Marsalkka vs. Cicero

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Eräällä nettifoorumilla kirjoittelee patologinen valehtelija, jota kutsun tässä Marcus Tulliukseksi. Hän on erittäin huvittava tapaus. Mitä tahansa tapahtuukin missä päin maailmaa tahansa, niin joko hän tai hänen tätinsä, kummin kaimansa jne. on oleillut siinä lähettyvillä tai hänellä on muuten erityisiä kontakteja asiaan. Hän antaa ymmärtää, että myös työnsä perusteella hänellä on erityisen hyvät valmiudet arvioida lähes asiaan kuin asiaan. ;) Ja jos ei työn perusteella, niin henkilökohtaisten kokemusten perusteella sitten ainakin. Luonnollisesti hän seuraa maailman tapahtumia useista kansainvälisistä lehdistä. :) Todellisuudessa kuitenkin lähes kaikki hänen välittämänsä linkit löytyvät mystisesti eräästä blogista. ;) Sangen huvittava tapaus tosiaan.

Pohjimmiltaan Marcus Tulliuksella on hyvin hauras itsetunto, joka taas liittyy hänen narsistiseen persoonallisuutensa. Tästä johtuen hän onkin kehittänyt tällaisen "etevän" ja "nokkelan" nettipersoonan. Tavallaan Marcus Tullius on melko surullinen hahmo.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

Marsalkka kirjoitti:Eräällä nettifoorumilla kirjoittelee patologinen valehtelija, jota kutsun tässä Marcus Tulliukseksi. Hän on erittäin huvittava tapaus. Mitä tahansa tapahtuukin missä päin maailmaa tahansa, niin joko hän tai hänen tätinsä, kummin kaimansa jne. on oleillut siinä lähettyvillä tai hänellä on muuten erityisiä kontakteja asiaan. Hän antaa ymmärtää, että myös työnsä perusteella hänellä on erityisen hyvät valmiudet arvioida lähes asiaan kuin asiaan. ;) Ja jos ei työn perusteella, niin henkilökohtaisten kokemusten perusteella sitten ainakin. Luonnollisesti hän seuraa maailman tapahtumia useista kansainvälisistä lehdistä. :) Todellisuudessa kuitenkin lähes kaikki hänen välittämänsä linkit löytyvät mystisesti eräästä blogista. ;) Sangen huvittava tapaus tosiaan.

Pohjimmiltaan Marcus Tulliuksella on hyvin hauras itsetunto, joka taas liittyy hänen narsistiseen persoonallisuutensa. Tästä johtuen hän onkin kehittänyt tällaisen "etevän" ja "nokkelan" nettipersoonan. Tavallaan Marcus Tullius on melko surullinen hahmo.
Marsalkka, tiedän että kirjoitat minusta ja voin vakuuttaa että kaikki mitä olen kirjoittanut itsestäni on puhtaasti totta. Kaikki etsimäni tieto ei ole kyseisetä blogista ja olen todella pahoillani että sinua ärsyttää persoonani. Perheeni on tosiaan kansainvälinen isäni puolelta, äitini puolelta sitten taas ihan satakuntalaista ja olen myös asunut usealla paikkakunnalla sekä sukua ja ystäviä on ympäri suomea. Olen kokenut harvinaisen paljon ikäisekseni ja se ei aina ole hyvä asia.

Olet monesti yrittänyt esittää, että olisin valehdellut jostain asiasta mutta sinulla ei ole siitä mitään näyttöä muuten kuin sillä tavalla että poistat osia viesteistäni vastailet niihin "faktalla" jota löydät milloin mistäkin. Olen myö sseurannut vastauksiasi muille nikeille eivätkä ne aina ole niin "asiapitoisia" kuin annat ymmärtää. Kaikki eivät jaksa etsiä lähdettä tai ottaa selvää asian todellisesta laidasta.

olen avoin ihminen ja jos joku minut täällä tunnistaa kirjoituksieni perusteella niin ei se haittaa silloin kyseessä täytyy olla tosi läheinen ihminen.

joulun kunniaksi voin paljastaa itsestäni asioita jotta voit ymmärtää tilannettani paremmin, nimeä ja osoitetta en viitsi häiriköiden takia pistää...

olen 33vuotias nainen asunut satakunnassa, varsinais-suomessa, itä-suomessa, englannissa sekä hollannissa.(pohjanmaalla hetken aikaa).

isäni ei ole suomesta, kuollut jo 11v sitten. minulla on kaksi veljeä 1 virallinen ja 1 myöhemmin löydetty. tätejä on sekä isän että äidin puolelta vaikka muille jakaa, eronneita jotkut useampaan kertaan sekä yksi hulttioeno rajan takana. isäni ammatti liittyi mereen ja hän oli paljon poissa kotoa...

