Poikien moottoripyörät. ( ketju 2 )

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

groot kirjoitti:Mielenkiintoista. Yhteinen muisti :lol: .

Onko nyt nain, etta kun Urho lahti hanta koipien valissa pois, Supernova toimii hanen ilmaisena juoksupoikana? Siis Gustafssonin ilmaisen juoksupojan toimen lisaksi?
No kyllä sitä saa meilata ja asiasta kysyä. Tän palstan taso on vaan laskennut niin törkeen alas ettei mitään rajaa. Eipä juuri viitsi lukea koko osastoa. Sinä groot olet yksi niistä jotka saatte aikaan että tää keskustelu on pilattu.

Ai että "ilmainen juoksupoika" kyllä säkin ihme termit keksit.

Yhteinen muisti tarkoittaa luonnollisesti että molemmat muistavat asian tismalleen samoin.

n
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Nyt on teille sattunut pikku kämmä, jonka voitte mennä tarkistamaan lähimpään kirjastoon, jossa on laaja otos erilaisten moottorikulkuneuvojen kirjosta.

Puhutaan sitten uudelleen kehen uskoa ja kehen ei.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Ritarillisesti

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Ottamatta kantaa siihen, olisiko maailma rauhallisempi elää, jos ristiretkuiluina tunnetut ryöstöretket olisivat jääneet tekemättä: jos Awa olisi ollut keskiaikainen linnanneito ja Hessu ylkänsä, urhea ritari, Awan siweyswyön awaamiseen ristiretkeltä palatessa olisi tarvittu aiwan awain.

Tuolloin keksittiin myös maailman ensimmäinen tiirikka.

Sen sijaan kysymys siitä, oliko Jawa-moottoripyörässä virtsalukko vai ei lienee merkityksetön jo sen vuoksi, että jo 1960 aikalaispoliist hämmästelivät sitä, ettei surmaaja ollut vienyt kumpaakaan moottoripyörää, mistä päästäneen päätelmään siitä, ettei niiden pöllimiselle olisi ollut estettä joko johtuen virtalukottomuudesta tai siitä, että avaimet oli jätetty virtalukkoihin, w.z.b.w.
8)
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

^^ Woihan olla, että kaikkien ihmetykseksi hypnoosilla löytyy awain murhaniemen waariin.

Puukko ja puntari wiihtyi waarin weneessä, kun hän wapojaan wiritteli.

Järvellensä tulijoille tulistui ja ohjeitaan antoi ja monasti ohjeineen riitaantui..

Kiukkuinen ja äkkipikainen, kun oli - kiskoi illan hämärtyessä wenhonsa suutus ja päissään rantakalliolle murhaniemeen.

Suden hetkellä waarilta meni muisti ja älli palasi vasta sitten aamulla auringon noustua, kun oli murhaniemen kärjessä matoa koukkuun pujottamassa.

Myöhemmin waari vain kertoi kuulleensa rantakallioilta kiireisesti poistuvansta veneestä - kummallinen tarina.

Saattoi olla vale tai muisto.

8)

Tuolloin elettiin vuotta 1907 ja Bodom oli ihana rauhallinen erämainen pieni järvi.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Samaa mieltä Spernovan kanssa. Koko palsta on ihan pilalla. Täällä haisee voimakas kackkelsbergi, niin kuin Marski voisi asiaa luonnehtia.

No eipä minullakaan ole enää kommentoitavaa, enkä jaksa oikein palstaa lukeakkaan.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti:Samaa mieltä Spernovan kanssa. Koko palsta on ihan pilalla. Täällä haisee voimakas kackkelsbergi, niin kuin Marski voisi asiaa luonnehtia.

No eipä minullakaan ole enää kommentoitavaa, enkä jaksa oikein palstaa lukeakkaan.
Noh noh konsta. Älä luovuta, asiat ei etene mihinkään katoamisella. Jatka teoriasi hiontaa, ehkä siitä saadaan joskus jotain uutta juttuun. Toivossa on hyvä elää. 8)
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kyllä minä skoone reagoin kirjoitukseesi Irmelin farkuista löytyneestä avaimesta.

Tavallaan se olisi sen merkki, että kaikki arvokas tavara on kerätty telttailun alussa eri paikkaan talteen, sillä muilla ei ollut mitään pikkutavaroita taskuissaan, paitsi Irmelikkä hakaneulalla kiinnitetty avain farkussaan.

Näin ollen olisikin hyvin mahdollista, että kaikki kama on kerätty yhteen ja pantu sivuun, tai vaikkapa sinne prätkän sivulokeroon, joka on oma kantani.

Onhan pikkukamat saattaneet olla teltassa jonkun kassissa, johon murhaaja on sitten sullonut pyyhkeen ja puukon, sekä uimapuvun, jonka on nakannut jorpakkoon.

Toivottavasti näin on käynyt, sillä ensi kevään naarauksissamme, toivomme jotain romua löytyvän ja kuten eräs tuttavani sanoi, sormenjälkiä voi löytyä vuosikymmentenkin jälkeen, jos esine on ollut virtaamattomassa, tai muuten liikkumattomassa vedessä.

Kassissa ei kaiketi paljon virtauksia ole, jos kamat on sullottu pyyhkeen sisään kassiin ja sitten nakattu niin pitkälle, kuin on jaksanut.

