Sivu 1/16
Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 8:46 am
Kirjoittaja Kräki
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f584 ... YwJGwwJGgw
Mitä ihmettä tässä maassa oikein tapahtuu?!?
Joka saatanan päivä saa lukea mohammedin raiskauksista,ryöstöistä ja muusta paskoista.
Ja mitä tehdään,järjestetään antirasismikoulutusta jo ala-asteelaisille!
Espoo,joka ryssinyt täysin taloutensa majoittamalla näitä joka paikan(pl.westendin) vaatii nyt,ettei asioista voi olla toistamieltä.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 8:58 am
Kirjoittaja Hatutus
Uudelleenkoulutusta tenaville. Hei kaikki paha on vain yksittäistapauksia ja leikkihetket on kivoja.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 9:06 am
Kirjoittaja Ifigeneia
Sillai. Ja jos kolmesti perseeseen raiskattu pikku-Jessica (tai mitä nimiä nykyään suositaankaan) paskoo verta viisi vuotta ja antirasistinen koulutus kestää vain kolme vuotta, niin pitäisiköhän sitä koulutusaikaa kuitenkin lisätä kun voi olla että Jessican paksuun kaaliin ei vaan mene että hänet raiskanneet ovat yli-ihmisiä joita meidän kaikkien tulee passata ja palvoa.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 9:15 am
Kirjoittaja canis lupus
Mitenkäs, onkos nämä värilliset lapsipallerot vapautettuja tuosta koulutuksesta, kun eihän värillinen kuulemma millään edes pysty rodulliseen sortamiseen?
Ja jos osallistuvat, sehän on sama kuin koulutettaisiin heille että tässä kätevä työkalu jota korttia vilautatte aina jos asiat ei mene prikulleen toivomallanne tavalla?
Onnea valitsemallanne tiellä, espoolaiset.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 9:51 am
Kirjoittaja Le chat bleu
Aivopesu alkaa näin nuorena. Ja sitten syytetään nuoria naisia, kun ovat varomattomia ja tulevat raiskatuiksi.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 10:11 am
Kirjoittaja aivoriihi
Le chat bleu kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 9:51 am
Aivopesu alkaa näin nuorena. Ja sitten syytetään nuoria naisia, kun ovat varomattomia ja tulevat raiskatuiksi.
Tämäpä juuri!
Ketjun aloittajan viestiä lainaten:
"
Mitä ihmettä tässä maassa oikein tapahtuu?!?
Joka saatanan päivä saa lukea mohammedin raiskauksista,ryöstöistä ja muusta paskoista.
Ja mitä tehdään,järjestetään antirasismikoulutusta jo ala-asteelaisille!"
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 10:19 am
Kirjoittaja JanitaSlim
Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 10:57 am
Kirjoittaja Sarjahurmaaja
Luulin että tällainen "antirasismi" yms. aivopesu olisi jo ihan arkipäivää kouluissa. Ja on varmaan ollutkin, mutta nyt hybridisotilaiden koulutus alkaa sitten toden teolla.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 11:00 am
Kirjoittaja Huutaja Jaana
Todella munatonta touhua, taas kerran.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 11:06 am
Kirjoittaja Kräki
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:19 am
Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
Tässä kaksi uutista iltiksestä tänään:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc97 ... ab3285b99c
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 12:51 pm
Kirjoittaja aavikkoralli
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:19 am
Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
Lastenmurhaaja huora se on tyytyväinen mitä enemmän suomalaiset lapset kärsii
*pltmtxtvp*tm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 12:51 pm
Kirjoittaja Totte Svensson
Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, että normaali koulutus on rasistista?
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 2:33 pm
Kirjoittaja SatuSetä
Tästä aiheesta päätöksen on tehnyt Juha Nurmi, joka on sama henkilö, joka heitti aiemmin sen keskoskommentin väkivallan kasvusta... Että siltä pohjalta sitten Espoon suomenkielisen perusopetuksen johtaja. Joku katumusharjoitushan tämä on.
Noh, tuleepa tovereille töitä (joku järjestöhän nämä koulutukset vetää ja maksajana on sitten espoolaiset).
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 3:00 pm
Kirjoittaja Rubiskreebeli
Voin jo kuvitella miten laajasti tuossa koulutuksessa käsitellään "valkoihoisten" kokemaa rasismia.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 3:03 pm
Kirjoittaja Moonshiner
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:19 am
Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
Tarkoittanet sitä ylensyönyttä, joka riimitteli, jotta ainut syy asua maaseudulla on insesti ...
Kait se hyväkäs joutuu tuohon uudelleenkoutukseen.
