Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1931
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

^Niin, kaikki eivät ole viettäneet elämään äitinsä kellarissa :mrgreen: Jonne jatkakoon saivartelua, jos sillä jatkossakin pääsee Niemen kirjaan pilkattavaksi :lol:

On ihan vitun outoa, jos joku luulee Kirkkonummella asuvan yrittäjän kulkevan aseen kanssa ihan muuten vaan.

Suosittelen, että Blexikin lukisi Niemen kirjan Kirkkonummen kolmoissurmasta. Sitten voitaisiin vaikka yhdessä miettiä, että ovatko Niemen perusteet uskoa Pesämiestä soraliikemiestä enemmän loogisia.

Väliin jotain muuta ja sitten voi jatkaa sillä perinteisellä Rissasen-skeidalla. Pelkkä skebukka on puuduttavaa…
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4216
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^ Outoa on unelmoida äidin kellarissa elämisestä. Onko idolisi kenties Arthur Leigh Allen?

Uhatuksi tuleminen ja uhatuksi itsensä tunteminen ovat eri asioita, kuten mm. kansanedustaja Vornasen tapauksesta todennäköisimmin huomataan.
Tuskin oli kuitenkaan erikoista esim. hinausyrittäjän kantaa asetta mukana työkeikoillaan.

Kirjoittele toki Rissasesta, jos haluat. Hänhän on minunkin mielestäni todennäköisin tekijä nimeltä tunnetuista epäillyistä.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1931
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

^Ehkä kannattaa lukea viestini uudelleen, jos käsitit siinä unelmoitavan kellarista.

Ei ole tietoa, että Vornanen olisi asettaan muulloin vilautellut tai sitä jatkuvasti kantanut. Käsittääkseni Vornasen tapaus kyllä sinällään rinnastuu Rytkösten tapaukseen. Siis jos epätavanomaisuutta arvioi.

Kysy joltain aseharrastatuttavaltasi näkemyksiä aseenkantamisen tavanomaisuudesta suomalaisessa kontekstissa. Siis jos sulla on tuttavia.
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4216
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Ilmeisesti kuvittelet minun asuvan äitini kellarissa, vai? En nyt keksi muuta syytä sellaiseen fantasiaan kuin, että sinulla on jokin outo fiksaatio itselläsi äitisi kellarissa asumisesta, vaikkei asumismuotosi minua kiinnostakaan. Muistaakseni tämä ei edes ole ensimmäinen kerta, kun mainitset "äidin kellarissa elämisen".

Niemen kirja vaikuttaa olevan asiallinen mutta sitä nollapostauksin analisoineet, "vitun hurjia tyyppejä tunteneet" elämänleikkikoulun apuluokan nuorisolaiset vetävät tulkintojensa pohjalta uskoakseni vääriä johtopäätöksiä mm. siitä, mihin Niemi itse uskoo, jos uskoo mihinkään.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1091
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

LexVeritas kirjoitti: Ma Huhti 29, 2024 11:04 pm Niemen kirja vaikuttaa olevan asiallinen mutta sitä nollapostauksin analisoineet, "vitun hurjia tyyppejä tunteneet" elämänleikkikoulun apuluokan nuorisolaiset vetävät tulkintojensa pohjalta uskoakseni vääriä johtopäätöksiä mm. siitä, mihin Niemi itse uskoo, jos uskoo mihinkään.
No sitähän pitää kysyä Niemeltä itseltään, eikä miltään Espoolaiselta autistiselta miesoletetulta tuhkamunalta, joka reagoi jokaiseen elämänleikkikoulun apuluokkalaisen provokaatioviestiin vastaamalla siihen jotain. Siellä se Niemi on facebookissa, mene kysymään. Jos siis omalla nimelläsi uskallat. Sinuna en tosin paljastaisi henkilöllisyyttäni. :mrgreen:
Ari-Pekka Israfel Shamballah Kurttusen jengi:

Quorthon, Tampereen Tyttö, Awa, LexVeritas, HSJ-Kuljetus, Ultra-Violence, Kunto Kalpa, Konsta...

