Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5393
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Hank Voight kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 3:59 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 3:01 pm ^ Ai nyt olen mielestäsi myös bumi ja DonMC? Huhhuh, kylläpäs minulla kiirettä pitää. :lol:
Ai sinutkin on todettu usealla nikillä operoivaksi? No älä välitä, olin mäkin possun mielestä ainakin putsari. Ja varmaan useampi muukin :)

Jumalauta, ketjulla vajaa vuorokausi ikää ja jo liki 30 viestiä. Tää ketju todellakin tuli tarpeeseen!
Äläs ala keulimaan sillä minäkin nimittäin olin sikiksen mielestä putsari. En muista että olisin vielä nähnyt varmistusta asiasta blöröltä!
Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1057
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja bumi »

Kaikki varmaan oli erään possun mielestä putsareita ja tuo blörö se kovasti aina on kuvitellut että minä olisin Don MC. :lol:

Ei taida juuri kuin foliohatuilla olla taipumusta useampaan nimimerkkiin.
Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1057
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja bumi »

Mahtaa olla melko harhaiset setit blöröllä selvitystyössä. :lol:

Charlie-DAY-3676464031.jpg
Charlie-DAY-3676464031.jpg (117.08 KiB) Katsottu 461 kertaa
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1215
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Aivan mahtavaa ❤️ nämä lässyttää täällä itsensä suohon. Jutun taso on alempana kuin ala-asteella.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5393
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 4:53 pm Aivan mahtavaa ❤️ nämä lässyttää täällä itsensä suohon. Jutun taso on alempana kuin ala-asteella.
No luuletko että sinusta harhoinesi saa mitään kovinkaan intellektuellia keskustelua? :lol: :lol: :lol:

Voitaisiin ehkä kyllä keskustella mikä olisi oikea psyykkinen diagnoosi sinun tapauksessasi. :mrgreen:
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1215
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Taso ei nouse vaikka yritys on tapissa. Säälittävää. Harhoista jauhaminen on idiootin tunnustus. Tässä saattaa olla jopa imbesilli kyseessä, sen verran mautonta juttua tulee päivästä toiseen. Kätevää kyllä, että nolaatte itsenne, eikä tarvitse edes sormea nostaa.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
bass_ackwards
Remington Steele
Viestit: 216
Liittynyt: Pe Elo 26, 2022 12:46 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja bass_ackwards »

Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 05, 2024 3:35 pm Väitinkö minä niin, vituiksmän, stendari, bass_acwards?
:mrgreen:

Olet huvittava, siis ihan tahattomasti tietenkin. Olet harvoja tapauksia jotka ovat samaan aikaan noin täynnä itseään ja myös sitä itseään.

Tyhmempää tapausta saa hakemalla hakea. venäjältä ehkä löytyisi. Tosin siellähän sinäkin olet, erikoismeriporsaan pikkulusikkana.
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1215
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Onko tuossa kaikki ja paras mihin pystyt? Noloa.
Sama tyyppi on jaksanut nähdä vaivaa kohta vuoden. Alla olevat yksityisviestit liittyvät valtamedian julkaisemiin huonoihin uutisiin koskien Ukrainan tilannetta, joiden esiin tuominen ei miellytä. Taitaa vituttaa huolellisesti.

Stendari.

Myötähäpeän määrä on melkoinen.
Stendari kirjoitti: Pe Syys 22, 2023 10:51 pm Junttihan mä olen ,mutta mulla on oma vessanpönttö :D :D :mrgreen:
Liitteet
Screenshot_20240106_070323.jpg
Screenshot_20240106_070323.jpg (398.99 KiB) Katsottu 330 kertaa
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5393
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

^ Mitähän sinä taas koitat selittää. :D Kai minä nyt omalla nimimerkilläni voisin lähettää sinulle yksityisviestin jos haluaisin enkä jonain Stendarina.
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1215
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Helvetin huono yritys.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5393
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: La Tammi 06, 2024 12:23 pm Helvetin huono yritys.
Noh, harhoissa on varmaan kiva elää. Ei minulla ole edelleenkään mitään tarvetta täällä kirjoitella monella eri nimimerkeillä samaan aikaan. Jos nyt katsoo vaikka Ukraina-ketjua niin mitä ihmeen tarvetta siellä olisi monella nimimerkillä kirjoittaa samaan aikaan kun ei siellä muutenkaan näy kuin harvoja yksittäisiä ryssäpropagandaa kirjoittelevia.
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1215
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Mee lepäämään ja ota nimimerkkisi mukaan. Sä olet palstan väsynein tyyppi harhalässytyksineen. Kaikki tietää mitä teet. Lopeta. Nolaat itsesi vain pahemmin.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1057
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja bumi »

^ Onko tuo tyypillistä foliohatuille että kirjoitellaan itsestä kolmannessa persoonassa? Hyvin usein blörö sitä tekee ja on nähty vastaavissakin tapauksissa. :lol:
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1215
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Sulla on allekirjoitus kohdillaan. Teidän yritys haukkas paskaa.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5393
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: La Tammi 06, 2024 1:55 pm Mee lepäämään ja ota nimimerkkisi mukaan. Sä olet palstan väsynein tyyppi harhalässytyksineen. Kaikki tietää mitä teet. Lopeta. Nolaat itsesi vain pahemmin.
Kumma kun kukaan muu kuin sinä ja sikis ei ole väittänyt minun täällä kirjoittavan useammalla nimimerkillä. Mistäköhän johtuu. :lol:

Kuva
Vastaa Viestiin