Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3258
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

salla.kinnunen kirjoitti: Ma Elo 22, 2022 3:47 pm
Kummisetä kirjoitti: Ma Elo 22, 2022 3:41 pm
salla.kinnunen kirjoitti: Ma Elo 22, 2022 3:35 pm Tänne kun olette niin hienosti jakanut kuvani facebookistani ja näköjään lapsenkin on kuvissa alunperin näkynyt+ vielä uhkaavat kirjoitukset lapsiani kohtaan sekä kirjoitukset minusta, olen vienyt asian eteenpäin poliisin tietoon ja kaikille teille jotka tätä ketjua lukee/katsoo on pakko kertoa että nyt on väärä Salla kinnunen teillä täällä ja kyllä minun nimeni on salla kinnunen ja Juvalla asun enkä Leppävirralla ja sielläkin sattuu asumaan Salla kinnunen (tämä tarkastettu poliisilta).kyllä facebookissa olen kysellyt kissa loukkua ja ollut asian tiimoilta yhteydessä myös kissa hoitajaan jolle olisin kulkukissan toimittanut koska kukaan naapureista ei tiennyt kenen kissa on ja tuntui vaan pihoilla kävelevän, mouruamassa sekä tekemässä tarpeitaan paikkoihin mihin niitä ei olisi tarvinnut. olisi ollut hienoa jos asioista olisi otettu selvää tai edes varmistettu oikeat henkilöt mutta asiaa selvittelee nyt poliisi.
Varsin uskottavaa. Kaksi kissanloukuttaja Salla Kinnusta....
Minulle se on aivan sama uskotko vai et asian olen kuitenkin poliisin tietoon vienyt tänään ja rupeavat asiaa tutkimaan.
No kuule, niin on minullekin aivan sama.
qurqo kirjoitti: To Loka 26, 2023 9:01 pm Ei renkaat mustaa piirrä, kuin lukkiutuneena.
:mrgreen:
loaded
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: To Syys 30, 2021 12:21 pm

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja loaded »

salla.kinnunen kirjoitti: Ma Elo 22, 2022 3:35 pm Tänne kun olette niin hienosti jakanut kuvani facebookistani ja näköjään lapsenkin on kuvissa alunperin näkynyt+ vielä uhkaavat kirjoitukset lapsiani kohtaan sekä kirjoitukset minusta, olen vienyt asian eteenpäin poliisin tietoon ja kaikille teille jotka tätä ketjua lukee/katsoo on pakko kertoa että nyt on väärä Salla kinnunen teillä täällä ja kyllä minun nimeni on salla kinnunen ja Juvalla asun enkä Leppävirralla ja sielläkin sattuu asumaan Salla kinnunen (tämä tarkastettu poliisilta).kyllä facebookissa olen kysellyt kissa loukkua ja ollut asian tiimoilta yhteydessä myös kissa hoitajaan jolle olisin kulkukissan toimittanut koska kukaan naapureista ei tiennyt kenen kissa on ja tuntui vaan pihoilla kävelevän, mouruamassa sekä tekemässä tarpeitaan paikkoihin mihin niitä ei olisi tarvinnut. olisi ollut hienoa jos asioista olisi otettu selvää tai edes varmistettu oikeat henkilöt mutta asiaa selvittelee nyt poliisi.
Salla Kinnusia on facebookissa monta ja tuossa hänen avautumisessa ei ollut enää profiilikuvaa eli on ihan mahdollista, että olet eri Salla Kinnunen.
Sekaannusta ei varmaan olisi tapahtunut, jos et olisi puhunut "muutaman kissan poistosta" ja kaverisi ei olisi vielä nauruhymiöin tuota kommentoinut. Sen verran kylmä tuo päivitys on, että varmaan kelleen ei ole tullut mieleenkään teitä olevan kaksi.
salla.kinnunen
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Su Elo 21, 2022 10:27 pm

