Ryssätrollit palstalla

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1652
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

No mitä vittua nyt taas? Mitä mä tossa harrastan?

Mut tätä mä just tarkoitin. Ihme löpinää, enkä mä ainakaan edes tajua mistä on tarkalleen kyse.
Viimeksi muokannut Hank Voight, Pe Huhti 19, 2024 4:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:32 pm No mitä vittua nyt taas? Mitä mä tossa harrastan?
Miksi väännät nimimerkkini tuollaiseen muotoon? Samalla tavalla kuten damfin.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1652
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:34 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:32 pm No mitä vittua nyt taas? Mitä mä tossa harrastan?
Miksi väännät nimimerkkini tuollaiseen muotoon? Samalla tavalla kuten damfin.
Aaa sitä meinasit, OK. No en tiä, sitä tulee tehtyä muillekin, ja muut tekee kyllä myös.

Siinä ei siis haeta mitään leimaa, se vaan on mun tapa ollu aina. Ehkä huonokin, en tiä.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:05 pm ..
Mikä juttu tuo muuten on, että kun teille marginaalijengin jäsenille esittää kritiikkiä tai kyseenalaistaa teidän sanomisia, niin tiedotatte päässeenne ihon alle?
Tää tulee tuon kaiffarisi damfinin ajatuksista. Se kerran ennen muinoin pää perseessään kirjoitti kun sillä herpaantui ote, että;

"joka kerta kun mua arvostellaan lautamiehissä, niin tiedän päässeeni ihon alle.." tjsp. :mrgreen:

edit: muistin hieman väärin, se meni näin...

Se että minua eräiden nimimerkkien toimesta arvostellaan lautamiehissä on vain merkki siitä että argumentit on loppuneet joten pitää turvautua nimittelyyn ja räkyttämiseen, katson sen kylläkin ansioksi ja merkiksi siitä että olen onnistunut pääsemään niin sanotusti ihon alle ja vastapuolen vittuuntumaan siitä että on tajunnut olevansa väärässä.
viewtopic.php?p=1209773#p1209773
Viimeksi muokannut nipsunapsu, Pe Huhti 19, 2024 4:51 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1652
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:27 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:22 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:18 pm

Olen yksi kirjoittaja, älä laarita toisten sanomisia minun niskaani :mrgreen:
Mä vaan helposti miellän teidät viisi kollektiivina.

Sitäpaitsi ei siitä kauaa ole kun vääristelit munkin sanomisia.
Kuka meistä viidestä?
Sinä, Brutukseni.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:41 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:27 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:22 pm

Mä vaan helposti miellän teidät viisi kollektiivina.

Sitäpaitsi ei siitä kauaa ole kun vääristelit munkin sanomisia.
Kuka meistä viidestä?
Sinä, Brutukseni.
No se on kyllä helvetin hieno juttu.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
Donald McRonald
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 2:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:05 pm Voi nyt vittujen vittu. Tällä nipsunapsuhöpsyllä on huikea kyky tehdä tikusta asiaa, niin että siitä jauhaminen ei ihan heti kesken lopu.

Mikä juttu tuo muuten on, että kun teille marginaalijengin jäsenille esittää kritiikkiä tai kyseenalaistaa teidän sanomisia, niin tiedotatte päässeenne ihon alle? Ja usein samalta istumalta ilmoitatte myös voittaneenne älyttömän kinastelun, täydellisellä jauhotuksella toki.

Tuo siitäkin huolimatta, että 95% Minfosta ja ihmisistä ylipäätään pitää teitä ihan Kummeli-hahmoina. Mistä vitusta siis tuo itseriittoisuus kumpuaa? Onko se tullut äidinmaidosta vai otatteko jotain nappeja?

Noniin siinä se. Nyt vielä nipsunapsukkaan ilmoitus siitä, että ihon alle pääsi taas. Sitten on homma kauniisti paketissa.
Lihavointi minun. Nimenomaan ihon alle meneminen on näiden ryssätrollien pyrkimyksenäkin. Nehän ovat trolleja. Joten kokevat onnistuneensa jos tuntevat saaneensa trollattua (ärsytettyä) muita kirjoittajia. Se on heidän ainoa funktionsa.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Donald McRonald kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:50 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:05 pm Voi nyt vittujen vittu. Tällä nipsunapsuhöpsyllä on huikea kyky tehdä tikusta asiaa, niin että siitä jauhaminen ei ihan heti kesken lopu.

