskaistaa ekvalisaattorilla. Ja taas ja taas ja taas. Lopulta sitten vaikka vaikka klipperiä ja hiukan kompressointia. Kyllä se siitä ylös nousee ja selkiää, lähetän tänään näytteen.

PS. Joku mainitsi että nauha sisältäisi jonkinlaisen "tunnustuksen". Tähän en ota kantaa se on poliisin asia sitten selvittää. Kerronnassa mielumminkin kuvataan kuin live-tapahtumaa, veren roiskumista, tehdään lukuisia ilmiantoja lsh-juttuun, on pedofiilirinkiin liittyvää asiaa, kerrotaan murha-aseen kätköpaikka, murhaaja, punaisen Volvon lähtö ja kuka ähti ja kuinka kauan kestäisisi kun poliisit saapuvat paikalle puhelun päättymisestä. Siinä puhutaan lapsista, syyttäjistä, Tuija Niemi-Laitisesta ja Juha Joutsenlahdesta. Kaikesta mistä täälläkin ollaan spekuloitu. Ja kerronta on erittäin täsmällistä että olen oikein joutunut tarkastamaan mm. onko Amandan toinen nimi Emmi ja toisaalta onko olemassa Satakunta-loosi nimistä vapaamuurarijärjestöä. Riittääkö jo? Malttia. Koetan työstää nyt hyvälaatuista videota kunnon audiolla.

EDELLEEN: Jätän kerronnasta syntyvän keskustelun muille ja poliisin osalta taas tutkinnan poliisille ja syyttäjien toiminnan taas valtakunnansyyttäjänvirastolle.

Taidat olla jonkinsortin trolli. Tai sitten hullu.

Vai että "videotakin tulossa" vielä? Mistäs sinä sitä tempaiset? Samalta häke-äänitteeltä ekvalisaattorillas vai?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Digi-Columbo
Sabrina Duncan
Viestit: 372
Liittynyt: Su Huhti 03, 2016 11:58 pm

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja Digi-Columbo »

CSI kirjoitti: En kyllä käsitä pätkääkään mitä sinä yrität meille kertoa? Kukaan tavallinen kuolevainen ei kyllä saa tuosta tallenne nro 10 irti *mitään järkevää*. Siitä olen 100% varma.

Mutta sinä kerroit saaneesi siitä irti jotain "patentoiduilla menetelmilläsi". Ole hyvä ja kerro lisää. Mitä ne keskustelijat/keskustelija sitten sanoo tuon ulinan muodossa?
Juuri tuosta oli kyse tallenne nro 10 kohdalla, siitä ei saa irti mitään järkevää! Tee se itse tukijoille kuitenkin vinkiksi - kaventakaa lisää näytteen kaistaa (ja muidenkin) ekvalisaattorilla, niin...ja nostakaa sitten tasoja ja korjatkaa taas samaa kapeaa taajuuskaistaa ekvalisaattorilla. Ja taas ja taas ja taas. Lopulta sitten vaikka vaikka klipperiä ja hiukan kompressointia. Kyllä se siitä ylös nousee ja selkiää, lähetän tänään näytteen.

PS. Joku mainitsi että nauha sisältäisi jonkinlaisen "tunnustuksen". Tähän en ota kantaa se on poliisin asia sitten selvittää. Kerronnassa mielumminkin kuvataan kuin live-tapahtumaa, veren roiskumista, tehdään lukuisia ilmiantoja lsh-juttuun, on pedofiilirinkiin liittyvää asiaa, kerrotaan murha-aseen kätköpaikka, murhaaja, punaisen Volvon lähtö ja kuka ähti ja kuinka kauan kestäisisi kun poliisit saapuvat paikalle puhelun päättymisestä. Siinä puhutaan lapsista, syyttäjistä, Tuija Niemi-Laitisesta ja Juha Joutsenlahdesta. Kaikesta mistä täälläkin ollaan spekuloitu. Ja kerronta on erittäin täsmällistä että olen oikein joutunut tarkastamaan mm. onko Amandan toinen nimi Emmi ja toisaalta onko olemassa Satakunta-loosi nimistä vapaamuurarijärjestöä. Riittääkö jo? Malttia. Koetan työstää nyt hyvälaatuista videota kunnon audiolla.

EDELLEEN: Jätän kerronnasta syntyvän keskustelun muille ja poliisin osalta taas tutkinnan poliisille ja syyttäjien toiminnan taas valtakunnansyyttäjänvirastolle.[/quote]

CSI kirjoitti:Taidat olla jonkinsortin trolli. Tai sitten hullu.

