Esa Hopia Espoo Puukotus ?

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

matamimimmi
Neuvoja-Jack
Viestit: 550
Liittynyt: To Elo 16, 2018 10:32 am
Paikkakunta: Costa del Crime

Esa Hopia Espoo Puukotus ?

Viesti Kirjoittaja matamimimmi »

Moi
Kyselisin Esa Hopian puukotuksesta tietoa .. Kuoli Espoon lippajärvellä Heiniityssä 2000 luvun alkupuolella ambulanssiin Heiniityn kääntöpaikalla ? oli jotain 50-60 vuotias yksin asuva mies Heiniityssä.
Mistään ei löydy juttua tästä ra asta puukotuksesta joka oli mustasukkaisuuspuukotus.. itse kuulin tapauksesta ystävältäni.
Tutustuin Esaan pyöriessäni joskus lippajärvellä
Murhainfolainen 8) 8)
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3078
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Esa Hopia Espoo Puukotus ?

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

matamimimmi kirjoitti: Ma Helmi 20, 2023 3:49 pm Moi
Kyselisin Esa Hopian puukotuksesta tietoa .. Kuoli Espoon lippajärvellä Heiniityssä 2000 luvun alkupuolella ambulanssiin Heiniityn kääntöpaikalla ? oli jotain 50-60 vuotias yksin asuva mies Heiniityssä.
Mistään ei löydy juttua tästä ra asta puukotuksesta joka oli mustasukkaisuuspuukotus.. itse kuulin tapauksesta ystävältäni.
Tutustuin Esaan pyöriessäni joskus lippajärvellä
Eipä ole tuota pahemmin uutisoitu.
Ilmeisesti kyse 10.02.2004 tapahtuneesta, mainitaan jotta keski-ikäinen espoolaismies tuli Espoon Heiniityssä puukotetuksi iltakuuden jälkeen. Tapahtumapaikalta otettu kiinni epäilty, joka oli myöskin keski-ikäinen espoolaismies.
Tämä hesarissa 11.02.2004.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4138
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Esa Hopia Espoo Puukotus ?

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Tapauksen taustoista tietävät paikalliset ovat kaionneet jos ei manan, niin ainakin muille maille. Hopian veljeksistä henkirikoksia tehnyt kuoli Heiniitystä katsoen järven toiselle puolen kotiinsa vappuna vuonna x.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Vastaa Viestiin