Ryssätrollit palstalla

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1657
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: La Huhti 20, 2024 11:34 am
Mitä vittua nyt taas? Olet syytellyt useampia eikä ole todisteita näkynyt.
Eikä tule näkymäänkään. On puhdasta ajan haaskaamista edes yrittää. Mä näin eilenkin oikein vaivaa kun vaadittiin. Ja kun nyt aamukahvia ryystäessä avasin Minfon, niin oli ilmoituksissa puolen tusinaa hälytystä kun turhaahan vaivannäkö oli ollut.

Sopii varmaan sullekin, että passataan aihe? Voit taas tehdä ilmoituksen jauhotuksesta ja oikeassa olemisesta :)
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1657
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

nipsunapsu kirjoitti: La Huhti 20, 2024 5:14 am

Minulle jäi sellainen vaikutelma, etten sinäkään tiedä mikä Ronaldin määritelmä on sen enempää kuin itse Ronald tietää mikä sinun määritelmäsi on.
Mä: Venäjämyönteiset foliohatut, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa.

Ronald: Trollit jotka vain trollaavat trollaamisen ilosta.

Ronald sisäistää hyvin meidän määritelmien eron, on pariinkin otteeseen yrittänyt mulle sanoa, että kyllä säkin trolli olet.

Ja nyt saa tämä jauhaminen riittää.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1184
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: La Huhti 20, 2024 12:32 pm
Even Steven kirjoitti: La Huhti 20, 2024 11:34 am
Mitä vittua nyt taas? Olet syytellyt useampia eikä ole todisteita näkynyt.
Eikä tule näkymäänkään. On puhdasta ajan haaskaamista edes yrittää. Mä näin eilenkin oikein vaivaa kun vaadittiin. Ja kun nyt aamukahvia ryystäessä avasin Minfon, niin oli ilmoituksissa puolen tusinaa hälytystä kun turhaahan vaivannäkö oli ollut.

Sopii varmaan sullekin, että passataan aihe? Voit taas tehdä ilmoituksen jauhotuksesta ja oikeassa olemisesta :)
En tässä asiassa väärässä ollut ja olis kiva jos lopettaisitte jatkuvan valehtelemisen.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 5:52 pm kollektiiviin
..
^tämän nimi on ilmeisesti tämä alla oleva;
Hank Voight kirjoitti: To Huhti 18, 2024 7:38 pm Team Kyrpäjyrän
..
Ok.

Tämän lyhyehkön keskustelun aikana tässä ketjussa on kumminkin tullut myös nämä esille;
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:05 pm marginaalijengin
..
Hank Voight kirjoitti: To Maalis 28, 2024 9:06 pm prosenttijengi
..
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:05 pm Kummeli-hahmoina.
..
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:09 pm spedejengin
..
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 8:17 pm
Hank Voight kirjoitti: To Maalis 28, 2024 9:06 pm foliopopulaatio
..
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 8:17 pm folioita Minfossa
..
Hank Voight kirjoitti: La Huhti 20, 2024 12:37 pm Venäjämyönteiset foliohatut
..
Hank Voight kirjoitti: La Huhti 20, 2024 12:37 pm trolli olet.
..
Tässähän täytyy olla jonkinasteinen tilastotieteilijä, sellainen oman elämänsä yliaktuaari, jotta nuo saa sihdattua oikeisiin lokeroihin kuka niistä viidestä kirjoittajasta on mikäkin, tai millä tavalla nämä eroavat toisistaan - ilmeisesti niillä kumminkin eroja on kerta joistain lokeroista on maininta.

Koskaan ei tiedä kenestä on puhe, kuka kuuluu mihinkin, eikä mitä on miehiään. Tämä kyllä myötäilee heijastellen nykypäivän eksistentiaalista kriisiä, josta moni kärsii.