äitini on tunnetusta suvusta. paljon naisia ja miehiä joiden jalka vipattaa jatkuvasti aidan toiselle puolen niin lain kuin naisten suhteen....
isoäitini oli minulle erittäin tärkeä, sairasti mielenterveydellistä sairautta jolla on ollut oma efektinsä minun maailmaani. suku on sisäisesti erittäin riitaisa mutta ulkoisesti kaikki tykkäävät toisistaan. äitini oli vain 17v kun synnyin.

lukion jälkeen töissä eräässä tunnetussa paikassa jossa pääsin tutustumaan kuuluisuuksiin sekä suomen rajojen sisällä että ulkopuolella tuolta ajalta myös paljon miesystäviä. Seurustelin eksäni kanssa 16 vuotiaasta asti,hänenkin sukunsa mielenkiintoinen ja vivahdeikas....tein myös mallin töitä. aloitin opiskelun samalla kävin töissä, tulin raskaaksi.

opiskelin ja kasvatin lapsia. olemme asuneet useassa paikassa. erosi´n ja lähdin uudestaan opiskelemaan, sain heti töitä vaikk aen ole valmistunut tähän toiseen ammattiini vielä. vuoden lapset asuivat poissa luotani. nyt on uusi elämä ja lisää lapsia.

tutustun helposti ihmisiin(sellaisiinkin joihin ei pitäisi). luen paljon. teen vapaaehtoistyötä aina kun pystyn.

mieheni on erittäin hyvässä asemassa erittäin arvostetussa firmassa suomessa. meillä käy usein illallisvieraita tai olemme itse menossa, ystäväpiiri on kansainvälinen. Meillä on asunto myös ulkomailla.

ensimmäisen koulutukseni näkee suoraan nikistäni, toista en kerro koska siitä on helppo tunnistaa ja voin kuvitella että täällä käy sellaisia jotka siitä tunnistaisivat.

Ystäväpiiriini kuuluu ihmisiä joka yhteiskuntaluokasta, ympäri maailman enkä nyrpistä nenääni kenellekään, tosin kaikkia ystäviäni en voi esitellä lapsilleni tai miehelleni...olen hyvä kuuntelemaan ja monet tiedoistani pohjautuvat enemmän ystävien kokemukseen kuin suoraan omaani.

jos sinua mietityttää joku kohta erikoisen paljon niin ole hyvä ja kysy niin vastaan mielelläni. En tykkää siitä että minua syytetään valehtelijaksi.

en tosiaankaan aina tiedä kaikkea ja olen useasti huomannut olevani myös väärässä, voin myös myöntää sen. Ikävä kyllä luonteeseeni kuuluu piirre että kun tiedän olevani oikeassa taistelen siitä loppuun asti vaikka se ei aina niin terveellistä olekaan.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

cicero kirjoitti:[Marsalkka, tiedän että kirjoitat minusta
En toki.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

Marsalkka kirjoitti:
cicero kirjoitti:[Marsalkka, tiedän että kirjoitat minusta
En toki.

ja nyt syyllistyt itse siihen kakkan puhumiseen....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

cicero kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
cicero kirjoitti:[Marsalkka, tiedän että kirjoitat minusta
En toki.

ja nyt syyllistyt itse siihen kakkan puhumiseen....
En toki.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

kyllä. olen huomannut että sinun mielipiteesi eivät useinkaan ylitä rajaa joss avoidaan puhua faktasta. nojaat yleensä jonkun muun mielipiteeseen tai teoreettiseen aineistoon jonk aolet poiminut netistä...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

cicero kirjoitti:kyllä. olen huomannut että sinun mielipiteesi eivät useinkaan ylitä rajaa joss avoidaan puhua faktasta. nojaat yleensä jonkun muun mielipiteeseen tai teoreettiseen aineistoon jonk aolet poiminut netistä...
Netistä aina toisinaan löytää faktaa. Suomen laki esimerkiksi on Suomen laki luki sitä netissä tai paperiversiona.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

cicero kirjoitti:
Perheeni on tosiaan...plaapatiplaapatiplaapati...sitten minä plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...ja sitten minä plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...
plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...en tosiaankaan aina tiedä kaikkea ja olen plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...plaapatiplaapatiplaapati...
Kroooohhh-pyyyyhh...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
J-aska
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 11:36 pm
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja J-aska »

Sainpahan hyvät naurut tätä lukiessani. :P
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

J-aska kirjoitti:Sainpahan hyvät naurut tätä lukiessani. :P
No siksihän tätä tehdään!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Entä jos tässä nauramisen ohessa menisitte molemmat (M. ja C.) paketoimaan vielä ne viimeiset lahjapaketit niin ei tulis kiire :)
Nothing is quite what it seems
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Maybrick kirjoitti:Entä jos tässä nauramisen ohessa menisitte molemmat (M. ja C.) paketoimaan vielä ne viimeiset lahjapaketit niin ei tulis kiire :)
Hoidin joulubusinekset jo viime viikonloppuna! ;)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Marsalkka kirjoitti:Eräällä nettifoorumilla kirjoittelee patologinen valehtelija, jota kutsun tässä Marcus Tulliukseksi. Hän on erittäin huvittava tapaus. Mitä tahansa tapahtuukin missä päin maailmaa tahansa, niin joko hän tai hänen tätinsä, kummin kaimansa jne. on oleillut siinä lähettyvillä tai hänellä on muuten erityisiä kontakteja asiaan. Hän antaa ymmärtää, että myös työnsä perusteella hänellä on erityisen hyvät valmiudet arvioida lähes asiaan kuin asiaan. ;) Ja jos ei työn perusteella, niin henkilökohtaisten kokemusten perusteella sitten ainakin.
no vaikka siitä että oma äitini katosi aikalailla samalla tavalla vuosia sitten.
Reps! ;)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

laitoinpa sinulle yksityisviestiä ja odotan saavani siihen vastauksen.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

cicero kirjoitti:laitoinpa sinulle yksityisviestiä ja odotan saavani siihen vastauksen.
Kiitos viestistä! ;)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Vastaa Viestiin