Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
acp
Christopher Lorenzo
Viestit: 1559
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja acp »

Hank Voight kirjoitti: Ma Huhti 29, 2024 3:13 am Älä nyt lipsu asiasta sivuun, se ei kuulu normaalistikaan tapoihisi :)
Sori, luulin että tarkoitit korona-aikaa :oops:.

Hank Voight kirjoitti: Ma Huhti 29, 2024 3:13 am Oletko siis samaa mieltä siitä, että on vain plussaa psykopaateille jos marginaalijengi harvenee entisestään rokottamattomuuden takia sen tulevan pandemian aikana?
Kyllä olen.

Hank Voight kirjoitti: Ma Huhti 29, 2024 3:13 am Pikku h takaisin vaan. Mä oon aina tykännyt siitä, joteskin sympaattinen omassa hirveydessään.
Coming soon :wink:.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1730
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Kyllä mä vaan jaksan ihmetellä sitä, että miten olen väistänyt kaikki virustaudit tässä parin viime vuoden aikana. Ei tosiaan edes kunnon flunssaa ole ollut, vaikka lapset on olleet kipeinä vähän väliä, koulusta roudatuissa taudeissa.

Nytkin oli just viime viikolla kaks lasta kovassa virustaudissa ja yski ja pärski mun lähellä, mut eipä tarttunut.

Millastahan suolaliuosta mä olen kaikki viis piikkiä saanut, kun ei vaan immuniteetti romutu?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7481
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Hank Voight kirjoitti: La Huhti 27, 2024 7:21 pm
holmesin haamu kirjoitti: La Huhti 27, 2024 7:11 pm
On vaikeaa vakavasti uskotella samaan aikaan koronan vaarallisuutta ja vaatia sen takia kovia sulkutoimia, kun samaan aikaan ajetaan ja tuetaan äärimmäisen väkivaltaisia poliittisia mellakoita, joissa myös korona leviää ja levisi helposti.
No tämä on ihan hyvä pointti. Kieltäähän tuollaiset olisi pitänyt, kun muutenkin rajoitettiin kaikkea. Ja moisille mellakoille pitäisi muutenkin olla nollatoleranssi. Ja se pätee niin BLM-hässäköihin kuin myös Capitolin hulabaloon.

Siitä taas voi olla montaa mieltä, että miten paljon niitä varsinaisesti tuettiin. Muodostakoot jokainen asiasta oman mielipiteen.
BLMn kohdalla tapahtui vain lukuisia murhia. Capitolin kohdalla ainoastaan musta poliisi ampui valkoisen naisen.
Kummatkin tapahtui samoihin koronan aikoihin.
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7481
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

acp kirjoitti: Ma Huhti 29, 2024 1:31 am
holmesin haamu kirjoitti: La Huhti 27, 2024 12:46 pm
Hank Voight kirjoitti: La Huhti 27, 2024 4:19 am
Kesken jäi onneksi.
*korjaisin tähän miten mikään suunnitelma ei ole jäänyt kesken.
Mitä tulee tuohon omistamiseen, niin on se fakta itsessään miten omistaminen vähenee ylipäätään. Ensin tämä koski viihdeteollisuuden tuotteita ja myöhemmin entistä enemmän kaikkea muutakin.
Kyllä se koronaan tyssäsi. Ihmiset maailmalla jo sen verran hereillä (ei Suomessa), että saavat yrittää tosissaan seuraavan x-taudin tai lintuinfluenssan myymistä kansalle. Ja katotaan mitä toukokuun WHO:n pandemiasopimuksesta seuraa.

Se on totta että perustarpeiden kallistuminen on ainoa asia, millä he vielä saavat tehtyä elämisestä vaikeaa. Toisaalta se myös nopeuttaa heräämisprosessia.
Suunnitelma oli paljolti tämän uuden maailmanlaajuisen identiteettirokotepassin lanseeraminen. Se ei pysähtynyt mihinkään. Korona loppui tavallaan suunnitelman mukaan.

Uudella taudilla on peloteltu, mutta onko siihen ollut mitään syytäkään ja agendaa, niin eipä oikeastaan.

Suomessa koronatoimia vastustettiin yllättävän paljon, siinä missä maailmalla ne hyväksyttiin paljon helpommin. Siinä mielessä en tiedä ollaanko maailmalla kovin hyvin hereillä asian suhteen. Vaikeaa on myös sanoa mitä tämä hereillä oleminen tarkoittaa.

