Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Sherryknock
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Su Huhti 14, 2024 6:40 pm

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja Sherryknock »

A Lad Insane kirjoitti: La Huhti 27, 2024 10:30 am
takatie kirjoitti: La Huhti 27, 2024 10:26 am Joku video leviää ylilaudalla missä ilmeisesti jonkun tytön isä kävi antamassa vähän vauhtia Juhanille. Enkä ihmettele jos näitä tulee lisääkin.
Tämä oli ilmeisesti Juhanin ex / kaveri, nimi alkaa S:llä? Jos näin, niin vanha juttu jo.
Eilen, 26.4 julkisella paikalla n.40v. Mies Kävi fyysisesti käsiksi Juhaniin, kaataen hänet samalla maahan. Uhri oli tilanteessa puolustuskyvytön. Tästä tilanteesta on lyhyt video esim. Ylilaudalla

S, ei liity tapaukseen.
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3162
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Sherryknock kirjoitti: La Huhti 27, 2024 10:44 am Eilen, 26.4 julkisella paikalla n.40v. Mies Kävi fyysisesti käsiksi Juhaniin, kaataen hänet samalla maahan. Uhri oli tilanteessa puolustuskyvytön. Tästä tilanteesta on lyhyt video esim. Ylilaudalla

S, ei liity tapaukseen.
Ilmeisesti se kalju oranssitakkinen kaveri? Suuttuu siitä, kun Juhani on ollut hänen 18v tyttärensä luona kylässä kolmesti.

Yliksellä video, kun soittaa poliisille ja sitten vartijan poistaa tämän kaljun pahoinpitelijän kauppakeskuksesta.

Eikö tuo kallu ymmärrä, että se on hänen tyttärensä ja Juhanin välinen asia. Ei hänen isänsä ja Juhanin välinen asia, kun tytär on 18v, tai yli.
Avatar
A Lad Insane
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Su Helmi 18, 2024 1:27 pm

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja A Lad Insane »

Sherryknock kirjoitti: La Huhti 27, 2024 10:44 am
A Lad Insane kirjoitti: La Huhti 27, 2024 10:30 am
takatie kirjoitti: La Huhti 27, 2024 10:26 am Joku video leviää ylilaudalla missä ilmeisesti jonkun tytön isä kävi antamassa vähän vauhtia Juhanille. Enkä ihmettele jos näitä tulee lisääkin.
Tämä oli ilmeisesti Juhanin ex / kaveri, nimi alkaa S:llä? Jos näin, niin vanha juttu jo.
Eilen, 26.4 julkisella paikalla n.40v. Mies Kävi fyysisesti käsiksi Juhaniin, kaataen hänet samalla maahan. Uhri oli tilanteessa puolustuskyvytön. Tästä tilanteesta on lyhyt video esim. Ylilaudalla

S, ei liity tapaukseen.
Ok, kiitos tiedosta. Huono juttu, vaikka Juhani kovin huonokäytöksinen henkilö onkin.
Muistaakseni S:n isällä on joskus myös ollut Juhanille asiaa.
Avatar
A Lad Insane
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Su Helmi 18, 2024 1:27 pm

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja A Lad Insane »

JanitaSlim kirjoitti: La Huhti 27, 2024 11:20 am
Sherryknock kirjoitti: La Huhti 27, 2024 10:44 am Eilen, 26.4 julkisella paikalla n.40v. Mies Kävi fyysisesti käsiksi Juhaniin, kaataen hänet samalla maahan. Uhri oli tilanteessa puolustuskyvytön. Tästä tilanteesta on lyhyt video esim. Ylilaudalla

S, ei liity tapaukseen.
Ilmeisesti se kalju oranssitakkinen kaveri? Suuttuu siitä, kun Juhani on ollut hänen 18v tyttärensä luona kylässä kolmesti.

Yliksellä video, kun soittaa poliisille ja sitten vartijan poistaa tämän kaljun pahoinpitelijän kauppakeskuksesta.

Eikö tuo kallu ymmärrä, että se on hänen tyttärensä ja Juhanin välinen asia. Ei hänen isänsä ja Juhanin välinen asia, kun tytär on 18v, tai yli.
Tytär tosiaan on jo täysi-ikäinen eikä palvele ketään (varsinkaan tyttöä) että isä pitää häntä vahdittavana pikkulapsena ja vanhempien omaisuutena.

(Tämä kommentti nyt siis sillä oletuksella että tyttö on Juhanin kanssa ihan vapaaehtoisesti viettänyt aikaa.)
Sopuli
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:44 pm

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Kyllä, ei millään tavoin asiallista käydä käsiksi. Tyttö mahdollisesti on hieman vietävissä oleva, mutta ennemmin vanhempana tulisi minusta keskittyä sen tilanteen syihin ja ratkaisuihin.

