Missä onget?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja karra »

"konsta kirjoitti

No ei kannata Arwailla, kyllä se vaan oli juomlasi, joka sieltä teltasta löytyi. Miksei, mutta menikö samalla yksi hammas ja molemmat leukaluut, kolmesta kohtaa?"


Kyllä minun käsittäkseni meni myös leukaluu ja hammas,siinä rytäkässä,kun Seppo pisti kampohin,että tytötkin teltan sisässä.
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Pankaapas ngläiset joskus miettien sitä kuinka kärpässarjalainen kaveri pahoinpitelee kaverille kuusi murtumaa päähän ja tukun venttejä vielä kaupanpäälle.

Oikeuden jutuissa pisti suorastaan naurattamaan, kun Tuominen esitti jonkinlaisena ahaa-elämyksenä sen, että Nisse oli niin tolkuttoman paljon suurempi kuin muut. Jonkinlainen paradoksi tuossa "todistelussa".
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja karra »

Mikäs nuoissa Nilssin vammoissa nyt sitten niin ihmeellistä :shock:
Tottahan Nils on saanut vammoja,koskahäntä vastaan oli 3 ihmistä.

Se,mihin ajankohtaan vammat ovat nilssille tulleet voi vain arvailla.
teltta puukko ja viimeinen erhe.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Urho kirjoitti:Pankaapas ngläiset joskus miettien sitä kuinka kärpässarjalainen kaveri pahoinpitelee kaverille kuusi murtumaa päähän ja tukun venttejä vielä kaupanpäälle.

Oikeuden jutuissa pisti suorastaan naurattamaan, kun Tuominen esitti jonkinlaisena ahaa-elämyksenä sen, että Nisse oli niin tolkuttoman paljon suurempi kuin muut. Jonkinlainen paradoksi tuossa "todistelussa".
Kuusi murtumaa paassa :lol: Etko nyt unontanut, etta kallo oli murskana? :lol:

Ja kyllahan se Gustafsson oli suurikokoinen. Ja on vain tulkintasi, etta Tuominen yritti silla todistaa jotakin. Totesi vain etta kokonsa puolesta olisi teot kyennyt tekemaan....
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Kuusi murtumaa paassa :lol: Etko nyt unontanut, etta kallo oli murskana? :lol:
Esitin asian niin, ettei ole pienintäkään kinaa sen todenperäisyydestä. :wink:
Ja kyllahan se Gustafsson oli suurikokoinen. Ja on vain tulkintasi, etta Tuominen yritti silla todistaa jotakin. Totesi vain etta kokonsa puolesta olisi teot kyennyt tekemaan....
Äläpäs kirjoita asoista, joista et tiedä :twisted: Vai väitätkö kuulleesi koko Tuomisen lausunnon oikeudessa? - Tuominen kävi oikeudessa läpi sen naurettavan plus/miinus-listansa, ja jatkoi sitten kuin suurestakin keksinnöstä, että "ja sitten kiinnitti huomiota vielä sellainenkin asia, että Gustafsson oli muuta porukkaa huomattavasti suurikokoisempi". Asiayhteys huomioonottaen hän selvästi esitti sen asiaan liittyvänä merkittävänä seikkana.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

[quote="Urho"]Pankaapas ngläiset joskus miettien sitä kuinka kärpässarjalainen kaveri pahoinpitelee kaverille kuusi murtumaa päähän ja tukun venttejä vielä kaupanpäälle.
.[/quote

Äläpäs viitsi vääristellä - murtumien aikaansaamiseen riittää yksi isku , kaksi iskua korkeintaan - ja tukku venttejä on taas sitä vääristelyä - laskeppa taas ne haavat uudelleen.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

awa kirjoitti:
Urho kirjoitti:Pankaapas ngläiset joskus miettien sitä kuinka kärpässarjalainen kaveri pahoinpitelee kaverille kuusi murtumaa päähän ja tukun venttejä vielä kaupanpäälle.
.[/quote

Äläpäs viitsi vääristellä - murtumien aikaansaamiseen riittää yksi isku , kaksi iskua korkeintaan - ja tukku venttejä on taas sitä vääristelyä - laskeppa taas ne haavat uudelleen.