Koronatoimien kohdalla tapahtui silti hieman samanlainen ilmiö kuin vuoden 2015 turvapaikanhakijoiden kohdalla, joka sekin oli masinoitu tapahtuma.
Sinänsä tuo operaatio onnistui, että saatiin miljoonittain väkeä länsimaihin, mutta lopulta jouduttiin laittamaan omanlainen stoppi touhulle. Eikä ole haluttu tuoda samassa mittakaavassa väkeä Lähi-idästä, vaikka Venäjä on tehnyt viime aikoina samaa kuin länsi aiemmin.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1730
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

holmesin haamu kirjoitti: Ti Huhti 30, 2024 1:58 pm
Uudella taudilla on peloteltu, mutta onko siihen ollut mitään syytäkään ja agendaa, niin eipä oikeastaan.
Tuota pelottelua on harrastanut foliot ihan itse. Aina kun joku virallinen taho hiukankin mainitsee jostain uudesta viruksesta tai mahdollisesti joskus tulevasta, niin foliot revittelee heti isosti. Eikä aina tarvita edes sitä mainintaa, foliot kyllä osaa repiä aina jostain, vaikka perseestä.

Oikein erinomainen esimerkki on tuo terveydenhoitajien kouluttaja, John Campbell. Nyt mm. alkuvuonna teki dramaattisen videon jostain vitun aivoviruksesta, joka uhkaa ja tappaa kun tulee edes lähelle. Ja foliot jakoi innoissaan, jopa tänne Minfoon ilmestyi ketju.

Mäkin kiinnostuin asiasta ja aloin tutkia, että mistä on kyse. No eipä löytynyt hevon vittuakaan muuta kuin Campbellin höpinöitä jakavien juttuja. Eikä varmaan ole sittemminkään mitään kyseisestä viruksesta kuulunut. Vai onko?

Foliot itse jauhaa liioitellen jokaisesta mahdollisesta viruksesta ja sitten valittaa kun "pelotellaan". Lopettaisivat itse sen itsensä pelottelun.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
acp
Christopher Lorenzo
Viestit: 1559
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja acp »

Hank Voight kirjoitti: Ti Huhti 30, 2024 3:11 pm Tuota pelottelua on harrastanut foliot ihan itse. Aina kun joku virallinen taho hiukankin mainitsee jostain uudesta viruksesta tai mahdollisesti joskus tulevasta, niin foliot revittelee heti isosti. Eikä aina tarvita edes sitä mainintaa, foliot kyllä osaa repiä aina jostain, vaikka perseestä.
Joku revittelee, ja joku ottaa revittelynä. Mielipiteitä kaikki. Kuten HH:n kanssa, olemme samaa mieltä mutta silti eri mieltä.
Hank Voight kirjoitti: Ti Huhti 30, 2024 3:11 pm Oikein erinomainen esimerkki on tuo terveydenhoitajien kouluttaja, John Campbell. Nyt mm. alkuvuonna teki dramaattisen videon jostain vitun aivoviruksesta, joka uhkaa ja tappaa kun tulee edes lähelle. Ja foliot jakoi innoissaan, jopa tänne Minfoon ilmestyi ketju.

Mäkin kiinnostuin asiasta ja aloin tutkia, että mistä on kyse. No eipä löytynyt hevon vittuakaan muuta kuin Campbellin höpinöitä jakavien juttuja. Eikä varmaan ole sittemminkään mitään kyseisestä viruksesta kuulunut. Vai onko?

Foliot itse jauhaa liioitellen jokaisesta mahdollisesta viruksesta ja sitten valittaa kun "pelotellaan". Lopettaisivat itse sen itsensä pelottelun.
Itse en noita, Campbell ja Jones, pelolla lietsovia pidä minään. Maksettu oppositio, susia lampaan vaatteissa. Sama politiikassa, hallitus vs. oppositio.

Kuva
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1730
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

acp kirjoitti: Ke Touko 01, 2024 3:31 am
Itse en noita, Campbell ja Jones, pelolla lietsovia pidä minään. Maksettu oppositio, susia lampaan vaatteissa. Sama politiikassa, hallitus vs. oppositio.
No mut sä oletkin poikkeus. Et sovi millään siihen lokeroon mihin asetan foliohatut. Ne on pitkälti samaa massaa, mutta sä et todellakaan siihen massaan kuulu :)

Missäs pikku H? Ei vielä comebackin aika?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
siiantaika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Loka 18, 2020 6:58 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja siiantaika »

Hank Voight kirjoitti: Ma Huhti 29, 2024 5:32 pm Kyllä mä vaan jaksan ihmetellä sitä, että miten olen väistänyt kaikki virustaudit tässä parin viime vuoden aikana. Ei tosiaan edes kunnon flunssaa ole ollut, vaikka lapset on olleet kipeinä vähän väliä, koulusta roudatuissa taudeissa.