Sama kuin suoraan alaikäisiin kohdistuneissa hyväksikäytöissäkin. Kyllä, vastuu on aina aikuisella, ihan juridisesti. Mutta kun moni aikuinen on jollakin tavalla teinin tasolla, vaikkei edes diagnosoidusti. On ihmisiä, jotka pitävät teinejä omina kavereinaan, teinien arvostaessa kyseisenlaista hyväksytyksi tulemista ilman holhousasetelmaa. Kyllä minä mietin, miten saisimme lapsemme kasvatettua niin omanarvontuntoisiksi, etteivät näkisi aikuisia niin. Fakta on kuitenkin, etteivät kaikki teinit lähde aikuisten kanssa pelehtimään, vaikka mikä olisi. Vaikka kuinka olisi kehitys vielä kesken ja vastineeksi saisi jotakin. Toteavat, että hyi hitto, eivätkä todellakaan suostu hengailemaan edes samassa seurassa.

Noh, tässä tullaan taas siihen, että ovathan ne aikuiskaveritkin olleet teinejä. Kaikki emme ole samanlaisia emmekä tule koskaan olemaan. Siksi rajat on oltava ja kuten todettua, on ihan selvää, että vastuu on aikuisen, ihan joka kerta. Kunhan pyörittelen ja pohdin, lämpimikseni.
zikzak
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2012 8:07 pm

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja zikzak »

A Lad Insane kirjoitti: La Huhti 27, 2024 11:26 am
JanitaSlim kirjoitti: La Huhti 27, 2024 11:20 am
Sherryknock kirjoitti: La Huhti 27, 2024 10:44 am Eilen, 26.4 julkisella paikalla n.40v. Mies Kävi fyysisesti käsiksi Juhaniin, kaataen hänet samalla maahan. Uhri oli tilanteessa puolustuskyvytön. Tästä tilanteesta on lyhyt video esim. Ylilaudalla

S, ei liity tapaukseen.
Ilmeisesti se kalju oranssitakkinen kaveri? Suuttuu siitä, kun Juhani on ollut hänen 18v tyttärensä luona kylässä kolmesti.

Yliksellä video, kun soittaa poliisille ja sitten vartijan poistaa tämän kaljun pahoinpitelijän kauppakeskuksesta.

Eikö tuo kallu ymmärrä, että se on hänen tyttärensä ja Juhanin välinen asia. Ei hänen isänsä ja Juhanin välinen asia, kun tytär on 18v, tai yli.
Tytär tosiaan on jo täysi-ikäinen eikä palvele ketään (varsinkaan tyttöä) että isä pitää häntä vahdittavana pikkulapsena ja vanhempien omaisuutena.

(Tämä kommentti nyt siis sillä oletuksella että tyttö on Juhanin kanssa ihan vapaaehtoisesti viettänyt aikaa.)
Väkivalta on väärin, mutta kyllä se nyt alkaa vähän olla vanhempien ja muidenkin asia, jos 50+ mies lähentelee livessä 18-vuotiasta tyttöä, joka on täysin sekavassa kunnossa koko ajan ties mistä aineista. Lisäksi tämä tyttö on ainakin Instan livessään kertonut todella rankasta asiasta, jonka uhriksi on vissiin 17-vuotiaana joutunut ja joka on vaikuttanut häneen isosti. En nyt ala eritellä asiaa, vaikka on tuon itse livelähetyksessään sanonut, mutta jokainen voinee päätellä, mistä on kyse.

Siis jos tässä puhutaan samasta 18-vuotiaasta kuin oletan.
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3162
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

zikzak kirjoitti: La Huhti 27, 2024 12:24 pm Väkivalta on väärin, mutta kyllä se nyt alkaa vähän olla vanhempien ja muidenkin asia, jos 50+ mies lähentelee livessä 18-vuotiasta tyttöä, joka on täysin sekavassa kunnossa koko ajan ties mistä aineista. Lisäksi tämä tyttö on ainakin Instan livessään kertonut todella rankasta asiasta, jonka uhriksi on vissiin 17-vuotiaana joutunut ja joka on vaikuttanut häneen isosti. En nyt ala eritellä asiaa, vaikka on tuon itse livelähetyksessään sanonut, mutta jokainen voinee päätellä, mistä on kyse.

