Kanaali-Koskinen

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Tuolla on EuroJR:n referaatti ko. tapahtumasta Janhusen omasta kirjasta. Nauratti. :D

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=322


EDIT. Olihan tuo linkki tähänkin keskusteluun jo kerran postattu, mutta on se silti niin hyvä että olkoon tässä uudestaan.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Hullu ja vittumainen luonne paikkaa punttisalilla käyntiä monessa tapauksessa. Kyllä kanaalista varmaan vastusta kypsällä iälläkin on. Kaikki punttijässikät eivät automaattisesti osaa lyödä tai tapella. En taitaisi itse vieläkään haastaa Kanaalia, enkä taida haastaakaan jos kadulla vastaan kävelee 8) Tosin kanaalilla vaikuttaa baanalla olevan yleensä vähän muutakin mukana kuin nyrkit.
Tikkewtz
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2008 11:21 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tikkewtz »

loneliness kirjoitti:Hullu ja vittumainen luonne paikkaa punttisalilla käyntiä monessa tapauksessa. Kyllä kanaalista varmaan vastusta kypsällä iälläkin on. Kaikki punttijässikät eivät automaattisesti osaa lyödä tai tapella. En taitaisi itse vieläkään haastaa Kanaalia, enkä taida haastaakaan jos kadulla vastaan kävelee 8) Tosin kanaalilla vaikuttaa baanalla olevan yleensä vähän muutakin mukana kuin nyrkit.
Juuri näin. Mies on yleensä aseistettu ja valmis niitä käyttämään. Uskon kyllä että linnassakin saa ihan rauhassa olla. Kaukana puliukosta, sairaat voimat. Jos nyt täytyisi arvioida miehen penkkitulosta niin kyllä Kanaali kylmiltään tollaset 110 kiloa ottaisi. En usko, että koskaan on salilla käynyt. Voima on tullut ihan muualta. Mä haluaisin nähdä miten kävisi jos joku Securitaksen vartija yrittäisi poistaa Kanaalia Joutsan terveyskeskuksesta.
Maxwell Smart
Nikke Knakkertton
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2008 5:05 pm

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

Tollaset pitäs vaan kylmästi ampua, kun ei niitä muuten saa kuriin. Saunan taa vaan ja PUM.
Lähtis vttu vaikka venäjälle..
chaostar
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: La Syys 22, 2007 10:10 pm
Paikkakunta: wEsTcoAST

Viesti Kirjoittaja chaostar »

..niin,hulluhan se mies on :)..Joo saahan se Kanaali rauhassa lusia kun sitä ei hirveemmin normi-osastoilla näykkään,eikä siitä hirveesti digattais jos näkyis.Onhan se äijä tehnyt tosi rankkoja tekoja jne.mutta alan piireissä se arvostus ei välttämättä ole aina yhden suhde yhteen,mitä raaempi tappo sitä arvostetumpi jätkä..ei ihan noinkaan..Valjakkalan Juhakaan ei oo mitenkään erityisen kovassa huudossa :D
Sitra Ahra
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

esmes- kirjoitti:joutopäivät alkoi ja koskinen lähti itse terveyskeskuksesta ulos. ei aiemmista kehotuksista huolimatta ollut suostunut poistumaan. jossain se huiteli päivän ja palasi sitten kännissä takasin osastolle. mitään vikaa siitä ei kuulemma ole löydetty, on vaan tyytyväinen kun saa ruokaa ja pedin... sanoi itsekin viihtyvänsä joutsassa koska hänellä on siellä kuulemma vakituinen petipaikka osastolla :shock:
Vieläköhän se makaa siellä osastolla vai joko ne on saaneet sen pihalle? Tää on kyllä jo jotenkin niin surkuhupaisaa..
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

esmes- kirjoitti:joutopäivät alkoi ja koskinen lähti itse terveyskeskuksesta ulos. ei aiemmista kehotuksista huolimatta ollut suostunut poistumaan. jossain se huiteli päivän ja palasi sitten kännissä takasin osastolle. mitään vikaa siitä ei kuulemma ole löydetty, on vaan tyytyväinen kun saa ruokaa ja pedin... sanoi itsekin viihtyvänsä joutsassa koska hänellä on siellä kuulemma vakituinen petipaikka osastolla :shock:
Ei ole mahtanut ihan noin mennä tuo tapahtumien kulku...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Mike Manner kirjoitti:Ei ole mahtanut ihan noin mennä tuo tapahtumien kulku...
Onko parempaa tietoa vai miksi epäilet? Kyllä noi "pultsarit" käyttää aika surutta hyväkseen suomen terveydenhuoltoa.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