MEILLE EI VITTUILLA!!!!!!!
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4216
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Sinullahan on autisteja perheessäsi, kuten olet ketjussa kertonut. On tavallaan ymmärrettävää, että projisoit ongelmiasi muihin.

Kirjojen pohjalta voi kukin toki tehdä omia tulkintojaan mutta mielestäni kaltaistesi häiriintyneiden moukkien tulisi opetella ensin lukemaan.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1091
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

LexVeritas kirjoitti: Ma Huhti 29, 2024 11:39 pm ^Sinullahan on autisteja perheessäsi, kuten olet ketjussa kertonut. On tavallaan ymmärrettävää, että projisoit ongelmiasi muihin.

Kirjojen pohjalta voi kukin toki tehdä omia tulkintojaan mutta mielestäni kaltaistesi häiriintyneiden moukkien tulisi opetella ensin lukemaan.
Ei sinun mielipiteitäsi lasketa, kun kukaan ei ole ikinä samaa mieltä, koska niillä ole mitään tekemistä realismin kanssa. Elät omissa maailmoissasi. Hauskin asia mitä olet täällä sanonut, oli kun spekuloit mitä mieltä foorumia pelkästään lukeva "yleisö" oli jostain asiasta täällä. Kuvittelitko olmi ihan tosissasi tajuavasi ihmisten järjenjuoksusta jotain jonkun asian suhteen? Älä unta nää.

Häiriintyneisyydestä tosin samaa mieltä, mutta varmaan eri merkityksessä!

En muista sanoneeni edes vitsillä että perheessäni on autisteja, eikä kyllä ole. Mutta yhden olen tuntenut, ja hän tuli sinusta kyllä jotenkin heti mieleen. Sen takia se tuntui loogiselta määritelmältä tyypille, joka jankkaa omaa skeidaansa jossain nettifoorumilla tuhansien viestien edestä, pääsemättä juuri vuorovaikutukseen muiden kanssa, jos ei vittuilukilpailua sellaiseksi lasketa. Ja eihän sitä lasketa. Mutta kuten sanoin, ei sun kannata paljastaa itsestäsi liikaa.

Jos pystyt kirjoittelemaan täällä joskus yhden kokonaisen päivän jauhamatta paskaa tai ymmärtäen muitakin näkemyksiä kuin omasi, ostan sulle suklaalevyn. Jos uskallat antaa nimesi ja osoitteesi sen postitusta varten (et uskalla).
Ari-Pekka Israfel Shamballah Kurttusen jengi:

Quorthon, Tampereen Tyttö, Awa, LexVeritas, HSJ-Kuljetus, Ultra-Violence, Kunto Kalpa, Konsta...

MEILLE EI VITTUILLA!!!!!!!
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4216
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^ Autisti-läheisistäsi kertominen taisi olla niihin samoihin ajoihin, kun suolsit tähän ketjuun päiväunelmiasi miesten välisestä anaaliseksistä. En varsinaisesti ihmettele, jos et muista itse niistä viesteistäsi mitään.

Olen hyvin moneen kertaan todennut, että mielestäni Rissanen on nimeltä tunnetuista epäillyistä todennäköisin tekijä. Eittämättä skeidaa mm. hänestä on minua enemmän jauhanut entinen vitun hurja Suzuki PV50-jengiläinen tukiopetettu-oletettu, nykyinen kirkkonummelaisen karaokebaarin tuopinpummausalan kokemusasiantuntija-oletettu. En anna nimeäni enkä osoitettani, koska olet mielestäni häiriintynyt homo.

Hyvää vappuaattoa kaikille!
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1091
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

LexVeritas kirjoitti: Ti Huhti 30, 2024 12:11 am ^ Autisti-läheisistäsi kertominen taisi olla niihin samoihin ajoihin, kun suolsit tähän ketjuun päiväunelmiasi miesten välisestä anaaliseksistä. En varsinaisesti ihmettele, jos et muista itse niistä viesteistäsi mitään.

Olen hyvin moneen kertaan todennut, että mielestäni Rissanen on nimeltä tunnetuista epäillyistä todennäköisin tekijä. Eittämättä skeidaa mm. hänestä on minua enemmän jauhanut entinen vitun hurja Suzuki PV50-jengiläinen tukiopetettu-oletettu, nykyinen kirkkonummelaisen karaokebaarin tuopinpummausalan kokemusasiantuntija-oletettu.

