Zodiac killer

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Tänään oli elokuvateattein mainoksissa Zodiac. (Aamulehti)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Tänään oli elokuvateattein mainoksissa Zodiac. (Aamulehti)
Nyt meet sinne viikonlopun aikana leffaan ok? Anna raportti sitten ktoosh.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

:shock: Joudun taas "lomailemaan". Muutama vuorokausi mökillä s_ _t_ _a! :evil:
Torstaiksi tulen viimeistään takaisin ja arvaatte kyllä mikä ohjelma silloin tulee telkusta.
Miten J.R. näetkö kadonneet-sarjaa edes viiveellä???
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Tampereen Tyttö kirjoitti::shock: Joudun taas "lomailemaan". Muutama vuorokausi mökillä s_ _t_ _a! :evil:
Torstaiksi tulen viimeistään takaisin ja arvaatte kyllä mikä ohjelma silloin tulee telkusta.
Miten J.R. näetkö kadonneet-sarjaa edes viiveellä???
En näe ollenkaan sitä, mutta eip hättää. Hoidatan sen pienen viiveen jälkeen itselleni DVD:inä.
js
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 1:17 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja js »

Leffa oli hyvä. Ei siinä kyllä mitään uutta ollut, jos tapauksesta jotain tietää, mutta jos vähäänkään kiinnosta niin kannattaa katsoa.
Avatar
Zodiac
Agentti Scully
Viestit: 674
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Itse tykkäsin elokuvasta. Monet sanovat liian pitkäpiimäiseksi, mutta luultavammin valittajat odottivat Halloween, Friday 13'th tyyppistä leffaa. Kannattaa katsoa.
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1055
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

On se hurjaa ajatella että Zodiacci voisi olla suomalainen. Sais Suomi siinä hyvää mainosta samalla!
Bateman
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 3:31 pm

Viesti Kirjoittaja Bateman »

Tuli tuo leffa katsottua kesälomalla. En ollut aikaisemmin juurikaan Zodiac tapaukseen tutustunut, joten oli mielenkiintoista katsottavaa. Pitkähkö elokuva kieltämättä, mutta ainakin minua aihe kiinnosti sen verran, että en missää vaiheessa pitkästynyt + David Fincher on yksi suosikkiohjaajistani. Leffan päätteksi piti rientää Crimelibraryyn lukemaan aihetta käsittelevät kirjoitukset :)
jsamu84
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 9:49 am

Viesti Kirjoittaja jsamu84 »

Hyvä leffa ei mun mielestä yhtään liian pitkä,tuosta aiheesta jaksaa lukea taikka katsoa on sen verran kiinnostava tapaus.
Lista epäillyistä:Arthur Leigh Allen,Rick Marshall,Lawrence Kane,Michael O'Hare,Ted Kaczynski :roll: ,Bruce Davis,Jack Beeman.
nevermind
Nikke Knakkertton
Viestit: 172
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 12:03 am
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja nevermind »

leffa oli hyvä, aika paljon alleviivattiin Arthur Leigh Allenin syyllisyyttä. Harmi ettei se tosielämässä kai koskaan varmistu :(
pitäis lukea toi Robert Graysmithin kirja, onkohan sitä suomennettu?
Tattoo
Hetty Wainthropp
Viestit: 478
Liittynyt: To Heinä 05, 2007 2:28 am

Viesti Kirjoittaja Tattoo »

En vielä oo katsonut leffaa...

Mäkin kysyisin jos joku tietää mitä kirjoja zodiacista on suomennettu? no hablar inglese so good.
nevermind
Nikke Knakkertton
Viestit: 172
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 12:03 am
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja nevermind »

sen verran otin selvää ettei oo suomennettu yhtään kirjoista. itse vaikka voisin ton ekan Zodiack-killerin suomentaa vaikkei oo kokemusta kirjan suomennoksesta.
kustantajat mä voin tehdä sen kotonakin mut tosta kirjasta tuee bestselleri :wink:
suomalaisia kiinnostta just nyt bodomin turhan oikeudenkäynnin jälkeen esim zodiack :o
jsamu84
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 9:49 am

Viesti Kirjoittaja jsamu84 »

Onkos sitä kirjaa miten hyvin saatavilla vai pitääkö tilata jostain.
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1055
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Allen oli punkero ja pedari. Mielestäni liian niljakas läski paha naapurinsetä ollakseen Zodiacin älykkyys- tai vahvuuskapasiteettia. Tuosta listasta minun kärkipäässäni olisivat Kane ja hänen lisäkseen kannattaisi tietää myös Jack Tarrance. Unabomber-Kaczynski ei millään istu Zodiaciksi, Marshallin kohdalla on vaan aihetodisteita ja paljon sattumia. Muut nimet sulkisin pois mainitsematta, Beemaniakin epäillyt veljensä muutti jo mielensä. Ja sittenhän on vielä tämä yksi epäilty, josta jenkit ei tietäne mitään.
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

joo, minä laiska en jaksa koko ketjua selata, mut voisko joku ihana ihminen kertoa mitä leffa käsittelee?? :oops:
Vastaa Viestiin