Tuo nyt sitten jää ikuiseksi mysteeriksi näköjään, mistä ihmeestä nimi "team kyrpäjyrä" tulee? Mihin nimityksen laatija samaistaa kyrvän ja jyrän tässä käyttöyhteydessä.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1657
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Kyrpäjyrä on nimitys jota nuorempana käytettiin kaveripiirissä, eräänlainen inside joke. Jos kyrpäjyrälle etsii synonyymia, niin ehkä nuija tai spede on lähimpiä.

Mutta kuten jo mainitsin, niin se siitä. Mulla ei yksinkertaisesti riitä niin paljon tarmoa tällaiseen jauhamiseen kuin sulla, vaikka nopea kirjoittaja olenkin.

Eli sovitaan suosiolla, että mä kirjoitin sekavasti, niin ettet voi ymmärtää *littipeukku*.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: La Huhti 20, 2024 2:31 pm Kyrpäjyrä on nimitys jota nuorempana käytettiin kaveripiirissä, eräänlainen inside joke. Jos kyrpäjyrälle etsii synonyymia, niin ehkä nuija tai spede on lähimpiä.
..
Urbaani sanakirja antoi tälläisen tuloksen. Itse olisin tietämättäni veikannut jotain CS-pelijurmujen juttuihin liittyvää..
Kyrpäjyrä Urbaani Sanakirja.png
Kyrpäjyrä Urbaani Sanakirja.png (25.42 KiB) Katsottu 187 kertaa
https://urbaanisanakirja.com/word/kyrpajyra/

Hyvä että tämäkin selvisi, näin ne asiat selviää puhumalla.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1657
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Kappas, en tiennytkään että kyrpäjyrä löytyy urbaanista sanakirjasta. Mä ihan luulin, että me poikien kanssa keksittiin se kasarilla. Mut eipä ollut silloin Urban Dictionarya josta olisi voinut tarkistaa.

Mutta kyllä me sitä sitten oikein käytettiin. Onhan normaalissa puhekielessä ivallisina termeinä mm. kyrpä ja mulkku, eli kyrpäjyrä on siinä tapauksessa vähän isompi mulkku.

Tuosta olen kyllä vahvasti eri mieltä, että asiat selviää puhumalla, täällä Minfossa siis. Sillä vaikka kovasti olen yrittänyt, niin lienee tämä kyrpäjyrä ainoa jonka selittämisessä olen onnistunut. Ei toki väheksyttävä saavutus sekään.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: La Huhti 20, 2024 3:23 pm Kappas, en tiennytkään että kyrpäjyrä löytyy urbaanista sanakirjasta. Mä ihan luulin, että me poikien kanssa keksittiin se kasarilla. Mut eipä ollut silloin Urban Dictionarya josta olisi voinut tarkistaa.
..
Juutuupissa on kans tollanen..

Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1657
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

nipsunapsu kirjoitti: La Huhti 20, 2024 3:29 pm
Juutuupissa on kans tollanen..

Vautsi! Hieno löytö.

Tässä on toki nyt sellainen huono puoli, että joudun ilmoittamaan parille vanhalle kaverille, että ei me ehkä kyrpäjyrää itse keksittykään.

Mites mahtaa olla "tissiposken" kanssa? Sitäkin käytettiin junnuna kasarilla. Tissiposki, eli tuttavallisemmin tissari. Heppu joka on niin mammanpoika, että kasvaa nänni poskeen.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: La Huhti 20, 2024 3:32 pm
nipsunapsu kirjoitti: La Huhti 20, 2024 3:29 pm
Juutuupissa on kans tollanen..

https://www.youtube.com/watch?v=Zvlwn0JNiA4
Vautsi! Hieno löytö.