Siis jos tässä puhutaan samasta 18-vuotiaasta kuin oletan.
Siis millä tavalla? 18v on aikuinen ja päättää ihan itse asioistaan. Siinä nyt ei ole mitään uutta, että terve mies haluaa pillua itseään nuoremmalta naiselta. Se on biologiaa eikä siihen mies itse voi vaikuttaa.
Avatar
Jazzermasser
Rico Tubbs
Viestit: 1285
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2021 8:10 am

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja Jazzermasser »

18 vuotias päättää ihan itse mitä kuvia laittelee vaikka 100 vuotiaalle miehelle..jiotenkin typerää aatella et olisi joku pedo jos toinen on täysi ikäinen jo... :twisted:
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3162
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Jazzermasser kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:20 pm 18 vuotias päättää ihan itse mitä kuvia laittelee vaikka 100 vuotiaalle miehelle..jiotenkin typerää aatella et olisi joku pedo jos toinen on täysi ikäinen jo... :twisted:
18v tyttö voi tehdä satoja tonneja onlyfainsilla. Mutta, jos 55v mies haluaa nuolla 18v pimppiä se on pedo?

Eihän näin kaksilla renkailla voida ajaa, tai menee pahasti ojaan.
zikzak
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2012 8:07 pm

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja zikzak »

JanitaSlim kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:07 pm
zikzak kirjoitti: La Huhti 27, 2024 12:24 pm Väkivalta on väärin, mutta kyllä se nyt alkaa vähän olla vanhempien ja muidenkin asia, jos 50+ mies lähentelee livessä 18-vuotiasta tyttöä, joka on täysin sekavassa kunnossa koko ajan ties mistä aineista. Lisäksi tämä tyttö on ainakin Instan livessään kertonut todella rankasta asiasta, jonka uhriksi on vissiin 17-vuotiaana joutunut ja joka on vaikuttanut häneen isosti. En nyt ala eritellä asiaa, vaikka on tuon itse livelähetyksessään sanonut, mutta jokainen voinee päätellä, mistä on kyse.

Siis jos tässä puhutaan samasta 18-vuotiaasta kuin oletan.
Siis millä tavalla? 18v on aikuinen ja päättää ihan itse asioistaan. Siinä nyt ei ole mitään uutta, että terve mies haluaa pillua itseään nuoremmalta naiselta. Se on biologiaa eikä siihen mies itse voi vaikuttaa.
Kyllä mä ainakin miehenä voin vaikuttaa siihen, lääpinkö ja lähentelenkö suunnilleen sammumiskunnossa olevaa tyttöä. Toivottavasti myös muut miehet ajattelevat samoin.
zikzak
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2012 8:07 pm

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja zikzak »

JanitaSlim kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:07 pm
zikzak kirjoitti: La Huhti 27, 2024 12:24 pm Väkivalta on väärin, mutta kyllä se nyt alkaa vähän olla vanhempien ja muidenkin asia, jos 50+ mies lähentelee livessä 18-vuotiasta tyttöä, joka on täysin sekavassa kunnossa koko ajan ties mistä aineista. Lisäksi tämä tyttö on ainakin Instan livessään kertonut todella rankasta asiasta, jonka uhriksi on vissiin 17-vuotiaana joutunut ja joka on vaikuttanut häneen isosti. En nyt ala eritellä asiaa, vaikka on tuon itse livelähetyksessään sanonut, mutta jokainen voinee päätellä, mistä on kyse.

Siis jos tässä puhutaan samasta 18-vuotiaasta kuin oletan.
Siis millä tavalla? 18v on aikuinen ja päättää ihan itse asioistaan. Siinä nyt ei ole mitään uutta, että terve mies haluaa pillua itseään nuoremmalta naiselta. Se on biologiaa eikä siihen mies itse voi vaikuttaa.
Vielä sellainen, että kyseinen tyttö on livessään pari päivää sitten kutsunut tätä Juhania mm. "siaksi", sanonut ettei halua seksiä hänen kanssaan ja vastaavasti kutsunut isäänsä hyväksi tyypiksi, joten kyllä hän sen yksipuolisen lääppimisen taisi kokea ahdistavaksi.

Mutta biologia hei, niin hommahan on sit ihan tosi jees.
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2513
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja Gurney »

zikzak kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:51 pm
JanitaSlim kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:07 pm
zikzak kirjoitti: La Huhti 27, 2024 12:24 pm Väkivalta on väärin, mutta kyllä se nyt alkaa vähän olla vanhempien ja muidenkin asia, jos 50+ mies lähentelee livessä 18-vuotiasta tyttöä, joka on täysin sekavassa kunnossa koko ajan ties mistä aineista. Lisäksi tämä tyttö on ainakin Instan livessään kertonut todella rankasta asiasta, jonka uhriksi on vissiin 17-vuotiaana joutunut ja joka on vaikuttanut häneen isosti. En nyt ala eritellä asiaa, vaikka on tuon itse livelähetyksessään sanonut, mutta jokainen voinee päätellä, mistä on kyse.

