AUTA! HÄTÄ!

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

latemate
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Helmi 28, 2022 6:29 pm

AUTA! HÄTÄ!

Viesti Kirjoittaja latemate »

olen nainen ja toivon apuja kaikilta jotka lukee tämän viestin!

olemme tehneet kansalaisaloitteen Ulosotto lain muuttamisesta
Aloitteen pitäisi saada 280 ääntä jokaikinen päivä puolen vuoden ajan. Joka kuulostaa mahdottomalta.
Sen vuoksi jokaikinen ääni on kultaakin kalliimpi.
Käytän antamassa äänesi aloitteelle
JAATHAN ALOITETTA SOMESSA, YSTÄVILLE, JOTTA SAADAAN ALOITTEELLE TARPEEKSI NIMIÄ

www.kansalaisaloite.fi
LÖYTYY
24.2 ULOSOTTOLAIN MUUTTAMINEN
Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: AUTA! HÄTÄ!

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

Muutokset ulosottolakiin. Sillä löytyi.

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9988
-Kaikki on nykyään ok-
MrAhab
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Ti Syys 01, 2020 10:13 am

Re: AUTA! HÄTÄ!

Viesti Kirjoittaja MrAhab »

Hyvä idea!! :D

Tämä laki toteutuessaan aiheuttaisi sen, että jokaisen luottokauppasopimuksen yhteydessä pitäisi luotonantajan varmistua luottotietojen lisäksi tulevan velallisen ansioista.

Eihän näillä spekseillä pienituloisen ole edes järkevää maksaa velkojaan 🤣

Jos matala koulutustaso, ikää yli 40, niin ottaa vaan kaikki mahdolliset vipit ja kulutusluotot, niin elämä hymyilee pari vuotta, eikä tämän jälkeenkään ansiotaso oleellisesti muutu :roll:
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: AUTA! HÄTÄ!

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Heh jeps,loisto idea. :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3159
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: AUTA! HÄTÄ!

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

latemate kirjoitti: Ma Helmi 28, 2022 11:58 pm olen nainen ja toivon apuja kaikilta jotka lukee tämän viestin!
No minä yritän.
Syy ei ole laissa, vaan olet todennäköisesti elänyt kuin "pellossa", josta ongelmasi johtuvat.
it's my car !
inka
Jane Marple
Viestit: 1036
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: AUTA! HÄTÄ!

Viesti Kirjoittaja inka »

No minä yritän.
Syy ei ole laissa, vaan olet todennäköisesti elänyt kuin "pellossa", josta ongelmasi johtuvat.
No mikäs sinun tekosyysi on sille että olet pelkkä putkinäön omaava ongelmatapaus, henkisesti heikohko joka ei osaa muuta kun louskuttaa leukojaan tällä foorumilla. Ja sitäkin aika laihoin tuloksin. Pyydä lääkärisetää tai lääkäritätiä tarkistamaan lääkityksesi, viime kerrasta taitaa olla liian pitkä aika.
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Merenkulkija
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: Ma Tammi 14, 2008 10:15 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: AUTA! HÄTÄ!

Viesti Kirjoittaja Merenkulkija »

inka kirjoitti: To Maalis 03, 2022 5:32 am
No minä yritän.
Syy ei ole laissa, vaan olet todennäköisesti elänyt kuin "pellossa", josta ongelmasi johtuvat.
[/quote]
No mikäs sinun tekosyysi on sille että olet pelkkä putkinäön omaava ongelmatapaus, henkisesti heikohko joka ei osaa muuta kun louskuttaa leukojaan tällä foorumilla. Ja sitäkin aika laihoin tuloksin. Pyydä lääkärisetää tai lääkäritätiä tarkistamaan lääkityksesi, viime kerrasta taitaa olla liian pitkä aika.
[/quote]

Tämmöinen suhtautuminen varmasti auttaa.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3159
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: AUTA! HÄTÄ!

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

inka kirjoitti: To Maalis 03, 2022 5:32 am No mikäs sinun tekosyysi on sille että olet pelkkä putkinäön omaava ongelmatapaus,
Koskaan ei kannata olettaa mitään.
Silmälääkärin mukaan silmäni ovat kunnossa.
En käytä edes silmälaseja.
En myöskään ymmärrä miten putkinäkö liittyy yhtään mihinkään.
inka kirjoitti: To Maalis 03, 2022 5:32 am henkisesti heikohko joka ei osaa muuta kun louskuttaa leukojaan tällä foorumilla.
Ja taas sinä oletat.
Olen ihan kohtuullisesti palkatulla alalla, jonne ei elämämkoululaisilla ole mitään asiaa.

inka kirjoitti: To Maalis 03, 2022 5:32 am Ja sitäkin aika laihoin tuloksin.
Mitä tarkoitat tällä?
Mitä tuloksia minun pitäisi saada satunnaisista kommenteista tällä foorumilla?

inka kirjoitti: To Maalis 03, 2022 5:32 am Pyydä lääkärisetää tai lääkäritätiä tarkistamaan lääkityksesi, viime kerrasta taitaa olla liian pitkä aika.
Olen käynyt säännöllisesti työterveystarkastuksissa, eikä mitään tarvetta millekkään lääkitykselle ole vielä löydetty.
Tässä kohtaa pitää koputtaa puuta, koska voihan niitä lääkitystarpeita iän myötä sitten joskus ilmaantua.
it's my car !
Vastaa Viestiin