CharlesBronson

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3147
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Hank Voight kirjoitti: Ti Huhti 23, 2024 1:39 pm Niin tämä ketju pysyy kelvottomana siihen asti kunnes kaikki päivittää ignore-listat ja alkaa jättää listalaisille vastaamatta.
Nyt en enää ihmettele miksi avovaimosi lähti Jamalin matkaan.
Avoin keskustelu on avain onneen, eikä se että tungetaan sormet korviin. :mrgreen:
it's my car !
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1658
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

CharlesBronson kirjoitti: Ti Huhti 23, 2024 7:32 pm
Avoin keskustelu on avain onneen, eikä se että tungetaan sormet korviin. :mrgreen:
Juu. Ainut vaan että teidän kanssa ei ole toivoakaan mistään keskustelusta. Tässä esimerkkinä sun "keskustelua", ihan kronologisessa järjestyksessä. Ainuttakaan välistä pois ottamatta:
CharlesBronson kirjoitti: Ti Huhti 23, 2024 8:01 pm Avaappa hieman tuota lukua, niin hämmästyy jopa nämä Zelen perseenlipojat. :D
CharlesBronson kirjoitti: Ti Huhti 23, 2024 7:54 pm
Kannattaisiko ottaa vähän selvää asioista ennen kuin postaa valeuutisia?
CharlesBronson kirjoitti: Ti Huhti 23, 2024 7:32 pm
Nyt en enää ihmettele miksi avovaimosi lähti Jamalin matkaan.
Avoin keskustelu on avain onneen, eikä se että tungetaan sormet korviin. :mrgreen:
CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 7:03 pm
Nuorena poikana olisin päässyt prosenttijengiin, mutta tulin järkiini, ja sanoin: "kiitos vaan, mutta ei kiitos"

Minulla ei ole aikaa selata sinun aivopierujasi, joten teeppä se ihan itse.
CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 6:38 pm
Olen hetero, mutta kiitos tarjouksestasi.
CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 6:28 pm *pltmtxtvp*tm
CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 6:23 pm *pltmtxtvp*tm
CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 6:18 pm
...koko itäisen Ukrainan ja Krimin.
CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 6:14 pm *pltmtxtvp*tm
CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 5:56 pm *pltmtxtvp*tm
CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 5:55 pm
Niinhän se on.
CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 6:14 pm
Jep, jep, Ukrainan oma lehdistö suoltaa ryssän propagandaa :D
Juu, juu :D
CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 5:42 pm
Borishan se oli.
Jotenkin ryssältä kuulostava nimi. En luottaisi :D
CharlesBronson kirjoitti: Ke Huhti 17, 2024 5:40 pm
Todellisuus alkaa paljastumaan Pekka Toverin propagandan takaa, joten itkettäähän se :D
Erittäin rakentavaa keskustelua kaiken kaikkiaan. Oikein kun tihrustaa, niin onhan tuossa yksi tai kaksi asiallista viestiä joukossa. Eli kyllä, ignorance is bliss. Todellakin pitää mieluummin sormet korvissa kuin lueskelee tuollaista sontaa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3147
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Hank Voight kirjoitti: Ti Huhti 23, 2024 8:38 pm Erittäin rakentavaa keskustelua kaiken kaikkiaan. Oikein kun tihrustaa, niin onhan tuossa yksi tai kaksi asiallista viestiä joukossa. Eli kyllä, ignorance is bliss. Todellakin pitää mieluummin sormet korvissa kuin lueskelee tuollaista sontaa.
Aikaa sulla ainakin on.
Oletko harkinnut käyttää aikaasi johonkin järkevämpään, kuin idioottimaisuutesi esille tuontiin anonyymillä nettifoorumilla?
Et ole omien sanojesi mukaan kiinnostunut ryssien sisällissodasta, mutta silti kommentoit sitä koko ajan.
it's my car !
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1658
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

CharlesBronson kirjoitti: Ti Huhti 23, 2024 8:45 pm
Aikaa sulla ainakin on.
Oletko harkinnut käyttää aikaasi johonkin järkevämpään, kuin idioottimaisuutesi esille tuontiin anonyymillä nettifoorumilla?
Et ole omien sanojesi mukaan kiinnostunut ryssien sisällissodasta, mutta silti kommentoit sitä koko ajan.
Aikaa my butt. Meni tossa kai viitisen minuuttia. Itse sä ehdotit mulle, että kaivaisin mun viestihistoriasta Mäkkäria ja nälänhätää. Siinä sitä aikaa olisi mennyt, kun ei moisia ole olemassakaan

Ja kyllä, on tuo sota alkanut sittemmin kiinnostaa. Näkemyksiä sen kulusta en esitä edelleenkään, kuten en ole tehnyt missään vaiheessa.

Also, olen kyllä tässä vähentänyt. Pistin jo nuo kaksi pysyvään ingoreen, enkä vastaile niille enää. Ja nyt on sun vuoro. Eli kyllä se kirjoitteleminen vähenee väkisin.

Seuraava "terävä" kuittisi jää siis jo pimentoon multa, säästä siis siihen varattu ruuti muille vittuiluun.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3147
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: CharlesBronson

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Hank Voight kirjoitti: Ti Huhti 23, 2024 9:03 pm
CharlesBronson kirjoitti: Ti Huhti 23, 2024 8:45 pm
Aikaa sulla ainakin on.
Oletko harkinnut käyttää aikaasi johonkin järkevämpään, kuin idioottimaisuutesi esille tuontiin anonyymillä nettifoorumilla?
Et ole omien sanojesi mukaan kiinnostunut ryssien sisällissodasta, mutta silti kommentoit sitä koko ajan.
Aikaa my butt. Meni tossa kai viitisen minuuttia. Itse sä ehdotit mulle, että kaivaisin mun viestihistoriasta Mäkkäria ja nälänhätää. Siinä sitä aikaa olisi mennyt, kun ei moisia ole olemassakaan

Ja kyllä, on tuo sota alkanut sittemmin kiinnostaa. Näkemyksiä sen kulusta en esitä edelleenkään, kuten en ole tehnyt missään vaiheessa.

Also, olen kyllä tässä vähentänyt. Pistin jo nuo kaksi pysyvään ingoreen, enkä vastaile niille enää. Ja nyt on sun vuoro. Eli kyllä se kirjoitteleminen vähenee väkisin.

Seuraava "terävä" kuittisi jää siis jo pimentoon multa, säästä siis siihen varattu ruuti muille vittuiluun.
Teit oikean ratkaisun.
it's my car !
Vastaa Viestiin