Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Avatar
Sissi
Sofia Karppi
Viestit: 428
Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 12:08 pm

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja Sissi »

Hergé kirjoitti: Ti Huhti 23, 2024 9:41 pm Olen nyt lukenut Facen kaaleitten sivuja. Kaikenlaisia nussijoita nimitellään. Eihän noista kirjoituksista saa mitään selvää. Virkkeissä ei ole pisteitä. Kirjoitetaan vaan ajatusten Tonavaa.. Tuossahan täytyy olla poliisillakin kaaleiden selkokielen tulkki kun näitä kuulustellaan. Mitenköhän Kauniss Veeran käy jos asia pitää paikkansa, jos on kehoittanut Timiä tappamaan Ancen? Mitä Veera sanoi Ancelle, jos Ance antoi litsarin?
En ole nähnyt että missään fb-sivulla sais puhua nuin rumia kuin kaaleet tänne-seinällä ilman että facen kurinpito puuttuu asiaan.
itse sain keltaisen kortin (varoituksen joka pysyi monta kuukautta) facebookilta kun kysyin yhdessä ryhmässä keskutelukumppanilta "onko sinulta jäänyt koulut kesken kun et tajua vaikka selitin monta kertaa."
Mitä mielentilatutkimuksessa tapahtuu: https://www.youtube.com/watch?v=hg_C6Oyy1c0
Sipi
Jack Bauer
Viestit: 950
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Sissi kirjoitti: La Huhti 27, 2024 10:34 pm
En ole nähnyt että missään fb-sivulla sais puhua nuin rumia kuin kaaleet tänne-seinällä ilman että facen kurinpito puuttuu asiaan.
itse sain keltaisen kortin (varoituksen joka pysyi monta kuukautta) facebookilta kun kysyin yhdessä ryhmässä keskutelukumppanilta "onko sinulta jäänyt koulut kesken kun et tajua vaikka selitin monta kertaa."
Niillä on omat lait ihan kaikkialla. Mä luulen, että vaikka ei ole ilmeisesti suljettu ryhmä, niin harva suomalainen sinne kommentoi. Siis ovat mustalaisia kaikki ja se toimii ikään kuin suljettuna ryhmänä, joka moderoi itse itseään. Ehkä ovat fb:n ylläpidossa todenneet, ettei maksa vaivaa puuttua, jotta pysyvät vaan siellä omissa ketjuissaan eivätkä siirry tavallisten ihmisten sivustoille öykkäröimään.
Vastaa Viestiin