Nytkin oli just viime viikolla kaks lasta kovassa virustaudissa ja yski ja pärski mun lähellä, mut eipä tarttunut.

Millastahan suolaliuosta mä olen kaikki viis piikkiä saanut, kun ei vaan immuniteetti romutu?
Kuume on itse asiassa merkki toimivasta immuunijärjestelmästä. Kuumeen puute voi tarkoittaa vajaatoimintaa, jos kroppa ei reagoi infektioihin. Kuume tappaa bakteereita ja viruksia, siksi meille tulee kuume, kun taudit löytävät tiensä sisään.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1730
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

siiantaika kirjoitti: Ke Touko 01, 2024 8:18 am
Kuume on itse asiassa merkki toimivasta immuunijärjestelmästä. Kuumeen puute voi tarkoittaa vajaatoimintaa, jos kroppa ei reagoi infektioihin. Kuume tappaa bakteereita ja viruksia, siksi meille tulee kuume, kun taudit löytävät tiensä sisään.
Mikäs tämän infopläjäyksen pointti oli?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
acp
Christopher Lorenzo
Viestit: 1559
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja acp »

holmesin haamu kirjoitti: La Huhti 27, 2024 1:06 pm Maailman mittakaavassa Pohjoismaat toimivat silti eri tavalla sulkutoimien kanssa kuin monet Euroopan maat. Selitys tähän on mielestäni siinä, että ohjaus tuli enemmän Euroopan johtavista maista ja Pohjoismaat olivat tässä ulkopuolella.

Kontrolli oli ilman muuta keskittynyt enemmän Euroopan isoihin maihin. Siten myös Kanadaan ja Aasiaan Kiinaan jne. Pohjoismaiden oletettiin noudattavan EUn ohjeistusta, mutta näin ei käynyt. USAn monet osavaltiot toimivat myös omatoimisesti.

Poikkeus sääntöön tuli vain Ruotsista, jossa paikallinen THL sai päättää pandemiaohjeistuksesta.
Suomen THL halusi seurata Ruotsin mallia, mutta luultavasti poliittinen paine loi välimallin Ruotsista ja Euroopasta.
Lokakuussa 2019, pari kuukautta ennen covid-19 alkua, Event 201:ssä kaytiin läpi suunnitelma, kuinka maat toimisivat "pandemian" aikaan.

https://centerforhealthsecurity.org/our ... p-exercise
The Johns Hopkins Center for Health Security in partnership with the World Economic Forum and the Bill and Melinda Gates Foundation hosted Event 201, a high-level pandemic exercise on October 18, 2019, in New York, NY.
Suomessa harjoitus Joulukuussa 2019:
https://tulli.fi/web/tullinvuosi/2019/t ... toasemalla
Joulukuun moniviranomaisharjoitusta edelsi kaikkien mukana olleiden viranomaisten yhteinen suunnittelukokous syyskuussa ja karttaharjoitus marraskuussa.
Olipa hyvä tuuri ajoituksen kanssa :mrgreen:

holmesin haamu kirjoitti: La Huhti 27, 2024 1:06 pm WHOn yhteinen pandemiasopimus onkin tavallaan vastaus tähän Ruotsin niskoitteluun. Selkeästi jotkut näkivät ongelmana tälläisen "sooloilun".
Kyllä, "sooloilut" olivat osa suunnitelmaa. Pandemiasopimuksella pakotetaan kaikille samat säännöt.
cossu2
Hetty Wainthropp
Viestit: 471
Liittynyt: Su Kesä 21, 2020 1:56 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja cossu2 »

Hank Voight kirjoitti: Ma Huhti 29, 2024 5:32 pm Kyllä mä vaan jaksan ihmetellä sitä, että miten olen väistänyt kaikki virustaudit tässä parin viime vuoden aikana. Ei tosiaan edes kunnon flunssaa ole ollut, vaikka lapset on olleet kipeinä vähän väliä, koulusta roudatuissa taudeissa.

Nytkin oli just viime viikolla kaks lasta kovassa virustaudissa ja yski ja pärski mun lähellä, mut eipä tarttunut.

Millastahan suolaliuosta mä olen kaikki viis piikkiä saanut, kun ei vaan immuniteetti romutu?
Samaa ihmetellyt. Kolme kertaa ollut testatusti koronaa elimistössä ja pari kertaa karanteenissa sen takia. Itse en olisi mitään huomannut.

Sen verta silloin kiirutta hommissa pukkasi ettei kerennyt mihinkään piikkijonoihin jonottamaan. Immuniteetti lienee tullut "hallin lattian nuolemisesta" kuten kaikilla muillakin.
Never ride faster than your guardian Angel can fly...
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1730
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

acp kirjoitti: Pe Touko 03, 2024 4:00 am
Lokakuussa 2019, pari kuukautta ennen covid-19 alkua, Event 201:ssä kaytiin läpi suunnitelma, kuinka maat toimisivat "pandemian" aikaan...

...Suomessa harjoitus Joulukuussa 2019...

Olipa hyvä tuuri ajoituksen kanssa :mrgreen:
Niin. Vielä kun joku osaisi kertoa, että mikä idea oli ajoittaa nuo suunnitelmat ja harjoitukset juuri ennen pandemian alkua. Ihanko tarkoituksella ne toimivat tuonkin suhteen siten, että aivan takuuvarmasti "heränneet" senkin tajuaa?

Aivan käsittämätöntä puuhastelua eliitiltä, ihan aina ja joka kerta. Kaikki suunnitellaan ja toteutetaan aina niin, ettei vahingossakaan jää koskaan salaisuudeksi.

Ihan oikeasti nyt. Jos tuota pandemiaakin oli suunniteltu jo vuosia ennen kuin se alkoi, niin minkä helvetin takia noita treenejä vedettiin juuri pandemian kynnyksellä? Miksei vaikkapa vuotta aikaisemmin?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7481
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Hank Voight kirjoitti: Ti Huhti 30, 2024 3:11 pm
holmesin haamu kirjoitti: Ti Huhti 30, 2024 1:58 pm
Uudella taudilla on peloteltu, mutta onko siihen ollut mitään syytäkään ja agendaa, niin eipä oikeastaan.
Tuota pelottelua on harrastanut foliot ihan itse. Aina kun joku virallinen taho hiukankin mainitsee jostain uudesta viruksesta tai mahdollisesti joskus tulevasta, niin foliot revittelee heti isosti.
Yleensä pelottelu on ollut virallista. Mutta huomattiin miten koronan kohdalla kusetettiin virallisesti niin laajasti ihmisiä, joten nyt ollaan oltu varovaisempia.

Virallisesti ja julkisesti monia asioita ei uskalleta enää edes käsitellä valtamedioissa, joista uusimpana esimerkkinä WHOn pandemiasopimus.

Ehkä nämä mainitut foliota eivät ole niinkään pelotelleet taudilla, vaan pikemminkin toimenpiteillä.

Hank Voight kirjoitti: Ti Huhti 30, 2024 3:11 pm Oikein erinomainen esimerkki on tuo terveydenhoitajien kouluttaja, John Campbell. Nyt mm. alkuvuonna teki dramaattisen videon jostain vitun aivoviruksesta, joka uhkaa ja tappaa kun tulee edes lähelle. Ja foliot jakoi innoissaan, jopa tänne Minfoon ilmestyi ketju.

Mäkin kiinnostuin asiasta ja aloin tutkia, että mistä on kyse. No eipä löytynyt hevon vittuakaan muuta kuin Campbellin höpinöitä jakavien juttuja. Eikä varmaan ole sittemminkään mitään kyseisestä viruksesta kuulunut. Vai onko?
Ongelma on siinäkin miten monia asioita ei käsitellä julkisesti ollenkaan. En tiedä tuosta aiheesta.
Hank Voight kirjoitti: Ti Huhti 30, 2024 3:11 pm Foliot itse jauhaa liioitellen jokaisesta mahdollisesta viruksesta ja sitten valittaa kun "pelotellaan". Lopettaisivat itse sen itsensä pelottelun.
Koronan kohdalla vaarallisuus aste oli olematon verrattuna siihen liitettyyn tietoiseen valtamedioiden ja poliitikkojen hyvin laajaan pelkopropagandaan. Tilanne sai surkuhupaisan lopun, kun aihe ja pelko katosi yhdessä päivässä.

Koronan jälkeen on tosin ennustettu tulevan paljon pahempia viruksia ja seuraavia pandemioita, joihin on pakko varautua. Varsinkin tällä WHOn pandemiasopimuksella, jota ei edes uskalleta ja haluta käydä läpi valtamedioissa ja julkisesti.
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7481
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

acp kirjoitti: Pe Touko 03, 2024 4:00 am
holmesin haamu kirjoitti: La Huhti 27, 2024 1:06 pm Maailman mittakaavassa Pohjoismaat toimivat silti eri tavalla sulkutoimien kanssa kuin monet Euroopan maat. Selitys tähän on mielestäni siinä, että ohjaus tuli enemmän Euroopan johtavista maista ja Pohjoismaat olivat tässä ulkopuolella.

Kontrolli oli ilman muuta keskittynyt enemmän Euroopan isoihin maihin. Siten myös Kanadaan ja Aasiaan Kiinaan jne. Pohjoismaiden oletettiin noudattavan EUn ohjeistusta, mutta näin ei käynyt. USAn monet osavaltiot toimivat myös omatoimisesti.

Poikkeus sääntöön tuli vain Ruotsista, jossa paikallinen THL sai päättää pandemiaohjeistuksesta.
Suomen THL halusi seurata Ruotsin mallia, mutta luultavasti poliittinen paine loi välimallin Ruotsista ja Euroopasta.
Lokakuussa 2019, pari kuukautta ennen covid-19 alkua, Event 201:ssä kaytiin läpi suunnitelma, kuinka maat toimisivat "pandemian" aikaan.

https://centerforhealthsecurity.org/our ... p-exercise
The Johns Hopkins Center for Health Security in partnership with the World Economic Forum and the Bill and Melinda Gates Foundation hosted Event 201, a high-level pandemic exercise on October 18, 2019, in New York, NY.
Suomessa harjoitus Joulukuussa 2019:
https://tulli.fi/web/tullinvuosi/2019/t ... toasemalla
Joulukuun moniviranomaisharjoitusta edelsi kaikkien mukana olleiden viranomaisten yhteinen suunnittelukokous syyskuussa ja karttaharjoitus marraskuussa.
Olipa hyvä tuuri ajoituksen kanssa :mrgreen:
Ilman muuta näistä asioista liikkuu tietoa. Maahanmuuton kohdalla tehtiin myös jokin varautuminen/harjoitus muutamia vuosia ennen vuotta 2015. Tuosta ei ole oikein jälkeenpäin löytynyt mitään, mutta törmäsin aiheeseen aiemmin. Vuoden 2015 turviskriisi oli todennäköisesti tiedossa jo etukäteen.

Koronan kohdalla näistä harjoituksista ei ole puhuttu mitään valtamedioissa, mutta Suomessa ja tällaisilla foorumeilla nuo tiedot on voitu käsitellä.
acp kirjoitti: Pe Touko 03, 2024 4:00 am
holmesin haamu kirjoitti: La Huhti 27, 2024 1:06 pm WHOn yhteinen pandemiasopimus onkin tavallaan vastaus tähän Ruotsin niskoitteluun. Selkeästi jotkut näkivät ongelmana tälläisen "sooloilun".
Kyllä, "sooloilut" olivat osa suunnitelmaa. Pandemiasopimuksella pakotetaan kaikille samat säännöt.
Sooloilut ei ollut tietenkään osa suunnitelmaa, vaan sitä saattoi pitää ongelmana. Mm. Ruotsin linja erosi tästä EUn ja valtamedioiden pelkopropagandalinjasta.
Ruotsi taas osoitti miten heidän toimintansa oli kokonaisuutena järkevintä ja tehtiin parhaan tiedon perusteella. Toisin kuin muualla Euroopassa ja WHOn suunnitelmissa. Selkeästi Ruotsin tyyli hoitaa asia oli ongelma, johon haluttiin puuttua yhteisellä WHOn pandemiasopimuksella.

Myöhemmin oli myös omituinen episodi, kun Ruotsin THLn johtaja Tegnelille oltiin olevinaan myöntämässä jotain virkaa, kunniaa tms WHOn kautta, mutta häntä kusetettiin siinä. En tarkalleen muista mihin tämä liittyi, mutta oli hyvin erikoinen tilanne.

Ruotsin THLn linja taas näkyi Suomen omassa linjassa. Suomi loi silti omanlaisen välimallin.
Solttuetsivä
Axel Foley
Viestit: 2483
Liittynyt: La Maalis 19, 2016 1:22 pm

Re: Suomen valtio oikeuteen koronapassin takia - Mika Vauhkalan oikeudenkäynti

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Älkää nyt tehkö tästä uutta koronaketjua.
Sellainen tuolla jo on. Ja ei sitä vaan pysty/jaksa lukea.

Nyt tästäkino llaan tekemässä samanlaistä "hörhöjen" omaa koronaketjua.
Jos vaan keskittyttäisiin tähän Vauhkalan tapaukseen niin normaalitkin pystyisivät lukemaan ketjua.
Vastaa Viestiin