Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

skoune
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ti Heinä 18, 2023 12:09 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja skoune »

vanhavakanssi kirjoitti: Ke Huhti 10, 2024 9:44 am
Ulrica kirjoitti: Ke Huhti 10, 2024 7:31 am ^
Ylläpidon tulisi siivota koko ketju s 300 lukien. Sääntöjen vastaista chaittailua, ketjuun kuulumatonta viestintää, sääntöjen vastaisia lainauksia. Nykyisellään ketjua ei voi käyttää. Ylläpito on jo aiemmin uhannut Talvea bannilla ketjussa, jos ei pysy asiassa. Toivoisin ketjun siivousta tai Talvi24 kaikkien viestien siirtoa johdonkin omaan ketjuunsa, kuten tapaus TYC kohdalla.

Kaikkia nimimerkkejä tulisi kohdella samalla tavalla. Hyvin erikoista, että kyseisessä ketjussa ei säännöistä piitata, eikä niistä saa mitään sanktiota.

----------


Tämä TYC on hyvä esimerkki siitä miten toimittiin. En myöskään ymmärrä miksi nyt ei toimita näin.
Mulla on jonkinlainen "aanaus", että TYCillä ja missillä olis jokin yhteys :mrgreen:
loaded
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: To Syys 30, 2021 12:21 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja loaded »

skoune kirjoitti: Ke Huhti 10, 2024 12:16 pm Mulla on jonkinlainen "aanaus", että TYCillä ja missillä olis jokin yhteys :mrgreen:
Luen usein minfoa kirjautumatta. Silloin estämäni MissHolmesin jutut joskus hyppää silmille, vaikka useimmiten onnistun välttämään.

Sekä TYC että Miss aiheuttaa minussa puistatusta, heissä on jotain sellaista (jätettäköön sanomatta), jota en voi kestää. Mutta en oo koskaan ajatellut, että olis sama henkilö. Mutta nyt kun sanoit, onhan MissHolmesin suhtautumisessa Tikkaseen jotain henkilökohtaista. Oon ajatellut, että projisois vain vihaansa jotain toista psykiatria kohtaan.
Doris Watson
Poliisikoira Rex
Viestit: 275
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2022 12:43 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Doris Watson »

Trollasin ensimmäistä kertaa internetissä ja ottihan talvi syötin. Nyt tuli huono omatunto, ei pitäisi trollailla, ei edes sitä yhtä kertaa.
Minä ainakin sain hyvät naurut tuosta trollauksesta. Mutta vink vink ei tainnut täysin mennä perille kohteella.
loaded
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: To Syys 30, 2021 12:21 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja loaded »

Kävin nyt lukemassa noita Talvi24:n kirjoituksia. Ilmeisesti trollaa tahallaan ketjun lukukelvottomaksi.

Ketjua siivottu poistamalla muutama viesti ja lyhentämällä muutamia viestejä, joissa lähdetään tahallisesti sivuraiteelle ja kerrotaan mm. omia kokemuksia tai pitkiä selostuksia lääketieteellistä termeistä.
-NILS-
1lpo
Neuvoja-Jack
Viestit: 586
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

1lpo kirjoitti: Ke Huhti 10, 2024 1:01 pm Edit. Trollasin ensimmäistä kertaa internetissä ja ottihan talvi syötin. Nyt tuli huono omatunto, ei pitäisi trollailla, ei edes sitä yhtä kertaa.
Minä ainakin sain hyvät naurut tuosta trollauksesta. Mutta vink vink ei tainnut täysin mennä perille kohteella.
Huomasin kyllä. Enkä aijo enää yrittää sanomaa perille. Mikäli hän on yksinäinen eläkeläinen niin tuo huono omatunto ei ollut vitsi. En viitsi kiusata ihmistä vaikka kuinka hermon päälle tuo spämmäys käykin.

Suosittelisin uutta ketjua sitten kun tuomio tulee. Sinne sitten yritys asiallisempaan kirjoitteluun ja moderointiin.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Ulrica

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

loaded kirjoitti: Ke Huhti 10, 2024 1:00 pm
skoune kirjoitti: Ke Huhti 10, 2024 12:16 pm Mulla on jonkinlainen "aanaus", että TYCillä ja missillä olis jokin yhteys :mrgreen:
Luen usein minfoa kirjautumatta. Silloin estämäni MissHolmesin jutut joskus hyppää silmille, vaikka useimmiten onnistun välttämään.

Sekä TYC että Miss aiheuttaa minussa puistatusta, heissä on jotain sellaista (jätettäköön sanomatta), jota en voi kestää. Mutta en oo koskaan ajatellut, että olis sama henkilö. Mutta nyt kun sanoit, onhan MissHolmesin suhtautumisessa Tikkaseen jotain henkilökohtaista. Oon ajatellut, että projisois vain vihaansa jotain toista psykiatria kohtaan.
Mä olen ajatellut TYC-kirjoittajan olevan äidinkieleltään ruotsinkielinen. Tai vaihroehtoisesti kirjoittaneen palstalle kirjoittamansa tekstin ensin ruotsiksi ja käyttänyt kääntäjää (google) sen jälkeen suomeksi ja julkaissut sitten tekstinsä palstalla suomeksi. Kieliasu on yhtä huonoa, kuin tekoälykääntäjä tekee. Retzinat sun muut yksittäiset sanavirheet kielivät kääntökoneesta. Tulkitsen, että tämän vuoksi niitä korjaillut jälkikäteen.