Vai että "videotakin tulossa" vielä? Mistäs sinä sitä tempaiset? Samalta häke-äänitteeltä ekvalisaattorillas vai?
Enpä olisi uskonut että tästä kehittyy jonkinlainen roustaus-show osaltasi vaikket ole edes kuullut tulevia äänitallenteita.

Ai, niin ja siitä kerronnan ja nimien tarkkuudesta vielä. Jos esim. puhutaan Valkamasta, niin sanotaan tarkasti Jarmo Juhani Valkamasta ja kerta toisensa jälkeen yllätyin että tuo keskimmäinenkin nimi oli oikein. Kertoja mainitsee myös tietyn henkilön tarjoamasta liivijengien suojelusta, mutta millaisessa yhteydessä, ei todellakaan positiivisessa, se kyllä selviää sitten kun postitan näytteitä.

Videokuvalla on tarkoitus osoittaa kuinka ääni etenee audio-ikkunassa, koska kAIkki AAkseeentit eI..vÄT ala niinkuin siinä nauhalla olevassa peruspuheessa. Mutta kuten olen sanonut ääninäytteitä tulee eri vireisenä siten että koko ajan pysyy kerronnassa sama taajuus ja tuollaiset mahdolliset "taaaavujen Veenytykset" tulevat sitten toisissa tallenteissa selkeästi "tavujen venytykset".

Edit: korjasin CSI:n lainauksen quote merkinnällä.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja CSI »

Digi-Columbo kirjoitti: Enpä olisi uskonut että tästä kehittyy jonkinlainen roustaus-show osaltasi vaikket ole edes kuullut tulevia äänitallenteita.

Ai, niin ja siitä kerronnan ja nimien tarkkuudesta vielä. Jos esim. puhutaan Valkamasta, niin sanotaan tarkasti Jarmo Juhani Valkamasta ja kerta toisensa jälkeen yllätyin että tuo keskimmäinenkin nimi oli oikein. Kertoja mainitsee myös tietyn henkilön tarjoamasta liivijengien suojelusta, mutta millaisessa yhteydessä, ei todellakaan positiivisessa, se kyllä selviää sitten kun postitan näytteitä.

Videokuvalla on tarkoitus osoittaa kuinka ääni etenee audio-ikkunassa, koska kAIkki AAkseeentit eI..vÄT ala niinkuin siinä nauhalla olevassa peruspuheessa. Mutta kuten olen sanonut ääninäytteitä tulee eri vireisenä siten että koko ajan pysyy kerronnassa sama taajuus ja tuollaiset mahdolliset "taaaavujen Veenytykset" tulevat sitten toisissa tallenteissa selkeästi "tavujen venytykset".

Edit: korjasin CSI:n lainauksen quote merkinnällä.
No ei menny quotet vieläkään oikein. Eikä minulla ole tarkoitus sinua "roustata", mutta ymmärrät kai itsekkin että tähän mennessä olet tarjonnut erittäin vähän villoja, mutta suuria puheita kyllä riittää.

Jään nyt odottelemaan sitä, että esittelet jotain järkevää, johon voi ottaa kantaa.

Tuosta äänitteestä nro 10 väitit jotain, jolloinka kuuntelin sen. En minä sitä muuten olisi kuunnellut. Minusta se oli täyttä paskaa, jos suoraan sanon asian.

Nyt olen kommentoitavani kommentoinut, mitä tässä vaiheessa osaan sanoa. Jään odottelemaan sinulta lisää materiaalia ja analyysiä. Kommentoidaan sitten kun sitä on. Moido.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Harpo

