Kari Kosonen. Tappoi miehen Kotkassa 1990

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
MzEzekiel
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Su Joulu 16, 2012 2:21 pm

Re: Kari Kosonen

Viesti Kirjoittaja MzEzekiel »

Kerran Kososen tavanneena voin sanoa, että jos joku luulee nähneensä ihmisen, jolla ei kaikki ole paikallaan niin ei ole Kososta tavannut :mrgreen:

Kaveri elää/eli "hieman" mielikuvitus maailmoissa noissa ruoka määrissä + muutamassa muussa asiassa, mutta kyllä se oli näkemisen arvoista, kun kaveri ruokalassa veti sairaasti sapuskaa, oksensi, veti evästä heti perään sisään taas, oksensi, veti taas evästä sisään kuin olis nälkään kuolemassa ja sama ralli jatku kunnes vartijat vei hänet "rauhottumaan" :mrgreen: Vieläkin pistää hymyilyttämään se näky :mrgreen:

Jos joku on kuullu, että Kosonen on vapaaksi päässyt, niin laittakaa ihmeessä viestiä tähän ketjuun. Itse en kyllä jaksa uskoa, että hän ikinä tulee pääsemään vapaaksi, kun Suomessa voidaan syyntakeettomaksi todettu sulkea määräämättömäksi ajaksi pakkohoitoon ja Kososen historian tietäen hänellä taitaa olla todellinen elinkautinen.. Viimeksi kuulin hänen olevan Niuvanniemessä.
hörhönen
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Su Helmi 14, 2016 9:39 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja hörhönen »

DollariExpress kirjoitti:nämä on kaikki suurenluokan paskaa:

"kalasoppaa neljän tunnin aikana 21 litraa ja hernekeittoa 17 litraa. Kerran söin 11 litraa paksua jauhelihakastiketta 148 perunan kera. Perunat olivat sellaisia kananmunan kokoisia. "


yhdessäkään linnassa ei kukaan saa millään ilveellä noin paljoa ruokaa,tuossahan olisi koko vankimäärälle tarkoiteut kastikkeet päivällisellä.
Olen omin silmin nähnyt kun Kosonen putsarina ollessaan kantoi selliinsa 30 litran pöntön makkarasoppaa joka oli puolillaan.Tosin hän sitä ennen kohteliaasti kysyi "ottaako siitä joku vielä".
PR-67
Nikke Knakkertton
Viestit: 173
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 5:44 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja PR-67 »

Aileen kirjoitti:Joskus 2000 luvun alkupuolella Kosonen esiintyi Poliisi tv:ssä.
Muistan jakson. Pyöreä kasvoinen kaveri luukutti stereoitaan ja kertoi kivellä päähän hakkaamisesta. En tiedä onko sama kaveri, mutta olen kuullut kanttarellikastikkeen ja Vaasan ruispalojen syöntiennätyksestä Betlehem kodissa.

-Kanttarellikastiketta 8 Litraa.

-Perunoita monta kiloa.

-Vaasan ruispaloja 4 pussia.

Päälle normaalisuodatettua kahvia, että suoli alkaa toimimaan. Sidekick;kia antoi lämmitetty luumukeitto.
Aterialla oli aperitiivina ollut Cointreauta.
Sarjahukuttajan, sarjaraiskaajan, sarjakuristan ja sarjamurhaajan ero on se seikka että kaikki heistä tekee tuotantotyötä, mutta eri linjoilla.
Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2734
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Kari Kosonen

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Eihän noita syömisennätyksiä voida hyväksyä ennätysten kirjaan, jos kaveri vähän väliä oksentaa. :mrgreen:

Oli kyllä hauska tarina tuo.
Corco
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2016 10:13 pm

Re: Kari Kosonen

Viesti Kirjoittaja Corco »

Jack the Ripper kirjoitti:
Chopper kirjoitti:Alibissa 8/2003 on kolmen sivun haastattelu/juttu tästä Kososesta. Voin jossain vaiheessa skannata sivut tänne , en kuulu siihen kirjoittajakuntaan jotka täällä peräänkuuluttaa sanallista taitoa kirjoittaa aiheista omin sanoin loistavaa (ei kopioitua) tekstiä mutta ei niin vaativille kelvannee myös skannattu versio.
Joskohan saisit skannattua, yleisön pyynnöstä.
Jack the Ripper kirjoitti:
Chopper kirjoitti:Alibissa 8/2003 on kolmen sivun haastattelu/juttu tästä Kososesta. Voin jossain vaiheessa skannata sivut tänne , en kuulu siihen kirjoittajakuntaan jotka täällä peräänkuuluttaa sanallista taitoa kirjoittaa aiheista omin sanoin loistavaa (ei kopioitua) tekstiä mutta ei niin vaativille kelvannee myös skannattu versio.
Joskohan saisit skannattua, yleisön pyynnöstä.
Pyttyläisenä Kososella oli vehkeet priimaa, mm kalliit Dalin lattiakaiuttimet sekä erilliset viritin ja vahvistin joilla hän isännöi sellinsä/kongin musiikkimaailmaa. Iso tyyppi hieman kiharatukkainen ja komeat pullonpohjasilmälasit.

