Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2022
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

jaitzu kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 10:57 am Tuskin kovin moni olisi edes tiennyt kuka Johanna on, ellei itse olisi tehnyt itsestään niin suurta numeroa. Itse hän on tällä itselleen ns.kuoppaa kaivanut.
Siis tässä keskustelussa oli ennen Johannan panosta kolme (3) sivua ja tää oli tippunut aktiivisten keskustelujen sivulle 100 tai jotain....
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Hermione kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 10:33 am
JohannaK kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 10:22 am Ei 20 vuoden rikosrekisteril voi jatkaa elämää.

Tuo on ihan höpöhöpöä. Turvallisuusselvityksessä lainvoimainen tuomio punaliputtaa muutaman vuoden mutta aika harvoin joutuu sellaiseen tilanteeseen, että tilataan SUPO:lta turvallisuusselvitys. Rikosrekisteri ei estä töiden saamista, lainan saamista, parisuhteeseen pääsyä. Maksuhäiriömerkintä rajoittaa elämää paljon enemmän mutta sekin häviää kun velat maksettu pois.

Minulla on sellainen ikävä epäily, että tämä keskustelu voi aiheuttaa sinulle enemmän haittaa kuin mikään tuomio. Tämä keskusteluhan löytyy nyt googlettamalla nimesi.
Kyllä se näkyy siellä sen 20 vuotta, oon yrittänyt hakee töitä mut en pääse mihinkään rikosrekisterin takii ja en voi olla töissä kun millo vaan voi tulla ilmi rikostausta. Vaik en toisaalta muutenkaan saa töitä autismin takii. Ja löysin miehen ja kerroin sille heti tuomiostani ja aluks valehteli ettei haittaa mut myöhemmin sano et haittaa ja päätti suhteen ennen ku se kerkesi ees varsinaisesti alkaa. Asuntokin lähtee alta jos vuokranantaja saa tietää rikosrekisterist et pari kk pystyy ehkä esittää ettei oo mitään mut ei pitempään, en voi pitkäaikaisesti asuu missään. Täällä oli minun nimi jo ennen kuin kommentoin tänne mitään nii mitä välii.
jaitzu
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Ti Elo 08, 2023 4:38 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja jaitzu »

Vastaatko Johanna ikinä kysymyksiin?
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

jaitzu kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 11:46 am Vastaatko Johanna ikinä kysymyksiin?
En ku ei minullekaan vastata, niin metsä vastaa ku sinne huudetaan.
jaitzu
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Ti Elo 08, 2023 4:38 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja jaitzu »

Ehkäpä et vastaa kun et osaa?
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

jaitzu kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 12:16 pm Ehkäpä et vastaa kun et osaa?
Vastaa sie sit kysymykseen mitä minun ois pitäny tehä ku eksä kohteli miuta paskasti ja myönsi että koko suhde oli kusetusta eikä oikeesti rakastanut muita?
jaitzu
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Ti Elo 08, 2023 4:38 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja jaitzu »

Esitän kysymyksen uudestaan: väität että uhri raiskasi sinut, osaatko sanoa tarkkaa päivämäärää? Jos et niin ihmettelen suuresti miksi...
jaitzu
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Ti Elo 08, 2023 4:38 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja jaitzu »

JohannaK kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 12:19 pm
jaitzu kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 12:16 pm Ehkäpä et vastaa kun et osaa?
Vastaa sie sit kysymykseen mitä minun ois pitäny tehä ku eksä kohteli miuta paskasti ja myönsi että koko suhde oli kusetusta eikä oikeesti rakastanut muita?
oisko pitänyt lähteä kävelemään suhteesta. No niin sinun vuoro vastata minun kysymykseen
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja JohannaK »



Mutta se kerkesi jättää miut ensin
jaitzu
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Ti Elo 08, 2023 4:38 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja jaitzu »

Väistelet koko ajan suoraa kysymystä
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

jaitzu kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 12:26 pm Väistelet koko ajan suoraa kysymystä
Ei kellään oo näköjään ehdottaa mitään vaihtoehtoo sille minun väkivallalle, en tiiä mitä muutakaan oisin tehnyt siin tilantees
Zorro7
Jack Bauer
Viestit: 992
Liittynyt: La Helmi 05, 2022 7:14 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