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja salla.kinnunen »

loaded kirjoitti: Ma Elo 22, 2022 3:59 pm
salla.kinnunen kirjoitti: Ma Elo 22, 2022 3:35 pm Tänne kun olette niin hienosti jakanut kuvani facebookistani ja näköjään lapsenkin on kuvissa alunperin näkynyt+ vielä uhkaavat kirjoitukset lapsiani kohtaan sekä kirjoitukset minusta, olen vienyt asian eteenpäin poliisin tietoon ja kaikille teille jotka tätä ketjua lukee/katsoo on pakko kertoa että nyt on väärä Salla kinnunen teillä täällä ja kyllä minun nimeni on salla kinnunen ja Juvalla asun enkä Leppävirralla ja sielläkin sattuu asumaan Salla kinnunen (tämä tarkastettu poliisilta).kyllä facebookissa olen kysellyt kissa loukkua ja ollut asian tiimoilta yhteydessä myös kissa hoitajaan jolle olisin kulkukissan toimittanut koska kukaan naapureista ei tiennyt kenen kissa on ja tuntui vaan pihoilla kävelevän, mouruamassa sekä tekemässä tarpeitaan paikkoihin mihin niitä ei olisi tarvinnut. olisi ollut hienoa jos asioista olisi otettu selvää tai edes varmistettu oikeat henkilöt mutta asiaa selvittelee nyt poliisi.
Salla Kinnusia on facebookissa monta ja tuossa hänen avautumisessa ei ollut enää profiilikuvaa eli on ihan mahdollista, että olet eri Salla Kinnunen.
Sekaannusta ei varmaan olisi tapahtunut, jos et olisi puhunut "muutaman kissan poistosta" ja kaverisi ei olisi vielä nauruhymiöin tuota kommentoinut. Sen verran kylmä tuo päivitys on, että varmaan kelleen ei ole tullut mieleenkään teitä olevan kaksi.
Ja kellään ei tullut mieleen, että tolla on kissan loukku niin miks ottaisin kenenkään kissaa käsin kiinni... Tai miksi ajaisin 73 km yhteen suuntaan nappaamaan muiden kissoja kun niitä varmaan täällä Juvallakin on jos haluaisin huvikseen kissoja nappailla...ja kun porukka tota mun profiilia käyny kattomassa niin herätys kellot ei oo soinu siinä kohtaan et mulla tällä hetkellä 4vk vanha vauva niin on mulla muutakin tekemistä varmasti.
savolainen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: La Loka 25, 2014 7:47 pm

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja savolainen »

Oli tämä kirjoittaja salla kinnunen ykkönen, kakkonen, tai vaikka sitten viidestoista, niin käytä hyvä ihminen jonkunlaista oikolukijaa silloin kun kirjoitat.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17119
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Kotipihasta napattu Lutu-kissa lopetettiin ilman omistajan lupaa – tekikö eläinlääkäri merkittävän virheen?

Asiantuntijan mukaan eläinlääkärissä tulisi aina ensimmäiseksi selvittää onko löytöeläimellä omistajaa.

Sirutettu Lutu-kissa vietiin lopetettavaksi keskellä kirkasta päivää omistajansa Aki Roivasen mökin pihasta Pohjois-Savossa. Tuntematon henkilö oli napannut kissan, vienyt sen eläinlääkäriin ja lopulta eläinlääkäri teki lopetuspäätöksen.

Kissan lopettaminen on herättänyt paljon kysymyksiä.

Miten kesy ja kiltti kissa oli sekoitettu villikissaan? Miten leikattua kollikissaa oli luultu tiineeksi tyttökissaksi? Eikö sirua ollut tarkistettu?

Villikissaa vaikea saada kiinni
Omistaja on tehnyt tapauksesta rikosilmoituksen. Keski-Savon eläinlääkintähuollosta kerrotaan, ettei asiaa kommentoida tarkemmin poliisitutkinnan takia.