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Digi-Columbo kirjoitti: Ai, niin ja siitä kerronnan ja nimien tarkkuudesta vielä. Jos esim. puhutaan Valkamasta, niin sanotaan tarkasti Jarmo Juhani Valkamasta ja kerta toisensa jälkeen yllätyin että tuo keskimmäinenkin nimi oli oikein. Kertoja mainitsee myös tietyn henkilön tarjoamasta liivijengien suojelusta, mutta millaisessa yhteydessä, ei todellakaan positiivisessa, se kyllä selviää sitten kun postitan näytteitä.
Kun tunnut olevan tuollainen teknisesti orientoitunut kaveri, niin voisitko tässä välissä vastata sellaiseen kysymykseen, että missä tilanteessa tuonne Häke-nauhan mainitsemaasi kapeaan taajuuskaistaan on joutunut puhetta, joka kaikesta päätellen on lähtöisin ajalta kauan murhan jälkeen? Jos siis puhutaan jo syyttäjistä ja motiiveista ja murha-aseiden piilopaikoista yms.
Olen historiallisesti kerrankin samaa mieltä kuin CSI, että joku taitaa nyt saada hupinsa trollauksesta. Tai sitten olet jollakin tavalla kipeä.
Et sinäkään voi ihmetellä, jos tulee roastauspuhetta, kun itse puhut ihan käsittämättömiä.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10863
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Ei hyvää päivää, on jollain huvit. :roll:

Vai ihan siellä ehdittiin puhua jutun tutkijoista jo ennenkuin murha oli edes tehty?

Tää on kyllä uskomattomin avaus tähän mennessä palstalla=)) Kaksimetrinen mummokin oli uskottava kertomus tähän verrattuna :D


Tai no: kun tiedämme, ettei kyseessä ole aito alkuperäinen nauha, vaan Tuija Niemen tuotos, niin se on varmaan sitten Tuija runoillut sinne kaiken mahdollisen mitä jutusta tiesi tai epäili. Tuskin nyt ainakan Auer on sitä päässyt jälkikäteen muuttelemaan. Tuija on laittanut tämmöisen piiloraidan jälkipolvien löydettäväksi. Innolla odotan, mihin se astalo, kengät ja murhavaatteet katosivat.

Muistelen muuten, että joku kävi täällä joskus laittamassa muutaman kommentin nauhan "äänettömistä kohdista", eikä ollut Digi-Columbo silloin nimeltään. Oisko sama henkilö kuitenkin, kun näyttäs juttua kuitenkin ihmeen hyvin seuranneen... No, voin muistaa väärin. Vaikea hakea haulla noita muutamaa postausta.


Vastuuhenkilöt - Tonemakers Oy

Nimi Rooli
Mikko Pekka Vainiala toimitusjohtaja
Mikko Pekka Vainiala puheenjohtaja
Pekka Oskari Vainiala varsinainen jäsen
Riitta Leena Vainiala varajäsen

Jotenkin tuntuu, ettei tämän jälkeen bisnes ainakaan lentoon lähde, vaikka olisi millaisia patentteja. Ja ehkäpä kannattaisi jonkun soittaa Mikko Vainialalle, ettei kukaan vaan jotenkin käyttäisi hänen nimeään väärin netissä.

No, mutta odotellaanpa sitä tarinaa. Tuntuu paljon nauhaan saadun mahdutettua=) Hejaccilaiset varmasti innostuvat. Itse olen sen verran tylsä, etten tykkää trollauksesta.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9269
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Todellinen asiantuntija osaa esittää asiansa siten, että tavallinen kansalainenkin saa selostuksesta selvää. Toivon Digi-Columbolta asiansa tiivistämistä ja ydinkohtien selkeämpää esittämistä. Lisäksi toivon, että D-C esittää täällä palstalla tuon kuulemansa salaperäisen tarinan litteroituna, koska valitettavasti ainakaan minä en uskalla mennä hänen esittämiänsä linkkejä availemaan.

Digi-Columbo voisi laittaa tänne lyhennelmät patenttiensa sisällöstä ja patenttien numerot, sillä ainakin minua ne kiinnostaisivat.
perusasiamies
Roger Murtaugh
Viestit: 880
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2015 8:12 pm

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja perusasiamies »

Joku koira tässä kyllä on haudattuna. En suosittele ketään lataaman noita äänitiedostoja tuolta kotisivuilta. Oma koneeni ei edes antanut niitä ladata, vaan varoitti vaarallisista tiedostoista.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10863
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Uusi äänitutkimus

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

perusasiamies kirjoitti:Joku koira tässä kyllä on haudattuna. En suosittele ketään lataaman noita äänitiedostoja tuolta kotisivuilta. Oma koneeni ei edes antanut niitä ladata, vaan varoitti vaarallisista tiedostoista.
Minulla kävi mielessä sama, että virusta sieltä pukkaa...
Avast ei kuitenkaan ilmoita viruksista, tein äsken ylimääräisen skannauksen. Katotaan nyt.

Helvetti kun tulee ihan vainoharhaiseksi kaikenmaailman höpöjen takia...
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Vastaa Viestiin