Hyvää vappuaattoa kaikille!
Joo, ei kaikkea kannata muistaa. Mutta hyvä että joku muistaa.

Jos vaihtoehtoina olisi olla sinä, tai tunkea Suzukin pakoputkea perseeseen samalla kun vetää Sillanpään Satulinnaa karaokessa Kirkkonummella vuoden ajan jokaisena päivänä putkeen, valitsisin jälkimmäisen. Ja olisi vielä helppo valinta.

Suksi vittuun, LexVeritas.
Ari-Pekka Israfel Shamballah Kurttusen jengi:

Quorthon, Tampereen Tyttö, Awa, LexVeritas, HSJ-Kuljetus, Ultra-Violence, Kunto Kalpa, Konsta...

MEILLE EI VITTUILLA!!!!!!!
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4216
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^ Ei suksea sinne, mielestäni.

Olet parin viime päivän aikana kirjoittanut tässä ketjussa myös , että Veikko Rytkönen oli mielestäsi
täydellinen ihmiskyrpä
ja
psykomulkku
ja, että
Berit olis voinut ajatella aivoillaan eikä... no tiedätte millä.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Voimamies lahest
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: Ke Touko 04, 2022 6:53 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Voimamies lahest »

Petosmies kertoi Niemelle espoolaisesta sora-alan liikemiehestä, joka olisi tarjonnut hänelle 100 000 markkaa erään mökin poltosta ja Veikko Rytkösen tappamisesta.
Mäntyharjun ihmemies
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1091
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Voimamies lahest kirjoitti: Ti Huhti 30, 2024 8:46 am Petosmies kertoi Niemelle espoolaisesta sora-alan liikemiehestä, joka olisi tarjonnut hänelle 100 000 markkaa erään mökin poltosta ja Veikko Rytkösen tappamisesta.
MITÄH????

OIKEESTI?????
Ari-Pekka Israfel Shamballah Kurttusen jengi:

Quorthon, Tampereen Tyttö, Awa, LexVeritas, HSJ-Kuljetus, Ultra-Violence, Kunto Kalpa, Konsta...

MEILLE EI VITTUILLA!!!!!!!
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1931
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

LexVeritas kirjoitti: Ma Huhti 29, 2024 11:04 pm ^Ilmeisesti kuvittelet minun asuvan äitini kellarissa, vai? En nyt keksi muuta syytä sellaiseen fantasiaan kuin, että sinulla on jokin outo fiksaatio itselläsi äitisi kellarissa asumisesta, vaikkei asumismuotosi minua kiinnostakaan. Muistaakseni tämä ei edes ole ensimmäinen kerta, kun mainitset "äidin kellarissa elämisen".

Niemen kirja vaikuttaa olevan asiallinen mutta sitä nollapostauksin analisoineet, "vitun hurjia tyyppejä tunteneet" elämänleikkikoulun apuluokan nuorisolaiset vetävät tulkintojensa pohjalta uskoakseni vääriä johtopäätöksiä mm. siitä, mihin Niemi itse uskoo, jos uskoo mihinkään.
Voisikin melkein järjestää äänestyksen, että kuka täällä nollapostauksin "analisoi"? "Analisointisi" olisi edes vähän uskottavaa, jos lukisit Niemen kirjan.

Niemihän selvästi kertoo uskovansa tapauksen selittyvän sillä, että Veikko olisi sekaantunut johonkin hämäräbisneksiin, joihin ei olisi pitänyt sekaantua. Ei asian osalta kovin paljon johtopäätöksiä tarvitse tehdä.

Uskoakseni ainoastaan käytännön elämästä pihalla oleva henkilö voisi kuvitella jotain sellaista, että Kirkkonummella yrittäjät ihan tavanomaisesti kulkevat ase mukanaan. Jos on käytännön elämästä pihalla, niin silloin hyvinkin mahdollisesti on äitinsä kellarissa sekä fyysisesti että henkisesti.
Hapetan kyttätyyliin
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1931
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

LexVeritas kirjoitti: Ti Huhti 30, 2024 12:11 am ^ Autisti-läheisistäsi kertominen taisi olla niihin samoihin ajoihin, kun suolsit tähän ketjuun päiväunelmiasi miesten välisestä anaaliseksistä. En varsinaisesti ihmettele, jos et muista itse niistä viesteistäsi mitään.