Evidensian eläinlääketieteellinen johtaja Sanna Silvonmäki kertoo, miten eläinlääkärissä yleisesti toimitaan jos sinne tuodaan löytöeläin. Silvonmäki ei ota kantaa Lutu-kissan tapaukseen.
– Eläinlääkäri on oikea paikka silloin, kun löydetään loukkaantunut eläin. Jos eläin on terve, se viedään paikalliseen löytöeläintaloon, kertoo Silvonmäki.
– Lähtökohtaisesti prosessi toimii niin, että ensin selvitetään kenen eläimestä on kyse ja yhdistetään lemmikkiä etsivä omistaja kadonneeseen lemmikkiin. Näin asiaa lähestytään meidän yrityksessä ja uskon, että se on yleinen toimintamalli muuallakin.

Silvonmäen mukaan ajoittain voi olla haastavaa tunnistaa, onko eläin jonkun lemmikki. Näin on esimerkiksi kissojen suhteen.
– Mutta esimerkiksi villikissoja ei ole helppo saada kiinni ja ne yleensä lähtevät karkuun ihmistä, Silvonmäki kertoo.

Siru pitäisi aina tarkistaa
Jos eläin on saatu kiinni ja se on loukkaantunut, suunnataan eläinlääkäriin. Siellä Silvonmäen mukaan ensimmäisenä pyritään selvittämään, onko eläimellä omistajaa.
– Lähtökohtaisesti aina ajatellaan esimerkiksi kissan tai koiran suhteen, että kyseessä on jonkun omistama lemmikki, kertoo Silvonmäki.

Silvonmäen mukaan siru luetaan aina.
– Jos meille tulee löytöeläin, meillä ei oikein ole mitään muuta mahdollisuutta tarkastaa omistaja kuin sirun kautta.

Tarvittaessa eläinlääkäri voi olla yhteydessä poliisiin. Usein lemmikin kadottaneet ihmiset ottavat yhteyttä virkavaltaan, ja sitä kautta on mahdollisuus löytää lemmikkiä etsivä omistaja.
– Toisinaan eläin voi olla sirutettu, mutta omistaja ei ole rekisteröinyt omia tietojaan. On erityisen tärkeää, että siru rekisteröidään, sillä vain siten omistajatiedot voidaan löytää sirun perusteella. Sirutuksesta ei nimittäin ole mitään standartisoitua mallia, joka koskisi kaikkia lemmikkejä. Prosessi on esimerkiksi sekarotuisilla ja rotukoirilla hieman erilainen, Silvonmäki kertoo.
– Siruissa on vain se pieni huono puoli, että ne satunnaisesti lakkaavat toimimasta. Tämä on kuitenkin harvinaista. On mahdollista, että eläin on sirutettu eikä sirunlukija löydä sirua eläimestä.

Seuraavaksi katsotaan eläimen tuntomerkit. Jos eläin ei suppean, kliinisen yleistutkimuksen pohjalta vaikuta sairaalta, se toimitetaan löytöeläintaloon ellei omistajaa löydy.
– Meillä kiinnostaa se, onko eläimellä välitöntä hengenvaaraa tai hoidettavaa sairautta, joka vaatii välitöntä hoitoa. Emme esimerkiksi tutki eläimiä mahdollisen tiineyden varalta, kertoo Silvonmäki.

Haastavat tilanteet
Harvoin eläinlääkäri lopettaa löytöeläimen. Silvonmäen mukaan eläinlääkäri voi lopettaa eläimen eläinsuojelullisista syistä.
– Eli jos meille tuodaan erittäin vakavasti loukkaantunut eläin, jonka ennuste hoidettunakin on olematon tai erittäin huono, niin eläinlääkäri voi eläinsuojelullista syistä lopettaa eläimen.

Haastavaksi tilanne muodostuu, jos omistajaa ei löydy ja eläin on loukkaantunut.
– Jos eläimellä on esimerkiksi jalka poikki, niin eläin ei ole välittömässä hengenvaarassa. Silloin annetaan välitön ensiapua, joka esimerkkitapauksessa olisi kipulääkkeen antaminen ja murtuman stabilointi vaikka lastan laittamisella, kertoo Silvonmäki.
– Mutta jos emme saa tietoon omistajaa, tilanteesta tulee haastava. Eläintä ei voi viedä löytöeläintaloon, koska se ei ole sillä hetkellä terve. Silloin kuvioon astuu virkaeläinlääkäri, johon ollaan yhteydessä.

