Ryssätrollit palstalla

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Suontakanen
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: La Elo 15, 2020 3:47 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Suontakanen »

Se on katos vuoron vaihto kun everi huilaa niin jonkun on paiskittava ylitöitä....sinänsä erikoista kun joku joutuu huilillle niin toinen aktivoituu :mrgreen:
Taktik sano ryssä kun Hersonista lähti
Lemminkäinen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Suontakanen kirjoitti: La Huhti 27, 2024 8:49 pm Se on katos vuoron vaihto kun everi huilaa niin jonkun on paiskittava ylitöitä....sinänsä erikoista kun joku joutuu huilillle niin toinen aktivoituu :mrgreen:
Even Steven bannille ja CharlesBronson läpsystä vaihto.

Täytyy ihmetellä jotain Bronsoniakin. Tyypin päivät täyttyvät neuvostoihanuuden puolustelemisessa murha.infossa. :shock:
CharlesBronson kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 5:30 pm Olen venäjän trollitehtaan palkkalistalla.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3147
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Lemminkäinen kirjoitti: La Huhti 27, 2024 8:54 pm Täytyy ihmetellä jotain Bronsoniakin. Tyypin päivät täyttyvät neuvostoihanuuden puolustelemisessa murha.infossa. :shock:
Siitä mulle maksetaan.
it's my car !
Lemminkäinen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

CharlesBronson kirjoitti: La Huhti 27, 2024 9:19 pm
Lemminkäinen kirjoitti: La Huhti 27, 2024 8:54 pm Täytyy ihmetellä jotain Bronsoniakin. Tyypin päivät täyttyvät neuvostoihanuuden puolustelemisessa murha.infossa. :shock:
Siitä mulle maksetaan.
Mielenkiintoinen paikka tehdä propagandatyötä ja toisaalta ei. Maaperä voi olla kovinkin otollinen. Oletko jo monta saanut käännytettyä?
CharlesBronson kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 5:30 pm Olen venäjän trollitehtaan palkkalistalla.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3147
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Lemminkäinen kirjoitti: La Huhti 27, 2024 9:27 pm
CharlesBronson kirjoitti: La Huhti 27, 2024 9:19 pm
Lemminkäinen kirjoitti: La Huhti 27, 2024 8:54 pm Täytyy ihmetellä jotain Bronsoniakin. Tyypin päivät täyttyvät neuvostoihanuuden puolustelemisessa murha.infossa. :shock:
Siitä mulle maksetaan.
Oletko jo monta saanut käännytettyä?
Tilinauhan mukaan 68.
it's my car !
Lemminkäinen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

CharlesBronson kirjoitti: La Huhti 27, 2024 9:36 pm
Lemminkäinen kirjoitti: La Huhti 27, 2024 9:27 pm
CharlesBronson kirjoitti: La Huhti 27, 2024 9:19 pm
Siitä mulle maksetaan.
Oletko jo monta saanut käännytettyä?
Tilinauhan mukaan 68.
Nyt taidat liiotella, että täyttäisit normisi.Hyvin tyypillistä neuvostotoimintaa.
CharlesBronson kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 5:30 pm Olen venäjän trollitehtaan palkkalistalla.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3147
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Lemminkäinen kirjoitti: La Huhti 27, 2024 10:03 pm
CharlesBronson kirjoitti: La Huhti 27, 2024 9:36 pm
Lemminkäinen kirjoitti: La Huhti 27, 2024 9:27 pm

Oletko jo monta saanut käännytettyä?
Tilinauhan mukaan 68.
Nyt taidat liiotella, että täyttäisit normisi.Hyvin tyypillistä neuvostotoimintaa.
Urakkapalkka.
Ei sitä tiliä tule peukaloja pyörittämällä.
it's my car !
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1669
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Mun mielestä koko termi, siis "trolli", on kärsinyt inflaation kuten emojitkin. Ei noita trolleja sanan varsinaisessa merkityksessä Minfossa ole.

Trollien tehtävähän on levittää propagandaa ja saada siten ihmiset muuttamaan mielipiteitään. Eihän nämä meidän supersankarit sellaista edes yritä. Ei mielipiteiden muokkaus onnistu muille vittuilemalla ja muiden näkemyksiä dissaamalla.

Nää on täällä ihan muista syistä. Jonkin sortin pätemisen tarvetta kai.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1056
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja bumi »

Niin kauan kuin nämä lautamiesketjut saa huomiota ja erkeille / sikiksille vastaillaan ketjuissa on se kuin bensaa nakkaisi liekkeihin. Pitäisi vain lopettaa näissä röllien lautamiesketjuissa keskustelu kaikilla, pistää röllit vihamiehiksi, lopettaa röllien lainailu ja pistää paskasta vain vasikointia.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1669
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

bumi kirjoitti: Su Huhti 28, 2024 11:13 am Niin kauan kuin nämä lautamiesketjut saa huomiota ja erkeille / sikiksille vastaillaan ketjuissa on se kuin bensaa nakkaisi liekkeihin. Pitäisi vain lopettaa näissä röllien lautamiesketjuissa keskustelu kaikilla, pistää röllit vihamiehiksi, lopettaa röllien lainailu ja pistää paskasta vain vasikointia.
Totta puhut. Tiukasti nuo jo mulla ignoressa onkin, mutta pitänee jättää myös nämä Lautamiesten hönöketjut rauhaan.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Brass
Martin Beck
Viestit: 814
Liittynyt: Ti Loka 04, 2011 6:17 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Brass »

bumi kirjoitti: Su Huhti 28, 2024 11:13 am Niin kauan kuin nämä lautamiesketjut saa huomiota ja erkeille / sikiksille vastaillaan ketjuissa on se kuin bensaa nakkaisi liekkeihin. Pitäisi vain lopettaa näissä röllien lautamiesketjuissa keskustelu kaikilla, pistää röllit vihamiehiksi, lopettaa röllien lainailu ja pistää paskasta vain vasikointia.
Tässä on kyllä ajatusta. Olen jokin aika sitten itse lopettanut lainaamisen ja vastailen yleisellä tasolla ilman viittausta trollinimimerkkiin. Vasikointia olen yrittänyt myös, mutta jostain syystä melkein aina "Tämä viesti on jo ilmoitettu". Nämä minfon sekundatrollit tuskin ovat maksettuja, vaan suuri osa on hoivakodin tai vastaavan asukkeja ja aloittavat päivänsä aamurunkkauksella ja keskarilla ennen näppäimistön kimppuun käymistä.
WW2 jälkeisen merisotahistorian suurimmat tappiot aiheuttaa maa, jolla ei ole edes kunnon laivastoa.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1669
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Brass kirjoitti: Su Huhti 28, 2024 12:16 pm
Tässä on kyllä ajatusta. Olen jokin aika sitten itse lopettanut lainaamisen ja vastailen yleisellä tasolla ilman viittausta trollinimimerkkiin.
Hyvä tyyli. Jospa näin saataisiin supersankarit hiljenemään.

Nyt mä hiljenen näissä hönöketjuissa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Vastaa Viestiin