Tässä on toki nyt sellainen huono puoli, että joudun ilmoittamaan parille vanhalle kaverille, että ei me ehkä kyrpäjyrää itse keksittykään.
..
No ei kai nyt sentään kerta jo kasikyt-luvulla olette sen keksineet - mitä nyt ainakaan noihin urbaanin sanakirjan sisälmyksiin tulee, jotka on tullut sinne vasta 2008 (aikaisin) ja tuo juutuupi pätkä joskus 2011.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1657
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Erkkiä pitänee taas kerran muistuttaa siitä, että ainakaan mun silmissä kukaan ei ole trolli mielipiteidensä perusteella. Trolliksi muuttuu kun ne mielipiteet esittää kuten sä. Eli ylimielisesti, vittuillen ja muiden mielipiteet dissaten.

Esimerkkinä taas kerran nimimerkki acp. Näkemykset on hurjempia kuin sulla koskaan, mut toisin kuin sinä, acp esittää mielipiteensä fiksusti. Se kyky sulta puuttuu kokonaan.

Ei rokotteisiin kriittisesti suhtautuminenkaan tee trollia. Siinäpä jättää ottamatta jos siltä tuntuu. Mutta trolliksi muuttuu siinä vaiheessa kun alkaa vittuilemaan muille rokotuksista.

Kun on tuollainen sun kaltainen jatkuvasti riitaa haastava, itseään itse keksimälleen jalustalle alituiseen nostava, mielipiteiden vaihtoon täysin kykenemätön mulkku, niin silloin sitä on väkisinkin trolli. Eikä siksi, että mitä mieltä mistäkin on.

Ei mulla muuta. Muut jatkakoon sun kanssa painimista. Mä lisään sut hyvillä mielin kurkon ja umpihullun Modestyn kaveriksi niiden nimien listalle joihin en enää reagoi.

Otit siis lopullisen voiton. Onnea :)
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1657
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Suosittelen muuten muillekin laittamaan kurkon ja Erkin ignoreen. Ja yrittäkää pysyä tiukkana. Kyllä se onnistuu, mäkin olen onnistunut jo hyvän tovin olla edes vilkaisematta kurkon ulospuhalluksia.

Se vaan että jos tuon tekisitte, niin se tulee vielä palkitsemaan kaikkia. Paitti Bronsonia.
Viimeksi muokannut Hank Voight, La Huhti 20, 2024 8:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1184
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: La Huhti 20, 2024 7:52 pm Erkkiä pitänee taas kerran muistuttaa siitä, että ainakaan mun silmissä kukaan ei ole trolli mielipiteidensä perusteella. Trolliksi muuttuu kun ne mielipiteet esittää kuten sä. Eli ylimielisesti, vittuillen ja muiden mielipiteet dissaten.

Esimerkkinä taas kerran nimimerkki acp. Näkemykset on hurjempia kuin sulla koskaan, mut toisin kuin sinä, acp esittää mielipiteensä fiksusti. Se kyky sulta puuttuu kokonaan.

Ei rokotteisiin kriittisesti suhtautuminenkaan tee trollia. Siinäpä jättää ottamatta jos siltä tuntuu. Mutta trolliksi muuttuu siinä vaiheessa kun alkaa vittuilemaan muille rokotuksista.

Kun on tuollainen sun kaltainen jatkuvasti riitaa haastava, itseään itse keksimälleen jalustalle alituiseen nostava, mielipiteiden vaihtoon täysin kykenemätön mulkku, niin silloin sitä on väkisinkin trolli. Eikä siksi, että mitä mieltä mistäkin on.
Minä olen saanut tarpeekseni teistä idiooteista joten on turha odottaa yhtäkään ystävällistä sanaa enää koskaan. Hyvin on muistissa kuinka samat pässit olivat tunkemassa leireihin jos ei piikkejä ota, jotka nyt ovat pari vuotta huutaneet ryssätrollia sekä persepanojuttujaan. Vitun puuduttavaa. Sitä saa mitä tilaa. Te tässä olette itsenne ylemmäksi sinne jonnekin nostaneet vaikka aivot ei toimi sen verran että tajuaisitte mistään mitään. Monikossa.