Jos omistajaa ei löydy eikä myöskään löydy mitään tahoa, joka maksaisi eläimen murtumaleikkauksen, niin silloin se on Silvonmäen mukaan virkaeläinlääkärin vastuulla ratkaista asia parhaimmaksi katsomallaan tavalla. Suomessa on alueittaiset virkaeläinlääkärit.
Enemmän täällä: Iltalehti
22.8.2022 20:57

Uutisessa on kuvassa se miten naisoletettu tunkeutuu pihapiriin ja nappaa kissan. Oletetun kuva sakea. Sama kuva mutta suttaamattoman kuva näemmä tässä ketjussa sivulla 2.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Bugatti87
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Elo 17, 2022 7:13 pm

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja Bugatti87 »

salla.kinnunen kirjoitti: Ma Elo 22, 2022 4:22 pm
loaded kirjoitti: Ma Elo 22, 2022 3:59 pm
salla.kinnunen kirjoitti: Ma Elo 22, 2022 3:35 pm Tänne kun olette niin hienosti jakanut kuvani facebookistani ja näköjään lapsenkin on kuvissa alunperin näkynyt+ vielä uhkaavat kirjoitukset lapsiani kohtaan sekä kirjoitukset minusta, olen vienyt asian eteenpäin poliisin tietoon ja kaikille teille jotka tätä ketjua lukee/katsoo on pakko kertoa että nyt on väärä Salla kinnunen teillä täällä ja kyllä minun nimeni on salla kinnunen ja Juvalla asun enkä Leppävirralla ja sielläkin sattuu asumaan Salla kinnunen (tämä tarkastettu poliisilta).kyllä facebookissa olen kysellyt kissa loukkua ja ollut asian tiimoilta yhteydessä myös kissa hoitajaan jolle olisin kulkukissan toimittanut koska kukaan naapureista ei tiennyt kenen kissa on ja tuntui vaan pihoilla kävelevän, mouruamassa sekä tekemässä tarpeitaan paikkoihin mihin niitä ei olisi tarvinnut. olisi ollut hienoa jos asioista olisi otettu selvää tai edes varmistettu oikeat henkilöt mutta asiaa selvittelee nyt poliisi.
Salla Kinnusia on facebookissa monta ja tuossa hänen avautumisessa ei ollut enää profiilikuvaa eli on ihan mahdollista, että olet eri Salla Kinnunen.
Sekaannusta ei varmaan olisi tapahtunut, jos et olisi puhunut "muutaman kissan poistosta" ja kaverisi ei olisi vielä nauruhymiöin tuota kommentoinut. Sen verran kylmä tuo päivitys on, että varmaan kelleen ei ole tullut mieleenkään teitä olevan kaksi.
Ja kellään ei tullut mieleen, että tolla on kissan loukku niin miks ottaisin kenenkään kissaa käsin kiinni... Tai miksi ajaisin 73 km yhteen suuntaan nappaamaan muiden kissoja kun niitä varmaan täällä Juvallakin on jos haluaisin huvikseen kissoja nappailla...ja kun porukka tota mun profiilia käyny kattomassa niin herätys kellot ei oo soinu siinä kohtaan et mulla tällä hetkellä 4vk vanha vauva niin on mulla muutakin tekemistä varmasti.

Hei. Koska nyt herännyt epäilys onko kissanloukuttaja Salla Kinnusia tosiaan kaksin kappalein niin pyysin ylläpitoa poistamaan viestin jossa on kuvasi. Lapsiesi kuvia ei ole jaettu, ainoastaan facebookin profiilikuvaasi.