Alibin juttu olisi kiva lukea jostakin.
Kaustinen
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: To Touko 09, 2013 8:23 pm

Re: Kari Kosonen. Tappoi miehen Kotkassa 1990

Viesti Kirjoittaja Kaustinen »

Pyttyläisillä oli oikeus ainakin 90- luvulla vielä saada vankilaan ruokaa ym. talon ulkopuolelta. Eli vartija/lähetti/mikä nyt missäkin talossa olikin, täytti pyttyläisten toiveita hakemalla tietyin väliajoin kassikaupalla ruokaa. Sitä en valitettavasti muista, että kuinka usein näitä lisäostoksia oli mahdollista saada, liekö talokohtaista. Sörkassa ei ainakaan viikoittain; olisko ollut kerran kuukaudessa.
Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Kari Kosonen. Tappoi miehen Kotkassa 1990

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Tämä Kari taitaa olla kehitysvammainen. Hirveä lapsuus ainakin täytyy olla, että noin sulkeutunut ja "ennätyksiä" -tavoitteleva pitää olla. Tuo todistamisen halu ja uho on paha juttu. Niuvanniemi taitaa olla Karille ihan oikea osoite. Ei olisi kiva istua kesällä iltaa puistonpenkillä, Karin tullessa siihen viereen juomaan lonkeroa ja Cointreauta. Kaveri vaikuttaa täysin syyttömältä, vaikka voisi tehdä ihan mitä tahansa. Näiden veijareiden takia poliisi varmaan kantaa asetta. Tämäkin varmaan omien sanojensa mukaan tarvitsisi ainakin hirvikivääristä, koska tavallinen poliisin virka-ase ei kaada häntä. Siihenkin kun pitää saada jokin "suoritus" tai "ennätys". En kannata Natsi-ideologiaa, mutta kyllä lääkäreilläkin pitäisi olla jokin velvollisuus tuhota tarpeeton elämä, jos kun se alkaa. Jos lapsella on litroittain vettä päässä syntyessään, tulisi sikiö asettaa johonkin lasipurkkiin ja huuhdella lopuksi viemäriin.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
Mosing
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Kesä 19, 2021 7:24 pm

Re: Kari Kosonen. Tappoi miehen Kotkassa 1990

Viesti Kirjoittaja Mosing »

Onko tietoa, onko kosonen yhä elossa, kun jotkut puhuvat että kari olisi kuollut?
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2218
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Kari Kosonen. Tappoi miehen Kotkassa 1990

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Mosing kirjoitti: Ke Kesä 23, 2021 3:03 pm Onko tietoa, onko kosonen yhä elossa, kun jotkut puhuvat että kari olisi kuollut?
Ei olisi mikään ihme. Sairaalloisen ylipainoinen ja ne lääkkeet on yhdistelmä, jolla lähtee henki. Jammun tavoin siirrettiin Niuvanniemeen.
Avatar
LENI
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Ke Helmi 20, 2019 5:06 pm

Re: Kari Kosonen. Tappoi miehen Kotkassa 1990

Viesti Kirjoittaja LENI »

Olin hämeenlinnassa kososen kanssa samalla kongilla ja on se erikoinen tyyppi, mut yllättävän mukava. Ainakin -05-08 aikoihin.. kerran tuli kesäpamppu laittaa ovia hetkeks kiinni ennen iltapv ruokaa, olin kososen sellissä kattomassa elokuvaa ja sillä oii denon vahvari ja lattiakaiuttimet tosin pieni tv, niin kosonen vaan mainitsi vartialle et se oli jää raolleen ja niin se jäi eikä mun tarvinnut mennä selliin. Heh.

