Gangsterby

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
mysteeri
Armas Tammelin

Gangsterby

Viesti Kirjoittaja mysteeri »

Kirkkonummella oleva Gesterby tunnetaan myös Gangsterby nimellä ja ei ihme ollenkaan.Asuu paljon laitapuolen kulkijoita ja alue miltei täysi betoniyhteisö.
No Olisko ollut 1996 tai siinä main sieltä lähti joukko näitä immeisiä tuonne Porkkala-upinniemi suuntanan viettämään vapaa-aikaa eli ryyppäämään sinne vanhaan omakotitaloon.Seuraavana päivänä saldo oli yksi ruumis kellarissa.
Merja niminen nainen oli siellä pahoinpidellyt ja sitten tiputtanut miehen kellarin
luukusta alas ja jäi siitä kiinni.Sai aika pitkän tuomion muistaakseni.Onko kukaan muu kuullut tästä tapauksesta ja mitäköhän sille Merjalle kuuluu tänä päivänä?
Pesänlikaaja
Jack Taylor

Re: Gangsterby

Viesti Kirjoittaja Pesänlikaaja »

Mikähän omakotitalo oli kyseessä? Itse olen asunut Upinniemessä ( Obbnäs ) 20 vuotta ja sen jälkeen 10 vuotta kilometrin päässä Gesterbystä. Laitapuolen kulkijoita kyllä riittää. 8)

Voisiko tämä omakotitalo olla Kantvikissa, metsikön keskellä missä asui mustalaisia ym porukkaa?
-Rasvaa se-
mysteeri
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja mysteeri »

Voi se hyvinkin olla Kantvikssa se talo olin asunut vasta muutaman vuoden Kirkkonummella ja työskentelin Gangsterbyssä ja en tuntenut aluetta vielä kovin hyvin silloin.Onkohan se sama metsä,jota nykyään kutsutaan Jaskan baariksi siinä ennen kauppaa? Nyt olen tutustunut myös Kanttulaankin erittäin hyvin,koska siellä asuu tuttujani.Naisen etunimen Merja tiedän varmasti ja hänestä oli Alibissa pikku juttukin ja ihmiset täällä puhuivat olleen pelottava tyyppi,
Mopoterroristi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mopoterroristi »

Jaa betoniyhteisö? Eihän siinä minun nähdäkseni ole kuin pari kerrostaloa, mitä nyt siitä ohi pyörällä tulee ajettua, ei niin että olisin niin alakastia että siellä joutuisin asumaan, saati työskentelemään 8)
Syntyneet räyhäämään
Vastaa Viestiin