Muistuttaisin että kaikki facebookiin julkiseksi laittamasi sisältö on vapaasti jaettavissa. Kuvan jakaminen ei siis ole rikos paitsi siinä tapauksessa jos henkilöllisyytesi varastettaisiin eli joku muu esiintyisi sinuna. Jos olet kuvien johdosta joutunut uhkailun kohteeksi niin se on toki laitonta ja tällöin suositeltavaa on tehdä poliisille rikosilmoitus uhkailijoista. Pahoittelen omalta osaltani jos tästä seurannut sinulle ikävyyksiä jos et ole "se Salla". :(
Syskon S
Jane Marple
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe Touko 08, 2015 9:45 pm

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja Syskon S »

Ihan hirveä lynkkaus päällä täällä :shock: Kumpikin heistä mokasi pahasti ja peruuttamattomasti. Tahallisuuteen en usko, vaikka kissan napannut onkin toiminut älyttömän typerästi, kun ei ole omasta mielestään villin kissan napattuaan varmistanut talonväeltä, ettei kyseessä ole heidän kissansa. Pitäisikö eläinlääkärin yhden virheen takia vetää vuosikausien koulutus vessanpöntöstä alas? No ei tietenkään.

P.s. Olen itsekin lemmikinomistaja ja olisin surullinen ja raivoissani, jos minun lemmikilleni kävisi jotakin tällaista. Tässä on lemmikkieläin menettänyt henkensä kahden peräkkäisen virheen takia ja tuntuu turhauttavalta, että noin voi edes käydä.
Jarmomurha
Sabrina Duncan
Viestit: 370
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2020 9:42 pm

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja Jarmomurha »

Syskon S kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 1:42 am Ihan hirveä lynkkaus päällä täällä :shock: Kumpikin heistä mokasi pahasti ja peruuttamattomasti. Tahallisuuteen en usko, vaikka kissan napannut onkin toiminut älyttömän typerästi, kun ei ole omasta mielestään villin kissan napattuaan varmistanut talonväeltä, ettei kyseessä ole heidän kissansa. Pitäisikö eläinlääkärin yhden virheen takia vetää vuosikausien koulutus vessanpöntöstä alas? No ei tietenkään.

P.s. Olen itsekin lemmikinomistaja ja olisin surullinen ja raivoissani, jos minun lemmikilleni kävisi jotakin tällaista. Tässä on lemmikkieläin menettänyt henkensä kahden peräkkäisen virheen takia ja tuntuu turhauttavalta, että noin voi edes käydä.
Jos eläinlääkäri ei tunnista hoidettavasta eläimestä edes sukupuolta, ei hän silloin yksinkertaisesti ole kykeneväinen hoitamaan työtään! Koska hän mitä ilmeisemmin on läpäissyt eläinlääketieteellisen tenttejä, kyseenalaistan koko koulutuksen pätevyyden.
Ja tuolle tantalle, joka menee varkaisiin toisten pihoille, en toivo mitään hyvää. Miksi ihmeessä pitäisi millään tasolla ymmärtää toisten yksityisalueelle tunkeutuvaa hlöä, joka kaiken huipuksi vielä varastaa sieltä toisen omaisuutta. En minä hyvällä katso niitäkään, jotka pihoilta varastavat vaikkapa polkupyörän. Elävän olennon varastamisen ymmärrän vielä huonommin.

Ja tämä Salla, joka väittää olevansa tähän keissiin kuulumaton Salla, pari vinkkiä. 1) kannattaa miettiä mihin sävyyn kirjoittaa somessa. Sinun loukutusviesti ei jätä epäselväksi sitä, mitä mieltä olet irtokissoista. 2) on enemmänkin kuin jees loukuttaa asiallisesti irtokissat. Paino sanalla asiallisesti. -> kun kissa on loukussa, se kuvataan ja tieto jaetaan somessa. Tämän jälkeen kissa viedään paikalliseen löytölään. Sitä ei siis varasteta toisten pihasta, eikä sitä viedä valheellisin tiedoin lopetettavaksi. Tämä siis ihan yleisenä vinkkinä, ei toki vain sinulle, koska sinähän et ole se Salla, joka kissan varasti.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5200
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Solttuetsivä kirjoitti: Su Elo 21, 2022 6:11 pm Populaatikissojen (villikissojen) kotikissoiksi tekeminen on eläinrääkkäystä.
Ihan kaikkien kissojen vangitseminen sisäkissoiksi on todella törkeää eläinrääkkäystä.