Mikä juttu tuo muuten on, että kun teille marginaalijengin jäsenille esittää kritiikkiä tai kyseenalaistaa teidän sanomisia, niin tiedotatte päässeenne ihon alle? Ja usein samalta istumalta ilmoitatte myös voittaneenne älyttömän kinastelun, täydellisellä jauhotuksella toki.

Tuo siitäkin huolimatta, että 95% Minfosta ja ihmisistä ylipäätään pitää teitä ihan Kummeli-hahmoina. Mistä vitusta siis tuo itseriittoisuus kumpuaa? Onko se tullut äidinmaidosta vai otatteko jotain nappeja?

Noniin siinä se. Nyt vielä nipsunapsukkaan ilmoitus siitä, että ihon alle pääsi taas. Sitten on homma kauniisti paketissa.
Lihavointi minun. Nimenomaan ihon alle meneminen on näiden ryssätrollien pyrkimyksenäkin. Nehän ovat trolleja. Joten kokevat onnistuneensa jos tuntevat saaneensa trollattua (ärsytettyä) muita kirjoittajia. Se on heidän ainoa funktionsa.
No kun just kerkesin lisäämään tuossa ylempänä tästä "ihon alle pääsystä"

viewtopic.php?p=1209773#p1209773

Se että minua eräiden nimimerkkien toimesta arvostellaan lautamiehissä on vain merkki siitä että argumentit on loppuneet joten pitää turvautua nimittelyyn ja räkyttämiseen, katson sen kylläkin ansioksi ja merkiksi siitä että olen onnistunut pääsemään niin sanotusti ihon alle ja vastapuolen vittuuntumaan siitä että on tajunnut olevansa väärässä.

^
Juontaa juurensa tuosta. Itse käytän tuota "uimalakin alle pääsyä" -variaatiota.

esim;
nipsunapsu kirjoitti: To Huhti 18, 2024 7:39 pm Joo-o se on sitä joka kerta kun pääsee ns. sen uimalakin alle, niin nillitys alkaa lautamiehissä :mrgreen:
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1652
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:39 pm
Tää tulee tuon kaiffarisi damfinin ajatuksista. Se kerran ennen muinoin pää perseessään kirjoitti kun sillä herpaantui ote, että;

"joka kerta kun mua arvostellaan lautamiehissä, niin tiedän päässeeni ihon alle.." tjsp. :mrgreen:
Jassåå.

Joo se on isolla osaa ihmisistä verissä, toisten ihmisten tunnetilojen analysointi kirjoitetusta tekstistä. Olen sen huomannut niin oikeassa elämässä kuin myös netissä. Mielenkiintoinen ilmiö kaiken kaikkiaan.

Emojit voisivat tuoda esiin kirjoittajan tunnetiloja, jos niitä käytettäisiin oikein. Mutta kun niidenkin käyttö on vedetty ihan vituksi, tungetaan jokaiseen viestiin rivikaupalla. Itse en käytä niitä juuri lainkaan ja vitun sanon kun vitun paikka on. Siksi monet saattaa luulla, että olen usein hermostunut, vaikka en hermostu kuin hyvin hyvin harvoin. Olen liikenteessäkin melkoinen harvinaisuus kun mun keskisormea ei kukaan koskaan näe.

Joskus vanhoina hyvinä aikoina, aikaan ennen emoji-invaasiota, perinteiset hymiöt ja muut jopa toimivatkin. Kun viestin perässä oli perinteinen hymiö, niin se melkeinpä aina kertoi kirjoittajan kirjoittaneen hyvillä fiiliksillä. Ja jos oli kirosanoilla ryyditetty kirjoitus, lopussa pelkkä huutomerkki, niin se kyllä kertoi banaanin olevan otsassa.

