Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1175
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Knobster »

URSA kirjoitti: La Marras 11, 2023 3:47 pm Mistä tunnistaa romanikuskin?
Yleensä tai ainakin todella usein kasvoista?
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

URSA kirjoitti: La Marras 11, 2023 3:47 pm Mistä tunnistaa romanikuskin?
Bussia työkseen ajava romani tietty. Ja siis vitonen menee Vuoreksen joo. Se pikkumustalainen joka aikoinaan ajoi nelikymppistä näyttää kans ajavan vitosta. Tai ylipäätään Pohjolan liikennettä.
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja dazu »

Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 3:16 pmMistä joku on saanut päähänsä että minä pitäisin vallasta? Päinvastoin tykkään siitä alisteisesta roolista mikä noiden sosiopaattien kanssa on, kun sun pitää tehdä kaikki eikä se riitä. Niin ja seuraavalle noista ronanikuskeista, nyt oon tosiaan nähnyt jo 4 eri Romania viiskymppisen linjalla. Kaks ajaa sitä vakkariin ja vitosella on se kaupungin komein romanikuski.
Mitäs sitten, kun se sosiopaatti kusee teidän yhteiset rahat pelaamiseen, huumeisiin, tai huoriin, tai alkaa pahoinpitelemään sinun lapsia ja heittäytyy sen jälkeen sinun uhriksi ja joku sinulle tuntematon kisuliini tulee puukottamaan sinua fileerausveitsellä vatsaan sen takia, että uskoo, että olet "narsisti" ja, että sosiopaatti on sinun uhri?

Minulla oli kans joskus sellainen naiivi ajatus, että persoonallisuushäiriöisiltä naisilta saa helposti pillua, koska ne on yleensä kevytkenkäisiä. Riittävästi näitä akkoja nähtyäni, olen tullut siihen vaiheeseen, että olen hyvin varuillani, etten tutustu sellaiseen enää millään tasolla.

Noilla Tampereen busseilla en ole muuten ajellut moneen vuoteen, vaikka olenkin tamperelainen. Ostin vuonna 2004 ekan oman auton ja sen jälkeen tullut käytettyä julkisia vain, kun olen käynyt keskustassa baarissa. Baareissakaan en ole enää vuosiin käynyt.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

^ no nehän just pahonpitelee ja käyttää sun rahat, kokemusta on. Mutta siinä asemassa on helpompi olla kuin opetella pitämään omia puoliaan. Ei oo elossa olevia sen ikäisiä lapsia että heitä kukaan pahoinpitelisi ja pojan isä on sitä sorttia että kukaan ei tuu hänelle koskaan mitään pahaa tekemään muutenkaan.

En itsekään vuoteen 2019 käyttänyt julkisia mutta sen jälkeen kun jäi yksin eikä oo tarvinnut lapsia kuskata niin on tullut käytettyä ja muutettuani nykyiseen asuntooni oon suorastaan hurahtanut niillä kulkemiseen. Rankkaan autot ja kuljettajat.
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1175
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 5:07 pm ^ no nehän just pahonpitelee ja käyttää sun rahat, kokemusta on. Mutta siinä asemassa on helpompi olla kuin opetella pitämään omia puoliaan. Ei oo elossa olevia sen ikäisiä lapsia että heitä kukaan pahoinpitelisi ja pojan isä on sitä sorttia että kukaan ei tuu hänelle koskaan mitään pahaa tekemään muutenkaan.

En itsekään vuoteen 2019 käyttänyt julkisia mutta sen jälkeen kun jäi yksin eikä oo tarvinnut lapsia kuskata niin on tullut käytettyä ja muutettuani nykyiseen asuntooni oon suorastaan hurahtanut niillä kulkemiseen. Rankkaan autot ja kuljettajat.
Kova meno :D Saisko tänne vaikka top 10? Itse tykkäsin aikoinaan eniten 10 ja 15 linjoista.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Knobster kirjoitti: La Marras 11, 2023 6:21 pm
Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 5:07 pm ^ no nehän just pahonpitelee ja käyttää sun rahat, kokemusta on. Mutta siinä asemassa on helpompi olla kuin opetella pitämään omia puoliaan. Ei oo elossa olevia sen ikäisiä lapsia että heitä kukaan pahoinpitelisi ja pojan isä on sitä sorttia että kukaan ei tuu hänelle koskaan mitään pahaa tekemään muutenkaan.

En itsekään vuoteen 2019 käyttänyt julkisia mutta sen jälkeen kun jäi yksin eikä oo tarvinnut lapsia kuskata niin on tullut käytettyä ja muutettuani nykyiseen asuntooni oon suorastaan hurahtanut niillä kulkemiseen. Rankkaan autot ja kuljettajat.
Kova meno :D Saisko tänne vaikka top 10? Itse tykkäsin aikoinaan eniten 10 ja 15 linjoista.
Joo saa toki. Viiskymppinen ja nelikymppinen on parhaat linjat mutta viiskymppisen busseista 68 on ykkönen, 78 on muuten yhtä hyvä kun se on periaatteessa identtinen kuuskasille mutta siitä puuttuu penkit parhailta paikoilta. 77, 66 ja 60 on myös hyviä autoja. Nämä on siis niitä bussien runkonumeroita. Olikos muuta. Kuskeja on kymmenkunta ihan huippua ja nää romanit just kärkisijoilla mutta se vitosen romani se on kuuma. Joskus mennyt sen kyytiin ihan huvikseen vaan.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2252
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 3:16 pm Mistä joku on saanut päähänsä että minä pitäisin vallasta? Päinvastoin tykkään siitä alisteisesta roolista mikä noiden sosiopaattien kanssa on, kun sun pitää tehdä kaikki eikä se riitä.
^
Trolli :? ?
Viimeksi muokannut aivoriihi, La Marras 11, 2023 7:01 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2252
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 5:07 pm ^ no nehän just pahonpitelee ja käyttää sun rahat, kokemusta on. Mutta siinä asemassa on helpompi olla kuin opetella pitämään omia puoliaan. Ei oo elossa olevia sen ikäisiä lapsia että heitä kukaan pahoinpitelisi ja pojan isä on sitä sorttia että kukaan ei tuu hänelle koskaan mitään pahaa tekemään muutenkaan.
^
Jos ei trolli, niin pahasti avun tarpeessa :?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1175
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 6:27 pm
Knobster kirjoitti: La Marras 11, 2023 6:21 pm
Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 5:07 pm ^ no nehän just pahonpitelee ja käyttää sun rahat, kokemusta on. Mutta siinä asemassa on helpompi olla kuin opetella pitämään omia puoliaan. Ei oo elossa olevia sen ikäisiä lapsia että heitä kukaan pahoinpitelisi ja pojan isä on sitä sorttia että kukaan ei tuu hänelle koskaan mitään pahaa tekemään muutenkaan.

En itsekään vuoteen 2019 käyttänyt julkisia mutta sen jälkeen kun jäi yksin eikä oo tarvinnut lapsia kuskata niin on tullut käytettyä ja muutettuani nykyiseen asuntooni oon suorastaan hurahtanut niillä kulkemiseen. Rankkaan autot ja kuljettajat.
Kova meno :D Saisko tänne vaikka top 10? Itse tykkäsin aikoinaan eniten 10 ja 15 linjoista.
Joo saa toki. Viiskymppinen ja nelikymppinen on parhaat linjat mutta viiskymppisen busseista 68 on ykkönen, 78 on muuten yhtä hyvä kun se on periaatteessa identtinen kuuskasille mutta siitä puuttuu penkit parhailta paikoilta. 77, 66 ja 60 on myös hyviä autoja. Nämä on siis niitä bussien runkonumeroita. Olikos muuta. Kuskeja on kymmenkunta ihan huippua ja nää romanit just kärkisijoilla mutta se vitosen romani se on kuuma. Joskus mennyt sen kyytiin ihan huvikseen vaan.
Minne kohille listaa rankkaisit kympin ja viisitoistasen? Entinen kymppi ja sittenmmin joku (ehkä nelonen?) Iidesrannasta Tahmelaan oli muuten suosikkini :)

Ehkä nämä ovat mennyttä maailmaa kaikki.

Puhun linjanumeroista.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

^ asuin ennen järvensivulla niin 15 oli mun eniten käyttämä kun se kulki sieltä mutta nelosella tuli myös mentyä. Ne oli hyviä linjoja mutta nykyään toi 15 kun lukee höytämöstä pitkäänniemeen niin se on puuduttava linja. Tulee siis tosi paljon käytettä sitä koska asun multisillassa ja käyn koulua santalahdessa. Sillöiin harvoin jos koulussa käyn
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Kymppilinjaa en käytä kyllä juuri yhtään. Muistan vaan kun viime kesänä oksensin sinne. Oli kuuma päivä ja olin ollut pitkän päivän töissä ja en ollut juonut kuin kahvia ja tuli huono olo niin sitten menin ostamaan pullon vissyä jja hyppäsin bussiin mikä sattu oleen kymppi ja ne kaikki tuli ylös. Kuskiparka joutu varmaan siivoon ne mut onneks oli vaan vissyä.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2252
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 7:09 pm Kymppilinjaa en käytä kyllä juuri yhtään. Muistan vaan kun viime kesänä oksensin sinne. Oli kuuma päivä ja olin ollut pitkän päivän töissä ja en ollut juonut kuin kahvia ja tuli huono olo niin sitten menin ostamaan pullon vissyä jja hyppäsin bussiin mikä sattu oleen kymppi ja ne kaikki tuli ylös. Kuskiparka joutu varmaan siivoon ne mut onneks oli vaan vissyä.
Oli varmaan manne (anteeksi, romanikuski), koska ei ilmeisesti sen enempaa hermostunut kun joutui siivouspuuhiin kesken hektisen tyorupeamansa?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1175
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 7:09 pm Kymppilinjaa en käytä kyllä juuri yhtään. Muistan vaan kun viime kesänä oksensin sinne. Oli kuuma päivä ja olin ollut pitkän päivän töissä ja en ollut juonut kuin kahvia ja tuli huono olo niin sitten menin ostamaan pullon vissyä jja hyppäsin bussiin mikä sattu oleen kymppi ja ne kaikki tuli ylös. Kuskiparka joutu varmaan siivoon ne mut onneks oli vaan vissyä.
Ok :D

Ne vaihteli niitä numeroita ja kymppi oli joskus viistoistanen ja silleen :D nelonen käväs siinä jotain sekoleimassa ja on kai vieläkin ja ja juuh :D
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Joo nelosta ei enää olekaan. Kun aloin oikein miettimään että eihän sitä oo niin tarkostin asian eikä ole.
sikapäivät2020
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: To Loka 08, 2020 12:02 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

Taitaa olla Milla kuulut vanhan sananparsen:älä mene Tampereen bussiin siellä kuski sinun nussii :oops:
Vastaa Viestiin