Samaa mieltä on kutakuinkin jokainen eläinsuojelujärjestökin, kun taistelevat enemmän tai vähemmän väsymättömästi eläintarhausta vastaan.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Syskon S kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 1:42 am Ihan hirveä lynkkaus päällä täällä :shock: Kumpikin heistä mokasi pahasti ja peruuttamattomasti. Tahallisuuteen en usko, vaikka kissan napannut onkin toiminut älyttömän typerästi, kun ei ole omasta mielestään villin kissan napattuaan varmistanut talonväeltä, ettei kyseessä ole heidän kissansa. Pitäisikö eläinlääkärin yhden virheen takia vetää vuosikausien koulutus vessanpöntöstä alas? No ei tietenkään.

P.s. Olen itsekin lemmikinomistaja ja olisin surullinen ja raivoissani, jos minun lemmikilleni kävisi jotakin tällaista. Tässä on lemmikkieläin menettänyt henkensä kahden peräkkäisen virheen takia ja tuntuu turhauttavalta, että noin voi edes käydä.
Tuo kissavaras on alkolla töissä, varastaako omaisuutta myös töistä? Nää pullot mitkä on varastossa, kai näitä voi ottaa, kun eivät ole myymälässä. Nää on varmaan meille tarkoitettu, että voi tauolla maistella?

Sen lisäksi, että kuvittelee, ettei villikissi pistä yhtään vastaan, kun täti paksukainen yllättää takaapäin? Ei tuollainen paksukainen edes saisi villikissaa kiinni, tai jos saisi niin olisi paikattavana TK:ssa.

Itsekkään en toivo mitään hyvää kissavarkaalle, joka selittelee varkauttaan vahinkona. Turha puolustella hänen tekojaan millään tapaa, tiennyt mitä tekemässä ja valehdellut vielä eläinlääkärille pistämällä kissan loukkuun ennen piikille viemistä. Kesyn pihakissan.
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3258
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Kummisetä kirjoitti: Pe Elo 19, 2022 10:27 pm Mitäpä jos tuo ruma läski ämmä varastikin rotukissan myyntiin ja kissa oli vain nukutettu kun omistaja meni sitä tämän idiootin eläinlääkärin _toivottavasti pian entiselle_ työpaikalle katsomaan?
Ja omistajalle annettiin ihan muut kuin oman kissan tuhkat?
Niin, jospa kyseessä todellakin oli tilaustyö.
Rotukissat ovat kalliita.
Läski kissavaras, ammattitaidoton eläinpuoskari sekä kissoja loukuttavan salla kinnusen kaksoisolento joka myös on nimeltään salla kinnunen ja loukuttaa kissoja onkin tehneet tilauskeikan.
qurqo kirjoitti: To Loka 26, 2023 9:01 pm Ei renkaat mustaa piirrä, kuin lukkiutuneena.
:mrgreen:
loaded
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: To Syys 30, 2021 12:21 pm

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja loaded »

Kummisetä kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 9:01 am
Kummisetä kirjoitti: Pe Elo 19, 2022 10:27 pm Mitäpä jos tuo ruma läski ämmä varastikin rotukissan myyntiin ja kissa oli vain nukutettu kun omistaja meni sitä tämän idiootin eläinlääkärin _toivottavasti pian entiselle_ työpaikalle katsomaan?
Ja omistajalle annettiin ihan muut kuin oman kissan tuhkat?
Niin, jospa kyseessä todellakin oli tilaustyö.
Rotukissat ovat kalliita.
Läski kissavaras, ammattitaidoton eläinpuoskari sekä kissoja loukuttavan salla kinnusen kaksoisolento joka myös on nimeltään salla kinnunen ja loukuttaa kissoja onkin tehneet tilauskeikan.
Oikean Salla Kinnusen kuva on löydettävissä ylikseltä. Siellä on monta keskustelua aiheesta, mutta ei ole vaikea löytää. Ei varmaan kenelläkään tullut mieleen, että samanhenkisiä Salla Kinnusia voi noinkin lähellä toisiaan olla kaksi.
Bugatti87
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Elo 17, 2022 7:13 pm