Olen hyvin moneen kertaan todennut, että mielestäni Rissanen on nimeltä tunnetuista epäillyistä todennäköisin tekijä. Eittämättä skeidaa mm. hänestä on minua enemmän jauhanut entinen vitun hurja Suzuki PV50-jengiläinen tukiopetettu-oletettu, nykyinen kirkkonummelaisen karaokebaarin tuopinpummausalan kokemusasiantuntija-oletettu. En anna nimeäni enkä osoitettani, koska olet mielestäni häiriintynyt homo.

Hyvää vappuaattoa kaikille!
Teillä on Kurtun kanssa kiihkeä suhde. Itselläni on liian hyvä itsetunto siihen, että päästäisin häiriintyneitä homoja ihoni alle edes henkisessä mielessä.

"Autisti-läheisistäsi kertominen taisi olla niihin samoihin ajoihin, kun suolsit tähän ketjuun päiväunelmiasi miesten välisestä anaaliseksistä. En varsinaisesti ihmettele, jos et muista itse niistä viesteistäsi mitään.

Olen hyvin moneen kertaan todennut, että mielestäni Rissanen on nimeltä tunnetuista epäillyistä todennäköisin tekijä. Eittämättä skeidaa mm. hänestä on minua enemmän jauhanut entinen vitun hurja Suzuki PV50-jengiläinen tukiopetettu-oletettu, nykyinen kirkkonummelaisen karaokebaarin tuopinpummausalan kokemusasiantuntija-oletettu. En anna nimeäni enkä osoitettani, koska olet mielestäni häiriintynyt homo."

Tässä on varsin paljon hyviä näkemyksiä eikä suinkaan nollapostaus!
Hapetan kyttätyyliin
veejee
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Pe Syys 20, 2019 2:19 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja veejee »

Näin riitelyn lomassa voisi mennä ihan asiaan ja todeta että kyllä podcastin ja tämän päiväisen ylen uutisen perusteella soraliikemies voi olla hyvin mahdollisesti murhien tilaaja. Kysymys kuuluukin kuinka paljon poliisi tätä tutkintalinjaa on tutkinut, ja jos ja kun on tutkinut, niin milloin. Heti alkuvaiheessa vai vasta vuosien kuluttua murhista? Vuosien päästä jäljet ovat varmasti kylmenneet. Onko mitään vettä vahvempaa todisteena muuta kuin pesämiehen puheet? Voiko poliisin täysi radiohiljaisuus liittyä siihen että toimittaja sohaisi samaan paikkaan kuin missä poliisikin on?

Toisaalta voi miettiä että jos palkkamurhaaja yöllä menee jonkun kotiin hiippailemaan, pitää olla suunnitelma kuinka päästä sisään. Lukkovika ei ollut yleisessä tiedossa, tiirikointia ei ollut tehty. Tämä sisään pääsy, oli tekijä sitten kuka tahansa, on hyvin mielenkiintoinen asia. Jos sisään pitää mennä "ryminällä" esim ikkuna rikkomalla tai ovi murtamalla, syntyy meteli, johon väki varmasti herää. Tämä lisää riskiä teon epäonnistumiselle ja kiinnijäämiseen huomattavasti varsinkaan jos ampuma-asetta ei ole käytössä. Eli uskoisin, että talolle mentäessä tekijällä on ollut tiedossa, kuinka päästä hiljaisesti sisään.

Lisäksi mietin, että jos kyseessä on palkkamurha, lienee tilaaja kysynyt valmiutta tehdä murhaa useammaltakin taholta. Tuskin edes ammattirikollispiireissä kovin moni on valmiina murhaamaan koko perheen. Tätä kautta poliisi voisi saada lisänäyttöä, jos joku vaan puhuisi.
Vastaa Viestiin