Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

LeaSommer
Neuvoja-Jack
Viestit: 536
Liittynyt: Pe Syys 07, 2012 8:26 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

Lainaan tätä alkuperäistä viestiä
Millavaan kirjoitti: To Loka 19, 2023 11:37 am Mun on kyllä aina tehnyt mieli jollekin vangille kirjoittaa. Ja olen toki kirjoitellutkin kun on ex miehet olleet vankilassa mutta tunnetulle vangille, vaikka Michael penttilälle.
Oulun 15.11.23 tappo-ketjusta
Millavaan kirjoitti: Ti Marras 21, 2023 5:18 pm Kyllä niin on luotaantyöntävän naistenhakkaajan näköinen taas että miten ihmeessä kukaan on ton kans ollut edes..
Kirjoitatko kuitenkin tällekin?
Millavaan kirjoitti: Ke Marras 22, 2023 10:01 pm Kyllä nyt kuolee porukkaa henkirikoksen uhrina enemmän kuin aiemmin eikä vain Oulussa. Välillä on niin hiljaista että melkein toivoo että tapahtuisi jotain
Millavaan kirjoitti: To Marras 23, 2023 8:03 am Juuh, sain aika uhkaavan messengeri-viestin missä pyydettiin tapaamaan ja sen on oltava joku täältä miks mua kukaan muuten uhkailisi nyt enää kun kaikesta on muuten jo vuosia aikaa. . Mua on vuosia varoitelty kun en ikinä lopeta puhumista mutta nyt se loppuu.
Hei mut oikeesti. Vaihda nimimerkkiä. Ole vähän aikaa hiljaa tai vaihda kommentointityyliäsi. Älä kerro itsestäs liikaa... Jooko? Juttusi on pelottavia. Sun tekstit on sitä luokkaa, etten yhtään ihmettele, jos saat hulluja kimppuusi. Hae itsellesi apua. Olen naivi, enkä usko sua trolliksi.

Täytyy vielä todeta, että nyt kyllä LeaSommerillakin purskahti Wichyt ulos suusta ja meni kuulkaas suoraan nahkahameelle. Voisiko vaikka Yrjö Yrjönsuuri tulla ne nuolemaan pois? Nimimerkkisi kuulostaa sopivalta siihen hommaan :lol: Olen jo antanut sulle anteeksi ne ♣️♠️🖤⬛ -merkit.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Niin kyllä mun on tää nimimerkki hyvästeltävä nyt. Harmi kun vuosien työ menee siinä. On mennyt aiemmalla nimimerkillä myös ja heti pilasin tämän kun innostun aina liikaa. Se on pahinta kun mut tunnistetaan. Kyllähän tätä lukee ihan henkirikoksia tehneet ihmiset kuten Samppa Lammi teki rikosilmoituksen tän perusteella. Ei se oo leikin asia jos sellainen on yhtäkkiä vaikka oven takana. Ei voi mitään. Adios..
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Luulen että tää liittyy siihen ratinan puukotukseen kun innoissani lauloin nimet muuallakin kuin täällä. Tekis mieli mennä katsoon kuka siellä on mut en taida mennä
Random
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ma Marras 06, 2023 3:11 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Random »

LeaSommer kirjoitti: To Marras 23, 2023 11:58 amTäytyy vielä todeta, että nyt kyllä LeaSommerillakin purskahti Wichyt ulos suusta ja meni kuulkaas suoraan nahkahameelle. Voisiko vaikka Yrjö Yrjönsuuri tulla ne nuolemaan pois? Nimimerkkisi kuulostaa sopivalta siihen hommaan :lol: Olen jo antanut sulle anteeksi ne ♣️♠️🖤⬛ -merkit.
Ai yrjö Yrjönsuuri on tämä narkkari kun olet antanu nuo mustat pelikorttien maat anteeksi. Ei hoksannu tuhertaessa, että ruutu ja hertta on punaisia,ei mustia.
Kuva

Jos sulla tosiaan on nahkainen hame päällä,niin voin tulla ottamaan sulta cikkelin suuhun :D vink vink.
LeaSommer
Neuvoja-Jack
Viestit: 536
Liittynyt: Pe Syys 07, 2012 8:26 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

Random kirjoitti: To Marras 23, 2023 12:51 pm Jos sulla tosiaan on nahkainen hame päällä,niin...
Menen äkkiä vaihtamaan sen pois ja palaan siihen todellisuuteen, ettei tämä ollut se treffipalsta vaan minfo. :oops:

Etten sorru siihen samaan mihin Millavaan...
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2252
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Millavaan kirjoitti: To Marras 23, 2023 12:00 pm Niin kyllä mun on tää nimimerkki hyvästeltävä nyt. Harmi kun vuosien työ menee siinä. On mennyt aiemmalla nimimerkillä myös ja heti pilasin tämän kun innostun aina liikaa. Se on pahinta kun mut tunnistetaan. Kyllähän tätä lukee ihan henkirikoksia tehneet ihmiset kuten Samppa Lammi teki rikosilmoituksen tän perusteella. Ei se oo leikin asia jos sellainen on yhtäkkiä vaikka oven takana. Ei voi mitään. Adios..
Siis mika vuosien tyo, nimimerkki Millavaan on rekisteroitynyt 28.8.2022 :lol:?

En ole naiivi ja sen vuoksi olen aika helkkarin varma, etta Milla on trolli. Ei yksinkertaisinkaan naisihminen pysty tahattomasti heittelemaan sen kaltaisia provoja mihin Milla kykenee :wink: .
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1175
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Knobster »

aivoriihi kirjoitti: To Marras 23, 2023 3:00 pm
Millavaan kirjoitti: To Marras 23, 2023 12:00 pm Niin kyllä mun on tää nimimerkki hyvästeltävä nyt. Harmi kun vuosien työ menee siinä. On mennyt aiemmalla nimimerkillä myös ja heti pilasin tämän kun innostun aina liikaa. Se on pahinta kun mut tunnistetaan. Kyllähän tätä lukee ihan henkirikoksia tehneet ihmiset kuten Samppa Lammi teki rikosilmoituksen tän perusteella. Ei se oo leikin asia jos sellainen on yhtäkkiä vaikka oven takana. Ei voi mitään. Adios..
Siis mika vuosien tyo, nimimerkki Millavaan on rekisteroitynyt 28.8.2022 :lol:?

En ole naiivi ja sen vuoksi olen aika helkkarin varma, etta Milla on trolli. Ei yksinkertaisinkaan naisihminen pysty tahattomasti heittelemaan sen kaltaisia provoja mihin Milla kykenee :wink: .
Ihan hyvin osuu kuitenkin oikeaan Tren tapauksessa. Ihmeellinen höpöttäjä. Mutta tiesipä tuo mm. Ratinan puukottelijan. Itsekin sen tapauksen tiedän.
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Knobster kirjoitti: To Marras 23, 2023 5:56 pm
aivoriihi kirjoitti: To Marras 23, 2023 3:00 pm
Millavaan kirjoitti: To Marras 23, 2023 12:00 pm Niin kyllä mun on tää nimimerkki hyvästeltävä nyt. Harmi kun vuosien työ menee siinä. On mennyt aiemmalla nimimerkillä myös ja heti pilasin tämän kun innostun aina liikaa. Se on pahinta kun mut tunnistetaan. Kyllähän tätä lukee ihan henkirikoksia tehneet ihmiset kuten Samppa Lammi teki rikosilmoituksen tän perusteella. Ei se oo leikin asia jos sellainen on yhtäkkiä vaikka oven takana. Ei voi mitään. Adios..
Siis mika vuosien tyo, nimimerkki Millavaan on rekisteroitynyt 28.8.2022 :lol:?

En ole naiivi ja sen vuoksi olen aika helkkarin varma, etta Milla on trolli. Ei yksinkertaisinkaan naisihminen pysty tahattomasti heittelemaan sen kaltaisia provoja mihin Milla kykenee :wink: .
Ihan hyvin osuu kuitenkin oikeaan Tren tapauksessa. Ihmeellinen höpöttäjä. Mutta tiesipä tuo mm. Ratinan puukottelijan. Itsekin sen tapauksen tiedän.
Kai trollitkin asuvat jossain.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
inka
Jane Marple
Viestit: 1039
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja inka »

John Kimble kirjoitti: To Marras 23, 2023 11:27 pm Kai trollitkin asuvat jossain.
Kaikki vaan ei ole ihan niin tolloja kuin Millavaan :lol:
Painuisi takaisin sen kiven alle mistä on tullutkin...
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1375
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

LeaSommer kirjoitti: To Marras 23, 2023 11:58 am Täytyy vielä todeta, että nyt kyllä LeaSommerillakin purskahti Wichyt ulos suusta ja meni kuulkaas suoraan nahkahameelle. Voisiko vaikka Yrjö Yrjönsuuri tulla ne nuolemaan pois? Nimimerkkisi kuulostaa sopivalta siihen hommaan :lol: Olen jo antanut sulle anteeksi ne ♣️♠️🖤⬛ -merkit.
▪︎ Kappas kappas.. osuin tässä sattumalta kohdalle. Ollaanpa nyt siellä tikkana sen virvoitusjuoman kanssa kun ei täällä mikään Gene Simmons ole kirjoittelemassa. :o
Yrjö Yrjönsuurikin on pöllitty edesmenneeltä matemaatikko-kasvatustieteilijä Y.Y.lta, jonka jälkeläisten odotan hetkenä minä hyvänsä tulevan vaatimaan mun aliaksen poistoa/vaihtoa.
Ja ei ne mun tähtäysmerkit mitään noin rankkaa kalligrafiaa sentään ole olleet. Ihan minimalistisia vaan ♤♡◇♧ 8)
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1375
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

aivoriihi kirjoitti: To Marras 23, 2023 3:00 pm . . olen aika helkkarin varma, etta Milla on trolli. Ei yksinkertaisinkaan naisihminen pysty tahattomasti heittelemaan sen kaltaisia provoja mihin Milla kykenee :wink: .
▪︎ Millavaan on jonkun tutkimuslaitoksen tuottama A.I. (eli Artificial Intelligence) tai tarkemmin A.U.I. (eli Artificial Un-Intelligence) jolla tutkitaan minfon kommentoijien älykkyyttä, tai "älykkyyttä". 8)
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1375
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Random kirjoitti: To Marras 23, 2023 12:51 pm Ai yrjö Yrjönsuuri on tämä narkkari kun olet antanu nuo mustat pelikorttien maat anteeksi. Ei hoksannu tuhertaessa, että ruutu ja hertta on punaisia,ei mustia.

[tähän kuva narkkk-nääkärin näpeistä]
▪︎ Juu... ei oo meikä. Kadehdittavan pitkät nakit kyllä mut en ottais jos täytyis samalla näkkäriks muuttua ja jopa narkkariksikin vielä. Tai vois olla jopa narkki vaan ei nääkkäri, ei.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Voin olla joidenkin mielestä trolli ja nyt olis ihan hyvä jos niin luullaan mutta ikävä kyllä jotkut täällä tietää että en oo ja nyt se on alkanut olla pelottavaa. En vaan Malta pysyä poissa näköjään ..
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Ehkä sitten lopetan tän jos paunasalo vastaa mun kirjeeseen niin saan siitä jännitystä elämääni sitten.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Millä tälle palstalle saa pysyvät bannit? Ei ainakaan rasistisilla solvauksiilla. Tää häiritsee liikaa mun elämää enkä pysy muuten pois.
Vastaa Viestiin