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja Bugatti87 »

loaded kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 9:12 am
Kummisetä kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 9:01 am
Kummisetä kirjoitti: Pe Elo 19, 2022 10:27 pm Mitäpä jos tuo ruma läski ämmä varastikin rotukissan myyntiin ja kissa oli vain nukutettu kun omistaja meni sitä tämän idiootin eläinlääkärin _toivottavasti pian entiselle_ työpaikalle katsomaan?
Ja omistajalle annettiin ihan muut kuin oman kissan tuhkat?
Niin, jospa kyseessä todellakin oli tilaustyö.
Rotukissat ovat kalliita.
Läski kissavaras, ammattitaidoton eläinpuoskari sekä kissoja loukuttavan salla kinnusen kaksoisolento joka myös on nimeltään salla kinnunen ja loukuttaa kissoja onkin tehneet tilauskeikan.
Oikean Salla Kinnusen kuva on löydettävissä ylikseltä. Siellä on monta keskustelua aiheesta, mutta ei ole vaikea löytää. Ei varmaan kenelläkään tullut mieleen, että samanhenkisiä Salla Kinnusia voi noinkin lähellä toisiaan olla kaksi.
Mikä tarkoitit löydettävissä Ylikseltä? Eli mikä palsta?
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Kummisetä kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 9:01 am
Kummisetä kirjoitti: Pe Elo 19, 2022 10:27 pm Mitäpä jos tuo ruma läski ämmä varastikin rotukissan myyntiin ja kissa oli vain nukutettu kun omistaja meni sitä tämän idiootin eläinlääkärin _toivottavasti pian entiselle_ työpaikalle katsomaan?
Ja omistajalle annettiin ihan muut kuin oman kissan tuhkat?
Niin, jospa kyseessä todellakin oli tilaustyö.
Rotukissat ovat kalliita.
Läski kissavaras, ammattitaidoton eläinpuoskari sekä kissoja loukuttavan salla kinnusen kaksoisolento joka myös on nimeltään salla kinnunen ja loukuttaa kissoja onkin tehneet tilauskeikan.
No ei nyt sentään. Kissan rotu on kyllä harvinainen, mutta sillä oli jo ikää ja lisäksi leikattu, ei olisi voitu käyttää siitokseen.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
loaded
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: To Syys 30, 2021 12:21 pm

Re: Pohjois-Savo: Nainen varasti kissan ja vei sen lopetettavaksi !!!

Viesti Kirjoittaja loaded »

Bugatti87 kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 10:02 am
loaded kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 9:12 am
Kummisetä kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 9:01 am
Niin, jospa kyseessä todellakin oli tilaustyö.
Rotukissat ovat kalliita.
Läski kissavaras, ammattitaidoton eläinpuoskari sekä kissoja loukuttavan salla kinnusen kaksoisolento joka myös on nimeltään salla kinnunen ja loukuttaa kissoja onkin tehneet tilauskeikan.
Oikean Salla Kinnusen kuva on löydettävissä ylikseltä. Siellä on monta keskustelua aiheesta, mutta ei ole vaikea löytää. Ei varmaan kenelläkään tullut mieleen, että samanhenkisiä Salla Kinnusia voi noinkin lähellä toisiaan olla kaksi.
Mikä tarkoitit löydettävissä Ylikseltä? Eli mikä palsta?

Kuva onkin poistettu ketjusta. Mutta googlaa Ylilauta Lutu Salla Kinnunen, sen jälkeen valitset kuvahaku ja ketjussa ollut kuva löytyy vielä.
Vastaa Viestiin