apollo kirjoitti:Onko parempaa tietoa vai miksi epäilet? Kyllä noi "pultsarit" käyttää aika surutta hyväkseen suomen terveydenhuoltoa.
On.
Voi olla, että pultsarit onnistuu käyttämään terveydenhuoltoa hyväkseen silloin tällöin, mutta yksikään Kanaali Koskinen ei siihen pysty.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Mike Manner kirjoitti:
apollo kirjoitti:Onko parempaa tietoa vai miksi epäilet? Kyllä noi "pultsarit" käyttää aika surutta hyväkseen suomen terveydenhuoltoa.
On.
Voi olla, että pultsarit onnistuu käyttämään terveydenhuoltoa hyväkseen silloin tällöin, mutta yksikään Kanaali Koskinen ei siihen pysty.
Kerro ihmeessä tietosi? Itse kyllä veikkaan, että poliisit on nopeata paikalla jos tämä herra terveyskeskukseen menee "rähjäämään".

En vain usko, että esmes- tuota tarinaansa ihan hatusta on heittänyt.
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Mike Manner kirjoitti:
apollo kirjoitti:En vain usko....
Mutta et myöskään tiedä?
En usko enkä tiedä. Mutta eipä tuo nyt maailman ihme olisi vaikka KK olisi siellä terveysasemalla sekoillutkin. Onhan se tehnyt paljon muutakin ja hiukka vakavampaa.

Kertosit nyt jos sulla on parempaa tietoa. Ei mene inttämiseksi.
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Lähinnä esmesiltä kysyin tästä Koskisen makoilusta Joutsan TK-asemalla, koska hän asiasta kertoi ja on Joutsan suunnasta kotoisin. "Yllättäen" meidän pikkupalkkasoturi tuli sotkemaan väliin ja oli tietävinään jostain jotain. Kuitenkaan hemmosta ei saanut edes nätisti kyselemällä mitään irti.
Tikkewtz
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2008 11:21 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tikkewtz »

chaostar kirjoitti:..niin,hulluhan se mies on :)..Joo saahan se Kanaali rauhassa lusia kun sitä ei hirveemmin normi-osastoilla näykkään,eikä siitä hirveesti digattais jos näkyis.Onhan se äijä tehnyt tosi rankkoja tekoja jne.mutta alan piireissä se arvostus ei välttämättä ole aina yhden suhde yhteen,mitä raaempi tappo sitä arvostetumpi jätkä..ei ihan noinkaan..Valjakkalan Juhakaan ei oo mitenkään erityisen kovassa huudossa :D
En nyt lähtisi vertailemaan Valjakkalaa Kanaaliin. Valjakkala kuitenkin tappoi lapsen ja naisen. Muutenkin hänen ylimielinen asenteensa aiheutti varmasti närää vankitovereissa. Älkää ymmärtäkö väärin, en ihaile Kanaali Koskista millään tapaa, nämä hänen viimeaikaiset toilailut, viimeisimpänä majoittuminen Joutsan terveysasemalle ovat vain niin absurdeja ettei mitään rajaa.

Kanaali Koskista ei voida kuitenkaan lukea puliukkojen piiriin, hänen tekemänsä uhkailut on otettava vakavasti.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Mä ihmettelen vallan gauhiast ja olen kuin glabil päähä lyötty...

Ihme ettei tuota ole joku jo teilannut. esim. tuo saksimurhaaja Sami Mäkelä olis voinut teolleen ottaa kohteeksi mieluummin Kanaalin kuin jonkun tuntemattoman pultsarin...

Ja kyllä se hullun voimat (110kg penkistä kylmiltään-->135 lämpösenä. Ihan hyvin viisvitoselle TREENAAMATTOMALLE miehelle...) omaava ei-pultsarikin, revolverimies uskoo revolverin tai muun aseen luotia. :twisted:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Tikkewtz kirjoitti:
En nyt lähtisi vertailemaan Valjakkalaa Kanaaliin. Valjakkala kuitenkin tappoi lapsen ja naisen. Muutenkin hänen ylimielinen asenteensa aiheutti varmasti närää vankitovereissa
Valjakkalan sekoilut aihettivat muille ek-vangeille hallaa, sillä Valjakkalan teot toivat kaikille ek-tyypeille uusia rajoituksia. Siksi Fouga-Magister istui ajoittain kaukana muista ek-vangeista.

Koskinen on muuten siitä hauska tapaus että sehän on melkein umpisokea ilman pullonpohja-lasejaan. Eli jos Koskinen käy riehumaan, kannattaa ensin napauttaa lasit nenältä...
Vastaa Viestiin