No toivo elää ja sekös on mukavaa.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Kyllä loogisin, ja ihan maalaisjärjellä ajateltuna järkevin vaihtoehto arvokkaammille tavaroille säilytyspaikkana on teltta. Tästä johtopäätöksestä päästäänkin siihen, mistä syystä telttaa on mahdollisesti siirrelty. Teltassa on ollut sekasorto ja kaaos, "varastettavaa" tavaraa on kuitenkin pitänyt etsiä ja jotain löytääkin jotta kaikki natsaisi. Teltan ja ruumiiden siirtelyllä jotain on löydetty. Mm. lompakot. Tuskin kukaan säilyttäisi lompakkoaan pihalla, ollessaan itse yötä teltassa.
_____
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 1:40 pm

Viesti Kirjoittaja _____ »

Hessu52 kirjoitti:...muilla ei ollut mitään pikkutavaroita taskuissaan, paitsi Irmelikkä hakaneulalla kiinnitetty avain farkussaan.
Mikset viitsisi lukea aihetta koskevaa materiaalia? Ai niin, spämmäät tänne tarkoituksella paskaa koska kenenkään ei tarvi vastata kirjoittamastaan millään tavalla, eikä moderaattoritkaan jouda tarkistelemaan kaikkea. No, korjaan ajankuluksi että muun muassa eräällä Seppo Boismanilla oli taskussaan kaksi Abloy-avainta, nenäliina ja käyttämätön kondomi. En tosin osaa sanoa, mitkä ovat Sinun kriteerisi pikkutavaroille, saattoihan kondomikin olla esimerkiksi xl-kokoa.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

konsta kirjoitti:Samaa mieltä Spernovan kanssa. Koko palsta on ihan pilalla. Täällä haisee voimakas kackkelsbergi, niin kuin Marski voisi asiaa luonnehtia.

No eipä minullakaan ole enää kommentoitavaa, enkä jaksa oikein palstaa lukeakkaan.
Sama täällä, jotkut kirjoittavat soopaa laajasti ja aina uudelleen, miten mahtaa olla eräiden nikkien muisti? Vaativat että esim. NGn pitäisi muistaa yli 40 vuotisia asioita, eivätkä itse muista edes sitä, mitä viime viikolla teorisoivat.
Muista lähdekritiikki!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Hienoa, että nikke viivalla on asioista tietoa, että on avaimia löytynyt, sitähän minä olen jo alussa kysellytkin, että onko niistä avaimista tietoa.

No nyt on löytynyt ainakin kotiavaimet, tai jotkut muut avaimet, ne eivät siis ole jorpakossa, jossa aiomme ensi keväänä naarata.

Se helpottaa kovin tehtävää, kun tietää mitä pitää hakea ja mitä taas on tallessa.

No niin, tästä on hyvä jatkaa, kiitos vain molemmille tiedoista.
_____
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 1:40 pm

Viesti Kirjoittaja _____ »

Hessu52 kirjoitti:Hienoa, että nikke viivalla on asioista tietoa, että on avaimia löytynyt, sitähän minä olen jo alussa kysellytkin, että onko niistä avaimista tietoa.
Nikke viivan erittäin salaiset arkistot sisältävät muunmuassa esitutkintapöytäkirjan johdannon, josta kyseinenkin tieto on peräisin. Mikäli haluaa aloittaa tutustumisen aiheeseen liittyvään materiaalin, on tuossa ihan hyvä ja helppolukuinen vaihtoehto.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Onhan noita tullut luettua, mutta on päässyt livahtamaan jotenkin ohi.

Sehän on tietysti niin, että kun paljon kirjoittaa saattaa virheitäkin tulla epähuomiossa enemmän, sillä en miä noita tahallani tee, kuten eräät kirjoittajat.

Kaikki täällä jotain sellasita kirjoittavat , joka ei pitäne paikkaansa, joten se siitä. Hyvä että tuo kohta tuli oikaistua.
_____
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 1:40 pm

Viesti Kirjoittaja _____ »

Joku ilkeämielinen voisi tuosta vääntää, että kun kirjoittaa tarpeeksi paljon paskaa, niin väkisinkin tulee välissä puhuttua myös totta. No, en toki sano noin. Ehkä.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Jos sinä pelkkä viiva pidät kirjoituksiani paskan puhumisena, niin so what.

Kuitenkin yritän ajatella asioita eri kantilta, jota ei moni te. Taitaa olla awaa ja Loka, jotka tässä heti tulevat Grootin lisäksi mieleen.

Surmaajastahan ei ole kait liene epäilyäkään, niin tai nimen omaan on.

Kuitenkin olen jo tehnyt muutamia kokeiluja ja aion ihan tosissani käydä naaraamassa ensi keväänä järvellä ja satun tuntemaan aikalaispoliisin, jonka kanssa aion keskutella lisää asiasta, sekä paljon muuta, jota te ette tiedä.

Se että otin onnettomuusteorian huuhaana, niin se on ihan selvä, ettei se noin ole voinut niin käydä, sen nyt tiesi ensi ajatuksena.

Joten ei kaikki ihan paskaa ole mitä kirjoitan, joten kyllä voinet uskoa, että vakavalla mielellä tässsä ollaan.
Vastaa Viestiin