Puhuu opiskeluajoista yliopistossa. Olen saanut palstalla kirjoitetun perusteella kuvan, että Tn kävi ruotsinkielellä lääkistä. Joku kirjoitti palstaan, että lääkikseen ruotsinkieliseen kiintiöön helpompi päästä ja suorittaa opinnot. Tästä mun mielikuva syntynyt, eikä perustu faktaan tämä ruotsinkielinen lääkis.
Deta
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ke Loka 04, 2017 9:50 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Deta »

Olen lukenut koko Tikkasketjun läpi, mutta en saa nyt käsitystä mikä tuo TYC homma on? Vai loikinko sitten jossain välissä sivuja yli, vai unohdinko.
Ja oliko ketjussa joku Tikkaseksi epäilty (muu luin talvi24 näin rivien välistä?)

En ole ihan varma uskonko hänen olevan lääkäri ensinkään, koska ei tunne aihealueita joista paasaa, esim näitä tautiluokituksia, joissa on aina ollut muitakin kuin sairauksia ja kyllä adhd tutkimuksia tekevä lastenneurologi tietää, ettei se ole sairaus. Eikä hän tätä selvästi tiennyt, kun ihmetteli miksi siellä on pershäiriöitä, jos ne ei ole sairauksia (ennen kuin tämän asian avasin). Ja muutenkin sekoittaa termejä ja selvittää googlella asioita, joiden pitäisi olla ihan selviä.

Lisäksi on vähän ylimielistä pyytää "palstan psykiatreilta" vastauksia, ikäänkuin muut jotka tietää, eivät saisi vastata.

Noh, kukin tyylillään. Menee itselläkin ot:ksi välillä, olen vähän keltanokka foorumille kirjoittelussa, vaikka vuosia täällä jo ollut.
vanhavakanssi
Frank Drebin
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

Laita TYC hakukenttään, niin saat viestit näkyviin.
vanhavakanssi
Frank Drebin
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

Sinäkin olet siis sitä mieltä, että ei ole lääkäri! Ketjun psykiatriassa työskentelevät ovat myös nostaneet asian esille.
Deta
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ke Loka 04, 2017 9:50 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Deta »

vanhavakanssi kirjoitti: Ke Huhti 10, 2024 9:57 pm Sinäkin olet siis sitä mieltä, että ei ole lääkäri! Ketjun psykiatriassa työskentelevät ovat myös nostaneet asian esille.
Missä nostettu esille? En selvästi sitäkään ole huomannut...

En nyt löytänyt TYC haulla kuin tämän ketjun viestit. Onko se jostain lyhenne, vai onko ne viestit poistunut?
vanhavakanssi
Frank Drebin
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

TYC on nikki nimi joka kertoi seurustelleensa aikoinaan Tn kanssa.
vanhavakanssi
Frank Drebin
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

Deta kirjoitti: Ke Huhti 10, 2024 10:01 pm
vanhavakanssi kirjoitti: Ke Huhti 10, 2024 9:57 pm Sinäkin olet siis sitä mieltä, että ei ole lääkäri! Ketjun psykiatriassa työskentelevät ovat myös nostaneet asian esille.
Missä nostettu esille? En selvästi sitäkään ole huomannut...

En nyt löytänyt TYC haulla kuin tämän ketjun viestit. Onko se jostain lyhenne, vai onko ne viestit poistunut?

Oliko nyt QWERTY vai mikä olikaan, niin nosti asin esille en jokin aikaa sitten. Muistisairautta on myös epäilty. Jossain vaiheessa, että olisi Tn itse.
Viimeksi muokannut vanhavakanssi, Ke Huhti 10, 2024 10:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vanhavakanssi
Frank Drebin
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

TYC onkin Lautamiehissä omana ketjunaan.
Deta
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ke Loka 04, 2017 9:50 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Deta »

vanhavakanssi kirjoitti: Ke Huhti 10, 2024 10:07 pm
Deta kirjoitti: Ke Huhti 10, 2024 10:01 pm
vanhavakanssi kirjoitti: Ke Huhti 10, 2024 9:57 pm Sinäkin olet siis sitä mieltä, että ei ole lääkäri! Ketjun psykiatriassa työskentelevät ovat myös nostaneet asian esille.
Missä nostettu esille? En selvästi sitäkään ole huomannut...

En nyt löytänyt TYC haulla kuin tämän ketjun viestit. Onko se jostain lyhenne, vai onko ne viestit poistunut?

Oliko nyt OWERTY vai mikä olikaan, niin nosti asin esille en jokin aikaa sitten. Muistisairautta on myös epäilty. Jossain vaiheessa, että olisi Tn itse.
Ah noniin kyllä, sen bongasinkin. Hyvin esittää psykiatriasta tietämätöntä, jos olisi T.

En löytänyt haulla mitään TYCistä, mutta eipä tämän lie nyt väliä.
skoune
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ti Heinä 18, 2023 12:09 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja skoune »

Deta kirjoitti: Ke Huhti 10, 2024 9:54 pm Olen lukenut koko Tikkasketjun läpi, mutta en saa nyt käsitystä mikä tuo TYC homma on? Vai loikinko sitten jossain välissä sivuja yli, vai unohdinko.
Ja oliko ketjussa joku Tikkaseksi epäilty (muu luin talvi24 näin rivien välistä?)
...
No se oli kai trollausta, että RT olisi minfoon satamäärin viestejä kirjoitellut...
Ja ketjujen alussa tämä TYC kyllä kirjoitteli "tunnustuksiaan" RTn nuoruuden ajoilta..Ja nyt kai ne viestit on siis eri paikassa kuin tällä varsinaisella keskustelupalstalla.
Vastaa Viestiin