Missähän ne iskut olisi annettu ja kuka ne olisi antanut? Ja miten rikospaikan verijäljet tukevat väitettäsi?
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Jesse Livermore kirjoitti:
awa kirjoitti:
Urho kirjoitti:Pankaapas ngläiset joskus miettien sitä kuinka kärpässarjalainen kaveri pahoinpitelee kaverille kuusi murtumaa päähän ja tukun venttejä vielä kaupanpäälle.
.[/quote

Äläpäs viitsi vääristellä - murtumien aikaansaamiseen riittää yksi isku , kaksi iskua korkeintaan - ja tukku venttejä on taas sitä vääristelyä - laskeppa taas ne haavat uudelleen.

Missähän ne iskut olisi annettu ja kuka ne olisi antanut? Ja miten rikospaikan verijäljet tukevat väitettäsi?
Iskut on varmaankin antanut se kiiluvasilmäinen murhaaja jo ennen telttaan menoa. Näin verjäljet on voineet syntyä . Ja tietysti jo ennen sitä murhaiskua, joka tapahtui vasta uhrien mentyä maaten. Gustafsson on saattanut olla jo pökertyneenä teltassa ja kertomukset rintojen koittelusta vain tajuttomuuden seuraksena tullutta unenkaltaista houretta.

Niin kysymyseesi Jesse Livermore palaten - iskut on voineet tulla teltassa ja teltan ulkopuolella - eikö :roll:
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

awa kirjoitti:
Jesse Livermore kirjoitti:
awa kirjoitti:
Missähän ne iskut olisi annettu ja kuka ne olisi antanut? Ja miten rikospaikan verijäljet tukevat väitettäsi?
Iskut on varmaankin antanut se kiiluvasilmäinen murhaaja jo ennen telttaan menoa. Näin verjäljet on voineet syntyä . Ja tietysti jo ennen sitä murhaiskua, joka tapahtui vasta uhrien mentyä maaten. Gustafsson on saattanut olla jo pökertyneenä teltassa ja kertomukset rintojen koittelusta vain tajuttomuuden seuraksena tullutta unenkaltaista houretta.

Niin kysymyseesi Jesse Livermore palaten - iskut on voineet tulla teltassa ja teltan ulkopuolella - eikö :roll:

Näköjään sinulla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä olisi tapahtunut. Yrität vaan epätoivoissasi keksiä hatusta vedettyjä teorioita, joiden avulla koetat syyllistää Gustafssonia. Sairasta touhua.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Jesse Livermore kirjoitti:
awa kirjoitti:
Jesse Livermore kirjoitti: Iskut on varmaankin antanut se kiiluvasilmäinen murhaaja jo ennen telttaan menoa. Näin verjäljet on voineet syntyä . Ja tietysti jo ennen sitä murhaiskua, joka tapahtui vasta uhrien mentyä maaten. Gustafsson on saattanut olla jo pökertyneenä teltassa ja kertomukset rintojen koittelusta vain tajuttomuuden seuraksena tullutta unenkaltaista houretta.

Niin kysymyseesi Jesse Livermore palaten - iskut on voineet tulla teltassa ja teltan ulkopuolella - eikö :roll:

Näköjään sinulla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä olisi tapahtunut. Yrität vaan epätoivoissasi keksiä hatusta vedettyjä teorioita, joiden avulla koetat syyllistää Gustafssonia. Sairasta touhua.
Kerro sinä vaikka omasi - se ilmeisesti ainoa oikea - niin me kaikki valaistutaan.

Ja parannutaan :roll:
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Mitäpä, jos sinä koettaisit todistaa vääräksi oikeuden päätöksen? Se kai tällä kertaa on se ratkaiseva asia, eikä minun mielipiteeni.
Tai parempi olisi, jos lopettaisit tuon vastenmielisen vihjailusi ja jankuttamisesi Gustafssonista.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Jesse Livermore kirjoitti:Mitäpä, jos sinä koettaisit todistaa vääräksi oikeuden päätöksen? Se kai tällä kertaa on se ratkaiseva asia, eikä minun mielipiteeni.
Tai parempi olisi, jos lopettaisit tuon vastenmielisen vihjailusi ja jankuttamisesi Gustafssonista.
Kerro se oma versiosi perusteluineen ja arvio sitten vasta muita .