Siis jos tässä puhutaan samasta 18-vuotiaasta kuin oletan.
Siis millä tavalla? 18v on aikuinen ja päättää ihan itse asioistaan. Siinä nyt ei ole mitään uutta, että terve mies haluaa pillua itseään nuoremmalta naiselta. Se on biologiaa eikä siihen mies itse voi vaikuttaa.
Vielä sellainen, että kyseinen tyttö on livessään pari päivää sitten kutsunut tätä Juhania mm. "siaksi", sanonut ettei halua seksiä hänen kanssaan ja vastaavasti kutsunut isäänsä hyväksi tyypiksi, joten kyllä hän sen yksipuolisen lääppimisen taisi kokea ahdistavaksi.

Mutta biologia hei, niin hommahan on sit ihan tosi jees.
Tuo Emilia on täysin nykyajan tuote, irtoripset, tekotukka, tekokynnet, peruskoulu käytynä, ei opiskele, ei töitä. Elää sossun tuilla ja perhekin pahinta wt-luokkaa.

Elämän suurin saavutus on pitää tiktok-livejä huumepäissään ja vonkua sigmaballsia mukaan.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
zikzak
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2012 8:07 pm

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja zikzak »

Gurney kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:59 pm
zikzak kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:51 pm
JanitaSlim kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:07 pm

Siis millä tavalla? 18v on aikuinen ja päättää ihan itse asioistaan. Siinä nyt ei ole mitään uutta, että terve mies haluaa pillua itseään nuoremmalta naiselta. Se on biologiaa eikä siihen mies itse voi vaikuttaa.
Vielä sellainen, että kyseinen tyttö on livessään pari päivää sitten kutsunut tätä Juhania mm. "siaksi", sanonut ettei halua seksiä hänen kanssaan ja vastaavasti kutsunut isäänsä hyväksi tyypiksi, joten kyllä hän sen yksipuolisen lääppimisen taisi kokea ahdistavaksi.

Mutta biologia hei, niin hommahan on sit ihan tosi jees.
Tuo Emilia on täysin nykyajan tuote, irtoripset, tekotukka, tekokynnet, peruskoulu käytynä, ei opiskele, ei töitä. Elää sossun tuilla ja perhekin pahinta wt-luokkaa.

Elämän suurin saavutus on pitää tiktok-livejä huumepäissään ja vonkua sigmaballsia mukaan.
Juuri niin, sitähän tässä yritän juuri sanoa. Sellainen ihminen tarvitsee apua eikä jotain pervoa vanhaa ukkoa lääppimään itseään hetkinä, jolloin on itse täysin pihalla huumeiden ja alkoholin takia.
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3162
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

zikzak kirjoitti: La Huhti 27, 2024 3:12 pm
Gurney kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:59 pm Tuo Emilia on täysin nykyajan tuote, irtoripset, tekotukka, tekokynnet, peruskoulu käytynä, ei opiskele, ei töitä. Elää sossun tuilla ja perhekin pahinta wt-luokkaa.

Elämän suurin saavutus on pitää tiktok-livejä huumepäissään ja vonkua sigmaballsia mukaan.
Juuri niin, sitähän tässä yritän juuri sanoa. Sellainen ihminen tarvitsee apua eikä jotain pervoa vanhaa ukkoa lääppimään itseään hetkinä, jolloin on itse täysin pihalla huumeiden ja alkoholin takia.
Sinä et nyt ilmeisesti siis ymmärrä, että Juhani ei tarvitse apua. Juhani haluaa pillua. Se, että Emilia on sekaisin omasta tahdostaan ja sekaisin ollessaan himoitsee Juhania ei mitenkään muuta asiaa.

Sen kallun oranssissa takissaan (onko Postimies?? :D) tulisi jutella tyttärensä kanssa niistä daddyissues mitä tyttärellä selkeästi on, kun haluaa Juhania salaa.
Intiaani
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: To Kesä 01, 2023 11:35 pm

Re: Keski-ikäistä seksi-tiktokkaajaa epäillään seksirikoksista: "Jos näkisin pimpin, niin tunnistaisin".

Viesti Kirjoittaja Intiaani »

Voi vittu nyt. Näkee, että ei paljon omia lapsia nyymeillä ole. "Se on 18v ja päihdeongelmainen, mitä vittua se faija puuttuu..."

Ite vetäisin vasaralla naamaan suorassa lähetyksessä, jos kuulisin yhdestäkään viestistä perheeni suuntaan. Vaikka ei silleen kuuluiskaan mulle. Ysärillä toi vitun vajakki oltais piesty niin monta kertaa Paalutorille, että ei varmasti olisi mitään livejä ja sekoiluja enää eetterissä. Mutta onneksi nykyään siedetään kaikkia vitun hulluja. Menkääs nyt nuoret ja vetäkää tota kunnolla turpaan niin kauan, kun toi lapsiinsekaantuminen jatkuu.
Vastaa Viestiin