Toinen juttu kun pentholmi tuli samalle osastolle, niin me karin kans ei tykätty ja suunniteltiin miten saadaan se lähtee niin mä pistin sen sellin ihan uusiks ja kaadoin piimät kirjotuskoneeseen ym ja kari ilmotti sille et sil lähtee piakkoin henki niin se lähti matkaselliin samanapäivänä. Pamput päivysti kun se pakkas kamojaan.

Mut on kososessa paljon hyvääkin, se putsarina jako ruokaa ja heitti jammu siltavuoren naamalle ihan tulikuumaa kastiketta litratolkulla koko vadin.

Ja joku mainitsi sen suklaan syömisen paljusta, pitää täysin paikkaansa, se siitä kertoi itse mulle.

Taitaa olla niuvassa :wink:
On se erikoinen homma....
sikapäivät2020
Hetty Wainthropp
Viestit: 463
Liittynyt: To Loka 08, 2020 12:02 pm

Re: Kari Kosonen. Tappoi miehen Kotkassa 1990

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

Vaikka tämän Karin teot ovat hirveitä.Oli kyllä hauska lukea näitä juttuja hänestä,piristi päivää kummasti :D
Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2974
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Kari Kosonen. Tappoi miehen Kotkassa 1990

Viesti Kirjoittaja Joosua »

LENI kirjoitti: La Huhti 15, 2023 3:05 pm Olin hämeenlinnassa kososen kanssa samalla kongilla ja on se erikoinen tyyppi, mut yllättävän mukava. Ainakin -05-08 aikoihin.. kerran tuli kesäpamppu laittaa ovia hetkeks kiinni ennen iltapv ruokaa, olin kososen sellissä kattomassa elokuvaa ja sillä oii denon vahvari ja lattiakaiuttimet tosin pieni tv, niin kosonen vaan mainitsi vartialle et se oli jää raolleen ja niin se jäi eikä mun tarvinnut mennä selliin. Heh.

Toinen juttu kun pentholmi tuli samalle osastolle, niin me karin kans ei tykätty ja suunniteltiin miten saadaan se lähtee niin mä pistin sen sellin ihan uusiks ja kaadoin piimät kirjotuskoneeseen ym ja kari ilmotti sille et sil lähtee piakkoin henki niin se lähti matkaselliin samanapäivänä. Pamput päivysti kun se pakkas kamojaan.

Mut on kososessa paljon hyvääkin, se putsarina jako ruokaa ja heitti jammu siltavuoren naamalle ihan tulikuumaa kastiketta litratolkulla koko vadin.

Ja joku mainitsi sen suklaan syömisen paljusta, pitää täysin paikkaansa, se siitä kertoi itse mulle.

Taitaa olla niuvassa :wink:
Ainakin hänessä näytti olleen oikeudenmukaisuutta kun paheksui pentholmia ja jammua ja vielä ihan käytännön toimin.
Solver
Lauri Hanhivaara
Viestit: 143
Liittynyt: To Maalis 19, 2009 4:45 pm

Re: Kari Kosonen. Tappoi miehen Kotkassa 1990

Viesti Kirjoittaja Solver »

Onko tietoa, onko mies hengissä?
Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2974
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Kari Kosonen. Tappoi miehen Kotkassa 1990

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Ainakin sen asian Kosonen osoitti että ei mies joka naisia tappaa, ole sitten välttämättä kovin kova kun eteen tuleekin semmoinen henkilö että ei ollakaan enää ylivoimaisia vaan vastus onkin kovempi kuin naisia listiessä.
Avatar
LENI
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Ke Helmi 20, 2019 5:06 pm

Re: Kari Kosonen. Tappoi miehen Kotkassa 1990

Viesti Kirjoittaja LENI »

Joosua kirjoitti: Su Huhti 16, 2023 3:48 pm Ainakin sen asian Kosonen osoitti että ei mies joka naisia tappaa, ole sitten välttämättä kovin kova kun eteen tuleekin semmoinen henkilö että ei ollakaan enää ylivoimaisia vaan vastus onkin kovempi kuin naisia listiessä.
Kari oli reilu tyyppi. Sain luvan mennä sen selliin ja kuunnella stereoita ilman että ite on paikalla. Kerran sit teinkin sen, muut puhu että älä mee se suuttuu. No ei suuttunu, ei menny kauaa kun se tuli ite sinne omaan selliin ja ihmetteli kun musiikkia alko kuulumaan.

Mukavia muistoja, aamulla se kuunteli gospelia ja soitti kitaraa, luki raamattua mut iltapäivästä death metalli pauhas ja oli sen näkönen/olonen että oli parempi antaa olla rauhassa... heh
On se erikoinen homma....
Vastaa Viestiin