Jos aiot vain arvostella muita esittämättä itse mitään tietoja tai edes tietämystä asioihin - niin ole sitten hiljaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

awa kirjoitti:
Jesse Livermore kirjoitti:Mitäpä, jos sinä koettaisit todistaa vääräksi oikeuden päätöksen? Se kai tällä kertaa on se ratkaiseva asia, eikä minun mielipiteeni.
Tai parempi olisi, jos lopettaisit tuon vastenmielisen vihjailusi ja jankuttamisesi Gustafssonista.
Kerro se oma versiosi perusteluineen ja arvio sitten vasta muita .

Jos aiot vain arvostella muita esittämättä itse mitään tietoja tai edes tietämystä asioihin - niin ole sitten hiljaa.

Eikö mennyt vielä umpiluuhun? Minun versioni on sama kuin oikeuden esittämä. Päätöksestä voit lukea myös perusteluni. Sinulta tuskin löytyy parempaa. Tai hei- jutuistasi päätellen sinulle kelpaa useampi tusina erilaisia versioita, kunhan ne vain syyllistävät Gustafssonia.

Enempää en aio kanssasi keskustella, en nyt enkä myöhemminkään. Tasosi on nähty... :shock:
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Jesse Livermore kirjoitti:
awa kirjoitti:
Jesse Livermore kirjoitti:Mitäpä, jos sinä koettaisit todistaa vääräksi oikeuden päätöksen? Se kai tällä kertaa on se ratkaiseva asia, eikä minun mielipiteeni.
Tai parempi olisi, jos lopettaisit tuon vastenmielisen vihjailusi ja jankuttamisesi Gustafssonista.
Kerro se oma versiosi perusteluineen ja arvio sitten vasta muita .

Jos aiot vain arvostella muita esittämättä itse mitään tietoja tai edes tietämystä asioihin - niin ole sitten hiljaa.

Eikö mennyt vielä umpiluuhun? Minun versioni on sama kuin oikeuden esittämä. Päätöksestä voit lukea myös perusteluni. Sinulta tuskin löytyy parempaa. Tai hei- jutuistasi päätellen sinulle kelpaa useampi tusina erilaisia versioita, kunhan ne vain syyllistävät Gustafssonia.

Enempää en aio kanssasi keskustella, en nyt enkä myöhemminkään. Tasosi on nähty... :shock:
Katsos kun kaikki sen oikeuden päätöksen tietää - jos sinulla ei ole muuta annettavaa kekustelulle niin pysy poissa.

Täällä katsos keskustellaan Bodomilla tapahtuneista murhista ei oikeuden päätöksestä.

Jos kuulut siihen kaartiin, että haluat minun totevan jo sadannen kerran, että oikeuden päätöksen mukaan Gustafsson on syytön - jos olet siitä samaa mieltä - vailla omia mielipiteitä - niin ole hiljaa - jos et tiedä asioista mitään niin ole hiljaa - tai perustele sanomasi.

KIITOS.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Urho kirjoitti:
Kuusi murtumaa paassa :lol: Etko nyt unontanut, etta kallo oli murskana? :lol:
Esitin asian niin, ettei ole pienintäkään kinaa sen todenperäisyydestä. :wink:
Ja kyllahan se Gustafsson oli suurikokoinen. Ja on vain tulkintasi, etta Tuominen yritti silla todistaa jotakin. Totesi vain etta kokonsa puolesta olisi teot kyennyt tekemaan....
Äläpäs kirjoita asoista, joista et tiedä :twisted: Vai väitätkö kuulleesi koko Tuomisen lausunnon oikeudessa? - Tuominen kävi oikeudessa läpi sen naurettavan plus/miinus-listansa, ja jatkoi sitten kuin suurestakin keksinnöstä, että "ja sitten kiinnitti huomiota vielä sellainenkin asia, että Gustafsson oli muuta porukkaa huomattavasti suurikokoisempi". Asiayhteys huomioonottaen hän selvästi esitti sen asiaan liittyvänä merkittävänä seikkana.
Alahan teini brassaile taas "tiedoillasi" ja silla "etta mina olen asiaa paljon tutkinut". Toisin kuin sina, minulla ei ole tarvetta korostaa itseani eika painottaa sita, etto "olen asiaa tutkinut" ja sita, etta "minulla on paljon kontakteja KRPssa ja kaikkialla". On jo sen verran ikaa, etta itseni kehumisen sijasta silloin talloin muutaman kommentin foorumille annan vaikka en ole sellainen guru ja tietopankki kuin mita sina itse vaitat olevasi.Kayta nyt aikaa siihen itse asiaan ja niihin "faktoihin", joita olet "kontakteiltasi" saanut :lol:

Kylla minakin tassa asiasta jotakin tiedan, mutta en tietenkaan niin paljon kuin sina :lol:

Mita taas tulee siihen naurettavan plus/miinus-listaan niin I beg to differ. Siina ei ole mitaan naurettavaa, etta KRPssa tyoskentelevat lain velovoittamina yrittavat kaikin lain sallimin keinoin saada kolmoismurhalle oikea tekija. Se vanha periaate, etta jokaisen olisi ideaalisessa maailmassa vastattava teoistaan, mutta nyt sitten tekija on paassyt lukahtamaan karkuun vastuutaan jo yli 40 vuotta.Sinansa harmi uhrien kannalta.
Toki palvontasi Gustafssonia kostaan Konstan ja muiden tavoin on huomattu. Samoin kuin se, etta on selvaa katkeruutta Tuomista ja Haapalaa kohtaan, mutta ehka se selittyy silla etta he osuivat teoriassa oikeaan? Vai osuivatko sittenkaan?
Samalla he sarkivat sinun romanttisen kuvitelman neljannesta uhrista, joka kuolemankielissa kallo murskana taisteli hengestaan.Enohdetaan nama viimeiset, silla Gustafsson oli tovereidensa tapaan ulkopuolisen hyokkaajan uhri - aivan kuten oikeuden paatoksessa hyvin selvasanaisesti todetaan.Miksi tasta enaa keskustallaan, meillahan on oikeuden paatos? Aina kun joku jotain mainitsee, niin sanotaan vaan, etta lue se oikeuden paatos. Siina se on 6-0 vai perati 9-0, aivan kuten keskusteltaisiin Suomi-Kiina -jaakiekkopelia, 9-0 voitto Suomelle.

Kun kyseessa oli kuitenkin pyhakoulumainen retki, jossa vain kalastettiin, syotiin makkarat kylmiltaan, niin miksi siella oli viinaa, tytot ja varmuusvalineet mukana?

Eikos siella Gustafssonin kertoman mukaan vain pussailtu ja halailtu ja sitten sanottiin hyvaa yota.....ja filmi meni veiks....?

Lisatyyn viela nain lopuksi, etta joskus yomyohaan kiiluvasilmainen tai ehka jopa kaksi sellaista saapui paikalle. Tekija tai tekijat olivat pahasti mielenvikaisia ja pahimmassa tapauksessa seksuaalisesti kieroutuneita kuin murskasivat yhden tyttouhrin kasvot kokonaisuudessaan mielenvikaisessa raivossaan.Odottivat hetken ja raivo ei laantunut, joten puukottivat jo kuollutta puolustuskyvytonta pikkutyttoa yhta monta kertaa kuin talle pikkutytolle oli kertynyt ikaa. Kun raivo oli jo laantanut - vai oliko sittenkaan? Riisuivat taman, pistelivat telttakankaaseen extrareikia puukolla(?) ja sitten varastivat arvotonta tavaraa ja piilottelivat risaisia ja kuluneita kenkia. Vai oliko kyse sittenkin siita kunte Konsta neroudessa mainitsi, etta pitivat poikien kenkia jalassaan kunnes omat kuivuivat? :roll: :shock:
Viimeksi muokannut groot, Ma Touko 28, 2007 1:11 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin