Vainoaja tuhosi Felixin elämän (Jos aiot katsoa sarjan Yleltä älä avaa viestiä)

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Vainoaja tuhosi Felixin elämän (Jos aiot katsoa sarjan Yleltä älä avaa viestiä)

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Mua jäi ihmetyttämään tässä se, miksi Felix odotti kaksi vuotta ennenkuin ekan kerran ilmoitti poliisille?

Ehkä ne ei siksi ottaneet häntä todesta. Mä en muutamaa päivää kauempaa moista häiriköintiä kärsisi ilmoittamatta poliisille.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
ed_gein
Hetty Wainthropp
Viestit: 461
Liittynyt: Ma Touko 30, 2011 2:19 pm

Re: Vainoaja tuhosi Felixin elämän (Jos aiot katsoa sarjan Yleltä älä avaa viestiä)

Viesti Kirjoittaja ed_gein »

Lemminkäinen kirjoitti: Ke Huhti 24, 2024 8:41 am

Ei vaan lapsena Irakista adoptoitu? Näin minä käsitin.

Kannattaa katsoa tuo dokumenttisarja. Aika hirveitä joutui tuo Felix kärsimään ja ensimmäinen naispoliiisi vain nauroi noille viesteille.

Tuomio oli siis 50 000e korvauksia ja seurantavalvonta.
Irakista adoptoitu. Eli serkkuavioliittojen jälkeläinen. Tällaista tulee. Arabien ja mustalaisten käytöksessä on paljon samaa.
Lemminkäinen
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Vainoaja tuhosi Felixin elämän (Jos aiot katsoa sarjan Yleltä älä avaa viestiä)

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

ed_gein kirjoitti: Su Huhti 28, 2024 8:01 pm Eli serkkuavioliittojen jälkeläinen. Tällaista tulee. Arabien ja mustalaisten käytöksessä on paljon samaa.
Ihan samanlainen sukulaisten kesken sekaantuminen on suomalaisilla tapana maaseudulla. Pohjanmaa on esimerkiksi täysin sukusiitetty alue.
CharlesBronson kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 5:30 pm Olen venäjän trollitehtaan palkkalistalla.
Myrskyluodon Maija
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: To Huhti 04, 2019 1:04 pm

Re: Vainoaja tuhosi Felixin elämän (Jos aiot katsoa sarjan Yleltä älä avaa viestiä)

Viesti Kirjoittaja Myrskyluodon Maija »

Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Ke Huhti 24, 2024 8:31 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ti Huhti 23, 2024 8:32 pm Eli kyseessä oli voimakastahtoinen nainen

Eipä todellakaan ollut. Kyseessä oli silkka 100% kusipää. Kukaan voimakastahtoinen ihminen ei jää psykoottisesti roikkumaan toiseen ihmiseen.
Elämänkokemusteni perusteella sanoisin, että juurikin nämä korostuneesti voimakastahtoiset ovat juuri tämän lajin kastia. Usein vielä mainostavat suureen ääneen kuinka voimakkaita ovatkaan. Hajoavat kuitenkin ensimmäisinä ja kostavat sen jälkeen kaikille. Oikeasti vahvan ei tarvitse korostaa itseään.
Vastaa Viestiin