Heikompien puolustaja Damfin ja loputon jankkaaminen

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvoja: Raid

On Anoi Kaa
Sherlock John Holmes

Heikompien puolustaja Damfin ja loputon jankkaaminen

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa » La Marras 09, 2019 5:21 pm

Onnittelut, ansaitsit juuri oman ketjun, ettei sotketa enempää tuota ketjua. Melko harhaluuloinenkin olet, kun vertaat Sanoma Oy:tä koulukiusattuun. Samalla tavoinhan sinun tulisi sitten nousta puolustamaan presidentti Trumpia (jonka hänetkin toit esiin tuossa kiusatun Sanoma Oy:n puolustamisessa)?

Et ilmeisesti oikein ymmärrä kokonaisuuksia, sillä kritiikkini ei kohdistu yksittäiseen toimittajaan, vaan siihen miksi hän ei voi/saa kertoa asioista suoraan!
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 20&t=28655

Mitä muuhun vastaukseeni tulee, niin en lähde jankkaamaan kanssasi ja toistamaan itseäni, sillä vastaukset löydät ensimmäisestä ja viimeisestä OT-viestistäni tuohon ketjuun.
"Vaikka antaisimme islamille periksi kuinka paljon tahansa, olisimme viime kädessä kuitenkin aina vääräuskoisia ja rasistisia sortajia – aina siihen asti kunnes itse ”palaamme islamiin”.
- Atte Kaleva

damfin
C.S.I. -tasolla

Re: Heikompien puolustaja Damfin ja loputon jankkaaminen

Viesti Kirjoittaja damfin » Su Marras 10, 2019 7:18 pm

Tarkoitat ilmeisesti tätä:
On Anoi Kaa kirjoitti:Mitähän tällä kierrellään?
Miehellä ei ole vankeustasoista entisyyttä.
Alle kahden vuoden tuomiot annetaan yleensä ehdollisina, nyt ei, joten jotain toimittaja ei kyennyt katkaisemaan ulos!
Joku voisi kyllä erheellisesti luulla että kritisoit tuossa juuri tuon tietyn julkaisun toimittajan linjaa, varsinkin kun sen toisen julkaisun, sen johon kritiikkisi ei kohdistunut, toimittaja ei maininnut entisyydestä millään lailla :mrgreen:

Ole nyt mies ja myönnä suoraan että kritiikkisi taustalla on vitutus joka kumpuaa siitä että iltasanomat suoltaa uutisia joissa pistetään Trumppia suoraan sanoen halvalla, ja että minä postailen niitä tuonne Trump ketjuun, onhan se nyt sokeallekkin selvää että linjasi minun kommenttejani kohtaan muuttui sen jälkeen kun aloin ottaa osaa Trump ketjuun.

Minä ainakin voin myöntää että aiemmin suhtauduin kirjoituksiisi melko asiallisesti ja olin usein samaa mieltä, mutta tuo viimeaikoina lisääntynyt Trump-ylistys on saanut sinut minun silmissäni vaikuttamaan joltain sikakoiraan verrattavalta propagandan suoltajalta, ja sikakoiraan vertaus ei sitten todellakaan ole tarkoitettu kohteliaisuudeksi vaikka hänelläkin joissain asioissa ihan hyviäkin pointteja on.
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

CSI
Watson

Re: Heikompien puolustaja Damfin ja loputon jankkaaminen

Viesti Kirjoittaja CSI » Ma Marras 11, 2019 12:49 am

Ei mee damfinillä nyt kovin lujaa. Lukee Iltalehteä ja uskoo näemmä, mitä fakenews kirjoittelee suurvaltojen päälliköistä.

Heh heh.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Vastaa Viestiin