Ylläpito, ylläpito..
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1184
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: La Huhti 20, 2024 7:59 pm Suosittelen muuten muillekin laittamaan kurkon ja Erkin ignoreen. Ja yrittäkää pysyä tiukkana. Kyllä se onnistuu, mäkin olen onnistunut jo hyvän tovin olla edes vilkaisematta kurkon ulospuhalluksia.

Se vaan että jos tuon tekisitte, niin se tulee vielä palkitsemaan kaikkia. Paitti Bronsonia.
Juu, itse pistän sinut ja Onyxin + sen 5 nimimerkkiä. Apua, ylläpito!
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
1lpo
Neuvoja-Jack
Viestit: 586
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Even Steven kirjoitti: La Huhti 20, 2024 8:01 pm
Hank Voight kirjoitti: La Huhti 20, 2024 7:52 pm Erkkiä pitänee taas kerran muistuttaa siitä, että ainakaan mun silmissä kukaan ei ole trolli mielipiteidensä perusteella. Trolliksi muuttuu kun ne mielipiteet esittää kuten sä. Eli ylimielisesti, vittuillen ja muiden mielipiteet dissaten.

Esimerkkinä taas kerran nimimerkki acp. Näkemykset on hurjempia kuin sulla koskaan, mut toisin kuin sinä, acp esittää mielipiteensä fiksusti. Se kyky sulta puuttuu kokonaan.

Ei rokotteisiin kriittisesti suhtautuminenkaan tee trollia. Siinäpä jättää ottamatta jos siltä tuntuu. Mutta trolliksi muuttuu siinä vaiheessa kun alkaa vittuilemaan muille rokotuksista.

Kun on tuollainen sun kaltainen jatkuvasti riitaa haastava, itseään itse keksimälleen jalustalle alituiseen nostava, mielipiteiden vaihtoon täysin kykenemätön mulkku, niin silloin sitä on väkisinkin trolli. Eikä siksi, että mitä mieltä mistäkin on.
Minä olen saanut tarpeekseni teistä idiooteista joten on turha odottaa yhtäkään ystävällistä sanaa enää koskaan. Hyvin on muistissa kuinka samat pässit olivat tunkemassa leireihin jos ei piikkejä ota, jotka nyt ovat pari vuotta huutaneet ryssätrollia sekä persepanojuttujaan. Vitun puuduttavaa. Sitä saa mitä tilaa. Te tässä olette itsenne ylemmäksi sinne jonnekin nostaneet vaikka aivot ei toimi sen verran että tajuaisitte mistään mitään. Monikossa.

Ylläpito, ylläpito..
Sitä saa mitä tilaa. Eli erkki on ottanut niin pahasti itseensä jonkun sanomisista että ei ystävällistä tekstiä enää heille.

Ihan mielenkiinnosta, kun hankille vastasit, niin onko hän tehnyt jotain itkemistäsi asioista poislukien kutsunut ryssätrolliksi? Puhut heistä isona joukkona ja kuten nipsulta opimme niin silloinhan tarkoitat hankkia, osana tätä joukkoa,kun hänen viestiään lainasit.

Sinä loukkaannut ja valitat ryssätrolliksi nimittelystä vaikka itse nimittelet ihmisiä vammaiseksi. Persepanoistakin hieman omituista nyyhkyttää kun mietit omaa ulosantiasi. Moni teinikin keskustelee kypsemmin kuin sinä. Muistanko väärin vai oletko vammasen hokemisen ohessa homotellutkin täällä porukkaa?

Noh, aikuisten maailmassa kukaan ei ota tosissaan kaveria joka nimittelee muita vammaiseksi, se kertoo erittäin ilkeästä, sairaasta ja epäempaattisesta ihmisestä. Kai myös ymmärrät että aikuisten maaiilmassa vammaisten haukkujat eivät määrittele kuka on järkevä ja kuka ei?

Suurinosa vammaisista on sinua hyvä sydämisempiä ja järkevämpiä tunneälyltään. Terveisin vammaisten parissa vapaaehtoistyötä tehnyt.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Vastaa Viestiin