Miksi Nisse jäi henkiin?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Urho kirjoitti:Et ilmeisesti Hessu tajua tuota Lisbet Palme teoriaa ja sen ironiaa. .
Urho, onpa sulla pinnaa, kun jaksat yrittää keskustella henkilöiden kanssa, jotka ovat vähän eri "aaltopituudella" kuin sinä.
:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

skoone kirjoitti:
Urho kirjoitti:Et ilmeisesti Hessu tajua tuota Lisbet Palme teoriaa ja sen ironiaa. .
Urho, onpa sulla pinnaa, kun jaksat yrittää keskustella henkilöiden kanssa, jotka ovat vähän eri "aaltopituudella" kuin sinä.
No nyt tuli vihdoin mukaan henkilö, joka on selvästi samalla aaltopituudella, kuin Urho... :lol:
Mutta selitäpäs Urho tosiaan vielä kerran tuota Lisbet Palme -teoriaasi. :lol:
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Urho hyvä.

Kyllä minä ymmärrän mitä sinä tarinallasi haluat kertoa, mutta kun se ratsu ontuu ja vallan kauheasti.

Ei Palmen murhalla ja Bodimin murhilla ole todellakaan mitään yhteistä, vaikka sen kuinka ironiseti tajuaisikin.

Palmen ampui huumehörhö kaunainen sosiaalipummi pikaistuksissaan,
kun Bodomilla tappoi känninen nuori kolme ihmistä pikaistuksissaan.

Molemmat tekijät ovat ainakin kerran tunnustaneet tekonsa, joko leikillään tai sitten ihan tosissaan, so what, tehty mikä tehty, joten lopetetaan tuo Palmen jutun puinti ja keskitytään oleelliseen.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hoh, turha on Urhon homma. Ei mene jakeluun.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ja Sinäkö se Konsta hyvä tiedät varmasti, meneekö vai eikö mene?
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Ja Sinäkö se Konsta hyvä tiedät varmasti, meneekö vai eikö mene?
Joo, kyllä näen sen.
:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

konsta kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti:Ja Sinäkö se Konsta hyvä tiedät varmasti, meneekö vai eikö mene?
Joo, kyllä näen sen.
konstan ilmestyminen mille tahansa saitille on yleensä kaiken järjellisen keskustelun lopun alkua... minä olen sen nähnyt vuosien varrella jo monasti.
Ei voi kun valittaa, että hän tännekin löysi tiensä. :roll:

Mutta selitäpäs Urho vielä kerran se Lisbet Palme -teoriasi. :lol:
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Hessu52 kirjoitti:.

Palmen ampui huumehörhö kaunainen sosiaalipummi pikaistuksissaan,
kun Bodomilla tappoi känninen nuori kolme ihmistä pikaistuksissaan.

Molemmat tekijät ovat ainakin kerran tunnustaneet tekonsa, joko leikillään tai sitten ihan tosissaan, so what, tehty mikä tehty, joten lopetetaan tuo Palmen jutun puinti ja keskitytään oleelliseen.

Ja molemmat saivat vapauttavan tuomion. Katsos, kun jotain näyttöäkin vaaditaan.
Christer taisi voittaa jopa valheenpaljastuslaitteen ja samalla ison lastin viinaa, Gustafsson voitti jonkun aivojen sähkökäyrää mittaavan kojeen.
Eli ei kannata julkisesti väittää kavereita syyllisiksi.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Hyvä Jesse Livemore.

Kittos kauniista huomautuksestasi.

Luulin että olet lukenut siitä, että kaikki mitä täällä kirjoitan, on pelkkää spekulaatiota, tai oletuksia, sekä mahdottomia teoriota.

Et kai ottanut tuota kirjoitustani tosissasi, sillä olisit ensimmäinen, joka niin kirjoituksieni kohdalla tekee.

Ota mallia ystävistäni Konstasta ja Urhosta, sillä he eivät ota ensimmäistäkään olettamustani tai teoriaani tosissaan, joten älä sinäkään.

Olen pahoillani jos petin luottamuksesi.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Hessu52 kirjoitti:Hyvä Jesse Livemore.

Kittos kauniista huomautuksestasi.

Luulin että olet lukenut siitä, että kaikki mitä täällä kirjoitan, on pelkkää spekulaatiota, tai oletuksia, sekä mahdottomia teoriota.

Et kai ottanut tuota kirjoitustani tosissasi, sillä olisit ensimmäinen, joka niin kirjoituksieni kohdalla tekee.

Ota mallia ystävistäni Konstasta ja Urhosta, sillä he eivät ota ensimmäistäkään olettamustani tai teoriaani tosissaan, joten älä sinäkään.

Olen pahoillani jos petin luottamuksesi.

Anteeksi, setä. En tiennyt, että olit ottanut itsellesi vapaaehtoisesti klovnin aseman tällä palstalla. Nyt se selvisi, joten jatkossa osaan suhtautua sinuunkin oikealla tavalla.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Miksi minä selittäisin Matukalle uudestaan jo kertaalleen esitellyn mosaiikin. Eikö Matukka tajua mosaiikkia vai sarkasmia?
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Parahin Jesse Livemore.

En sitä klovnin osaa nyt niin kovin vapaaehtoisestikaan ottanut, mutta kun täällä ei saisi olla muuta mieltä, kuin mitä Urho ja Konsta ovat, joten klovnin maski tuli ikäänkuin väkisin.

Olisi muuten kiva käydä testaamasssa kuinka hyvin kesäaamuna kuuluu murhapaikalta metakka, esimerkiksi tämän onkipojan niemen-nokkaan.

Yksin sitä on aika vaikea tehdä, kun en pysty juoksemaan ääntä nopeammin, joten olisko vapaaehtoisia?
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 9:09 pm

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Hessu52 kirjoitti:

Yksin sitä on aika vaikea tehdä, kun en pysty juoksemaan ääntä nopeammin, joten olisko vapaaehtoisia?

Ota radio mukaan, jätä se murhapaikalle volyymit kaakossa. Sitten menet Olavin vartiopaikalle kuuntelemaan.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

"En sitä klovnin osaa nyt niin kovin vapaaehtoisestikaan ottanut, mutta kun täällä ei saisi olla muuta mieltä, kuin mitä Urho ja Konsta ovat, joten klovnin maski tuli ikäänkuin väkisin."

Älä nyt Hessu viitis, ihan totta. Kyllä täällä saa olla mitä mieltä haluaa. Yksikin saa esittää viikosta toiseen juttuja, joissa pistää kaikki asiat uusiksi. On teltan pyörittelyä ja arvetonta Nisseä joka lähtöön.
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja karra »

Se mua vaan hämmästyttää,kun nisse sanoo meneensä telttaan ja vähäsen siinä sitten irkun rintoja leivottuaan meni filmi poikki.

Kuitenkin hypnoosissa nils on voinut tehdä niin älyttömän tarkkoja havannointia
murhaajasta vain teltan (puukonreijästä)havannoimalla.

Käsittääkseni hypnoosissa oleva henkilö ei voi kertoa kuitenkaan valheita...miten siis nils on voinut tiedostaa kaiken näkemänsä murhaajasta siinä helvetinmoosessa paniikissa vain jostain pienestä teltan reijästä nähtynä :shock:
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Vastaa Viestiin