Tahallisuusepäily Kiihtelysvaaran tulipalossa - mies kuoli, nainen epäiltynä taposta

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Oikeus ennen kaikkea
Hercule Poirot
Viestit: 7820
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Re: Tahallisuusepäily Kiihtelysvaaran tulipalossa - mies kuoli, nainen epäiltynä taposta

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Muistanette, että Kyösti Kakkonen on kotoisen samoilta kulmilta. Tarkempaa tietoa hänen ja asianomaisten sukulaissuhteista minulla ei, mutta tulipahan vain mieleen...
susikäsi
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Loka 31, 2022 3:49 pm

Re: Tahallisuusepäily Kiihtelysvaaran tulipalossa - mies kuoli, nainen epäiltynä taposta

Viesti Kirjoittaja susikäsi »

Nopealla fb-seikkailulla huomasin, että Sisko Kakkonen-nimisillä parilla profiililla on kaverina mies, joka taannoin kuoli tulipalossa Kiteellä. Kiteen palossa ei ymmärtääkseni epäillä rikosta, mutta kaksi miestä siinä kuoli. Voi olla nimikaima ja täysin sattumaa, mutta mielenkiintoinen löytö.
Aamukahvi
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: La Huhti 27, 2024 9:39 am

Re: Tahallisuusepäily Kiihtelysvaaran tulipalossa - mies kuoli, nainen epäiltynä taposta

Viesti Kirjoittaja Aamukahvi »

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: To Huhti 25, 2024 7:48 pm Muistanette, että Kyösti Kakkonen on kotoisen samoilta kulmilta. Tarkempaa tietoa hänen ja asianomaisten sukulaissuhteista minulla ei, mutta tulipahan vain mieleen...
Uhri on Kyösti Kakkosen veli. Pohjois-Karjalassa tämän tietää jo kaikki.
Oikeus ennen kaikkea
Hercule Poirot
Viestit: 7820
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Re: Tahallisuusepäily Kiihtelysvaaran tulipalossa - mies kuoli, nainen epäiltynä taposta

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Aamukahvi kirjoitti: Su Huhti 28, 2024 7:34 pm
Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: To Huhti 25, 2024 7:48 pm Muistanette, että Kyösti Kakkonen on kotoisen samoilta kulmilta. Tarkempaa tietoa hänen ja asianomaisten sukulaissuhteista minulla ei, mutta tulipahan vain mieleen...
Uhri on Kyösti Kakkosen veli. Pohjois-Karjalassa tämän tietää jo kaikki.
Oliko Kyöstillä useampikin veli? Tiedän vain tämän Kari Kakkosen, mutta hän on jo vanhempi s. 1.01.1958. Uutisessa on kerrottu, että uhri on 63-vuotias.
Aamukahvi
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: La Huhti 27, 2024 9:39 am

Re: Tahallisuusepäily Kiihtelysvaaran tulipalossa - mies kuoli, nainen epäiltynä taposta

Viesti Kirjoittaja Aamukahvi »

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Su Huhti 28, 2024 8:36 pm
Aamukahvi kirjoitti: Su Huhti 28, 2024 7:34 pm
Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: To Huhti 25, 2024 7:48 pm Muistanette, että Kyösti Kakkonen on kotoisen samoilta kulmilta. Tarkempaa tietoa hänen ja asianomaisten sukulaissuhteista minulla ei, mutta tulipahan vain mieleen...
Uhri on Kyösti Kakkosen veli. Pohjois-Karjalassa tämän tietää jo kaikki.
Oliko Kyöstillä useampikin veli? Tiedän vain tämän Kari Kakkosen, mutta hän on jo vanhempi s. 1.01.1958. Uutisessa on kerrottu, että uhri on 63-vuotias.
Kyllä on Karin lisäksi tämä menehtynyt. Osanotto omaisille.
Vastaa Viestiin