Ne oli vanhoja hyviä aikoja ne.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1652
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Donald McRonald kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:50 pm
Lihavointi minun. Nimenomaan ihon alle meneminen on näiden ryssätrollien pyrkimyksenäkin. Nehän ovat trolleja. Joten kokevat onnistuneensa jos tuntevat saaneensa trollattua (ärsytettyä) muita kirjoittajia. Se on heidän ainoa funktionsa.
Niin. En kyllä nipsua tunkisi tuohon lokeroon. Nipsun kanssa voi sentään yrittää dialogia, eikä sen viestit puhdasta sontaa ole. Mutta jos taas puhutaan Erkistä tai Bronsonista, niin se on juurikin noin. Sataprosenttisesti ainoa agenda niillä on Minfossa se, että yrittävät haastaa riitaa ja tiedottaa tasaisin väliajoin omaa kuviteltua ylivertaisuuttaan.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 5:21 pm
Donald McRonald kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:50 pm
Lihavointi minun. Nimenomaan ihon alle meneminen on näiden ryssätrollien pyrkimyksenäkin. Nehän ovat trolleja. Joten kokevat onnistuneensa jos tuntevat saaneensa trollattua (ärsytettyä) muita kirjoittajia. Se on heidän ainoa funktionsa.
Niin. En kyllä nipsua tunkisi tuohon lokeroon.
Onko sulla lähimuisti täyttä hattaraa? Etkö sinä juuri laarittanut edellisellä sivulla minut tuohon?

muistin virkistämiseksi;
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:22 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:18 pm

Olen yksi kirjoittaja, älä laarita toisten sanomisia minun niskaani :mrgreen:
Mä vaan helposti miellän teidät viisi kollektiivina.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Ok. Kait se oli tältä erää tässä, kun alkoi jo jotku good'ol days jupinat ja unohtui ne ryssätrollit, kyrpäjyrät, persekairaamiset ja muut ihku-daa nimittelyt johonkin uimalakin alle :)

Kunnes taas!
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1652
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 5:29 pm
Onko sulla lähimuisti täyttä hattaraa? Etkö sinä juuri laarittanut edellisellä sivulla minut tuohon?
En. Miellän teidät kaikki samaan kollektiiviin, mutta en kuitenkaan tuohon Ronaldin kuvailemaan lokeroon.

Ja taas ikäänkuin teit tikusta asiaa. Paskanko merkitystä tuollaisilla nyansseilla.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 5:52 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 5:29 pm
Onko sulla lähimuisti täyttä hattaraa? Etkö sinä juuri laarittanut edellisellä sivulla minut tuohon?
En. Miellän teidät kaikki samaan kollektiiviin, mutta en kuitenkaan tuohon Ronaldin kuvailemaan lokeroon.
Viittikö hiukka selventää tuota? :) Selitä vaikka silleen, että viisivuotiaskin ymmärtää.

ja mihin se keksimäsi "Team Kyrpäjyrä" sijoittuu tässä? sekä miten nämä kaikki eroavat toisistaan?

Entä miksi kirjoitit tämän alla olevan vastauksesi minulle juuri "ryssätrollit palstalla" ketjuun, kerta et pistä samaan trolli-laariin minua?
Screenshot 2024-04-19 at 18-08-18 (8) Ryssätrollit palstalla - Sivu 8 - MURHA.INFO.png
Screenshot 2024-04-19 at 18-08-18 (8) Ryssätrollit palstalla - Sivu 8 - MURHA.INFO.png (51.99 KiB) Katsottu 103 kertaa

No nyt on kysymyksiä, selviätköhän sä kaikista?
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1652
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Team Kyrpäjyrä on nimi jota kaavailin tuolle teidän kollektiiville.

Ja kovin on vaikea yrittää selittää, mikäli et ymmärrä sitä, että mun määrittelemä kollektiivi ja Ronaldin lokero ovat kaksi aivan eri asiaa.

Eihän missään ryhmässä koskaan ole kaikki aivan samanlaisia. Ja sama pätee tähän. Moni asia yhdistää teidän porukkaa, mutta erojakin teissä on. Ette siis ole kaikki sen kaltaisia mitä Ronald tuossa kuvaili.

Jos vielä jäi epäselväksi, niin kyllä mun on pakko nostaa kädet pystyyn.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Vastaa Viestiin