17-vuotias telottiin sairaalaan - vartijoita epäillään

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
SVC
Remington Steele
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 02, 2008 2:01 am

Viesti Kirjoittaja SVC »

Milloin vartija olisi hakannut normaalin, iltatyöstä palaavan mattimeikäläisen tai rauhallista viihdeiltaa viettäneen penttiperusmiehen? Miksi ihmeessä kukaan haluaa puolustaa julkisia alueita tukkivia kännisiä rettelöitsijöitä? Kaikelle on paikkansa ja uhoavien pentujen paikka ei ole rautatieasemalla.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

SVC kirjoitti:Milloin vartija olisi hakannut normaalin, iltatyöstä palaavan mattimeikäläisen tai rauhallista viihdeiltaa viettäneen penttiperusmiehen? Miksi ihmeessä kukaan haluaa puolustaa julkisia alueita tukkivia kännisiä rettelöitsijöitä? Kaikelle on paikkansa ja uhoavien pentujen paikka ei ole rautatieasemalla.
Mitä väliä sillä on kenet hakkaa tai kuka hakkaa, tuskin se silti on oikein.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Bombay kirjoitti:Mitä väliä sillä on kenet hakkaa tai kuka hakkaa, tuskin se silti on oikein.
+1.
Oikeutensa ne on kusipäälläkin.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Antti_
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: To Heinä 31, 2008 9:17 pm

Viesti Kirjoittaja Antti_ »

Mike Manner kirjoitti:
Eppu74 kirjoitti:Tapahtunut 15 min aikaisemmin toiselle henkilölle

http://irc-galleria.net/blog.php?nick=E ... ogcomments
14:27 Tapahtuipa Lauantaina 30.8.2008
Olin tosiaan tuossa tikkurilan asemalla ja join siinä kaljaa monen muun ihmisen kanssa kunnes vartijat tuli paikalla ja sano kaikille että poistukaa meijän alueelta, totesin siihen että ei tämä ole teidän alue ja siitäkös nää lelupoliisit suuttu, tuli toinen niistä huutaa mulle että nyt se kalja tänne ja poistu mun alueelta, sanoin takasin että en anna eikä tää oo sun aluetta...tän vartijan takaa tuli toinen vartija joka tönäs mua rintakehään ja tietenki pienessä humalatilassa oltuani menin ja tönäsin takasin. lopputulos: kummatki vartijat kävi kimppuun heitti kahden miehen voimin yhden juovuksissa olleen Egun maahan ja laitto rautoihin-> kävelytti pidemmälle..

Poliisi tuli paikalle ja kysy vartijoilta (joita tässä vaiheessa oli jo 6kpl mun ympärillä) mitäs tää jätkä on tehny, Vartija vastasi "hän kävi vartijaan käsiksi"-> poliisi anto 2 vaihtoehtoa, joko lähen himaa nukkuu tai putkaa. lähin kotiin tietenki.

Aamulla ku nousin ylös katoin peiliin niin totesin, silmäkulmassa haava, toisen tissin päällä kunnon mustelma, korva paskana ja kaiken lisäks käsiraudat (joita pyysin 3krt vartijoita löysentämään) oli jättäny ranteeseen haavan.

kaiken tän yhteydessä ehdin tehdä nämä asiat:

toinen vartijoista sytytti tupakan--> 'hei poliisikoira et viittis heittää mullekki röökiä?'

'tuliko susta vartija ku et läpässy poliisikoulua?'

nii ja tietenki mä lauloin kaikille 6 vartijalle vähäsen :>
...
Koska henkilö on nauttinut alkoholia, ei voida sanoa puhuuko hän totta. (= Hänen sanalla ei ole merkitystä.)
Ihan hyvä, että tämmöisiä päihtyneitä, kuseskelijoita yms. ajetaan pois.
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1586
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

SVC kirjoitti:Miksi ihmeessä kukaan haluaa puolustaa julkisia alueita tukkivia kännisiä rettelöitsijöitä?
Aika vittumainen ikä toi 15-17, ei ole nuorilla paikkaa missä olla. Varsinkin jos sitä kaljaa pitää juoda. Ei ole vielä omia kämppiä, vanhempien luonakin huono dokailla ja baariin ei pääse. Luulen että 90% tämänkin palstan käyttäjistä on dokaillut joskus nuoruudessaan ostarilla tai yms. paikassa.
Emme ole vielä saaneet vahvistusta, onko 17-vuotiaan nuoren herran reisiluu murtunut vai poikki, tutkinnanjohtaja, ylikonstaapeli Hannu Kautto Vantaan poliisista kertoo.
Oisko vartija täpinöissään vedellyt teleskooppipampulla kunnolla reisille vai maihareilla murjonu nuoren jalan. Tuota ei kyllä voi puolustella mitenkään. Toivottavasti kyseinen sika menettään järjestysmies/vartijakorttinsa ikuisesti.
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

