Auerin muistelmat

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
tötterö
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Elo 30, 2013 9:11 am

Re: Auerin muistelmat

Viesti Kirjoittaja tötterö »

Idiootti hakee 2.6miljoonaa valtiolta.
Kyllä täällä suomessa kehdataan ja osataan
Avatar
sdude
Sofia Karppi
Viestit: 406
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 9:56 am

Re: Auerin muistelmat

Viesti Kirjoittaja sdude »

Kyllähän se niin on, että jos ihmisellä on tarve käyttää lapsia seksuaalisesti hyväksi, pokkaa suunnitella ja tehdä noin kylmäverinen murha, niin pikkujuttuhan se on vaatia isot korvaukset kun siihen on kerran saumaa. Sitäpaitsi eiköhän noi asianajajat laske ja suosittele nuo vaadittavat summat, ja tuskinpa kukaan kieltäytyy vaan hyväksyy asianajajan esittämät korvaussummat.

Itse tunnen myötätuntoa Lahden omaisten puolesta ja tietty turhauttaa ajatella sitä tuhlatun yhteiskunnan ajan ja rahan määrää joka on tähänkin keissiin mennyt.
There are some people who always feel happy. They're called psychopaths
trapper
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2014 1:53 am

Re: Auerin muistelmat

Viesti Kirjoittaja trapper »

Siis mitä te selitätte,Annelihan todettiin syyttömäksi ja tietenkin jos syyttömänä istuu vankilassa niin korvauksia haetaan,niin tekisin itsekin. Vai oliko sittenkin kyseessä täydellinen murha....hmm
Avatar
sdude
Sofia Karppi
Viestit: 406
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 9:56 am

Re: Auerin muistelmat

Viesti Kirjoittaja sdude »

Siinä olen samaa mieltä kanssasi että kuka tahansa hakisi korvauksia,

Syyttömyys on kuitenkin eri asia kuin "näyttö ei riittänyt". Itse ymmärsin että jälkimmäinen päti tässä keississä, kuten Bodomissakin, ja jos näyttö ei riitä, niin syytteet raukeaa, niinkuin pitääkin.
There are some people who always feel happy. They're called psychopaths
aga
Adrian Monk
Viestit: 2755
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Auerin muistelmat

Viesti Kirjoittaja aga »

tötterö kirjoitti:Idiootti hakee 2.6miljoonaa valtiolta.
Kyllä täällä suomessa kehdataan ja osataan
Idiootti-termin käyttö Anneli Auerista foorumin yksinkertaiselta pohjasakalta joka täällä nykyään häiriköi joka keskustelussa on kyl hyvä veto.
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Auerin muistelmat

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Rouva_Etsivä kirjoitti:Jos nyt ihan vakavasti puhun, niin on mielestäni erittäin kyseenalaista tehtailla kirjoja ja rahastaa toisen ihmisen brutaalilla kuolemalla. Toivottavasti vain suurimmat fanit käy ostamassa kirjan ja tulos on plus miinus nolla.
Eikös tätä tapahdu jatkuvasti elokuvantekijöiden ja kijailijoiden toimesta. Kuinka monta elokuvaa on esim. "Jack the Ripperistä" tehty.

Talvisodasta on tehty monta elokuvaa myöskin, kuin myös toisesta maailmansodasta sekä vaikkapa "holokaustista."
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Vastaa Viestiin