Voisin myös esittää kysymyksen, oletko Johanna itse tehnyt mitään virheitä siinä tapon yritykseen päätyneessä parisuhteessa? (Se tapon yritys tietenkin mutta entä muuta)
Tai ylipäätänsä oletko ikinä mielestäsi tehnyt mitään väärin?
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Zorro7 kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 12:39 pm Voisin myös esittää kysymyksen, oletko Johanna itse tehnyt mitään virheitä siinä tapon yritykseen päätyneessä parisuhteessa? (Se tapon yritys tietenkin mutta entä muuta)
Tai ylipäätänsä oletko ikinä mielestäsi tehnyt mitään väärin?
Oon tehnyt paljon virheitä mut siin suhtees en ja tekoni ei ollut virhe, se oli luonnollinen reaktio kun "uhrin" kusetus paljastu.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2022
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 12:25 pm Mutta se kerkesi jättää miut ensin
:shock:
JohannaK kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 12:30 pm Ei kellään oo näköjään ehdottaa mitään vaihtoehtoo sille minun väkivallalle, en tiiä mitä muutakaan oisin tehnyt siin tilantees
taitaa olla vähän myöhäistä ehdottaa mitään, kun teit minkä teit jo. kaksi kertaa, kahtena peräkkäisenä päivänä.
JohannaK kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 12:41 pm tekoni ei ollut virhe, se oli luonnollinen reaktio kun "uhrin" kusetus paljastu.
:shock:
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5076
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Hermione »

JohannaK kirjoitti: Ma Elo 28, 2023 11:44 am

Kyllä se näkyy siellä sen 20 vuotta, oon yrittänyt hakee töitä mut en pääse mihinkään rikosrekisterin takii ja en voi olla töissä kun millo vaan voi tulla ilmi rikostausta. Vaik en toisaalta muutenkaan saa töitä autismin takii. Ja löysin miehen ja kerroin sille heti tuomiostani ja aluks valehteli ettei haittaa mut myöhemmin sano et haittaa ja päätti suhteen ennen ku se kerkesi ees varsinaisesti alkaa. Asuntokin lähtee alta jos vuokranantaja saa tietää rikosrekisterist et pari kk pystyy ehkä esittää ettei oo mitään mut ei pitempään, en voi pitkäaikaisesti asuu missään. Täällä oli minun nimi jo ennen kuin kommentoin tänne mitään nii mitä välii.
Vielä kerran ratakiskosta:

Rikosrekisteri ei pulpahda mistään esiin noin vain, se pitää erikseen pyytää oikeudesta. Turvallisuusselvityksen vaativiin tehtäviin pyydetään SUPO:lta selvitys, mutta vain mikäli siihen itse antaa luvan. Turvallisuusselvityksiä pidetään edellytyksenä vain tietyn tyyppisille tehtäville.

Se ukko varmaan koki vähän epämukavaksi sen, että olet yrittänyt puukottaa edellistä miesystävääsi eron jälkeen. Ja jos olet käyttäytynyt häntä kohtaan kuten täällä kirjoittavia kohtaan, niin ei ihme jos on lähtenyt.

Vuokranantajia kiinnostaa lähinnä maksuhäiriöt, jos niitä on. Rikosrekisteri ei ole peruste häädölle mutta esim. maksamattomat vuokrat ovat.

Ja sinun "autismi" ei ole minkäänsortin este töiden tekemiselle. Asiakaspalvelutehtävistä kannattaa kyllä pysytellä kaukana jos on pahasti sosiaalinen puusilmä. Tiesitkö, että maailman rikkain mies on autisti. Mutta jos olisin työnantaja niin en välttämättä palkkaisi ainakaan juuri nyt sinua myrkyttämään työyhteisöä ja aiheuttamaan siellä pahoinvointia.

Sulla on ollut ja on edelleen kaikki mahdollisuudet uuteen alkuun. Nimenkin voi vaihtaa jos sillä on liikaa painolastia (ja kiitos oman toimintasi somessa ja keskustelupalstoilla, viimeistään nyt on). Mutta toivon että löydät oikeanlaisen terapiamuodon itsellesi, jotta pääset yli vihasta ja kaunasta. Myös omia rajoja voi opetella terapian avulla, mikä auttaa myös siihen ettet koe tulleesi kynnysmatoksi tai (eri tavoin) hyväksi käytetyksi.
Lukittu