^Saa kyllä aika kovaa lyödä, että reisiluu murtuu/katkeaa. Taitaa olla ihmiskropan vahvin luu..
"Yöperho on koteloitunut"
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

apollo kirjoitti:Oisko vartija täpinöissään vedellyt teleskooppipampulla kunnolla reisille
Telarilla lyömällä ei saa reisiluuta huvikseenkaan poikki, eikä tod.näk. edes murtumaan... Vinyylillä olis paremmat mahdollisuudet tuohon, mutta silläkin epätodennäköistä...
Ja jos ei ole lyöty/potkittu, niin ainahan on kaatumisen tms. mahdollisuus.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Luulen että on painittu ja kaaduttu, jossa tilanteessa on reisiluu murtunut.
Paskanen tukka
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

rapier kirjoitti:Luulen että on painittu ja kaaduttu, jossa tilanteessa on reisiluu murtunut.
Juu luultavasti vääntynyt temmellyksen keskellä kun on käynyt vartijan päälle, toivon jos näin on vartijalle ei tulisi mitään paskaa niskaan mutta nuorelle runkkarille voisi pistää jonkin syytteen kylläkin.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

siis mitä..pitäiskö niiden vartijoiden antaa sitten niiden 15-17v kännätä siellä ostarilla ja häiritä muita ihmisiä???? en tiedä mitä tässä jutussa on tapahtunut mutta en oo nähnyt tai kuullut hirveesti että vartijat ois vaan päättäneet yksissätuumin paremman puutteessa hakata jonkun viattoman ohikulkijan....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

combat18 kirjoitti: Juu luultavasti vääntynyt temmellyksen keskellä kun on käynyt vartijan päälle, toivon jos näin on vartijalle ei tulisi mitään paskaa niskaan mutta nuorelle runkkarille voisi pistää jonkin syytteen kylläkin.
Nuorelle "päällehyökkääjälle" ei ole nostettu mitään syytteitä asiassa. Ei kovin vakavasta tapauksesta näin ollen liene kyse. Millaiseksi touhu menisi, jos vartijoille annettaisiin poliisin oikeudet ja lisättäisiin paljon voimankäytön sallimusta...
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

loneliness kirjoitti:Millaiseksi touhu menisi, jos vartijoille annettaisiin poliisin oikeudet ja lisättäisiin paljon voimankäytön sallimusta...
Vartijat olisi nykyistä paljon tehokkaampia, jos tiettyjä pieneltä tuntuvia oikeuksia lisättäisiin.
Vartijoiden VK-ohjeistukseen/varustukseen tms. ei ole tarvetta tehdä mitään muutoksia nykyisestään (ainakaan minun mielestä)...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Mike Manner kirjoitti:
apollo kirjoitti:Oisko vartija täpinöissään vedellyt teleskooppipampulla kunnolla reisille
Telarilla lyömällä ei saa reisiluuta huvikseenkaan poikki, eikä tod.näk. edes murtumaan...
Eikö muka? Ainakin "kaverin" teleskooppipamppu on sen oloinen ja tuntuinen että olisi todellinen ihme jos ei räsähtäisi rikki luu jos miehen kokoinen mies sillä sivaltaa.
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Amerikkalainen golfkärryllä ajava superpoliisi käy 14-vuotiaan päälle ja opettaa puhuttelua


http://www.youtube.com/watch?v=9GgWrV8TcUc
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Mike Manner kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Millaiseksi touhu menisi, jos vartijoille annettaisiin poliisin oikeudet ja lisättäisiin paljon voimankäytön sallimusta...
Vartijat olisi nykyistä paljon tehokkaampia, jos tiettyjä pieneltä tuntuvia oikeuksia lisättäisiin.
Vartijoiden VK-ohjeistukseen/varustukseen tms. ei ole tarvetta tehdä mitään muutoksia nykyisestään (ainakaan minun mielestä)...
Mitä pieneltä tuntuvia oikeuksia tarkoitat?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Vastaa Viestiin